http://twitter.com/newtwitterquote:Op woensdag 15 september 2010 01:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe twitter homepage ziet gaaf uit(persconferentie)
Je wordt ook altijd gevolgd door een hoop mensen die alleen zelf nieuwe volgers willen. Ik heb wel een aantal followers waarvan ik me afvraag of ze ook maar iets van mijn tweets daadwerkelijk lezen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:06 schreef Maraca het volgende:
Ik snap mijn followers nietHeb er echt mensen tussen staan waarvan ik me afvraag waarom ze me in vredesnaam volgen
Ze willen je aan de gayliner hebben.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:52 schreef marcodej het volgende:
Waarom followed @mannencosmetica me?
Oke. Ik probeer het serieus te begrijpen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
Als je op dat plusje drukt en vervolgens naar lists gaat en op nieuwe list drukt, geef je die een naam, waarna je op de bovenste klikt, naar onderen scrollen en op de onderste klikken terwijl je shift indrukte, alles naar de andere kant en vervolgens degenen die je nu even niet wilt zien naar de andere kant, groep maken, en all users deleten.
Het gaat over tweetdeck heh, en je weet dat je hem moet openen heh? En je weet dat er een plusje staat ergens boven in de balk? Je kan lezen dat er ergens lists staat heh? Je weet wat de onderste/bovenste is in een rij met namen heh? En je weet wat klikken is hoop ik? En scrollen? En de toets shift? En je weet wat andere kant betekent? En je snapt dat je dat dan 2 keer moet doen heh?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oke. Ik probeer het serieus te begrijpen.Maar ik begrijp er geen kut van.
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat over tweetdeck heh, en je weet dat je hem moet openen heh? En je weet dat er een plusje staat ergens boven in de balk? Je kan lezen dat er ergens lists staat heh? Je weet wat de onderste/bovenste is in een rij met namen heh? En je weet wat klikken is hoop ik? En scrollen? En de toets shift? En je weet wat andere kant betekent? En je snapt dat je dat dan 2 keer moet doen heh?
Justin Bieber afzeikenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Michin het volgende:
Ben nu al tijdje bezig met twitter. Maar die volgers willen niet echt komen. Nog tips ofzo?
Ik kan ook niet op je twittericoontje hier klikken!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Michin het volgende:
Ben nu al tijdje bezig met twitter. Maar die volgers willen niet echt komen. Nog tips ofzo?
Hahhahahahaahquote:
Zo moeilijk was het toch nietquote:Op donderdag 16 september 2010 19:12 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja. *Uitprobeert.
OH. Op die fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |