Over niet, wel houder kapot. en te kleine gaatjes die je moet vindenquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor de veranderng eens een keer wat laten staan met scheren :p sik en snor
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Dupje het volgende:
Over half uurtje naar de trein, naar Schiphol, en dan naar Budapest voor een week Sziget!
Heel veel plezier Dupje!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Dupje het volgende:
Over half uurtje naar de trein, naar Schiphol, en dan naar Budapest voor een week Sziget!
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Dupje het volgende:
Heb je me lessen niet gelezen en gevolgd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:59 schreef Difficult het volgende:
Ik ben morgen lekker vrij ;D
Ja of ik heb iedereen weggejaagd door me smiley fail : (
Jawel, maar ik denk dat ik een her nodig heb :/quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Heb je me lessen niet gelezen en gevolgd?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:39 schreef SLP_ het volgende:
Whoops, ik was vergeten dat ik morgen vanaf kwart voor 8 moet werken, en ik heb de hele avond red bull gedronkenOftewel, ik val pas over een paar uur in slaap
welke film?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:03 schreef SLP_ het volgende:
Nee, en ik lig ook niet te stuiteren
Ik kan alleen niet slapen
Maar ik ga beneden wel ff filmpje kijken word ik vanzelf moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer thuis.
Het was héérlijk! Ik heb me ontzettend goed vermaakt. Berlijn is een grote, indrukwekkende stad. Ik heb heel veel gezien, meegemaakt en heb leuke mensen leren kennen. Eén dag heb ik een fiets gehuurd om zo een groot deel van Berlijn te verkennen. Zeker een aanrader! Ik heb nu wijken gezien die ik anders waarschijnlijk niet gezien had.
Alleen reizen is gelukkig ook goed bevallen. Het is fijn om alles helemaal zelf te kunnen bepalen. Ook maak je enorm makkelijk contact. Ik heb de laatste paar dagen zoveel Engels gepraat dat ik zelfs in het Engels denk en droom![]()
.
Al met al voor herhaling vatbaar! Zowel Berlijn als het alleen reizen.
Speciaal voor jullie nog een tietenfipo én billenfipoMooi dat je het leuk hebt gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kwam je eigenlijk zo op het idee om in je eentje te gaan? Ben wel benieuwd wat je dan zoal doet etc
Shine bright like a diamond.
Voordat ik ging vond ik het ook even spannend, maar het is dus erg goed bevallen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:23 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi dat de vakantie zo bevallen isLijkt me wel een stap, om in je eentje te gaan
Rare billen btw, ze lijken echt heel raar dik
Ik ging altijd met mijn ex (die toen nog niet mijn ex wasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef June. het volgende:
[..]
Mooi dat je het leuk hebt gehadHoe kwam je eigenlijk zo op het idee om in je eentje te gaan? Ben wel benieuwd wat je dan zoal doet etc
Ik zit altijd vol goede ideeënquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:43 schreef Difficult het volgende:
Een fiets huren, wat een goed idee joh :p
Ik vond alleen reizen ook heerlijk, je hoeft nergens rekening mee te houden en je kan alles op je eigen tempo doen
en als je niet verlegen bent maak je ook snel genoeg contact met anderen : )
Maar al die dingen doe je dan toch in je eentje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Voordat ik ging vond ik het ook even spannend, maar het is dus erg goed bevallen!
Geen goede billen? Ik selecteer op dikte voor D_K, maar het moge langzaam duidelijk zijn dat ik slecht ben met billen.
[..]
Ik ging altijd met mijn ex (die toen nog niet mijn ex was) op vakantie, maar in maart zijn we uit elkaar gegaan. Ik hou ontzettend veel van vakanties/reizen en ga liever alleen weg, dan dat ik niet wegga, vandaar. Ergens vond ik het ook wel een uitdaging om een keer alleen te gaan! Toen ik het eenmaal besloten had, bleek dat er twee vriendinnen van mij ook graag met me weg wilden. Nu ga ik met één vriendin over een week naar Krakow en met de andere over 2,5 week naar Londen.
Wat je zoal doet? Hetzelfde als tijdens andere vakanties!Hotspots bekijken, leuke winkeltjes zien, lekker eten & drinken, in een parkje liggen, genieten van de sfeer en het weer. Ik ging met m'n ex nooit echt uit op vakantie (naar een discotheek o.i.d., uiteraard wel gewoon wat drinken) en dat heb ik nu ook niet gedaan. Had wel makkelijk gekund overigens, je maakt zo makkelijk contact.
Het grote verschil was dat ik nu veel meer mensen heb leren kennen.
Sommige dingen doe je inderdaad alleen! Maar dat was juist ook wel leuk. Ik heb mensen leren kennen in het vliegveld, in de trein richting Berlijn, op straat toen ik opzoek was naar m'n hostel, in m'n hostel, op m'n kamer, toen ik ergens wat aan het drinken was, toen ik wat rondliep, toen ik op het vliegveld aan het wachten was tot ik mocht boarden, in het busje terug naar Nijmegen. Overal!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:58 schreef June. het volgende:
[..]
Maar al die dingen doe je dan toch in je eentje?Waar ontmoet je dan de mensen die meewillen? In je hostel ofzo? Londen is trouwens super tof, ben ik inmiddels ook al een paar keer geweest. En heb mijn zinnen gezet dat ik er in december nog een keertje naartoe wil
.
Allebei leuke steden! Hoewel het inmiddels ook alweer zo'n 7 jaar geleden is dat ik in Parijs was!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Klinkt tof rituals
IB en ik gaan "binnenkort" (geen idee wanneer eerst moet er wat geld binnenkomen) ook een stedentripje doen, of naar Parijs, of naar Berlijn
![]()
Net even bij vriendinnetje geweest om "even" aantekeningen op te halen, was om kwart over 3 daar ofzo, en nu met boodschappen erbij doen pas terug, niet zo handig voor mijn planning![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |