quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Incl. stukje tattoo als bewijs ;-)
Die kennen we niet hoor, nextquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:40 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijnbrein, RealZeus, Lamon, TimKuik en Ugjerke
SataN en Aneurism en Detlev, welke meet is dat dan weer?quote:
Jaquote:
Hoe oud is die foto?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:40 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijnbrein, RealZeus, Lamon, TimKuik en Ugjerke
De echte SHEquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was dat meisje met die krullen ook alweer? Anton heb ik trouwens nog ergens op Myspaceheeft lang haar tegenwoordig.
Dat was de vergadering van de RvC van CoDanTed waar besloten werd tot het oprichten van een internetsite voor jongeren toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ] Dit is denk ik een van de eerste meets. Feb 2000
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb jij nog foto's van die filosofie meet in 2001?
wtf het is SHE!quote:
Ach, kleine Vixen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:02 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Whahahahahahahahahahahaha, schitterend!
Neuh.quote:
quote:
Nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat was de vergadering van de RvC van CoDanTed waar besloten werd tot het oprichten van een internetsite voor jongeren toch?
Zo slank was je!quote:
sorry z elijkt er echt veel opquote:
Voor geen meter lijkt ze erop.quote:
nee zie datum, dat kan nooit!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat was de vergadering van de RvC van CoDanTed waar besloten werd tot het oprichten van een internetsite voor jongeren toch?
Toen welquote:
Speciaal voor jou dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:50 schreef Maanvis het volgende:
groepsfotoos op meets, dat vind ik overigens wel in de categorie 'kansloos' vallen
Heej keel.quote:
snap ik, maar we kunnen toch wel ff een loopje met de waarheid nemenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
nee zie datum, dat kan nooit!
Dat zegt ze ook tegen mij, don't worry.quote:
Eens kijken...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef static het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
En Yvonne als zijn secretaresse/maitresse?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
snap ik, maar we kunnen toch wel ff een loopje met de waarheid nemen. Ziet er zo tof uit, echt zo'n board meeting, met opa als direkteur en barb als zijn dochtertje
.
Ik hoor het vanzelf wel als die mensen het niet waarderenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef static het volgende:
maar ook zoveel mensen die niet willen dat dat op het forum staat, dus moet een beetje voorzichtig zijn.
ja daarom de gelijkenis dusquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eens kijken...
heatwave, on air??, blinky, Mr. Orange, laffer, Ole???, bluezz, golfer, stinky, BE, Cynix.
en voor nog Quieyroz, Skaai, en cinnamongirl en d'r vriendje.
Wat ken ik er toch veel.
Is het zoiets als ze zegt dat ze iemand door een bushokje heen tieft?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef static het volgende:
[..]
Dat zegt ze ook tegen mij, don't worry.
Dat is op de Utrecht meet! Niet zo heel lang geleden.quote:
iig voor mij reden om eens een klooncheck te gaan doen, als ik die tooltjes zou hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Soz maar volgens mij lijkt ze dus wel degelijk op de eerste foto
Die eerste foto is Sweetiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Soz maar volgens mij lijkt ze dus wel degelijk op de eerste foto
Frantic as ever.quote:
Lul toch niet zo dom, ik ken sweetie en ik ken SHE.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iig voor mij reden om eens een klooncheck te gaan doen, als ik die tooltjes zou hebben
Kun je je familiefoto's ergens anders posten?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Marvelous, Pluis_Konijn, Annnet, Eucalyptus, Ugjer, Gridlok, Nijnja, Ik en daar ligt ook nog Boterhamzakje.
Ohh ik dacht dat ik die juist hier moest plaatsen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je je familiefoto's ergens anders posten?
Dit is een FOK!meetingtopic, bedankt
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eens kijken...
heatwave, on air??,MissBliss, blinky, ???, laffer, Ole???, bluezz, golfer, stinky, BE, Cynix.
en voor nog Quieyroz, Skaai, en cinnamongirl en d'r vriendje.
Wat ken ik er toch veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |