Dat valt m.i zwaar mee, hij was er veel vaker niet dan wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die had hij volgens mij redelijk gevonden... Hij was er lang niet altijd, maar hij was er ook niet altijd NIET
Ik zou niet zo naïef zijn om te geloven dat als mijn vrouw al jarenlang gedoogd vreemd ging nu ineens aan mijn bedje bleef staan om altijd mijn handje vast te houden. Dat zou pas hypocriet zijn van beiden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, vind je dat gek? Jij zou het dus niet erg vinden als jij in het bed ligt dat je vrouw ondertussen andere mannen zit te zuigen en af en toe bij je komt kijken?
Als dat je 'afspraak' of verworven recht is binnen je relatie, nee niet echt. Ik zou het niet fijn vinden binnen MIJN relatie, omdat dat zo niet werkt. Maar er zijn zat mensen waar het oogluikend word toegestaan of die een open relatie hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, vind je dat gek? Jij zou het dus niet erg vinden als jij in het bed ligt dat je vrouw ondertussen andere mannen zit te zuigen en af en toe bij je komt kijken?
Ze was er niet blij mee, maar op het einde waren er wel belangrijkere dingen te verzinnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb die film niet gezien. Maar had zij er geen problemen mee dat hij maar wat rond neukte
Voordat ze kanker kreeg niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb die film niet gezien. Maar had zij er geen problemen mee dat hij maar wat rond neukte
Dat is ook wel zo idd...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als dat je 'afspraak' of verworven recht is binnen je relatie, nee niet echt. Ik zou het niet fijn vinden binnen MIJN relatie, omdat dat zo niet werkt. Maar er zijn zat mensen waar het oogluikend word toegestaan of die een open relatie hebben.
Had zij zich ook niet door een ander laten neuken? Ja hé? Wie hoor je daar over?
De waarheid zal wel in het midden liggen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo idd...
Het is natuurlijk ook zo dat je haar kant van het verhaal niet hoort... En nooit zal horen
Ik zei het tochquote:
Ja okee, maar ze wist er in het begin ook van en stond het een soort van oogluikend toe toch? Dus wat dat betreft... En natuurlijk zijn er dingen veranderd in de situatie waardoor ze er anders tegenaan ging kijken...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze was er niet blij mee, maar op het einde waren er wel belangrijkere dingen te verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee precies, en echt niet dat hij nou zo'n held of geweldige kerel was / is, maar het ligt wel wat genuanceerder dan altijd dat zwart/wit gejank van 'Boehoehoe wat een klootzak', zij laat zich ook door een ander uitwonen, en het werd gewoon al voor dat ze ziek was door haar toegelaten...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo idd...
Het is natuurlijk ook zo dat je haar kant van het verhaal niet hoort... En nooit zal horen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, maar ze wist er in het begin ook van en stond het een soort van oogluikend toe toch? Dus wat dat betreft... En natuurlijk zijn er dingen veranderd in de situatie waardoor ze er anders tegenaan ging kijken...
Maar je weet nooit precies hoe het zat bij hun...Nog iets wat ik niet snap. Die man heeft een ontzettende kutkop, charmant is ie nou ook echt niet zoals ik hem zag in interviews, waarschijnlijk grote lul ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Nee dit is de boel omdraaien. Ze WIST het ook al voor ze ziek was, toen liet ze het toe. Punt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze was er niet blij mee, maar op het einde waren er wel belangrijkere dingen te verzinnen.
Hij was toch rijk? Succesvol in de reclame enzovoorts? Eerder een gouden eikel dan een houten knots denk ik!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nog iets wat ik niet snap. Die man heeft een ontzettende kutkop, charmant is ie nou ook echt niet zoals ik hem zag in interviews, waarschijnlijk grote lul ofzo.
Andere dingen aan je hoofd hebben - kanker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dit is de boel omdraaien. Ze WIST het ook al voor ze ziek was, toen liet ze het toe. Punt.
Staat los van het feit of ze nou later 'andere dingen aan haar hoofd had'.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee precies, en echt niet dat hij nou zo'n held of geweldige kerel was / is, maar het ligt wel wat genuanceerder dan altijd dat zwart/wit gejank van 'Boehoehoe wat een klootzak', zij laat zich ook door een ander uitwonen, en het werd gewoon al voor dat ze ziek was door haar toegelaten...
En tjah, tis vrij macaber dat hij er miljonair mee is geworden, maar aan de andere kant heeft wel 80% van vrouwelijk Nederland daar bij geholpen door dat boek te kopen en naar die film te gaan...
Dus ehh tjah...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja okee... het is niet zomaar iets... Maar het is iig niet zo dat hij pas vreemd ging toen zij ziek wasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Andere dingen aan je hoofd hebben - kanker.![]()
Hey, tis niet mijn kreet...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Andere dingen aan je hoofd hebben - kanker.![]()
Het is ook niets
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga trouwens kwart over 3 richting huis.
Mannetje moet naar het ziekenhuis. Ze gaan een stukje aan de binnenkant uit zijn neus snijden
Ivm met Sarcoidose
Nee dat heb ik ook nooit gezegd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee... het is niet zomaar iets... Maar het is iig niet zo dat hij pas vreemd ging toen zij ziek was
Hij ging al vanaf het begin -gedoogd- vreemd!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee... het is niet zomaar iets... Maar het is iig niet zo dat hij pas vreemd ging toen zij ziek was
kan me voorstellen. Wordt voorlopig ff niet neuspeuterenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij belde net op.... hij vind het toch wel best een beetje eng
Ja, dat zeg ik tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij ging al vanaf het begin -gedoogd- vreemd!
Barry Atsmaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:30 schreef Myraela het volgende:
Tering wat een jankfilm. En ik huil nooit om films. Die man is wel knap
Ja, die is wel te doen iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Barry AtsmaLichtjaren knapper.
O ja!quote:
Barry Batsme!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Barry AtsmaLichtjaren knapper.
Goeie naam, Barry Batsmaquote:
Hij is wel getrouwd andersquote:
Misschien mag ie ook gedoogd vreemdgaan!quote:
quote:de één: amsterdam
de één: daar heb ik fam wonen
Jij: ah
Jij: leuk
de één: in kaatsheuve
Jij: jou familie zijn trollen in de efteling?
de één: hoe kom je daar nou bij
Jij: kaastheuvel
De één kapt de ander af.
Ik snap niks van deze postquote:
Tjetter, mensen vervelenquote:
welke wil je opzoeken dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zit op mijn telefoon ik kan geen foto opzoeken.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van die man die jullie net zeiden.
Dat is wel B.Atsmaquote:
Ze bedoelt kluun denk ik:quote:
Ja maar jij vond hem in de film toch ook leuk?quote:
Is dat dezelfde als in de film.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar jij vond hem in de film toch ook leuk?
Alsof ik daar verstand van hebquote:
Jep, dat is dezelfdequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als in de film.
In de film is die wel knap, maar op die foto vind ik het niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |