Uitstappen is echt onzin. En met een beetje oefening is zelfs stoppen niet nodigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:30 schreef Zeroku het volgende:
Ah, stap je iedere keer uit of gewoon als de trein stilstaat op het station? En wat kost zoiets?
Is een overweging waard, op de dag dat ik naar CdT in Mulhouse ga bijvoorbeeld.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geweldig, dan kan het feest beginnen
als ik er ben kunnen we in Basel misschien ff biertje pakkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is een overweging waard, op de dag dat ik naar CdT in Mulhouse ga bijvoorbeeld.
Oh, dat valt op zich best meequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstappen is echt onzin. En met een beetje oefening is zelfs stoppen niet nodig![]()
Wat zoiets kost? Ik heb een Interrail Global Pass voor 10 reisdagen binnen 22 dagen. 359 euro geloof ik.
Wtfquote:
Ja prima, mijn ideequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:34 schreef crv het volgende:
[..]
als ik er ben kunnen we in Basel misschien ff biertje pakken
Yayquote:
niet 's avonds of weekendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja prima, mijn ideelang geleden al, maar jij kon allemaal niet en zo
ja is ook zoquote:
Bohh. Dat zijn er wel veulquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja is ook zo![]()
http://www.pbase.com/dr_flash/bordjes
Hier, vast een indruk. Ja, ik ben gek, prima
Jij kunt niet savonds? okee, best. Een ochtendje kan ook wel hoor, maakt me niet veel uitquote:
's ochtends bier vind je niet een tikkeltje vreemdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt niet savonds? okee, best. Een ochtendje kan ook wel hoor, maakt me niet veel uit
zie boven weekend ook niet. voor de rest als ik in basel ben moet het kunnenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt niet savonds? okee, best. Een ochtendje kan ook wel hoor, maakt me niet veel uit
Ja, leukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
Ik zie alleen maar [ afbeelding ] bij je Zero, ook in je post!
nee waarom moet daar een tijd aanhangenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
's ochtends bier vind je niet een tikkeltje vreemd?
Nee. jij?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
's ochtends bier vind je niet een tikkeltje vreemd?
FOPPPJEEEEEEEEEEEEEE Dquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Trouwens Flash, je hebt ze nog niet allemaal in Nederland, toch? Want ik heb volgens mij geen Heilo, Roermond en Assen gezien.
Kijk nog maar eens goed. Sinds kort is NL weer compleet, ik heb vorige week Maarheeze en Heerlen Woonboulevard opgehaald.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Trouwens Flash, je hebt ze nog niet allemaal in Nederland, toch? Want ik heb volgens mij geen Heilo, Roermond en Assen gezien.
Omdat als je net wakker bent het raar en vreemd is om bier te drinken, als je dat normaal vindt ben je alcoholist.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:39 schreef crv het volgende:
[..]
nee waarom moet daar een tijd aanhangen
Ah, ja de kans is groot dat ik er overheen heb gekeken jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed. Sinds kort is NL weer compleet, ik heb vorige week Maarheeze en Heerlen Woonboulevard opgehaald.
Maar als je om half acht een peuk aansteekt ben je een volstrekt normale roker. Rara, wat klopt hier nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat als je net wakker bent het raar en vreemd is om bier te drinken, als je dat normaal vindt ben je alcoholist.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat als je net wakker bent het raar en vreemd is om bier te drinken, als je dat normaal vindt ben je alcoholist.
trustequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef Zeroku het volgende:
Goed, ik duik er nu toch echt in. Truste
.
Oh het gaat wel wat verder dan Nederland hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, ja de kans is groot dat ik er overheen heb gekeken ja. Maar damn, dat is op zich wel tof, foto's van alle stations in Nederland
.
Verslaafd aan roken zijn is heel iets anders dan verslaafd aan alcohol. Onder invloed van alcohol doe je veel raardere dingen dan dat je doet als je om het half uur een sigaret aansteekt. Maar verder vind ik het prima als jij morgen ontbijt met een biertje hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als je om half acht een peuk aansteekt ben je een volstrekt normale roker. Rara, wat klopt hier niet
Och, dat is maar net hoe je het bekijkt. Als JIJ rookt krijg IK kanker. Als ik drink krijg jij niksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verslaafd aan roken zijn is heel iets anders dan verslaafd aan alcohol. Onder invloed van alcohol doe je veel raardere dingen dan dat je doet als je om het half uur een sigaret aansteekt. Maar verder vind ik het prima als jij morgen ontbijt met een biertje hoor.
Of je parkeert met je dronken harses je vouwfiets in zijn voorhoofd?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, dat is maar net hoe je het bekijkt. Als JIJ rookt krijg IK kanker. Als ik drink krijg jij niks
Mwoa, dat zou op zn minst een BEWUSTE actie zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je parkeert met je dronken harses je vouwfiets in zijn voorhoofd?
quote:
quote:
quote:
Gewoon niet remmenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:34 schreef Cee het volgende:
Eens kijken of ik veilig met niet-werkende remlichten naar m'n werk kan.
Môgge Ceequote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:34 schreef Cee het volgende:
Eens kijken of ik veilig met niet-werkende remlichten naar m'n werk kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |