Na deze vraag, die nog uit het vorige topic stamt...quote:
Sydney Youngblood's 'If Only I Could' kwam 10 jaar later uit dan de hitsingle van het gezochte manneke...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:11 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik vind hem op Sydney Youngblood lijken, aldus mijn gok op Sydney
eendagsvlieg?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
de hitsingle van het gezochte manneke...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:01 schreef cafca het volgende:
[..]
![]()
Ik wist dat ik die dubbele punten ergens van kende....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben aan m'n derde koffie toe. Oh, en ik heb al 10 km hard gelopen vanochtend, dus ik ben wel wakker inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Feist-titel nog helemaal voluit geschreven ook. Teveel suiker in je koffie vanmorgen?
Grobbel + 2
Ja, sorry, ik begin de punen ook nodig te hebben.quote:
Die had ik ook wel kunnen weten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:21 schreef Gehenna het volgende:
The Cure - Three Imaginary Boys
Beastie Boys - 3 MC's and a DJ
De Damrakkertjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
grmbl weer te laat
-edit- Je mist enkele uitvoerenden Belsen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
green jelly three little pigs
Die had ik inderdaad ook wel kunnen weten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
green jelly three little pigs
The Coastersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:17 schreef belsen het volgende:
• The Beatles - Three cool cats (van wie is dat origineel?)
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je wilde wel hetzelfde als de vorige vraag.
Nee, precies, en uitvoerenden van kinderliedjes...maar goed, de volgende keer zet ik er wel Liedjes met een hoepeltje bij...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:47 schreef Grobbel het volgende:
Ha, en wat moet ik nu weer aan met al die kinderliedjes van belsen?Ik heb natuurlijk niet expliciet om een uitvoerende gevraagd, hmm.
En de Leidse Sleutelgaten dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vergeet de Leidse Sleuteltjes niet
Hadden die veel kinderliedjes dan?quote:
Frankie Lymon & the Teenagers? Why do fools fall in love?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
Wie hier + wat is zijn bekendste hit?
[ afbeelding ]
Belsen +2quote:
Welk nummer?quote:Nou, vijf, vijf gulden dan?
Valt wel mee toch? We hebben het erger gehad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is een goed jaar voor de popmuziek in de hemel..
Het is iig niet Ik doe wat ik doe van Astrid Nijghquote:
Die dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:33 schreef MadMaster het volgende:
We Hebben Een Ongeluk Gehad Met Het Autootje - The Three Jackets
2 Posts verschil, niet wie beantwoorden als dat niet gevraagd wordt...![]()
quote:Duane Allman, Chris Bell, Marc Bolan, Harry Chapin, D. Boon, Cliff Burton, Michael Hedges, Cozy Powell, Peter Slaghuis, Bessie Smith
Dat was snelquote:
quote:“I have this weird thing that if I sleep with someone they’re going to take my creativity from me through my vagina.”
iggyinthehouse +2quote:
of gewoon een flinke SOAquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
iggyinthehouse +2
Die heeft dus duidelijk al met een hoop mannen geslapen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
Die heeft dus duidelijk al met een hoop mannen geslapen
quote:Na het optreden vanin De Wereld Draait Door waarin Matthijs van Nieuwkerk hem met Neil Young vergeleek heeft het twintigjarige talent weinig introductie meer nodig.
quote:Ik hou van jou maar ook van hem
Ik hou van kaas maar ook van jam
Zijn ogen zijn net zo blauw
Als die van jou
En geen hoop op verbetering voorlopig, zo te zien.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:04 schreef WeezerButler het volgende:
Begint een beetje te Piratennivo te worden....
Dat is de Nederlandse cultuur, de VOC-mentaliteit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En geen hoop op verbetering voorlopig, zo te zien.
Vooruit, ik speel het spelletje maar mee. Heeft dit iets te maken met die befaamde Ronnie & The Ronnies?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:20 schreef belsen het volgende:
Wat werd aangezien voor een hond, een kat, een muisje, een rat, een haan, een kip, een snip, een koe, een stier of een ander heel vreemd dier?
Volgens mij is dit nummer ooit al eens gevraagd (door Mark?), waarbij alle namen ingevuld moesten worden en zelfs dat lukte.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vooruit, ik speel het spelletje maar mee. Heeft dit iets te maken met die befaamde Ronnie & The Ronnies?
De Achelse Kuis was ook zo'n juweeltjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef belsen het volgende:
Beste nummer van Ronnie en de Ronnies is overigens Help, help. Staat op de Vic van de Reijt box met 100 beste Nederlandstalige nummers.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef cafca het volgende:
Ja, wat was dat ook alweer? wat er door het struikgewas ruiste?
Franky Boy werkte (werkt?) als vertegenwoordiger bij een platenmaatschappij (ZYX als ik het me goed herinner), en hij zorgde er altijd verdomd goed voor dat zijn eigen plaatjes in de schappen terecht kwamen. Man man, wat een figuur was dat!quote:
Eindelijk is Pink Floyd eens de snelste.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Verdorie.... was jij me even voor
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Eindelijk is Pink Floyd eens de snelste.
Pink_Floyd +2
Wie?quote:In 1972,spent his first two years at Boston University in the College of Basic Studies. In the following year he spun records, read the news and conducted interviews at the campus radio station, WTBU.
gained admission to the School of Public Communications in 1974. He earned a diploma on July 11, 1975 at the Radio Engineering Institute of Electronics in Fredericksburg, Virginia that allowed him to apply for a first-class FCC license.
then gained professional experience as a newscaster, producer and air personality at WNTN in Newton, Massachusetts from August to December 1975. He also taught students basic electronics at university in preparation for their FCC examination. He graduated magna cum laude in May 1976 with a degree in communications, carrying a 3.8 Grade Point Average. He now funds a scholarship at the university.
John Peel wel dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:35 schreef horned_reaper het volgende:
Howard Stern moet dat wel zijn! ..... al is dat geen echte muzikant toch?
kwam anders wel op MTVquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:35 schreef horned_reaper het volgende:
Howard Stern moet dat wel zijn! ..... al is dat geen echte muzikant toch?
Ik was die Faber helemaal vergeten...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Erik de Zwart, Wessel van Diepen, Jasper Faber, Adam Curry en Lex Harding.
quote:In 1985 werd de afscheid nemende Ad Visser door jan en alleman gefeliciteerd terwijltegelijkertijd zijn nummer-éénhit (nb dit klopt niet) mocht playbacken. Grote hoeveelheden confetti werden over de zanger uitgestort terwijl hij het melancholische liedje
probeerde te vertolken. De zanger, die van deze gang van zaken niet tevoren op de hoogte was gesteld, slaagde er nauwelijks in om zijn ergernis te verbergen.
Ingetikt...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef cafca het volgende:
vanaf 27 juni 1974 op de zondagmiddag: Europarade
Met Adje Roland, totaal oninspirerend...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die Oiro-, Eujro-, Euiroparade
Juist. die was later op de zondagmiddag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die Oiro-, Eujro-, Euiroparade
quote:ok, here we go, we got a real pressure cooker going here, two
down, nobody on, no score, bottom of the ninth, there's the
windup, and there it is, a line shot up the middle, look at him
go. this boy can really fly! he's rounding first and really
turning it on now, he's not letting up at all, he's gonna try for
second; the ball is bobbled out in center, and here comes the
throw, and what a throw! he's gonna slide in head first, here he
comes, he's out! no, wait, safe-safe at second base, this kid
really makes things happen out there. batter steps up to the
plate, here's the pitch-he's going, and what a jump he's got,
he's trying for third, here's the throw, it's in the dirt-safe at
third! holy cow, stolen base! he's taking a pretty big lead out
there, almost daring him to try and pick him off. the pitcher
glances over, winds up, and it's bunted, bunted down the third
base line, the suicide squeeze is on! here he comes, squeeze
play, it's gonna be close, holy cow, i think he's gonna make it!
Bedoel je de letters met schaduw?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welke band leende in de jaren '90 het Status Quo-logo voor 1 van hun bandshirts?
Suzi Quatroquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welke band leende in de jaren '90 het Status Quo-logo voor 1 van hun bandshirts?
Deze bedoel ik:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:18 schreef Burnett het volgende:
[..]
Bedoel je de letters met schaduw?
Er terecht want dat nummer was echt beter dan Roll with it, maar helaas voor Blur viel The great escape en de daarop volgende singles in het niets bij Morning glory en Wonderwall.quote:
Grobbel +2quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef Grobbel het volgende:
Dat was op het V Festival, maar ik weet niet precies waar die gehouden wordt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dubstepquote:
quote:The Wire magazine named his debut their album of the year along with achieving fifth place in the Mixmag 2006 Album of the Year list, and eighteenth in the best of the year list of The Observer Music Monthly supplement.'s second album was also released to critical acclaim and was the second-highest rated album of 2007, according to the review-collating website, Metacritic.
On 22 July 2008, The Guardian reported thatwas a nominee for the 2008 Mercury Music Prize.
die sampletjes van 10-20 seconden word ik al erg zenuwachtig van, laat maar dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dubstep
(het goede antwoord wordt ook op die pagina genoemd, maar daar moet je al wel stevig voor doorscrollen).
Ik, maar ik ben dan ook van de piratenhits en hitparades, dus ik doe logischerwijs even niet mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:48 schreef ranja het volgende:
Geen idee wie er nu zittente lurken natuurlijk,.
horned_reaper +2quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:51 schreef horned_reaper het volgende:
Dat lijkt me Burial![]()
Mocht het goed zijn.... dan mag iemand anders de nieuwe vraag plaatsen want ik ga nu slapen
Wat?quote:De dans is van oorsprong Engels en is in 1927 gestandaardiseerd. Deis ondertussen een volledig op zichzelf staande dans geworden, hoewel de invloeden van de oorspronkelijke dansen nog steeds wel zichtbaar zijn.
Richting het einde van de 20ste eeuw is deop hoog niveau steeds sneller geworden. Tegenwoordig wordt veel gebruikgemaakt van hopjes, rennen, veel momentum en snel en veel draaien. Dit is vooral mogelijk gemaakt door het gebruik van tussenmaten.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:27 schreef WeezerButler het volgende:
Haar foto staat (zonder haar toestemming) op de hoes v/d nieuwe Vampire Weekend LP/CD
Och, ze gingen voor een jaren '80 knulligheid, en dat is ze prima gelukt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:38 schreef WeezerButler het volgende:
Ik keek gelijk naar het Polo logo. Want als je dan toch een vrouw op de hoes wilt zetten, doe dan tenminste een lekker wijf !!! Mooie opmaat naar mijn vraag.
Is toch wel heel andere muziekquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:40 schreef Grobbel het volgende:
Och, ze gingen voor een jaren '80 knulligheid, en dat is ze prima gelukt.
Die plaat van de Dum Dum Girls vind ik overigens wel hetzelfde uitstralen, zou het toeval zijn?
Dum Dum Girls al eens live gezien? Jarretels.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Is toch wel heel andere muziek
Qua muziek ga ik (verrassend) voor de Dum Dum Girls, qua hoesdame voor Vampire Weekend
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef Grobbel het volgende:
Liz Phair? Die zal ongeveer van die leeftijd zijn.
Als ze alleen maar weer zou snappen hoe een goede plaat ongeveer hoort te klinken, want ze is "het" toch al een jaartje of 10 aardig kwijt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:14 schreef ranja het volgende:
Die snapt tenminste hoe een hoes er uit moet zien
[ afbeelding ]
Ach, smaken verschillen, ik vind die 'self titled' wel erg goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:18 schreef Grobbel het volgende:
Als ze alleen maar weer zou snappen hoe een goede plaat ongeveer hoort te klinken, want ze is "het" toch al een jaartje of 10 aardig kwijt.
Onoplettendheid van mijn kant. Maar belsen (die de punten telt) had dat toch wel opgemerkt hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:18 schreef horned_reaper het volgende:
Wat was eigenlijk de reden dat ik maar 1 punt kreeg en alle andere users 2
Staat in de kast (LP + CD) nooit meer wat van gehoord ....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:00 schreef WeezerButler het volgende:
Jill Jones
Staat in de kast (LP) nooit meer wat van gehoord ....
bij prince toch nog wel...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:00 schreef WeezerButler het volgende:
Jill Jones
Staat in de kast (LP) nooit meer wat van gehoord ....
Dave / David Z.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |