Het was maar een vraag hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ben ik ingelogd..ik kan gewoon posten dús!
Ja ik vraag ook netjes en wordt als niet wetende dat ik niet ben ingelogd ..en dat is wel zo! Want ik lees de berichten van followings En kan ook terug posten.quote:
Dat is wel doelloos jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef SnowLeopard het volgende:
Zucht, zit laatst met een vriend op een terrasje, ziet 'ie een bekende op het terras ernaast.. 'Hola dat ga ik eens even twtteren!' Dus hij twittert dat we zo'n 5 meter naast hem zitten.. Hoor je in de verte *piep piep* pakt die kerel z'n telefoon en gaat 'ie terug twitteren..
Mensen die push berichten ontvangen bij een Twitterbericht zijn sowieso al apart.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef SnowLeopard het volgende:
Zucht, zit laatst met een vriend op een terrasje, ziet 'ie een bekende op het terras ernaast.. 'Hola dat ga ik eens even twtteren!' Dus hij twittert dat we zo'n 5 meter naast hem zitten.. Hoor je in de verte *piep piep* pakt die kerel z'n telefoon en gaat 'ie terug twitteren..
Ik zag nergens dat je zei dat je ingelogd was..quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik vraag ook netjes en wordt als niet wetende dat ik niet ben ingelogd ..en dat is wel zo! Want ik lees de berichten van followings En kan ook terug posten.
Wel bij een mentionquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mensen die push berichten ontvangen bij een Twitterbericht zijn sowieso al apart.
http://twittergids.nl/quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:02 schreef MagicIsland1 het volgende:
Is er ergens een lijst te vinden met de meest gevolgde Nederlanders?
Listenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef Finland. het volgende:
Kun je in Tweetdeck ook mensen uit je timeline halen zonder te unfollowen? Sommige mensen doen wat spastisch at te moment, maar om ze nou direct te gaan unfollowen vind ik ook weer zo war
Dat is nog erger dan unfollowenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:31 schreef Finland. het volgende:
En als ik op Block person click, is dat dan hetzelfde effect? Klinkt namelijk een stuk makkelijker, aangezien ik niet zo technisch ben aangelegd
Dat je nog wel een pc kunt aanzetten danquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:31 schreef Finland. het volgende:
En als ik op Block person click, is dat dan hetzelfde effect? Klinkt namelijk een stuk makkelijker, aangezien ik niet zo technisch ben aangelegd
Met Tweetdeck is zo veel mogelijk. Ik heb nu columns met mijn searches ingevoerd. Als iemand iets over mijn stadje zegt, dan zie ik het!quote:Op zondag 12 september 2010 00:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit sinds vanavond op tweetdeck.. Op mijn desktop zojuist geinstalleerd.
Linksboven zie je een + staan. Daar klik je op. Dan kun je de search invoeren.quote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar staat searches in tweetdeck. En je ziet meteen of er een nieuwe tweet van iemand komt die jij dan volgt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |