Das niet stoer als TSquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
Joehoeee
Er krijgen zo vaak kinderen vrijstelling of aanpassing van leerplicht (topsportertjes, turnsters bv) dus waarom zou zeiltroela dat dan niet mogen.
En ze heeft vast een injectie gehad waardoor ze een jaar niet ongesteld wordt oid denk ik.
Blijft die filmploeg steeds in de buurt?
ik ben heel goed bevriend met hun zusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Ik ken ze ongetwijfeld ook, maar ik weet echt niet wie wanneer voor het eerst ongesteld werd hoor
![]()
Hoe gaat dat dan?
-Hoi ik ben Zwabber
Hoi ik ben Bep
-Lekker weertje hé
Nou zeker
-Zeg Bep... op welke leeftijd bloedde jij voor het eerst uit je vaaaaaaaaaaaaaaaagina
Even zoeken hoor, ik heb de tampon nog bewaard en de datum er op geschreven met permanent marker
Dan wordt het dus een zeiljongetje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar je krijgt er wel een piemol van
Zo'n prikpil achtig iets ofzo? Lijkt me anders niet heel gezond...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
Joehoeee
Er krijgen zo vaak kinderen vrijstelling of aanpassing van leerplicht (topsportertjes, turnsters bv) dus waarom zou zeiltroela dat dan niet mogen.
En ze heeft vast een injectie gehad waardoor ze een jaar niet ongesteld wordt oid denk ik.
Blijft die filmploeg steeds in de buurt?
Ik weet helemaal niet of je dan ook niet meer ongesteld wordt... Maar zoveel hormonen als je in de groei bent is natuurlijk niet gezond nee...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo'n prikpil achtig iets ofzo? Lijkt me anders niet heel gezond...
En geheel terechtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch ff terug gaan lezen geloof ik![]()
Hoi trouwens
Iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Er zijn meer dames van veertien aan de pil heurDa's niet bijzonder tegenwoordig. En in veel gevallen ook niet onverstandig.
Nee dat is waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Er zijn meer dames van veertien aan de pil heurDa's niet bijzonder tegenwoordig. En in veel gevallen ook niet onverstandig.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch ff terug gaan lezen geloof ik![]()
Hoi trouwens
voor jou toch pas 5 jaar geleden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat is waarZwanger zijn is nog slechter natuurlijk
Waar is de tijd dat je op je 14e/15e pas voor het eerst tongzoende?
Eh... Geef je nou een compliment door te suggereren dat ik 5 jaar geleden 15 was, of is het een belediging dat ik 5 jaar geleden voor het eerst tongzoende?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor jou toch pas 5 jaar geleden?
Helleuquote:
Bijkomen van een wilde verjaardag?quote:
Nee maar de pil is wat minder een hormonenbom dan een prik waar je in een keer zoveel hormonen van krijgt dat je een jaar niet meer ongesteld word?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Met een injectie kun je het hooguit 3 maanden uitstellen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar de pil is wat minder een hormonenbom dan een prik waar je in een keer zoveel hormonen van krijgt dat je een jaar niet meer ongesteld word?
Lekker in dat zoute water ja. Ontsmet en reinigt heerlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met een injectie kun je het hooguit 3 maanden uitstellen.
En ach...ff met de fluiteflops overboord en de boel is weer frips en vroleyk
Daaromquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker in dat zoute water ja. Ontsmet en reinigt heerlijkAl dat aangekoekte piratenzaad ook weer weg
Nou, reuzequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijkomen van een wilde verjaardag?![]()
Ik moet nog 2,5 week werken en dan eindelijk vakantie
Bahquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker in dat zoute water ja. Ontsmet en reinigt heerlijkAl dat aangekoekte piratenzaad ook weer weg
Werk ze!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom![]()
En zout scrubt ook nog heerlijk, dat wordt een uberzacht flopsje als ze weer terug is![]()
En nu ga ik weer aan het werk
het eerste, jij was gisteren ineens 19 dus ik borduur daar op verderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... Geef je nou een compliment door te suggereren dat ik 5 jaar geleden 15 was, of is het een belediging dat ik 5 jaar geleden voor het eerst tongzoende?
Oh ok... maar dan zou ik dus toch pas 5 jaar geleden voor het eerst gezoend hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het eerste, jij was gisteren ineens 19 dus ik borduur daar op verder
werk nou even meeheequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ok... maar dan zou ik dus pas 5 jaar geleden voor het eerst gezoend hebben
KUTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef JJH het volgende:
Hadden jullie het net nou over de, euhm hoe zeg ik dat netjes, voorbips van het veertienjarige zeilmeisje?
Met zoenen?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef JJH het volgende:
Hadden jullie het net nou over de, euhm hoe zeg ik dat netjes, voorbips van het veertienjarige zeilmeisje?
quote:Next album and the future (2010–present)
The band is to begin recording their seventh studio album in September 2010. [19] Butch Vig will produce the album, after having produced the two new tracks from the band's compilation album.[20] Taylor Hawkins has stated the band already has 15 songs written for the new album which will be recorded in Dave Grohl's home as opposed to the band's Studio 606.[21] According to Grohl, the new album that will most likely be released next year will be the heaviest Foo Fighters album yet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze 45 is en dat ze 20 jaar geleden voor het eerst gezoend heeft.
*wegduikt*
Vagijn?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef JJH het volgende:
en die snap je dan weer wel...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
omdat we hier niet over normale dingen kunnen pratenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
Wat me nou intrigeert, hoe is het al dan niet ongesteld zijn van Laura eigenlijk zo'n vraagstuk geworden?![]()
das een klassieke kopspijkers grap (toen het programma nog leuk was)quote:JJH met je 'voorbips', ik moest hardop lachen
Keurig, maar ik heb het altijd belachelijk gevonden (wel grappig, maar belachelijk)quote:
Tjah het kwam ter sprake toen het ging over dat het een kind in de puberteit was. Met alle veranderingen / ongemakken / nieuwe gevoelens en ervaringen (quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
Wat me nou intrigeert, hoe is het al dan niet ongesteld zijn van Laura eigenlijk zo'n vraagstuk geworden?![]()
Stiekem ben jij geen Rotterdammert van 24 maar haar opa he?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het kwam ter sprake toen het ging over dat het een kind in de puberteit was. Met alle veranderingen / ongemakken / nieuwe gevoelens en ervaringen (P) van dien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |