jij mag best in je lingeriesetje billenkoek geven aan c_a hoorquote:
Ja je wil natuurlijk wel weten wat voor vlees je in de kuip hebtquote:
Ik zat meer aan andersom te denken. Lijkt me voor beide partijen beterquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:17 schreef crv het volgende:
[..]
jij mag best in je lingeriesetje billenkoek geven aan c_a hoor
Je weet niet hoe lastig het is als je net een groot stuk pizza naar binnenstouwt en je dan realissert dat je de lapo hebtquote:
Ja, je koopt ook geen auto voor je een proefrit maakt. Voor je het weet heb je er eentje met 2 kapotte koplampen en lekt-ie oliequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ja je wil natuurlijk wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt
QFTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, je koopt ook geen auto voor je een proefrit maakt. Voor je het weet heb je er eentje met 2 kapotte koplampen en lekt-ie olie
je denkt voor c_a,quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat meer aan andersom te denken. Lijkt me voor beide partijen beter
Er is niks mis met mijn koplampen en ik lek geen oliequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, je koopt ook geen auto voor je een proefrit maakt. Voor je het weet heb je er eentje met 2 kapotte koplampen en lekt-ie olie
Je hebt me besmetquote:
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ik leef met je meequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef crv het volgende:
[..]
Je weet niet hoe lastig het is als je net een groot stuk pizza naar binnenstouwt en je dan realissert dat je de lapo hebt
Hulloquote:
Toch ff een proefrittje kan nooit kwaad. Wie weet bevalt het rijgedrag wel nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is niks mis met mijn koplampen en ik lek geen olie
Ik doe niet aan seks voor het huwelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef crv het volgende:
[..]
Toch ff een proefrittje kan nooit kwaad. Wie weet bevalt het rijgedrag wel niet
Pics van de koplampen. Zijn het van heel erg aanwezige xenonverlichting? of meer van dat subtiele dimlicht, dat je eigenlijk goed moet kijken of het wel aanstaat?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is niks mis met mijn koplampen en ik lek geen olie
OK dan gewoon nooit trouwenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks voor het huwelijk
OMGquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics van de koplampen. Zijn het van heel erg aanwezige xenonverlichting? of meer van dat subtiele dimlicht, dat je eigenlijk goed moet kijken of het wel aanstaat?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics van de koplampen. Zijn het van heel erg aanwezige xenonverlichting? of meer van dat subtiele dimlicht, dat je eigenlijk goed moet kijken of het wel aanstaat?
WHUT?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef crv het volgende:
[..]
OK dan gewoon nooit trouwen![]()
kun je net zoveel seks hebben als je maar wilt met wie dan ook
Wanneer ?
Ik kom in een burka naar de meet denk ikquote:
Ja nou niet elke keer de voorwaarden aanpassen he, zo wordt het nooit watquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT?
Ik doe dus alleen aan seks NA het huwelijk
weet je zeker dat je opvaltquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kom in een burka naar de meet denk ik
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:27 schreef crv het volgende:
[..]
Ja nou niet elke keer de voorwaarden aanpassen he, zo wordt het nooit wat
wachten is op LL en c_aquote:
Of alleen spannende lingerie eronder aan natuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:27 schreef crv het volgende:
[..]
weet je zeker dat je opvalt
Ow en wel zorgen dat je niets eronder aan hebt he
zoiets ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of alleen spannende lingerie natuurlijk
Dat kan wel een leuke meet worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of alleen spannende lingerie eronder aan natuurlijk
overigens Hoi D_Kquote:
Eh, neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of gewoon naakt, kont naar voren naar de camera! In FULL HD!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of gewoon naakt, kont naar voren naar de camera! In FULL HD!
zou toch ook iets van een broek of jurkje aantrekken of is die coltrui erg langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, nee
Ik ga echt niet in alleen spannende lingerie of naakt.
Minstens een coltrui denk ik nu
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, nee
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, nee
Nu wachten op de foto's voor de televoting!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef crv het volgende:
[..]
zou toch ook iets van een broek of jurkje aantrekken of is die coltrui erg lang
Ik heb toevallig een coltrui-jurkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef crv het volgende:
[..]
zou toch ook iets van een broek of jurkje aantrekken of is die coltrui erg lang
maar wat als het nou 30 graden isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een coltrui-jurk![]()
Maar dan idd met LANGE broek
Dan is't een beetje warmquote:
Dan zit ik waarschijnlijk in mn eentje na een tijdjequote:
Ze is hem gesmeerd met de worst natuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:40 schreef crv het volgende:
weet niet wat c_a met die smeerworst aan het doen is, maar ze blijft wel heel erg lang weg
en met LL waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze is hem gesmeerd met de worst natuurlijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:42 schreef crv het volgende:
[..]
en met LL waarschijnlijk![]()
Die wilde haar billenkoek geven in een lingeriesetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |