Na deze vraag, die nog uit het vorige topic stamt...quote:
Sydney Youngblood's 'If Only I Could' kwam 10 jaar later uit dan de hitsingle van het gezochte manneke...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:11 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik vind hem op Sydney Youngblood lijken, aldus mijn gok op Sydney
eendagsvlieg?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
de hitsingle van het gezochte manneke...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:01 schreef cafca het volgende:
[..]
![]()
Ik wist dat ik die dubbele punten ergens van kende....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben aan m'n derde koffie toe. Oh, en ik heb al 10 km hard gelopen vanochtend, dus ik ben wel wakker inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Feist-titel nog helemaal voluit geschreven ook. Teveel suiker in je koffie vanmorgen?
Grobbel + 2
Ja, sorry, ik begin de punen ook nodig te hebben.quote:
Die had ik ook wel kunnen weten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:21 schreef Gehenna het volgende:
The Cure - Three Imaginary Boys
Beastie Boys - 3 MC's and a DJ
De Damrakkertjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
grmbl weer te laat
-edit- Je mist enkele uitvoerenden Belsen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
green jelly three little pigs
Die had ik inderdaad ook wel kunnen weten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
green jelly three little pigs
The Coastersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:17 schreef belsen het volgende:
• The Beatles - Three cool cats (van wie is dat origineel?)
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je wilde wel hetzelfde als de vorige vraag.
Nee, precies, en uitvoerenden van kinderliedjes...maar goed, de volgende keer zet ik er wel Liedjes met een hoepeltje bij...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:47 schreef Grobbel het volgende:
Ha, en wat moet ik nu weer aan met al die kinderliedjes van belsen?Ik heb natuurlijk niet expliciet om een uitvoerende gevraagd, hmm.
En de Leidse Sleutelgaten dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vergeet de Leidse Sleuteltjes niet
Hadden die veel kinderliedjes dan?quote:
Frankie Lymon & the Teenagers? Why do fools fall in love?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
Wie hier + wat is zijn bekendste hit?
[ afbeelding ]
Belsen +2quote:
Welk nummer?quote:Nou, vijf, vijf gulden dan?
Valt wel mee toch? We hebben het erger gehad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is een goed jaar voor de popmuziek in de hemel..
Het is iig niet Ik doe wat ik doe van Astrid Nijghquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |