abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84917440
trutsen :W
Do your work. Don't be stupid.
Naamtopic #1: Nacht bagger #7 - Waar DeKubus te aardig is
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:25:48 #102
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84923645
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef royjn het volgende:
post ook maar weer eens hier.
Heb weer een hekel gekregen aan ikea. Gekloot om een deur te monteren op een kast.
morgen er verder mee :@

Hopelijk van het weekend over *O*
Hoop onderdelen over? :+
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef Swine het volgende:
ik heb beide hertentamens klaarblijkelijk zwaar verneukdt. :'( Mijn afgelopen jaar was al zo'n ontzettend feest, dit kon ik er nog wel even bij hebben...
Klote mên. Heb je nog wel een kans of is het definitief? Zou balen zijn, maar weinig meer aan te doen. Des te meer reden om je volgend jaar te revancheren!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 07:25:31 #103
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_84925491
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:25 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Hoop onderdelen over? :+

Over niet, wel houder kapot. en te kleine gaatjes die je moet vinden
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_84930015
Vrijdag mensen, fucking vrij-dag. Bijna weer tijd voor wee-to-the-motherfucking-kend. *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_84932454
Voor de veranderng eens een keer wat laten staan met scheren :p sik en snor :X
pi_84933133
Goedemorgen lieve mede-nijmegenaren :D
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:38:09 #107
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_84938172
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor de veranderng eens een keer wat laten staan met scheren :p sik en snor :X
:')
pi_84938251
Over half uurtje naar de trein, naar Schiphol, en dan naar Budapest voor een week Sziget! O+
Ik ben een meisje =)
pi_84938270
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Dupje het volgende:
Over half uurtje naar de trein, naar Schiphol, en dan naar Budapest voor een week Sziget! O+
Veel plezier :Y ^O^
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:52:14 #110
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_84938773
quote:
Heel veel plezier Dupje!! *O* ik hoor graag hoe het is geweest.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:54:46 #111
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_84938875
Veel plezier :W
pi_84939222
Thanks! :W
Ik ben een meisje =)
pi_84945147
quote:
Veel plezier :D
pi_84956233
OMGOMGOMG JALOEZIEEEEEEEE!!! Maar superveel plezier maar dat gaat natuurlijk wel lukken! *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:47:45 #115
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84958216
Zo, druk geweest hier vandaag :')
Zerg schreef:
pi_84959657
Ja het is very rustig laatste dagen hier. ;(
pi_84959777
Ben weer thuis!
Het is idd rustig : (
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:24:06 #118
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84959937
Verdacht... waar is iedereen?! Yashi en IB zie ik ook nog amper hier? Ik ben voornamelijk aan het werk geweest. Ben nu klaarwakker maar morgen wel vroeg op om te werken...vrees dat dat niet helemaal samen zal gaan :').
Zerg schreef:
pi_84960914
Misschien komt het omdat Rituals weg is :o.
Morgen ook weer werken, moet om 7u op het werk zijn.. dus kan vannacht niet nachtbaggeren. ;(
pi_84961445
Ik ben morgen lekker vrij ;D

Ja of ik heb iedereen weggejaagd door me smiley fail : (
pi_84962066
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:59 schreef Difficult het volgende:
Ik ben morgen lekker vrij ;D

Ja of ik heb iedereen weggejaagd door me smiley fail : (
Heb je me lessen niet gelezen en gevolgd? ;(
pi_84962181
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef DeKubus het volgende:

[..]

Heb je me lessen niet gelezen en gevolgd? ;(
Jawel, maar ik denk dat ik een her nodig heb :/
pi_84962415
slechte zaak slechte zaak.. ooit wordt leerling beter dan leraar ^O^ daar werken we naar toe
pi_84962626
Word hard werken dan :p
pi_84962843
Whoops, ik was vergeten dat ik morgen vanaf kwart voor 8 moet werken, en ik heb de hele avond red bull gedronken :') Oftewel, ik val pas over een paar uur in slaap :')
pi_84962881
Serieus werkt red bull bij jou?
Ik moet geloof ik echt liters naar binnen werken wil het iets doen
pi_84963137
ik merk het wel ja :P
pi_84963252
Stuiterend je bed in dus :p
pi_84963645
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:39 schreef SLP_ het volgende:
Whoops, ik was vergeten dat ik morgen vanaf kwart voor 8 moet werken, en ik heb de hele avond red bull gedronken :') Oftewel, ik val pas over een paar uur in slaap :')
:D heb je nu vleugels?
pi_84963694
:') Nee, en ik lig ook niet te stuiteren :P Ik kan alleen niet slapen :P Maar ik ga beneden wel ff filmpje kijken word ik vanzelf moe :P
pi_84963808
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:03 schreef SLP_ het volgende:
:') Nee, en ik lig ook niet te stuiteren :P Ik kan alleen niet slapen :P Maar ik ga beneden wel ff filmpje kijken word ik vanzelf moe :P
welke film? :)
pi_84963810
Ja ik heb zojuist me laptop aangeslingerd, en zet ook een film op : )
pi_84963952
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:07 schreef DeKubus het volgende:

[..]

welke film? :)
pi_84966930
Koffie c_/ douche en op naar werk! :W
pi_84967208
Sinds half 6 al zon beetje wakker... half 7 opgestaan en gaan hardlopen :P half 8 ontbijtje... Komen "schoonouders" beneden die kijken me aan van wtf 8)7 :D

lag toch alleen maar te draaien in men nest :N
pi_84968709
Ik heb eigenlijk gewoon niet zoveel te melden :') sowieso hebben we ook een paar dagen geen internet gehad toen we in een vakantiehuisje zaten :)

Vandaag maar weer studeren, gister was ik te brak dat ik niks gedaan heb :)
pi_84968745
Studeren, in augustus? Herkansingen?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 10:56:43 #138
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_84968756
Goedemorgen :W
pi_84968758
Jup :) de 16e en de 17e en de 27e, dus voor die van de 17e ben ik nu al bezig en vanaf dinsdag ofzo dan voor die van de 16e :)
pi_84968783
27e, zomg dan kan je meteen door met 't nieuwe jaar :P. Raak je iig niet uit de flow (8>.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_84968939
Ja, vorig jaar was die ook op de laatste vrijdag van de herkansingen en die heb ik toen niet gemaakt omdat ik de 31e naar Italië ging en ik me gewoon NIET kon concentreren om te leren en om het te maken enzo ;(

En nu heb ik deze in juli niet gehaald want ik kwam helemaal in tijdnood omdat ik 2 uur met 1 vraag bezig was geweest :{ hoe ik dat voor elkaar heb gekregen geen idee, maar gebeurt me hopelijk geen tweede keer.. Dus nu MOET ie echt lukken, want hij is 11 EC en ik heb hem nodig om boven de 160 punten uit te komen, (haal ik hem niet dan blijf ik of hangen op wat ik nu heb 147, of als ik het andere vak wel haal, op 156, bij die laatste zal ik dan wss wel één vak mogen volgen, dat mocht een vriendinnetje van mij ook, omdat je anders zo weinig te doen hebt..) Maar daar kan ik niet zo goed tegen, die onzekerheid dat je niet weet of je wel of niet die vakken mag gaan volgen, en als iets de 27e is, eer dat het dan is nagekeken zijn alle werkgroepen enzo al begonnen :{ dus ik ga maandag even bellen voor een afspraak met de studieadviseur, hoe dat dan precies allemaal zit..
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:15:24 #142
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_84969204
Ik ben weer thuis.

Het was héérlijk! Ik heb me ontzettend goed vermaakt. Berlijn is een grote, indrukwekkende stad. Ik heb heel veel gezien, meegemaakt en heb leuke mensen leren kennen. Eén dag heb ik een fiets gehuurd om zo een groot deel van Berlijn te verkennen. Zeker een aanrader! Ik heb nu wijken gezien die ik anders waarschijnlijk niet gezien had.

Alleen reizen is gelukkig ook goed bevallen. Het is fijn om alles helemaal zelf te kunnen bepalen. Ook maak je enorm makkelijk contact. Ik heb de laatste paar dagen zoveel Engels gepraat dat ik zelfs in het Engels denk en droom :') :+.

Al met al voor herhaling vatbaar! Zowel Berlijn als het alleen reizen.

Speciaal voor jullie nog een tietenfipo én billenfipo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:23:05 #143
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_84969380
Mooi dat de vakantie zo bevallen is :Y Lijkt me wel een stap, om in je eentje te gaan :o

Rare billen btw, ze lijken echt heel raar dik :')
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:44:26 #144
208890 June.
Seriously?
pi_84969851
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer thuis.

Het was héérlijk! Ik heb me ontzettend goed vermaakt. Berlijn is een grote, indrukwekkende stad. Ik heb heel veel gezien, meegemaakt en heb leuke mensen leren kennen. Eén dag heb ik een fiets gehuurd om zo een groot deel van Berlijn te verkennen. Zeker een aanrader! Ik heb nu wijken gezien die ik anders waarschijnlijk niet gezien had.

Alleen reizen is gelukkig ook goed bevallen. Het is fijn om alles helemaal zelf te kunnen bepalen. Ook maak je enorm makkelijk contact. Ik heb de laatste paar dagen zoveel Engels gepraat dat ik zelfs in het Engels denk en droom :') :+.

Al met al voor herhaling vatbaar! Zowel Berlijn als het alleen reizen.

Speciaal voor jullie nog een tietenfipo én billenfipo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dat je het leuk hebt gehad :) Hoe kwam je eigenlijk zo op het idee om in je eentje te gaan? Ben wel benieuwd wat je dan zoal doet etc :P
Shine bright like a diamond.
pi_84970082
Tof Rituals *O*
pi_84974784
Een fiets huren, wat een goed idee joh :p

Ik vond alleen reizen ook heerlijk, je hoeft nergens rekening mee te houden en je kan alles op je eigen tempo doen
en als je niet verlegen bent maak je ook snel genoeg contact met anderen : )
  † In Memoriam † zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:44:54 #147
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84974825
w/
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:53:08 #148
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_84976595
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:23 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi dat de vakantie zo bevallen is :Y Lijkt me wel een stap, om in je eentje te gaan :o

Rare billen btw, ze lijken echt heel raar dik :')
Voordat ik ging vond ik het ook even spannend, maar het is dus erg goed bevallen!

Geen goede billen? Ik selecteer op dikte voor D_K, maar het moge langzaam duidelijk zijn dat ik slecht ben met billen :').
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef June. het volgende:

[..]

Mooi dat je het leuk hebt gehad :) Hoe kwam je eigenlijk zo op het idee om in je eentje te gaan? Ben wel benieuwd wat je dan zoal doet etc :P
Ik ging altijd met mijn ex (die toen nog niet mijn ex was :+) op vakantie, maar in maart zijn we uit elkaar gegaan. Ik hou ontzettend veel van vakanties/reizen en ga liever alleen weg, dan dat ik niet wegga, vandaar. Ergens vond ik het ook wel een uitdaging om een keer alleen te gaan! Toen ik het eenmaal besloten had, bleek dat er twee vriendinnen van mij ook graag met me weg wilden. Nu ga ik met één vriendin over een week naar Krakow en met de andere over 2,5 week naar Londen.

Wat je zoal doet? Hetzelfde als tijdens andere vakanties! :P Hotspots bekijken, leuke winkeltjes zien, lekker eten & drinken, in een parkje liggen, genieten van de sfeer en het weer. Ik ging met m'n ex nooit echt uit op vakantie (naar een discotheek o.i.d., uiteraard wel gewoon wat drinken) en dat heb ik nu ook niet gedaan. Had wel makkelijk gekund overigens, je maakt zo makkelijk contact.

Het grote verschil was dat ik nu veel meer mensen heb leren kennen.
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:43 schreef Difficult het volgende:
Een fiets huren, wat een goed idee joh :p

Ik vond alleen reizen ook heerlijk, je hoeft nergens rekening mee te houden en je kan alles op je eigen tempo doen
en als je niet verlegen bent maak je ook snel genoeg contact met anderen : )
Ik zit altijd vol goede ideeën oO<.

Heerlijk om alles zelf te mogen plannen/regelen hè! Helemaal zelf bepalen wanneer je wat wilt doen of niet. Je moet inderdaad wel een beetje de persoon zijn om contact te maken. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wat eenzaam zou zijn als je niet makkelijk/graag praat met anderen (in een andere taal).
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:58:32 #149
208890 June.
Seriously?
pi_84976720
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Rituals het volgende:

[..]

Voordat ik ging vond ik het ook even spannend, maar het is dus erg goed bevallen!

Geen goede billen? Ik selecteer op dikte voor D_K, maar het moge langzaam duidelijk zijn dat ik slecht ben met billen :').
[..]

Ik ging altijd met mijn ex (die toen nog niet mijn ex was :+) op vakantie, maar in maart zijn we uit elkaar gegaan. Ik hou ontzettend veel van vakanties/reizen en ga liever alleen weg, dan dat ik niet wegga, vandaar. Ergens vond ik het ook wel een uitdaging om een keer alleen te gaan! Toen ik het eenmaal besloten had, bleek dat er twee vriendinnen van mij ook graag met me weg wilden. Nu ga ik met één vriendin over een week naar Krakow en met de andere over 2,5 week naar Londen.

Wat je zoal doet? Hetzelfde als tijdens andere vakanties! :P Hotspots bekijken, leuke winkeltjes zien, lekker eten & drinken, in een parkje liggen, genieten van de sfeer en het weer. Ik ging met m'n ex nooit echt uit op vakantie (naar een discotheek o.i.d., uiteraard wel gewoon wat drinken) en dat heb ik nu ook niet gedaan. Had wel makkelijk gekund overigens, je maakt zo makkelijk contact.

Het grote verschil was dat ik nu veel meer mensen heb leren kennen.

Maar al die dingen doe je dan toch in je eentje? :P Waar ontmoet je dan de mensen die meewillen? In je hostel ofzo? Londen is trouwens super tof, ben ik inmiddels ook al een paar keer geweest. En heb mijn zinnen gezet dat ik er in december nog een keertje naartoe wil :) .
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:15:30 #150
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_84977157
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:58 schreef June. het volgende:

[..]

Maar al die dingen doe je dan toch in je eentje? :P Waar ontmoet je dan de mensen die meewillen? In je hostel ofzo? Londen is trouwens super tof, ben ik inmiddels ook al een paar keer geweest. En heb mijn zinnen gezet dat ik er in december nog een keertje naartoe wil :) .
Sommige dingen doe je inderdaad alleen! Maar dat was juist ook wel leuk. Ik heb mensen leren kennen in het vliegveld, in de trein richting Berlijn, op straat toen ik opzoek was naar m'n hostel, in m'n hostel, op m'n kamer, toen ik ergens wat aan het drinken was, toen ik wat rondliep, toen ik op het vliegveld aan het wachten was tot ik mocht boarden, in het busje terug naar Nijmegen. Overal! :P

Woensdag ben ik bijna de hele dag met een jongen uit Australië geweest en donderdag en vrijdag heb ik zelf Berlijn bekeken.

Ik heb veel zin in Londen! Ben er geweest toen ik wat jonger was, maar het is hoog tijd om terug te gaan! In december met kerst/oud & nieuw of dat niet? Schijnt rond die tijd erg leuk te zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')