Dat geldt voor elke sport.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Voor mij is ze pas een held als de missie volbracht is.
En het is ook zo dat het haar meehelpt dat haar ouders voldoende geld hebben.
Nou dan zou ik binnen een jaar terug zijn en het wereldrecord verbreken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:07 schreef Casos het volgende:
[..]
Haha, grootste deel van de tijd zit ze helemaal niet op zee
huil...ik ben vet serieus ja... dit is wel Fok heur, daar moet je serieus doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Je hoopt wel dat ze aanspoelt en niet gered wordt. Of is dat 'een grapje'?
Ze zit niet 2 jaar lang alleen op een boot. Ze zeilt een stukje, gaat dan weer aan wal waar ze wordt opgevangen, blijft daar een tijdje en zeilt dan weer een stukje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, als 14 jarige 2 jaar lang alleen op een boot zitten.![]()
Denk dat ze met stemmen in dr hoofd terugkomt.
Oei, de ervaren zeezeilster Gia doet van zich spreken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef Gia het volgende:
Hooguit het record van degene die als jongste begint aan een zeiltocht rond de wereld, want ik verwacht niet dat ze jonger gaat finishen dan Jessica.
Als je geen geld hebt voor goede kicks, je ouders geen geld om je naar de goede club te brengen, je naast je school folders moet rondbrengen om je ouders in het huishoudgeld te voorzien, dan ga je niet ver komen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Niet waar. Kijk maar naar voetbal.
Net wat zoekwerk gedaan. Wil ze de jongste zijn, dan moet ze voor 17 september 2012 klaar zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oei, de ervaren zeezeilster Gia doet van zich spreken.
Ik zeg toch helemaal niet dat dit de 'steen des aanstoots' is bij Laura? Hoe kom je nu bij 'linksige afgunst'?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt voor goede kicks, je ouders geen geld om je naar de goede club te brengen, je naast je school folders moet rondbrengen om je ouders in het huishoudgeld te voorzien, dan ga je niet ver komen.
Natuurlijk, je hebt meer geld nodig om te zeilen. Maar als dat steen des aanstoots is, dan bespeur ik toch weer wat linksige afgunst naar mensen met meer geld.
Mijn ouders kunnen zoiets ook niet betalen, maar stel dat ze het wel konden, dan zou ik nog steeds niet op mij 14de in staat zijn om solo de wereld rond te zeilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk, je hebt meer geld nodig om te zeilen. Maar als dat steen des aanstoots is, dan bespeur ik toch weer wat linksige afgunst naar mensen met meer geld.
Ik vermoed dat Laura de droom waar moet maken die haar vader in duigen heeft zien gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Mijn ouders kunnen zoiets ook niet betalen, maar stel dat ze het wel konden, dan zou ik nog steeds niet op mij 14de in staat zijn om solo de wereld rond te zeilen.
Het blijft een prestatie. Het is geen verwende-nesten-hobby, zoals parfums onder jouw naam uitbrengen, of honde-kostuumpjes ontwerpen .
Papa is al tig keer de wereld om gegaan, ik zou willen dat ik zo in de gelegenheid was om te zeilen als hij. Dus ik zie niet echt een kapotte droom hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Laura de droom waar moet maken die haar vader in duigen heeft zien gaan.
Heeft ie een record verbroken toen ie een tiener was?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Papa is al tig keer de wereld om gegaan, ik zou willen dat ik zo in de gelegenheid was om te zeilen als hij. Dus ik zie niet echt een kapotte droom hier.
Dat speelde toen helemaal niet zo vermoed ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heeft ie een record verbroken toen ie een tiener was?
Geen goed teken als hij Dekker heet!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dat speelde toen helemaal niet zo vermoed ik.
Het beeld dat ik bij push ouders heb is dat ze helemaal mislukt zijn in iets en dat hun kind het dan maar goed moet gaan maken. Meneer Dekker is echter niet mislukt als zeiler...
Maar goed dit is allemaal speculatie.. Als jij gelijk hebt is het beter als ze gaat, anders moet over 15 jaar Pietje Dekker van zijn moeder de wereld over voor zijn 10de verjaardag..
Je bent er wel vol van hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef Casos het volgende:
De meeste hier vinden het al spannend als ze met de auto het pontje op rijden om de Lek over te steken. Laura gaat met haar 14e de wereldzeeen bevaren........
Je weet wat solo betekent?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:33 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Je bent er wel vol van hemisschien mag je wel mee als gezelschap voor Laura als je lief bent
Ik zou graag zo'n reis maken ja, kan mij dan ook goed voorstellen hoe het voor Laura moet zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:33 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Je bent er wel vol van hemisschien mag je wel mee als gezelschap voor Laura als je lief bent
Voor ze daar komt zijn we anderhalf jaar verder. En ja, het is inderdaad de bedoeling rond het Kaap te gaan als de situatie in de tussentijd niet verandert is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:28 schreef Nightanimal het volgende:
Iemand het Vaarplan van Laura gezien?![]()
Ze vaart rechtstreeks de Golf of Aden in.
[ afbeelding ]
Bron:Pirates hijack ship Gulf of Aden
The Gulf of Aden is a narrow waterway that divides Somalia from Yemen on the Arabian Peninsula. It is also a vital shipping route for hundreds of maritime companies around the world. In the past year, dozens of vessels have been seized in the area, earning Somali pirates and their associates tens of millions, perhaps hundreds of million of dollars, in ransom.
Bron:Pirates Yemen
Er zijn weinig andere opties, langs de kaap varen kan nog gevaarlijker zijn.
Daar zeg ik ook geen nee tegen, maar dan liever een wereldreis over land. Maar goed daar gaat t hier niet over.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:02 schreef Casos het volgende:
[..]
Ik zou graag zo'n reis maken ja, kan mij dan ook goed voorstellen hoe het voor Laura moet zijn.
doe es niet zo serieusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Je weet wat solo betekent?
Voor de rest, al die opmerkingen hier, al die goede wensen .. pff. Ze wil jullie 'wijze raad' niet aannemen en dus hopen jullie maar dat zij verkracht wordt, of ergens aanspoelt? Nee, ze moet een whiplash oplopen in de botsauto's, en/of het risico lopen om na de zoveelste breezer achter het bushokje verkracht worden omdat vriendlief geen genoegen nam met zoenen .. dat is dan wel goed ..
Aah, hopen dat iemand verkracht wordt of ergens aanspoelt want dan zal die zijn lesje wel leren is grappig?quote:
Jammer dat het een discussietopic moet worden, ik had ook liever een fan- en adoratietopic gezien.quote:
Royal sadness.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Eindelijk hebben wij in NL weer eens iets om trots op te zijn, onze Laura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |