Nou, met de auto en het is wat goedkoper, maar verder... Ja!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef bassieVL het volgende:
Filmpje huren.... als in naar een videotheek fietsen, tussen de rekken neuzen, 6 euro afrekenen en dan een film mee naar huis nemen? Bestaat dat nog?
1980 belde, hij wilde zijn videoband terug..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou, met de auto en het is wat goedkoper, maar verder... Ja!
The Bounty Hunter en The International.quote:
Ouiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:25 schreef JDude het volgende:
Heeft de koffie nog gesmaakt, Rizzeau en Qui-Oui?
Oh ja, dat topic bestaat ook nog.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:00 schreef Ritchie het volgende:
mmm is dit een nieuwe opgave voor Raad de straat?
Ginnekenmarkt, op het terras van Moeke zo te zien aan het bierflesjesvaasjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:00 schreef Ritchie het volgende:
mmm is dit een nieuwe opgave voor Raad de straat?
Ohja! Ik dacht idd ook Ginnekenmarkt, maar wist niet welke kant op!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ginnekenmarkt, op het terras van Moeke zo te zien aan het bierflesjesvaasje
Idd jaquote:
Frezzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Frezzo
Klopt, die was lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Whehehe je hebt mij in je mond gehadquote:
Ja. Ik zat behoorlijk vol daarna.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Whehehe je hebt mij in je mond gehad
quote:
Ja het gaat weer rap.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:21 schreef Kuukske het volgende:
Hé, het topic is alweer bijna vol. Gekkenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |