Das niet stoer als TSquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
Joehoeee
Er krijgen zo vaak kinderen vrijstelling of aanpassing van leerplicht (topsportertjes, turnsters bv) dus waarom zou zeiltroela dat dan niet mogen.
En ze heeft vast een injectie gehad waardoor ze een jaar niet ongesteld wordt oid denk ik.
Blijft die filmploeg steeds in de buurt?
ik ben heel goed bevriend met hun zusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Ik ken ze ongetwijfeld ook, maar ik weet echt niet wie wanneer voor het eerst ongesteld werd hoor
![]()
Hoe gaat dat dan?
-Hoi ik ben Zwabber
Hoi ik ben Bep
-Lekker weertje hé
Nou zeker
-Zeg Bep... op welke leeftijd bloedde jij voor het eerst uit je vaaaaaaaaaaaaaaaagina
Even zoeken hoor, ik heb de tampon nog bewaard en de datum er op geschreven met permanent marker
Dan wordt het dus een zeiljongetje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar je krijgt er wel een piemol van
Zo'n prikpil achtig iets ofzo? Lijkt me anders niet heel gezond...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
Joehoeee
Er krijgen zo vaak kinderen vrijstelling of aanpassing van leerplicht (topsportertjes, turnsters bv) dus waarom zou zeiltroela dat dan niet mogen.
En ze heeft vast een injectie gehad waardoor ze een jaar niet ongesteld wordt oid denk ik.
Blijft die filmploeg steeds in de buurt?
Ik weet helemaal niet of je dan ook niet meer ongesteld wordt... Maar zoveel hormonen als je in de groei bent is natuurlijk niet gezond nee...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo'n prikpil achtig iets ofzo? Lijkt me anders niet heel gezond...
En geheel terechtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch ff terug gaan lezen geloof ik![]()
Hoi trouwens
Iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Er zijn meer dames van veertien aan de pil heurDa's niet bijzonder tegenwoordig. En in veel gevallen ook niet onverstandig.
Nee dat is waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Er zijn meer dames van veertien aan de pil heurDa's niet bijzonder tegenwoordig. En in veel gevallen ook niet onverstandig.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch ff terug gaan lezen geloof ik![]()
Hoi trouwens
voor jou toch pas 5 jaar geleden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat is waarZwanger zijn is nog slechter natuurlijk
Waar is de tijd dat je op je 14e/15e pas voor het eerst tongzoende?
Eh... Geef je nou een compliment door te suggereren dat ik 5 jaar geleden 15 was, of is het een belediging dat ik 5 jaar geleden voor het eerst tongzoende?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor jou toch pas 5 jaar geleden?
Helleuquote:
Bijkomen van een wilde verjaardag?quote:
Nee maar de pil is wat minder een hormonenbom dan een prik waar je in een keer zoveel hormonen van krijgt dat je een jaar niet meer ongesteld word?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Met een injectie kun je het hooguit 3 maanden uitstellen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar de pil is wat minder een hormonenbom dan een prik waar je in een keer zoveel hormonen van krijgt dat je een jaar niet meer ongesteld word?
Lekker in dat zoute water ja. Ontsmet en reinigt heerlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met een injectie kun je het hooguit 3 maanden uitstellen.
En ach...ff met de fluiteflops overboord en de boel is weer frips en vroleyk
Daaromquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker in dat zoute water ja. Ontsmet en reinigt heerlijkAl dat aangekoekte piratenzaad ook weer weg
Nou, reuzequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijkomen van een wilde verjaardag?![]()
Ik moet nog 2,5 week werken en dan eindelijk vakantie
Bahquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker in dat zoute water ja. Ontsmet en reinigt heerlijkAl dat aangekoekte piratenzaad ook weer weg
Werk ze!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom![]()
En zout scrubt ook nog heerlijk, dat wordt een uberzacht flopsje als ze weer terug is![]()
En nu ga ik weer aan het werk
het eerste, jij was gisteren ineens 19 dus ik borduur daar op verderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... Geef je nou een compliment door te suggereren dat ik 5 jaar geleden 15 was, of is het een belediging dat ik 5 jaar geleden voor het eerst tongzoende?
Oh ok... maar dan zou ik dus toch pas 5 jaar geleden voor het eerst gezoend hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het eerste, jij was gisteren ineens 19 dus ik borduur daar op verder
werk nou even meeheequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ok... maar dan zou ik dus pas 5 jaar geleden voor het eerst gezoend hebben
KUTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef JJH het volgende:
Hadden jullie het net nou over de, euhm hoe zeg ik dat netjes, voorbips van het veertienjarige zeilmeisje?
Met zoenen?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef JJH het volgende:
Hadden jullie het net nou over de, euhm hoe zeg ik dat netjes, voorbips van het veertienjarige zeilmeisje?
quote:Next album and the future (2010–present)
The band is to begin recording their seventh studio album in September 2010. [19] Butch Vig will produce the album, after having produced the two new tracks from the band's compilation album.[20] Taylor Hawkins has stated the band already has 15 songs written for the new album which will be recorded in Dave Grohl's home as opposed to the band's Studio 606.[21] According to Grohl, the new album that will most likely be released next year will be the heaviest Foo Fighters album yet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze 45 is en dat ze 20 jaar geleden voor het eerst gezoend heeft.
*wegduikt*
Vagijn?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef JJH het volgende:
en die snap je dan weer wel...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
omdat we hier niet over normale dingen kunnen pratenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
Wat me nou intrigeert, hoe is het al dan niet ongesteld zijn van Laura eigenlijk zo'n vraagstuk geworden?![]()
das een klassieke kopspijkers grap (toen het programma nog leuk was)quote:JJH met je 'voorbips', ik moest hardop lachen
Keurig, maar ik heb het altijd belachelijk gevonden (wel grappig, maar belachelijk)quote:
Tjah het kwam ter sprake toen het ging over dat het een kind in de puberteit was. Met alle veranderingen / ongemakken / nieuwe gevoelens en ervaringen (quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
Wat me nou intrigeert, hoe is het al dan niet ongesteld zijn van Laura eigenlijk zo'n vraagstuk geworden?![]()
Stiekem ben jij geen Rotterdammert van 24 maar haar opa he?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het kwam ter sprake toen het ging over dat het een kind in de puberteit was. Met alle veranderingen / ongemakken / nieuwe gevoelens en ervaringen (P) van dien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
wie dacht er nou ook al weer dat "bipsebaps" ook voorbips betekende?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Keurig, maar ik heb het altijd belachelijk gevonden (wel grappig, maar belachelijk)
It wasn't mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wie dacht er nou ook al weer dat "bipsebaps" ook voorbips betekende?
P is for Piratequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het kwam ter sprake toen het ging over dat het een kind in de puberteit was. Met alle veranderingen / ongemakken / nieuwe gevoelens en ervaringen (P) van dien.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Stiekem ben jij geen Rotterdammert van 24 maar haar opa he?
"Het kind moet naar school! Zijn al die hormonen niet ongezond?"
HihihiiiiihihiNee niet echt, maar ik als man zijnde vraag me dat gewoon af. Wij zijn heel simpel ingesteld hé. Het bloed iedere maand, en als het dat niet doet is het stuk. Dus vandaar dat ik dan denk als ze een of andere prik krijgt om een jaar niet ongesteld te zijn dan is dat vast niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind dat van die vrijstelling van de leerplicht nog steeds onzin![]()
Maar wie zegt dat ze dat krijgt dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik als man zijnde vraag me dat gewoon af. Wij zijn heel simpel ingesteld hé. Het bloed iedere maand, en als het dat niet doet is het stuk. Dus vandaar dat ik dan denk als ze een of andere prik krijgt om een jaar niet ongesteld te zijn dan is dat vast niet goed.
quote:En ik vind dat van die vrijstelling van de leerplicht nog steeds onzin
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
It wasn't me
Ml-etje? Ik weet het niet meer
Of dan is het zwangerquote:
WHUT!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Een jongen hier uit Rotterdam kreeg een aantal jaar geleden ook een aanpassing op zijn leerplicht. Die was eerst samen met zijn ouders een wereldreis gaan maken en daarna wilde hij dat zelf. Zonder ouders. En een leraar (!) van zijn school wilde mee. Hij zou hem dan onderweg wel e.e.a. bijbrengen. Hun boot en zij zijn nooit meer teruggevonden
Er gaan toch bevoorradingsschepen mee ofzo?quote:
Zeker, maar ik vind dit toch wat anders dan topsport, en ik gok dat als dat allemaal maar kan dat iedere puber/tiener heeeeel snel een droom heeft waarbij ze zo min mogelijk school hoeven te volgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
Ik ben blij dat er dat soort aanpassingen en vrijstellingen bestaan juist. Het gebeurt veel vaker dan je denkt hoor, alleen dan hoor jij er niets over.Ze is toch verder ook gewoon braaf blijven leren? Er zijn ook kinderen die thuis les krijgen, of zelfstudie doen. Ze hebben haar een jaar op de vingers gekeken, ik neem aan dat ze heus wel kunnen inschatten of zij tot zoiets in staat is.
Moet iedereen dan zijn/haar droom maar opgeven omdat je verplicht IN een klasje moet leren? En al die turnstertjes en andere topsportertjes die moeten hun dagelijkse trainingen maar laten lopen, laten we de Olympische Spelen maar afschaffen want er komt geen nieuw talent meer omdat ze de kans niet krijgen om hun studie aangepast te volgen?
Das niet gewoon stuk, das een extra stukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook gewoon stuk, alleen komt het 'stukke' deel pas na 9 maanden (en een paar hechtingen)
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook gewoon stuk, alleen komt het 'stukke' deel pas na 9 maanden (en een paar hechtingen)
Je mag het noemen hoe je het wilt!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag het noemen hoe je het wilt!
GEFELICITEERD!
quote:
Stuk dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
no thanks geen pil voor mij, teveel hormonen dat handelt mijn licham niet.
quote:
Stel zotten héquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hihiquote:
Maar maar... Ik snap gewoon niet hoe het zitquote:
Waarvoor trainen de topsporters? Juist. Hun droom.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vind dit toch wat anders dan topsport, en ik gok dat als dat allemaal maar kan dat iedere puber/tiener heeeeel snel een droom heeft waarbij ze zo min mogelijk school hoeven te volgen![]()
Had ik dat maar geweten, dan had ik een wereldrecordpoging 'Hoogste toren van lege Pringles bussen' willen doen vroeger, en daar 2 jaar vrijstelling van de leerplicht van nodig gehad vanwege voorbereiding en planningquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarvoor trainen de topsporters? Juist. Hun droom.
Zou arrogant van ons zijn te bepalen dat de droom om een medaille te halen belangrijker is dan een wereldrecord..Want zo heel veel verschilt het niet.
twee jaar vrijstelling om 600 pringlebussen leeg te etenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had ik dat maar geweten, dan had ik een wereldrecordpoging 'Hoogste toren van lege Pringles bussen' willen doen vroeger, en daar 2 jaar vrijstelling van de leerplicht van nodig gehad vanwege voorbereiding en planning
Daar heb ik geen twee jaar voor nodig. Kan ik mooi de rest van de tijd gebruiken om af te vallen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
twee jaar vrijstelling om 600 pringlebussen leeg te eten
Zwak hoor, om het in het belachelijke te trekkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had ik dat maar geweten, dan had ik een wereldrecordpoging 'Hoogste toren van lege Pringles bussen' willen doen vroeger, en daar 2 jaar vrijstelling van de leerplicht van nodig gehad vanwege voorbereiding en planning
Nee ik snap je punt ook wel hoor, en dit valt dan nog redelijk onder sport, maar toch blijf ik het een hellend vlak vinden als je mensen kinderen voor dit soort geintjes 2 jaar vrijstelling van de leerplicht geeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwak hoor, om het in het belachelijke te trekken
Maar je gaat die wereldrecordpoging gewoon alsnog doen neem ik aan, aangezien het je ultieme droom was? Wanneer kunnen we je aanmoedigen en FOK!tv op je af sturen?
Ze krijjjjjjjjjjjjjjgt geen vrijstellingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik snap je punt ook wel hoor, en dit valt dan nog redelijk onder sport, maar toch blijf ik het een hellend vlak vinden als je mensen kinderen voor dit soort geintjes 2 jaar vrijstelling van de leerplicht geeft.
Noem de dag, tijd en locatie en ik zorg dat een van genoemde dames je wereldrecordpoging komt filmenquote:En niks geen SunchasertLaat FOK!-TV maar komen als jij
SEMTEX
MissBliss
of Brechtje
ofzo reporter is
Jajaja, alsof dat kind daar even 2 klassen HAVO op een zeilbootje doet. En laat mij nou gewoon zuurpruimenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze krijjjjjjjjjjjjjjgt geen vrijstelling
Ze krijgt een aanpassing. Ze leert aan boord gewoon door en als blijkt dat ze dat niet gedaan heeft dan valt ze alsnog door de mand en krijgt ze haar diploma niet oid.
En een wereldrecordpoging waarvoor iemand al jaren aan het trainen is, is geen 'geintje'. Of we haar nou mogen of niet
[..]
Wat snapte je niet aan;quote:Noem de dag, tijd en locatie en ik zorg dat een van genoemde dames je wereldrecordpoging komt filmenWelke smaak gaat het worden?
Maar stuur ze sowieso maar langs, ik heb nog een recordwaardig attribuut wat ze mogen aanschouwenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had ik dat maar geweten, dan had ik een wereldrecordpoging 'Hoogste toren van lege Pringles bussen' willen doen vroeger,
Als de betreffende instanties het geloven, dan gaat ze haar goddelijke gang maarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jajaja, alsof dat kind daar even 2 klassen HAVO op een zeilbootje doet. En laat mij nou gewoon zuurpruimen![]()
Wat snap jij niet aan "Droom"? Want da's niet een bevlieging heurquote:Wat snapte je niet aan;
Vertel!quote:Maar stuur ze sowieso maar langs, ik heb nog een recordwaardig attribuut wat ze mogen aanschouwen
Ja, maar die is niet meer actief nu toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Langstlopende Belachelijke CU2 pagina is er ook wel een!
geen idee, maar hij heeft het wel lang volgehoudenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar die is niet meer actief nu toch?
Is dat inclusief belachelijke CU2 foto'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Langstlopende Belachelijke CU2 pagina is er ook wel een!
had, toen we em gevonden hadden heeft hij em verwijderd (of hij beloofde dat hij het zou doen, geen idee of hij het doorgezet heeftquote:
FUCK YEAH!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehehe, die met die vrienden is nog actief
Het klinkt volgens mij allemaal nog net iets spectaculairder dan het is. Het IS ook spectaculair, begrijp me niet verkeerd, maar ik las dat ze tussendoor misschien ook gewoon af en toe thuiskomt, dat de reis echt in etappes gaat dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat dat meisje 1 jaar ging, damn 2 jaar weg
Oh dat zou wel heel anders zijn jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt volgens mij allemaal nog net iets spectaculairder dan het is. Het IS ook spectaculair, begrijp me niet verkeerd, maar ik las dat ze tussendoor misschien ook gewoon af en toe thuiskomt, dat de reis echt in etappes gaat dus
whehehequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had, toen we em gevonden hadden heeft hij em verwijderd (of hij beloofde dat hij het zou doen, geen idee of hij het doorgezet heeft)
wreck this journal?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo; heb jij nog de titel van dat krabbel-kras-schrijf-kreukboekje? Ik had hem in m'n Bol.com-lijstje gezet, maar kennelijk weet ie van niks meer
Graziequote:
linkje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehehe, die met die vrienden is nog actief
Ik moet er gewoon steeds om lachen...quote:
Oh, die had ik voor mn verjaardag moeten vragenquote:
Ja, dat doe ik nietquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo; als jij hem ooit gaat bestellen, dan wil je hem toch ook in het Engels toch?
De Engelse is 'voor 21:30 besteld morgen in huis', die andere moest voor 5. Komt mooi uit
Vraag maar aan m zelf danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef JJH het volgende:
Ik krijg een internal error daar...
Laat maar zitten dan.
Ik twijfel nu tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil hem zelf in het Engels ja denk ik, maar voor mn nichtje in het Nederlands denk ik
Cat had hem van Amazon... Zal wel Engels zijn dan toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tochCat had hem in het Engels besteld toch?
Godver nu wil ik hem morgen hebben
Ja, daar staan allemaal opdrachten inquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef JJH het volgende:
Wat is dat dan voor boekje? Moet je dat slopenn ofzo?
Je moet erin kliederen, tekenen, iets van scheuren, bij je dragen, allemaal leuke to-do dingetjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef JJH het volgende:
Wat is dat dan voor boekje? Moet je dat slopenn ofzo?
Ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik écht
Van vroegah. Albums vol. Ik spaarde ze
En hoe heet die meneer? Ik weet toch niet wie de ex van Koblenko is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
Neeeeeeeee, die ex van Victoria Koblenko, die voetballer, die draagt óók al een Carice van Houten-nerd-bril
Oh ik dacht dat je hem misschien al zou kennen, als voetballiefhebbert, toen met Victoria speelde hij bij Groningen, nu bij Willem II als ik het goed heb. Evgeniy Levchenko.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
En hoe heet die meneer? Ik weet toch niet wie de ex van Koblenko is.
Levchenko ken ik wel van naam.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je hem misschien al zou kennen, als voetballiefhebbert, toen met Victoria speelde hij bij Groningen, nu bij Willem II als ik het goed heb. Evgeniy Levchenko.
Biertje erbij, toffeltjes aan, pootjes op tafel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Joehoeoeoeoeoeoe![]()
Ik zit eindelijk en er word voor me gekookt, kan het beter?
Helleuquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Joehoeoeoeoeoeoe![]()
Ah dus tochquote:
Ik heb een hoekbank, dus de beentjes liggen lekker languit. Pantoffels vind ik niet nodig. Bier drink ik alleen wanneer er niets anders is. Behalve soms een coronaatje danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Levchenko ken ik wel van naam.
[..]
Biertje erbij, toffeltjes aan, pootjes op tafel.
Je bent geen man hè?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een hoekbank, dus de beentjes liggen lekker languit. Pantoffels vind ik niet nodig. Bier drink ik alleen wanneer er niets anders is. Behalve soms een coronaatje dan![]()
We hebben in Slovenië onze wijnvoorraad flink aangevuldMisschien dat ik vanavond nog een rood wijntje neem.
Die schoenen danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
Neeeeeeeee, die ex van Victoria Koblenko, die voetballer, die draagt óók al een Carice van Houten-nerd-bril
Jij wilde je man niet delen hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Joehoeoeoeoeoeoe![]()
Die heb ik gemist, was het wat?quote:
Nee, heel groot en kleurigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, was het wat?Ik zat alleen de bril ff snel bij Boulevard
Gewoon zeggen, stuur d'r maar naar de tuin/balkon toe.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
Mn vader komt zo met zijn vriendin. Zij rooktMaar ik wil eigenlijk niet dat er in huis gerookt wordt...
Dat kan ik toch gewoon zeggen als ze om een asbak vraagt? (Die heb ik niet eens, maar soit
)
Ja hoor, dat kun je zeker zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
Mn vader komt zo met zijn vriendin. Zij rooktMaar ik wil eigenlijk niet dat er in huis gerookt wordt...
Dat kan ik toch gewoon zeggen als ze om een asbak vraagt? (Die heb ik niet eens, maar soit
)
Yepquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Over welke kleur praten we dan? Knaltinten?
Ik deed dat altijd wel, of er moest een asbak op tafel staan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik mag hopen dat rokers toch op zijn minst de beleefdheid hebben om te vragen of ze er een op mogen steken voor ze in iemand anders zijn huis de fik er in gooien?
En als iemand miept, je vader weet toch ook dat er normaal niet gerookt wordt bij jou Tombo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik mag hopen dat rokers toch op zijn minst de beleefdheid hebben om te vragen of ze er een op mogen steken voor ze in iemand anders zijn huis de fik er in gooien?
Nee eigenlijk niet, maar ik zie nu hysterisch oranje of knalroze voor mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hoeft toch niets mis mee te zijn?
Wokgerechtje en dat is inmiddels al opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HelleuDat is lekker
En wat voor eten staat er op?
Overigens tref ik altijd 2 soorten rokers, mensen die heel lief vragen of er gerookt mag worden en de categorie "whut? wtf? huh? mag ik niet roken? moet ik buiten gaan staan zeg je? whut?"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Eh, nee.quote:
Die laatste soort snap ik echt niet hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overigens tref ik altijd 2 soorten rokers, mensen die heel lief vragen of er gerookt mag worden en de categorie "whut? wtf? huh? mag ik niet roken? moet ik buiten gaan staan zeg je? whut?"
Gek hè?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die schoenen dan
[..]
Jij wilde je man niet delen he
Ja, en dat zal ze idd wel doen denk ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Die komt ook niet zo vaakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als iemand miept, je vader weet toch ook dat er normaal niet gerookt wordt bij jou Tombo?
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die laatste soort snap ik echt niet hoor
Nou, toen ie je hele huis opgeruimd had ook al nietquote:
Nee ik ook niet, al voel ik me dan wel erg lullig. En wat ik nog minder begrijp is dat ze het ook nog vreemd vinden als je met een pasgeboren baby er extra op wijst. Maar ja je hebt er rare snuiterts bij zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die laatste soort snap ik echt niet hoor
Oh, dat gebruikt hij nu nog als ik vraag of hij even iets wil doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
[..]
Nou, toen ie je hele huis opgeruimd had ook al niet
U riep?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nou dan kun je hem er zelf op wijzenquote:
Tuulk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat gebruikt hij nu nog als ik vraag of hij even iets wil doen"Ja maarrrrr"
Helloiquote:
Droogkloi nog altijd hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stelletje droogkloten dat jullie zijn!
Sorroiquote:
Mijn moeder?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
Panieeeeeeeeeeeeeeek!
Alleen thuis, toffe wijvenfilm straks om half negen, maar geen drop of chocolade in huis![]()
![]()
Kijk eens wie er in deze film zit?
Ajax speelt vanavond en we hebben maar één tvquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
Panieeeeeeeeeeeeeeek!
Alleen thuis, toffe wijvenfilm straks om half negen, maar geen drop of chocolade in huis![]()
![]()
Oh nee die landscaper is ook uit Shopaholic en van die bekende serie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ajax speelt vanavond en we hebben maar één tv![]()
En wie is da? Ik herken alleen de gast uit Scrubs hihihi
The mentalist!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
Panieeeeeeeeeeeeeeek!
![]()
Nee, ik krijg visitequote:
Als ze vanavond winnen niet. Moet je voorstellen hoe gezellig het hier straks zal zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee die landscaper is ook uit Shopaholic en van die bekende serie.
Ehm... hoe heet dat ook alweer? The Mentalist
Maar ik moest lachen om dat gegiechel van die vrouwen ergens halverwege, ik weet zéker dat het een toffe film gaat zijnMooi kut dus, van Ajax
Maar die gaan toch failliet, toch? (
)
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
Effe vijf minuten hoor, ff ijs halen
Dit trek ik niet een hele avond zonder zoetigheid
En ik ben inmiddels al in het gelukkige bezit van een beker met 4 bollen ijs:quote:
Oh, ik ben jaloers!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben inmiddels al in het gelukkige bezit van een beker met 4 bollen ijs:
- chocolade
- wafel
- cheesecake
- banaan
En daarbij een los hoorntje. Omdat ik de hoorntjes altijd het lekkerst van het hele ijsje vind
Dank jequote:
Dat losse hoorntjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben inmiddels al in het gelukkige bezit van een beker met 4 bollen ijs:
- chocolade
- wafel
- cheesecake
- banaan
En daarbij een los hoorntje. Omdat ik de hoorntjes altijd het lekkerst van het hele ijsje vind
Ik háát mokka ijs, geloof het of nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Oh en we hebben volgens mij echt dezelfde smaak qua ijs![]()
Behalve dan dat mokka ijs me echt gigantisch goor lijkt, maar ik hou dan ook niet echt van mokka
Dus toch dezelfde smaakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik háát mokka ijs, geloof het of niet
Ik haat mokka gebakjes ook, dan ben ik na 1 hap misselijk.
Dus ik ga nog een keer met Dizer mokka ijs eten, maar dan neem ik stiekem chocolade
Nou, onze date heeft nog steeds niet plaatsgevondenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dus toch dezelfde smaak![]()
![]()
![]()
Heb jij Dizer gezien, ja? Volgens mij is hij best lief, of valt dat tegen in het echt?
Die is er alleen in de citroenuitvoering he?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer voor dat ijsje met dropstaafje als stokje.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA die is lekkerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer voor dat ijsje met dropstaafje als stokje.
Oohhhhh, het water loopt me in de mond!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, onze date heeft nog steeds niet plaatsgevonden
De planning verloopt niet zo smooth, maar dan is het straks vast des te leuker
[ afbeelding ]
Ik kijk nu ook even, visite komt maar nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Begin van de film is al leuk
Oh sorry, ik zal niet irritant gaan raaskallen over de film, voor degenen die niet (kunnen) kijken
Liuk of zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA die is lekker
Lime ofzo toch?
Citroenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is er alleen in de citroenuitvoering he?
Dat vind ik zoooooooo jammerOf zijn er ook andere smaken inmiddels?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
omg, take me out, vast allemaal in een keer rood
Was ie zo lelijk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
oh, dat valt me mee, meestal zijn ze redelijk bekrompen, maar toch 10 over
quote:
Niet echt, maar lang donker haar, zwarte kleren...quote:
*maar niet mee gaat doen aan dat programmaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet echt, maar lang donker haar, zwarte kleren...
Ajax is heul niet failliet, da's juist een van de weinige clubs die niet op dat lijstje staan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee die landscaper is ook uit Shopaholic en van die bekende serie.
Ehm... hoe heet dat ook alweer? The Mentalist
Maar ik moest lachen om dat gegiechel van die vrouwen ergens halverwege, ik weet zéker dat het een toffe film gaat zijnMooi kut dus, van Ajax
Maar die gaan toch failliet, toch? (
)
Dat lijkt met niet echt iets voor jou nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*maar niet mee gaat doen aan dat programma
Echt wel toch!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ajax is heul niet failliet, da's juist een van de weinige clubs die niet op dat lijstje staan.
Dat soort vrouwen wil je toch niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*maar niet mee gaat doen aan dat programma
nee inderdaadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen wil je toch niet?
Dawassungrapje JJH, om Mr Goodbye bij de tv vandaan te lokken zodat zij de wijvenfilm kan kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ajax is heul niet failliet, da's juist een van de weinige clubs die niet op dat lijstje staan.
De rest is zorgelijk (categorie 2) of onder toezicht (categorie1)quote:Vier clubs uit het Nederlandse betaalde voetbal zijn volgens de KNVB gezond en zitten in categorie 3.
SC Heerenveen is de enige eredivisieclub die van dat groepje deel uitmaakt. Eerstedivisielubs Go Ahead Eagles, FC Volendam en Telstar behoren ook tot categorie 3.
Nou voor een nachtje.... die worden over het algemeen niet geselecteerd omdat ze allemaal zo kunnen fietsen ofzo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen wil je toch niet?
Dasnappikookwel. Maar ik kon het niet laten om niet te happen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dawassungrapje JJH, om Mr Goodbye bij de tv vandaan te lokken zodat zij de wijvenfilm kan kijken
Sinds wanneer sla je me om de oren met voetbalnieuws?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
JJH:
[..]
De rest is zorgelijk (categorie 2) of onder toezicht (categorie1)
Ik wilde net zeggen, je man kan wel stoppen met kijken. Ik denk dat het wel kloar is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb even gedoucht![]()
Kut, Ajax staat achter
Neh, hij houdt van zelfkwellingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, je man kan wel stoppen met kijken. Ik denk dat het wel kloar is.
Muisje, mijn redster in nood!quote:
Dat klinkt als een goed plan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo maar lekker verder in mijn boek denk ik
Nononono.......it's "how YOU doing"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Muisje, mijn redster in nood!How're you doinnnnn?
Ik doe 'm andersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nononono.......it's "how YOU doing"
Dammit Carl! Go wait in the hall.
Met mij is het goed albeit een beetje druk.
Hoe was je verkansie?
Met het hondje is het goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik doe 'm anders![]()
En hoe is het met hethondje
?
Mijn vakantie was leukkkkk. Nu al weer twee dagen gewerkt, dus al bijna vergeten, dat begrijp je.
Agossie, sneu is dat altijd met zo'n beestje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met het hondje is het goedhij heeft alleen wel oogontsteking dus oogdruppels geven is een driedaagse worsteling geworden
.
Fijn dat je vakantie beviel!
Ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agossie, sneu is dat altijd met zo'n beestje!
Ik ga lekker lezen, tot later Muissie![]()
Nou ehhh het is gewoon vakantie hoor en mensen posten even wat minder. Hoef je niet steeds zo te benadrukkenquote:
Vakantie? Oh, ik zal het mijn baas zeggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ehhh het is gewoon vakantie hoor en mensen posten even wat minder. Hoef je niet steeds zo te benadrukken
Doe anders nog ff een overzichtje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ehhh het is gewoon vakantie hoor en mensen posten even wat minder. Hoef je niet steeds zo te benadrukken
Dat is oneerlijk, hij ziet niet wat ik achter de schermen postquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe anders nog ff een overzichtje!
Ll heeft voor alles een creatieve oplossing!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is oneerlijk, hij ziet niet wat ik achter de schermen post
Foto's van je piemel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is oneerlijk, hij ziet niet wat ik achter de schermen post
Ja, in KPD - the crew edition.quote:
Oeh eigenlijk moet eerst deze en dan de Foo'squote:
quote:This is the sound
The here and the now
You got to talk the talk, the talk, the talk
To get it all out
I listen
I listen
I listen
But you're out of tune
You're so out of tune
This is the last song (This is the last song)
This is the last song
That I will dedicate to you
Hou die emotie vast bij het lezen van de post voor die van jouquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Oehhhhhh ik voel een happy end aankomen bij mijn kwijlfilm
Ja. Pffffff.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hou die emotie vast bij het lezen van de post voor die van jou
Het moest toch eens uitkomen.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Pffffff.
Meteen mijn hele stemming bedorven
Eerst zeg je dat je nooit meer een liedje aan me zult opdragen en vervolgens moet ik je maar weer laffen?quote:
Ik weet het, tis een aaaaaaaaaaachtbaan van emooossiesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat je nooit meer een liedje aan me zult opdragen en vervolgens moet ik je maar weer laffen?
Gelukkig had mijn film WEL een happy endquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het, tis een aaaaaaaaaaachtbaan van emooossies
Mooi, dan kan ik vredig slapenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig had mijn film WEL een happy end
Dan moet ik ons lousy end maar op de koop toenemen.
Sleep tight. En please dó let the bedbugs bite!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik vredig slapen
Gelukkig hebben we de rar nog.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dit was wel héél plotseling, so out in the open enzo
Ja tsjek z'n PH, tegenwoordig opent hij tig muziektopics, dit was ook al zo'n pareltje;quote:
ja ik zag het, en prachtig hoe hij beroemde artiesten afkraakt omdat ze nummers van queen verkrachtenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja tsjek z'n PH, tegenwoordig opent hij tig muziektopics, dit was ook al zo'n pareltje;
Blog van zo`n meisje op Hyves!
Nee idd, hij had laatst een paar nummers gecovered (quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik zag het, en prachtig hoe hij beroemde artiesten afkraakt omdat ze nummers van queen verkrachten
...
hij doet het zelf niet beter met z'n josti keytboard
quote:Account verwijderd
Een triest moment, je hyves account wordt verwijderd...hoe heeft het zo ver kunnen komen?
En in het scherm waar je je gegevens moest invullen hadden ze het al over dat je ook bepaalde mensen kan blocken als je ontevreden bent ennnnnnnnnnnnnnnn;quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel...dat is toch te erg voor woorden![]()
Generatiekloofje hier geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En in het scherm waar je je gegevens moest invullen hadden ze het al over dat je ook bepaalde mensen kan blocken als je ontevreden bent ennnnnnnnnnnnnnnn;
dat je moet oppassen voor een sociaal isolement als je je Hyves echt zou verwijderen
Dus in het venstertje waar je kon invullen waarom je je Haifs verwijderd ingevuld dat ik Facebook wat professioneler vindquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Generatiekloofje hier geloof ik
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, jij hebt je Hyves verwijderd![]()
Ik dacht dat het nog over Tha BradMeister ging
Ik doe er ook helemaal niets meer mee, alleen het afspreken van de borrelwijvenavondjes gaat via Hyves dus ik moet het wel houdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]nee, maar het zegt genoeg dus over Haifs, die zitten schijnbaar op niveau Braddie
Oh bij mij waren er ook al 10 - 15 vertrokken aan m'n vriendjesaantal te zien. En ik deed er écht helemaal niks meer mee, plus had ik ondertussen alle mensen waar ik wel enigszins contact mee zou willen houden op Facebook, dus vond het wel mooi geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe er ook helemaal niets meer mee, alleen het afspreken van de borrelwijvenavondjes gaat via Hyves dus ik moet het wel houden![]()
Laatst kreeg ik zo'n berichtje dat " een vriendje" van mij er mee ophield.
Hele afscheidsbrief + reden waarom en dat het niets persoonlijks was
Huh? en toen dus weer aangemaakt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef Ml-etje het volgende:
Middagluns!
Hyves tsja ik moet zeggen doe er ook steeds minder mee en heb hem al eens weggekiept.
Ingepingquote:
Jup!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh? en toen dus weer aangemaakt?
quote:
Ik vind het wel lekker zo hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ingepinghihi jij bent net zo i-netloos als ik tegenwoordig.
Wordt tijd dt het weer winter wordt
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, Tombo, wilden jullie nog boekjes?
If so, geef maar een gil, dan gooi ik er weer wat op de post.
Leuke avond gehad gister?quote:
Ja hoorquote:
Wie is de oetlul?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:50 schreef Pheno het volgende:
Eten, gamescom planning doornemen en frustraties hebben over een oetlul gaat niet goed samen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor
Op het laatst nog even Ajax aan gehad, en net toen ik zei "joh, in zo'n korte tijd nog 2 keer scoren lukt ze heus niet" scoorden ze...Dus mn vader was BIJNA chagrijnig
Een lulhannes die weigert iets te doen tot morgen. Werkgerelateerd. Zit je daar een dag te kijken wat er mis gaatquote:
Fijn dat de verantwoordelijke van te voren bekend is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een lulhannes die weigert iets te doen tot morgen. Werkgerelateerd. Zit je daar een dag te kijken wat er mis gaat
Ik was ook heel blij voor mn zusje, haar vriend is ook zwaar Ajax-fan namelijkquote:
Oh, lekker baantje is datquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een lulhannes die weigert iets te doen tot morgen. Werkgerelateerd. Zit je daar een dag te kijken wat er mis gaat
Omdat jij er de halve dag niet bentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn dat de verantwoordelijke van te voren bekend is.
En waarom is dit topic nog niet vol?
De mijne wel, je wilt niet weten wat mijn uurtarief isquote:
Als als als.....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was ook heel blij voor mn zusje, haar vriend is ook zwaar Ajax-fan namelijk
En mooie penalty-stop van Stekelenburg
(mn vader meteen; als we penalty's hadden moeten nemen in de finale hadden we dus gewonnen)
![]()
Er zijn ook nog dingen naast fok.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat jij er de halve dag niet bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |