Je zou:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef DRA het volgende:
Ik vraag me af hoe ik kosten kan besparen en toch nog een beetje leuk kan leven.
Zal moeilijk gaan. Ik wordt volgende maand al 37.quote:
Ik heb geen abonnementen en ik heb tot maart een XL paket bij UPC.quote:Abonnementen doorlopen? Waarom grootste snelste internetpakket als je ook 20eu p/m kan besparen?
Ga al naar Dirk van den Broek.quote:Soberder leven alsin: eigen merk ipv. merk
Ga alleen naar China dit jaar maar dat is voor mijn werk.quote:Vakanties gewoon niet doen
Nee.quote:Auto?
Ja, doe ik al.quote:Kan je niet op de fiets?
Hier zit wel een probleem. Ziit op 385 bruto lasten plus ook nog eens 40 euro servicekosten en 70 euro voor de woekerpolis.quote:Woon je te duur?
Als je twijfels hebt, lees dan eens wat van TS's andere topicsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:26 schreef Maanvis het volgende:
hmm, ik twijfel aan het waarheidsgehalte van dit topique
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:26 schreef Maanvis het volgende:
hmm, ik twijfel aan het waarheidsgehalte van dit topique
iets in je hele verhaal klopt niet wat je zegt want je vertelt dat je een goede opleiding hebt en toch weinig geld krijgt en je werkgever betaalt je dus te weinig?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef DRA het volgende:
Ik zit toch wel in een heel vervelende situatie. Agv een slechte werkgever en hoge kosten moet ik iedere maand rondkomen van heel erg weinig geld. Meestal heb ik rond de 1ste van de maand al bijna geen geld meer en moet ik toch de maand nog door. Zo ook deze maand. Terwijl andere mensen leuk uit eten kunnen en van de mooie zomer kunnen genieten, heb ik geen geld meer te makken en hoop ik dat het gauw de 24ste wordt wanneer mijn geld weer gestort wordt. Ik vraag me af hoe ik kosten kan besparen en toch nog een beetje leuk kan leven.
Ik baal er wel enorm van want ik heb gestudeerd en dergelijke, ben erg succesvol bij mijn werkgever maar het lukt allemaal toch niet.
Die heeft ie echt net verkochtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:46 schreef Skv het volgende:
Je hebt wel een auto.
Fietsers die voor je staan
Ik huur alleen auto's. Woon in het centrum van Amsterdam dus parkeren zit er niet in.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:46 schreef Skv het volgende:
Je hebt wel een auto.
Fietsers die voor je staan
Hoeveel uur werk je? 15?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:07 schreef DRA het volgende:
[..]
Zal moeilijk gaan. Ik wordt volgende maand al 37.
[..]
Ik heb geen abonnementen en ik heb tot maart een XL paket bij UPC.
[..]
Ga al naar Dirk van den Broek.
[..]
Ga alleen naar China dit jaar maar dat is voor mijn werk.
[..]
Nee.
[..]
Ja, doe ik al.
[..]
Hier zit wel een probleem. Ziit op 385 bruto lasten plus ook nog eens 40 euro servicekosten en 70 euro voor de woekerpolis.
Eigenlijk niet... doe maar gewoon een handjevol gratis slotjes, eventueel een auto-ban of auto-slot bij het openen van een nieuw topicquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:05 schreef _Arthur het volgende:
Hoe meer DRA topics, hoe leuker ze worden (door alle tegenstrijdigheden die hij in andere topics verzonnen heeft).
Eigenlijk zou er een apart trollforum moeten komen
Allang niet iedereen meer. En daarnaast is het niveau van het gemiddelde DRA-topic flink omlaag gevallen de laatste tijdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:07 schreef Scorpie het volgende:
Dit blijft een mooie troll, iedereen trapt er ook zo naief weer in
Dan moeten wij zijn trolltopiques missenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:09 schreef eleusis het volgende:
Internetabonnement opzeggen is de beste keus die jij ooit kan maken.
en dit idd. Heb nog altijd het grote vermoeden dat het een of andere kutkloon van iemand is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Allang niet iedereen meer. En daarnaast is het niveau van het gemiddelde DRA-topic flink omlaag gevallen de laatste tijd
DRA eet eekhoornquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:03 schreef iamredleader het volgende:
Je zou:
2) rat kunnen eten in plaats van bij de Appie boodschappen te doen
Ja maar dat zal wel per kwartaal zijn, dus een euro of 8 per maand.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:09 schreef vosss het volgende:
Ow wacht, ik ben het water vergeten, dat is nog 31 euro nog iets
Inderdaad fuck off DRA, in dat forum schrijf je dat je 4298 bruto verdient in 2008.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:04 schreef LogRi het volgende:
Niet op DRA reageren...
Meneer verdient 5k per maand met de vaste lasten van een studentenkamer.
Zie hier zijn post Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?
Verhuizen naar Broek-op-lange-dijk ofzo, veel goedkoperquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik huur alleen auto's. Woon in het centrum van Amsterdam dus parkeren zit er niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |