Hoop onderdelen over?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef royjn het volgende:
post ook maar weer eens hier.
Heb weer een hekel gekregen aan ikea. Gekloot om een deur te monteren op een kast.
morgen er verder mee
Hopelijk van het weekend over
Klote mên. Heb je nog wel een kans of is het definitief? Zou balen zijn, maar weinig meer aan te doen. Des te meer reden om je volgend jaar te revancheren!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef Swine het volgende:
ik heb beide hertentamens klaarblijkelijk zwaar verneukdt.Mijn afgelopen jaar was al zo'n ontzettend feest, dit kon ik er nog wel even bij hebben...
Over niet, wel houder kapot. en te kleine gaatjes die je moet vindenquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor de veranderng eens een keer wat laten staan met scheren :p sik en snor
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Dupje het volgende:
Over half uurtje naar de trein, naar Schiphol, en dan naar Budapest voor een week Sziget!
Heel veel plezier Dupje!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Dupje het volgende:
Over half uurtje naar de trein, naar Schiphol, en dan naar Budapest voor een week Sziget!
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Dupje het volgende:
Heb je me lessen niet gelezen en gevolgd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:59 schreef Difficult het volgende:
Ik ben morgen lekker vrij ;D
Ja of ik heb iedereen weggejaagd door me smiley fail : (
Jawel, maar ik denk dat ik een her nodig heb :/quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Heb je me lessen niet gelezen en gevolgd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |