Walgelijk dat soort typesquote:
En Sexeloniaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef VixenFromHell het volgende:
Oja ik heb al even in de neuklijst gekeken.. Faithy dus. Dat was ik alweer vergeten
Nee, die hebben al een stel kidsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En Sexeloniaoh nee, da's geen ex.
Wat doe je vanavond?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Zonder fok ex relaties/neukertjes hoor je er eigenlijk toch ook niet helemaal bij he
Zijn die nogsteeds tot elkaar veroordeeld?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Nee, die hebben al een stel kids. Wel leuk voor ze
Sinds ik die neuklijst heb gezien doe ik niet meer aan sex met FOK!kers. Dan kun je nog beter een darkroom in afrika binnenstappenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Zonder fok ex relaties/neukertjes hoor je er eigenlijk toch ook niet helemaal bij he
We're all black when the lights go outquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sinds ik die neuklijst heb gezien doe ik niet meer aan sex met FOK!kers. Dan kun je nog beter een darkroom in afrika binnenstappen.
Ai, val ik toch weer door de mand als Fok-kennerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee man, die vogelverschrikker is Taraboemtjiee of zoiets.
Ik ontgenees je wel weer danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ben voorlopig wel even genezen van fokkers
Goed hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Als je dat een decennium later nog weet: "mission accomplished"
Ugjerke toen nog met haarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:40 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijnbrein, RealZeus, Lamon, TimKuik en Ugjerke
De Detlev, als in zoon van.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef Detlev het volgende:
Eeeej Detlev!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |