Sorry Moos. Ze heeft het door.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu. Je zit gewoon Mozy te backen.
Ze hoort er echt niet bij. Ze is aangetrouwd. Ze kleed nu het gezin altijd hetzelfde. als zij streepjes aanheeft, heeft haar dochter dat, en haar man (MIJN OOM, MIJN). Ik hekel haar. Ze feliciteert mij nooit als ze binnenkomt. ECHT NOOIT. En ze kijkt altijd arrogant naar me.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die hun eigen familie disrespecten
Ik zou hem toch maar een test laten doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Bareback natuurlijk. Het zijn toch geen aidsnegers.
Hoe zou dat nou komen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze feliciteert mij nooit als ze binnenkomt.
Haha bitches vs elkaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze hoort er echt niet bij. Ze is aangetrouwd. Ze kleed nu het gezin altijd hetzelfde. als zij streepjes aanheeft, heeft haar dochter dat, en haar man (MIJN OOM, MIJN). Ik hekel haar. Ze feliciteert mij nooit als ze binnenkomt. ECHT NOOIT. En ze kijkt altijd arrogant naar me.
Puberteit's a bitch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze hoort er echt niet bij. Ze is aangetrouwd. Ze kleed nu het gezin altijd hetzelfde. als zij streepjes aanheeft, heeft haar dochter dat, en haar man (MIJN OOM, MIJN). Ik hekel haar. Ze feliciteert mij nooit als ze binnenkomt. ECHT NOOIT. En ze kijkt altijd arrogant naar me.
I want to be a billionaire so fuckin badquote:
Ja weet ik veel. Iedereen geeft mij kusjes en feliciteert mij. BEHALVE ZIJ. En als ik met mn nichtje speel, dan haalt ze die altijd bij me weg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Iedereen geeft mij kusjes en feliciteert mij. BEHALVE ZIJ. En als ik met mn nichtje speel, dan haalt ze die altijd bij me weg.
Ze probeert je nichtje te redden van de ondergang.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Iedereen geeft mij kusjes en feliciteert mij. BEHALVE ZIJ. En als ik met mn nichtje speel, dan haalt ze die altijd bij me weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer mijn nichtje te redden. Ze heeft de flaporen van haar moeder. Weet je hoe zielig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze probeert je nichtje te redden van de ondergang.
quote:
quote:
Maar is ze lekker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
Echt jonge, het is dat mn oom met haar is getrouwd omdat ze toentertijd zwanger was van 'm. Anders had ze allang opgetieft.
Je andere nichtje haar vader/moeder is net zo goed aangetrouwd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
Mn andere nichtje is het trouwens met me eens dat ze niet bij de familie hoort. Daarom roddelen we altijd over haar op verjaardagen.![]()
![]()
Nee, ze heeft een rare kop. Echt van die Bassie en Adriaan Boeman wangen, weetje welke ik bedoel, vast wel. En flaporen. En haar wat net niet op haar schouder komt, maar ze doet het wel in een staart. En ze denkt dat ze lekker is en dat ze er altijd leuk uitziet. Maar ze ziet er altijd achterlijk uit. Mede omdat ze het hele gezin hetzelfde aan laat trekken.quote:
Ik doe niets anders met mijn vriendenquote:
Nee, gescheiden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Je andere nichtje haar vader/moeder is net zo goed aangetrouwd.
Ik krijg mental images van de duivel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een rare kop. Echt van die Bassie en Adriaan Boeman wangen, weetje welke ik bedoel, vast wel. En flaporen. En haar wat net niet op haar schouder komt, maar ze doet het wel in een staart. En ze denkt dat ze lekker is en dat ze er altijd leuk uitziet. Maar ze ziet er altijd achterlijk uit. Mede omdat ze het hele gezin hetzelfde aan laat trekken.
En dat is trouwens anders. Deze hoort er echt gewoon niet bij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Je andere nichtje haar vader/moeder is net zo goed aangetrouwd.
Het scheelt echt amper.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik krijg mental images van de duivel.
Dat is niet andersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat is trouwens anders. Deze hoort er echt gewoon niet bij.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
mensen die aan Safe Sex doen, het is pas echt lekker als je het onveilig doet.
Nu, de koers is nu nog gunstig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
CN GAST ik heb dit nog in m'n kelder liggen, wanneer wassen we het wit?
[ afbeelding ]
Ja, als je maar 1 sekspartner hebt (gehad) dan kan het nog wel lekker onveilig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
mensen die aan Safe Sex doen, het is pas echt lekker als je het onveilig doet.
Nee, dat is wel anders. Want die aangetrouwde mensjes kon ik al. En zij is er outta nowhere bijgekomen. Dus voor mij is dat anders. Ik kan haar gewoon niet accepteren als familie, ze past niet in het plaatje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is niet anders
Dat is hetzelfde als het feit dat een van jouw ouders ooit in de familie is gekomen.
Kom we gaan morgen wat transacties zetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
CN GAST ik heb dit nog in m'n kelder liggen, wanneer wassen we het wit?
[ afbeelding ]
Je moet toch ooit erbijkomen hèquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is wel anders. Want die aangetrouwde mensjes kon ik al. En zij is er outta nowhere bijgekomen. Dus voor mij is dat anders. Ik kan haar gewoon niet accepteren als familie, ze past niet in het plaatje.
Ik vind ook wel dat jij in de positie bent om te bepalen wie er in je familie mag en wie niet ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is wel anders. Want die aangetrouwde mensjes kon ik al. En zij is er outta nowhere bijgekomen. Dus voor mij is dat anders. Ik kan haar gewoon niet accepteren als familie, ze past niet in het plaatje.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, als je maar 1 sekspartner hebt (gehad) dan kan het nog wel lekker onveilig.
Sowieso met een vaste relatie (en je eerst getest hebt).quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, als je maar 1 sekspartner hebt (gehad) dan kan het nog wel lekker onveilig.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso met een vaste relatie (en je eerst getest hebt).
Ik hoop dat jouw partner later ook zo hartelijk ontvangen wordt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ieder ander had prima geweest. Echt.quote:
Ik vind dat jij je smoel moet houden. Als ik haar niet mag en er niet bij vind passen dan mag dat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat jij in de positie bent om te bepalen wie er in je familie mag en wie niet ja.
Ik word oude vrijster.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw partner later ook zo hartelijk ontvangen wordt.
Breezahsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.Zelfs bij meedere sekspartners, zolang je maar geen VMBO sletjes, breezahs(die heb je ook op HAVO ja
) en aidsnegers neukt.
Mijn familie wilde niet dat Wd in de familie kwam, daarom is het nooit wat geworden tussen ons.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw partner later ook zo hartelijk ontvangen wordt.
Ik moet er elke keer weer van huilen als ze me niet aankijkt en feliciteert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |