Hoiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
Mijn internet doet het heel even. Ik weet niet voor hoelang. Maar hoi!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
jawel ook dat dat ontken ik toch niet, maar zoals Bella al zegt verbruik en inname moeten afgestemd zijn. Dus als je 's avonds met je luie reet op de bank ligt is het totaal nutteloos dan een warme maaltijd te nuttigen, kun je beter een lichte maaltijd nemenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat zal ook niet zijn doordat er meer slechte voeding is (snoep bijvoorbeeld), meer geld om slechte voeding te kopen, mensen minder lichamelijk werk doen etc etc?
Obama is een neger dus die eet alleen maar bij KFC!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef Bellatrix het volgende:
ALLES IS DE SCHULD VAN AMERIKA ZIJ HEBBEN ONS KAPOT GEMAAKTT!!!!!!! OBAMA IS DE DUIVELHIJS OOK ACHTER 10/23 OF HOE HEET DA.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef Bellatrix het volgende:
ALLES IS DE SCHULD VAN AMERIKA ZIJ HEBBEN ONS KAPOT GEMAAKTT!!!!!!! OBAMA IS DE DUIVELHIJS OOK ACHTER 10/23 OF HOE HEET DA.
Ja, maar als jij een week op de bank hangt tijdens de vakantie kun jij niet een week lichte maaltijden eten, dan mis je veel vitaminen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:47 schreef crv het volgende:
[..]
jawel ook dat dat ontken ik toch niet, maar zoals Bella al zegt verbruik en inname moeten afgestemd zijn. Dus als je 's avonds met je luie reet op de bank ligt is het totaal nutteloos dan een warme maaltijd te nuttigen, kun je beter een lichte maaltijd nemen
Maar goed we komen er toch niet uit
Zakdoekjes bij de hand?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ga komt een vrouw bij de dokter kijken als mijn internet weer weg is.
Die film vind ik zo kut. Acteren is geweldig enzo, maar wat een kuthond die Kluun.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ga komt een vrouw bij de dokter kijken als mijn internet weer weg is.
De film zelf is op zich wel aardig, alleen dat het waargebeurd is maakt het een stuk minderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die film vind ik zo kut. Acteren is geweldig enzo, maar wat een kuthond die Kluun.
quote:
Hehequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een ongevoelig harteloos kreng. Ik kan daar tegen.
Dat maakte voor mij die hele film irritant. Totaal geen sympathie, ik wilde hem gewoon kapot maken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik wilde liever een pistool om die hufter neer te knallen
Hoi Myr!
Ik ook iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat maakte voor mij die hele film irritant. Totaal geen sympathie, ik wilde hem gewoon kapot maken.
Wat een gejank toch altijd, hij 'mocht' gewoon vreemdgaan voor ze ziek was, heeft ze ineens kanker is hij de grootste klootzak op aardequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die film vind ik zo kut. Acteren is geweldig enzo, maar wat een kuthond die Kluun.
Als ik zoiets zou doen, zou ik nog het nog niet eens in m'n hoofd durven te halen om er trots op te zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat doet ie toch wel goed!![]()
Beetje rondsletten als je vrouw dood gaat en naderhand nog dik cashen ook!
En dan ook nog met je boeventronie op de buis komen!
Nee maar HIJ de auteur is niet HIJ uit het boek zegt HIJ zelf! HIJ kan me wat!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou doen, zou ik nog het nog niet eens in m'n hoofd durven te halen om er trots op te zijn.
Dat vreemdgaan op zich vind ik niet eens het ergstequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een gejank toch altijd, hij 'mocht' gewoon vreemdgaan voor ze ziek was, heeft ze ineens kanker is hij de grootste klootzak op aarde
Het is allebei erg, maar als je wederhelft chronisch ziek is ga je niet andere wijven neuken, dan ben je er voor je vrouw en steun je haar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een gejank toch altijd, hij 'mocht' gewoon vreemdgaan voor ze ziek was, heeft ze ineens kanker is hij de grootste klootzak op aarde
Mja, het zal niet precies zo zijn gebeurd, maar de kern is hetzelfdequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee maar HIJ de auteur is niet HIJ uit het boek zegt HIJ zelf! HIJ kan me wat!
Als je vrouw kanker heeft dan laat je haar toch niet in de steek om andere wijven te nueken. Dan ben je gewoon ziek.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze toch om de vijf minuten moet spugen kan ze tussenin best even pijpen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je vrouw kanker heeft dan laat je haar toch niet in de steek om andere wijven te nueken. Dan ben je gewoon ziek.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze toch om de vijf minuten moet spugen kan ze tussenin best even pijpen?
Gast..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze toch om de vijf minuten moet spugen kan ze tussenin best even pijpen?
hoiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
Nee zij was ziek. En hij heeft haar verder prima verzorgd en gesteund. En verder veranderde de situatie van hem en 'andere wijven' niet, maar van haar gesteldheid.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je vrouw kanker heeft dan laat je haar toch niet in de steek om andere wijven te nueken. Dan ben je gewoon ziek.
Hmhm, is ook niet zo gek.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij belde net op.... hij vind het toch wel best een beetje eng
Hoe, door andere vrouwen te neuken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zij was ziek. En hij heeft haar verder prima verzorgd en gesteund. En verder veranderde de situatie van hem en 'andere wijven' niet, maar van haar gesteldheid.
blijkbaarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe, door andere vrouwen te neuken?
Heb je de film gezien? Was ze blij dat hij nog steeds vreemd ging? Niet echt he? Na een tijdje had ze er vrede mee. Maar als je kapot gaat aan kanker heb je denk ik met wel meer dingen vrede.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zij was ziek. En hij heeft haar verder prima verzorgd en gesteund. En verder veranderde de situatie van hem en 'andere wijven' niet, maar van haar gesteldheid.
Niet echt het schoolvoorbeeld van steunen. Daarbij had ze er vrede mee omdat ze wel wat belangrijkere dingen aan d'r hoofd had dan dat.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe, door andere vrouwen te neuken?
Ja, en natuurlijk zitten er momenten in dat hij fouten maakt en ik praat het ook echt niet goed. Maar altijd maar dat zwart/wit gelul dat is ook echt bullshit en overdreven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je de film gezien? Was ze blij dat hij nog steeds vreemd ging? Niet echt he? Na een tijdje had ze er vrede mee. Maar als je kapot gaat aan kanker heb je denk ik met wel meer dingen vrede.
Nee maar goed, als je het eerst wel "toestaat" en later niet meer...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je de film gezien? Was ze blij dat hij nog steeds vreemd ging? Niet echt he? Na een tijdje had ze er vrede mee. Maar als je kapot gaat aan kanker heb je denk ik met wel meer dingen vrede.
Hij was er nooit als zij hem nodig had en als hij er wel was dan was hij naderhand weer pleitte. Of zijn vrouw wel of niet chronisch ziek was (geworden) het was gewoon een eikel!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waarMaar ik blijf er bij dat er (in de film iig) momenten waren waarop zij (en het kind) hem nodig hadden en hij er niet was, en dat vind ik een kutstreek
Ja, vreemdgaan is een zonde, maar als je vrouw terminaal ziek is ga je toch geen andere vrouwen neuken, dan ben je er toch voor je vrouw...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
[..]
Ja, en natuurlijk zitten er momenten in dat hij fouten maakt en ik praat het ook echt niet goed. Maar altijd maar dat zwart/wit gelul dat is ook echt bullshit en overdreven.
Beetje net zoals waar het laatst hier over ging, dat sommige mensen overal over vallen als het over kanker gaat, en je mensen hebt die het niet uit durven spreken. Hij was gewoon overspelige echtgenoot, zoals zovelen. Die laten dan misschien ook een keer een avondje hun vrouw schieten, of slaan de rapport-besprekingen van hun kind over om de secretaresse uit te wonen. En nu heeft zij kanker, en hij is groooooootste klootzak op aarde.
Dit dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij ging al vreemd voordat zijn vrouw kanker had. Eens een lul, altijd een lul.
En dat dus. Er word voorbij gegaan aan het feit dat op een rare verknipte manier kracht putte uit die andere chick neuken, en zo er dus wel op bepaalde momenten voor zijn vrouw kon zijn. Waarom denk je dat hij in godsnaam anders dat boek heeft geschreven, er zit wel een soort van achterliggende gedachte achter ehquote:
Dat vind ik logisch, als je kanker hebt wil je het liefst je partner bij je hebben, denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee maar goed, als je het eerst wel "toestaat" en later niet meer...
Er is ook een middenweg tussen 24/7 thuiszitten en bij andere vrouwen op bezoek gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
En dat dus. Er word voorbij gegaan aan het feit dat op een rare verknipte manier kracht putte uit die andere chick neuken, en zo er dus wel op bepaalde momenten voor zijn vrouw kon zijn. Waarom denk je dat hij in godsnaam anders dat boek heeft geschreven, er zit wel een soort van achterliggende gedachte achter eh![]()
het is niet goed, hij maakte zeker fouten en was er op bepalende momenten niet, maar als hij aan huis gekluisterd was om iedere dag 24/7 haar te verzorgen dan was hij wss veel eerder ingestort en daar hadden ze alledrie niks aan
En dat was hij ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, vreemdgaan is een zonde, maar als je vrouw terminaal ziek is ga je toch geen andere vrouwen neuken, dan ben je er toch voor je vrouw...
Die had hij volgens mij redelijk gevonden... Hij was er lang niet altijd, maar hij was er ook niet altijd NIETquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er is ook een middenweg tussen 24/7 thuiszitten en bij andere vrouwen op bezoek gaan.
Ja, vind je dat gek? Jij zou het dus niet erg vinden als jij in het bed ligt dat je vrouw ondertussen andere mannen zit te zuigen en af en toe bij je komt kijken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat was hij ookNiet altijd nee, zoals iedere man (en ook vrouw) weleens een steekje laat vallen en er niet is als het misschien wel nodig had geweest.
Maar nu is het een beetje ala overspel = kut. Maar dan met de formule dat wanneer de vrouw kanker heeft het overspel = kut (x1000) word
Nou ja, dat is misschien ook wel zo... Maar ik denk meer dat ik het stom vind dat hij dan zoveel geld aan het verhaal verdiend, aan zijn eigen rotte gedragquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
En dat dus. Er word voorbij gegaan aan het feit dat op een rare verknipte manier kracht putte uit die andere chick neuken, en zo er dus wel op bepaalde momenten voor zijn vrouw kon zijn. Waarom denk je dat hij in godsnaam anders dat boek heeft geschreven, er zit wel een soort van achterliggende gedachte achter eh![]()
het is niet goed, hij maakte zeker fouten en was er op bepalende momenten niet, maar als hij aan huis gekluisterd was om iedere dag 24/7 haar te verzorgen dan was hij wss veel eerder ingestort en daar hadden ze alledrie niks aan
Oh, dat snap ik ook wel... Maar aan de andere kant snap ik ook wel dat hij even "zonder kanker wil leven"... En dat is sneu, want zij kan dat niet en hij wel... En ondanks dat ik het een hufter blijf vinden komt dat toch vooral doordat ie er rijk van geworden is denk ik (nu ik er over nadenk)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik logisch, als je kanker hebt wil je het liefst je partner bij je hebben, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |