abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 mei 2002 @ 16:38:27 #1
253 Meril
AKA Utop
pi_4241789
Beproefd concept: u zoekt, wij vinden.

Mocht het door u/je/gij gezochte liedje echt te obscuur voor woorden zijn, dan heeft het niet zoveel zin het om de tien posts te vragen. Immers: als wij het niet weten, weet niemand het.

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  zondag 19 mei 2002 @ 16:44:32 #2
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4241856
Theme Song SENSATION 2002

al iemand een idee

pi_4241873
mmm....das een goede...ff rondkijken...

Van welke BTW: Black of White ?

@®|_()
pi_4241899
in de screensaver van Sensation black zit een fijn deuntje
@®|_()
  zondag 19 mei 2002 @ 16:53:46 #5
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4241929
quote:
Op zondag 19 mei 2002 16:46 schreef spooner2k het volgende:
mmm....das een goede...ff rondkijken...

Van welke BTW: Black of White ?

beide dezelfde !!!

ik denk dat er wel een hardere versie van komt voor black, maar ze gebruiken allebei dezelfde sample

pi_4241933
Er is een nr, Hurt, van ik geloof Blind Justice..het is een metal nr maar aan het begin en bij de refreinen in de achtergrond hoor je zo'n heeeeeel mooi klassiek muziekje...
wie o wie weet waar dit muziekje van is...

ik heb even gecheckt en het IS van blind justice en het nummer heet dus Hurt...en ik vind t zo liev klassiek

ja..? dus..? en..?
  zondag 19 mei 2002 @ 16:56:35 #7
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4241956
Ik heb net de soundtrack van Ali G in Tha House "gekocht", maar er staat een nummer niet op wat ik wel zwaar vet vind.

Voor de mensen die de film hebben gezien, het gaat om het liedje wat begint nadat hij door al die gangmembers beschoten is, dus voordat ie wakker wordt!

Wie helpt mij!?

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_4241983
Ik ben op zoek naar een nummer dat een maand of 4 terug een paar keer op TMF is geweest... het is iets met superfly en de bandleden zijn in de clip allemaal verkleed als dieren, bijvoorbeeld een konijn en een kikker.

Het klinkt een beetje als 3 doors down, maar ik weet echt nite welke band het is

wie o wie kan mij helpen

zondag 19 mei 2002 @ 17:15:51 #9
6409 KrezieBite
Karmann Ghia
pi_4242108
Wat is de orginele artiest van "You just to good to be true, Can't take my eyes off you..."??

Wie kan me helpen?

Moderator / FOK!Fotograaf zondag 19 mei 2002 @ 17:24:04 #10
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_4242186
quote:
Op zondag 19 mei 2002 17:15 schreef KrezieBite het volgende:
Wat is de orginele artiest van "You just to good to be true, Can't take my eyes off you..."??

Wie kan me helpen?

De Boys town gang had er een erg grote hit mee. Origineel is van Frankie Valli and the 4 Seasons.
pi_4242855
Ik ben op zoek naar het geniale liedje uit de nieuwe LG reclame. Volgens mij word hij bij de ster niet uitgezonden, ik heb em tot nu toe alleen op eurosport gezien. Op de site van de ster is er dan ook geen informatie over. Naja misschien een 'long shot' maar ik denk ik probeer het toch maar
Hier onder een wmv file van de reclame.
http://www.lge.co.kr/about/digitalpr/ad/data_03/images/brandfamily_30.wmv

Aangezien #10 net dichtging toen ik deze vraag poste hier nog maar een keer
  zondag 19 mei 2002 @ 20:41:53 #12
26742 The-1
kingkong aint got shit on me!
pi_4243792
Na zwaar gekicked te zijn omdat ik 'm bij een verkeerd onderdeel gepost had...

Het gaat om een nummer van Blof

Het is een nummer dat best veel op 3fm gedraaid is, maar weet niet hoe ie heet...Ik heb vier cd's van blof en hij
staat op geen van allen.
Hij zingt iedere keer het tegenovergestelde..

je doet het niet...je doet het wel...enz...

alleen ik ken de titel niet!! en ik kan 'm nergens vinden?

uhrmm...hellep iemand??

The Innovator of Violence
  zondag 19 mei 2002 @ 20:51:40 #13
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4243887
quote:
Op zondag 19 mei 2002 20:41 schreef The-1 het volgende:
Het is een nummer dat best veel op 3fm gedraaid is, maar weet niet hoe ie heet...Ik heb vier cd's van blof en hij
staat op geen van allen.
Hij zingt iedere keer het tegenovergestelde..

je doet het niet...je doet het wel...enz...

alleen ik ken de titel niet!! en ik kan 'm nergens vinden?

uhrmm...hellep iemand??

Nog maar es goed luisteren op de CD Boven dan... Daar staat een nummer op 'Een dag op de grens' en daar komt 't uit...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 19 mei 2002 @ 20:59:23 #14
26742 The-1
kingkong aint got shit on me!
pi_4243965
HUH??

dan ga ik nog 's luisteren....

ik dank u!!!

The Innovator of Violence
  zondag 19 mei 2002 @ 22:39:44 #15
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_4245260
Ik heb eergister de film "HEAT" gezien op YORIN en daar zat een dialoog in die als sample in een nummer is gebruikt:
"....families.... do not go home, do not pack ...30 minutes...."

Het word gezegd door Robert de Niro ( de man met de kutbaard ) tegen zijn handlangers.

Please Help!

bencramerben zaxxon carqula
pi_4245444
Weet iemand hoe dat liedje van geloof ik Salt 'n Pepa heet met de tekst:

You suck
Lick it hard
Go down baby
enz.

Kan het maar niet vinden.

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_4245463
Laats een paar keer in de stad gehoord.

Een tranced-up versie van een oud en bekend langzaam deuntje dat door een trompet/saxofoon word gespeelt. Weet iemand de naam van die remix?

zondag 19 mei 2002 @ 22:53:54 #18
253 Meril
AKA Utop
pi_4245477
quote:
Op zondag 19 mei 2002 22:52 schreef Lortnoc het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje van geloof ik Salt 'n Pepa heet met de tekst:

You suck
Lick it hard
Go down baby
enz.

Kan het maar niet vinden.

Consolidated - You Suck.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_4245519
quote:
Op zondag 19 mei 2002 22:53 schreef Meril het volgende:

[..]

Consolidated - You Suck.

Thanks!
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_4245752
quote:
Laats een paar keer in de stad gehoord.
Een tranced-up versie van een oud en bekend langzaam deuntje dat door een trompet/saxofoon word gespeelt. Weet iemand de naam van die remix?
SaxBrothers - Carless Whisper

bedoel je die ??

@®|_()
  zondag 19 mei 2002 @ 23:13:27 #21
20405 _TheDarkOne
Sunglasses at night!
pi_4245799
ik zoek covers van n CD mag ook wel he
zoek ze van Harder Mach 3... plz help me!
= Yippi-ki-yay motherf*cker =
pi_4246041
weet iemand nog hoe dat nummer heet van ik denk zo rond 1985..
een house liedje met een saxofoon, en in die clip zie je allemaal van die foute '80s mensen dansen en de dj heeft lang haar...
het is echt een heeel bekend deuntje maar ik heb per ongeluk m'n bandje overgenomen en weet de naam van die gozer niet meer..
No. I'm not part of the show.
  maandag 20 mei 2002 @ 00:42:48 #23
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4247578
quote:
Op zondag 19 mei 2002 23:26 schreef Cylvia het volgende:
een house liedje met een saxofoon, en in die clip zie je allemaal van die foute '80s mensen dansen en de dj heeft lang haar...
het is echt een heeel bekend deuntje maar ik heb per ongeluk m'n bandje overgenomen en weet de naam van die gozer niet meer..
Guru Josh - Infinity... Nummer komt overigens uit 1990. (luister maar naar de tekst)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 mei 2002 @ 00:53:12 #24
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4247745
quote:
Op zondag 19 mei 2002 23:13 schreef _TheDarkOne het volgende:
Lees de FAQ
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 20 mei 2002 @ 01:11:39 #25
9613 Seborik
I, Voyager
pi_4248028
quote:
Op zondag 19 mei 2002 23:13 schreef _TheDarkOne het volgende:
quote:
Er zijn natuurlijk een aantal zaken die niet mogen. Hieronder valt het aanbieden van door copyright beschermd materiaal. Hieronder verstaan we mp3's, filmpjes en al het andere wat hieronder valt dus ook cd-covers. Het spreekt vanzelf dat je ook niet om beschermd materiaal mag vragen. Bij twijfel wordt de link verwijderd.
En lees ook even waarom ik je topics gesloten heb.
  maandag 20 mei 2002 @ 14:21:19 #26
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_4251866
Hoorde vanmiddag op ID&T een nummer van zo'n 3 á 4 jaar geleden, kan me nog herinneren dat de clip op TMF werd uitgezonden. In die clip die je Bruce Lee (en nog wat andere vage Kung-Fu gekken) vechten en vreemd rondrennen. De clip was niet opgebouwd uit vloeiende beelden maar uit aan elkaar geplakte fragmenten.

Het is een dancenummer met wat vreemd klinkende Oosterse effecten en er schreeuwt af en toe eens een Chinees wat onverstaanbaars doorheen. Misschien kan iemand me hier mee helpen

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 20 mei 2002 @ 14:24:55 #27
253 Meril
AKA Utop
pi_4251898
quote:
Op maandag 20 mei 2002 14:21 schreef Oosthoek het volgende:
Hoorde vanmiddag op ID&T een nummer van zo'n 3 á 4 jaar geleden, kan me nog herinneren dat de clip op TMF werd uitgezonden. In die clip die je Bruce Lee (en nog wat andere vage Kung-Fu gekken) vechten en vreemd rondrennen. De clip was niet opgebouwd uit vloeiende beelden maar uit aan elkaar geplakte fragmenten.

Het is een dancenummer met wat vreemd klinkende Oosterse effecten en er schreeuwt af en toe eens een Chinees wat onverstaanbaars doorheen. Misschien kan iemand me hier mee helpen

187 Lockdown - Kung Fu
  maandag 20 mei 2002 @ 15:04:27 #28
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_4252348
quote:
Op maandag 20 mei 2002 14:24 schreef Meril het volgende:

[..]

187 Lockdown - Kung Fu

Thanks dat is 'm
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_4253123
Green Martian -- Animal (Industry & Neanderthal Remix)

Ik heb de titel maar kan hem neeeeeeeeeeeeeeeergens vinden.. Werd op Innercity gedraaid door Marco V. Heeft iemand 'm voor mij? Plzzzzzzzzz!?

Alvast bedankt!

Koop een taart en ga het vieren...
pi_4261510
Argh, nou herinner ik me opeens weer een leuk liedje dat ik vergeten was. En omdat het weinig op de radio kwam ook nooit opgenomen heb (ik was telkens te laat). Het komt uit zomer 2000 en er zit een nogal seventies getinte glitter-clip bij met een of ander griezelig mannetje waarbij een heel stel dames auditie komen doen voor een popact, en een roodharig meisje (type grijze muis) wint dat uiteindelijk, waarna ze opeens een flitsende vamp wordt. Het liedje heeft wat weg van I need you-David Morales dat ik momenteel op heb staan, daarom moet ik er opeens weer aan denken. Van die franse discohouse of zo.

G*dsamme, hoe heet dat nummer ook alweer? (artiest + uitvoerende) Het ligt op het puntje van mijn tong, misschien weet Fok wel wat het ook al weer precies was....

dinsdag 21 mei 2002 @ 13:56:23 #31
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4265207
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 08:12 schreef postinggirl het volgende:
Argh, nou herinner ik me opeens weer een leuk liedje dat ik vergeten was. En omdat het weinig op de radio kwam ook nooit opgenomen heb (ik was telkens te laat). Het komt uit zomer 2000 en er zit een nogal seventies getinte glitter-clip bij met een of ander griezelig mannetje waarbij een heel stel dames auditie komen doen voor een popact, en een roodharig meisje (type grijze muis) wint dat uiteindelijk, waarna ze opeens een flitsende vamp wordt. Het liedje heeft wat weg van I need you-David Morales dat ik momenteel op heb staan, daarom moet ik er opeens weer aan denken. Van die franse discohouse of zo.

G*dsamme, hoe heet dat nummer ook alweer? (artiest + uitvoerende) Het ligt op het puntje van mijn tong, misschien weet Fok wel wat het ook al weer precies was....

Dat enge mannetje heeft maar 1 oog, hé?

Dan weet ik welke plaat je bedoelt. Maar ik kan er nou ook even niet op komen...

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_4265348
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 08:12 schreef postinggirl het volgende:

Volgens mij bedoel je Bob Sinclar - Darlin'!
pi_4265368
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 14:07 schreef Kid_RisK het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je Bob Sinclar - Darlin'!

Pang, daar is 'ie, alleen dan met een andere titel. Bij het zien van de naam Bob Sinclar wist ik het opeens weer, alleen is het dan I feel for you. Toch bedankt!
pi_4268886
quote:
Op maandag 20 mei 2002 16:08 schreef kapstok11 het volgende:
Green Martian -- Animal (Industry & Neanderthal Remix)

Ik heb de titel maar kan hem neeeeeeeeeeeeeeeergens vinden.. Werd op Innercity gedraaid door Marco V. Heeft iemand 'm voor mij? Plzzzzzzzzz!?

Alvast bedankt!

Die is niet meer op cd te bestellen... Alleen op 12" (vinyl)
om te bestellen bij je plaatselijke platenboer: prefix= TP suffix= 2000026
pi_4269130
Ik zoek een nummer van ongeveer een jaar oud (dacht ik)
Je hebt dan de coupletten die zijn redelijk rustig en eentje daarvan gaat met 'Moving, just keep moving'

Het refrein gaat dan flink wat harder en dat gaat met
'I got a low .... feeling around my
And a stonecold feeling inside
I Just can't stop ............
wasting my time'

Anybody?

dinsdag 21 mei 2002 @ 19:51:40 #36
253 Meril
AKA Utop
pi_4269296
Supergrass - Moving
pi_4269895
mannen,

ik zoek (alweer) een nummer. deze was ik dacht vorige zomer best wel populair....

het was zo'n vrouw die heel verlergen zei: do you...eh.....do you want to fuck with me??

nou mannen(en vrouwen)....succes dermee

pi_4270280
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 20:42 schreef sir_dalord het volgende:
mannen,

ik zoek (alweer) een nummer. deze was ik dacht vorige zomer best wel populair....

het was zo'n vrouw die heel verlergen zei: do you...eh.....do you want to fuck with me??

nou mannen(en vrouwen)....succes dermee

Would you?-Touch & Go.

Die is echter al van herfst 1998.

Maar ik kan zo geen ander nummer bedenken met die tekst of iets dat erop lijkt.

pi_4270639
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 21:07 schreef postinggirl het volgende:
Would you?-Touch & Go.

Die is echter al van herfst 1998.

Maar ik kan zo geen ander nummer bedenken met die tekst of iets dat erop lijkt.

Idd, die's al een stuk ouder. En de tekst was daar Would you, emmm, go to bed with me?
En dan ook nog de regeltjes
I've noticed you around
en
I find you very attractive

Maar verder zou ik het ook niet weten

Enne, ook nog bedankt voor Supergrass

dinsdag 21 mei 2002 @ 21:41:00 #40
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_4270811
volgens mij een nummer door een engels groepje, beetje ska-achtig enzo

txt..

black shoes, black shirts, black trousers.. blablabalablabl

ofzoiets

WHELP

[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 21 mei 2002 @ 22:43:50 #41
27889 _m0teh0ker_
Spreek uit als MØteHØker !
pi_4272077
--> Ik werd verwezen naar dit topic: <--

... Ik heb een vraagje.
Misschien ken je het spelletje "Ski or Die" van electronic Arts wel. Het is een DOS Spel uit 1990. Ik geloof dat het als shareware wordt uitgegeven... Het is 'hier' in ieder geval te downloaden.
!) Waar het mij nu om gaat is de muziek. En dan met name dat wat je hoort in het onderdeel "Downhill Blitz". Als ik hier naar luister hoor ik er een ontzettend stoere gitaarsolo in.
Weet iemand of er een artiest is die dit deuntje heeft gespeeld? {Zo ja, wie en welk nummer?}

Als jij denkt dat je 'downhill blitz' op je gitaar kunt spelen en het mij dan kunt leveren zou ik ook heel tevreden zijn

ERR 2134: Out of Signature Inspiration
  dinsdag 21 mei 2002 @ 23:39:38 #42
13973 ranja
image means nothing
pi_4273289
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 21:41 schreef reem het volgende:
volgens mij een nummer door een engels groepje, beetje ska-achtig enzo

txt..

black shoes, black shirts, black trousers.. blablabalablabl

ofzoiets

WHELP

Ik denk dat je bedoelt: Rancid - Timebomb
pi_4276686
Aantal keren op Arrow gehoord en het klinkt als Deep Purple:

een cover van Summertime
het klinkt als Deep Purple wegens de langzame uitvoering en de zware toetsenpartijen...
Ook de zang klinkt wel als Ian Gillan..

Weet iemand wat ik bedoel?

pi_4276805
Iedereen kent vast wel Madhouse- Like a prayer. Nu wil ik graag weten of dat 'remix'-muziekje(ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen) er ook zonder vocals is, dus zonder de gezongen tekst. Weet iemand of dit er is, of dat dit door iemand anders gedaan is?
  woensdag 22 mei 2002 @ 11:29:38 #45
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4276855
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 11:25 schreef Grooviee17 het volgende:
Iedereen kent vast wel Madhouse- Like a prayer. Nu wil ik graag weten of dat 'remix'-muziekje(ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen) er ook zonder vocals is, dus zonder de gezongen tekst. Weet iemand of dit er is, of dat dit door iemand anders gedaan is?
Probeer 't maar eens met DHS - House of God... Dat is 't nummer waar 't originele melodietje van 'geleend' is...
  woensdag 22 mei 2002 @ 14:35:14 #46
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_4279161
Dit is geen mp3 request ofzow maar ik ben op zoek
naar de orginele singles van Dune. Ik heb ( zo ver
ik weet ) alle albums en bijna alle singles van Dune.
Nu ben ik al jaren opzoek naar sommige singles die
nog aan mn collectie ontbreken. Weten jullie winkels
of sites die deze oude singles nog te koop aan bieden?

Het gaat om de volgende singles:
- Are you ready to fly ( remix versie )
- Who wants to live forever ( remix versie )
- One of us
- Electric heaven
- dark side of the moon

Ik geloof dat sommige singles nooit zijn uitgebracht
in Nederland.

[Dit bericht is gewijzigd door tHaBuZ op 22-05-2002 16:29]

"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy
pi_4297014
ik zoek een nummer... duh
het zat ongeveer een jaartje geleden in een reclame met een boom, ik denk over een verzekeringsmaatschappij ofzo... volgens mij ohra
en je zag eke keer een boom in beeld in een andere omgeving,
het is een klassiek nummer en op een gegeven moment komt er een beat onder..
pi_4297162
William Orbit - Adagio for strings

dacht ik.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_4298546
quote:
Op zondag 19 mei 2002 16:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb net de soundtrack van Ali G in Tha House "gekocht", maar er staat een nummer niet op wat ik wel zwaar vet vind.

Voor de mensen die de film hebben gezien, het gaat om het liedje wat begint nadat hij door al die gangmembers beschoten is, dus voordat ie wakker wordt!

Wie helpt mij!?

Ali G - INDAHOUSE - 03 - NWA - Straight_Outta_Compton.mp3
pi_4298560
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 18:08 schreef Zander het volgende:

dacht ik.

William Orbit - Barber's Adagio for Strings

Is een trance versie van het klassieke Adagio for Strings van Barber, zoals de naam al doet vermoeden.

pi_4299287
Ik stond op sjokkers lekker de pan uit te swingen op dit.

Dit was tijdens de set van thomas krome.. ben het toendertijd weer vergeten, maar nu hoor ik em dus net weer in de set van hem van sjokkers en nou ben ik dus benieuwd wie weet hoe dees heet..

donderdag 23 mei 2002 @ 22:05:00 #52
21920 Lief_Adje
Love is in the air
pi_4300264
weet iemand van wie dit nummer is?

The last that ever she saw him
Carried away by a moonlight shadow.
He passed on worried and warning
Lost in a riddle that Saturday night
Far away on the other side.
He was caught in the middle of a desperate fight
And she couldn't find how to push through.

The trees that whisper in the evening
Sing a song of sorrow and grieving
All she saw was a silhouette of a gun
He was shot six times by a man on the run
And she couldn't find how to push through.

[ Chorus ]

I stay I pray
See you in heaven far away.
I stay I pray
See you in heaven one day.

Four a.m. in the morning
I watched your vision falling
Stars roll slowly in a silvery night
Will you come to terms with me this night
But she couldn't find how to push through.

[ Repeat Chorus ]

Caught in the middle of a hundred and five.
The night was heavy and the air was alive
But she couldn't find how to push through.

Carried away by a moonlight shadow

een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
pi_4300313
Mike Oldfield
  donderdag 23 mei 2002 @ 22:09:07 #54
21920 Lief_Adje
Love is in the air
pi_4300324
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 22:08 schreef Soltis het volgende:
Mike Oldfield
dank u
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 23 mei 2002 @ 22:11:03 #55
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_4300352
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 22:05 schreef Lief_Adje het volgende:
weet iemand van wie dit nummer is?

The last that ever she saw him
He passed on worried and warning

Mike Oldfield. Met zang van Maggie Reilly.
pi_4300356
gezongen door maggie reilly by the way...
pi_4300841
Nou ik zoek dus een Nederlands liedje van een of andere jongen over een doodgewone kat Hellup...
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 23 mei 2002 @ 22:37:29 #58
21920 Lief_Adje
Love is in the air
pi_4300857
die klip ruled ook wel

* Lief_Adje denk aan Zorro

pi_4301696
deze zocht iemand zijn topic was gesloten ik zal even op hem reageren dit was zijn vraag :

Op de Cd staat het nummer " Protocol " , maar op de dvd draaien ze een ander , hard nummer ( die hoor je ook in de intro , alas ze de 2e turntabel aan het testen
Turntable sink - turntable 1 - turntable 2

Wie weet hoe dit nummer heet ??

mijn antwoord :

Dat is het nr van

Dj Scott Project - Future is now enige probleem is dat ik niet weet welke mix het is dus alleen daar voor zou je even moeten kijken op AG ofsow s6 ermee!
iig VET STAMPUH nr

Whenever it comes to the fullest, I Wanna see them DANCE!!!!!!
  donderdag 23 mei 2002 @ 23:19:39 #60
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_4301721
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 22:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Nou ik zoek dus een Nederlands liedje van een of andere jongen over een doodgewone kat Hellup...
Joel - doodgewone kat
pi_4301774
Op de Trance Energy Cd staat het nummer " Protocol " van bas & Ram, maar op de dvd draaien ze een ander , hard nummer ( die hoor je ook in de intro , als ze de laatste turntable aan het testen zijn

Wie weet hoe dit nummer heet ??

Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_4301816
Ow , thnx very much @ rising star!!!!
pi_4302591
kenne jullie dat hele droevige nummer waarin een man zingt "i feel...." en dan hoor je daar zo'n piano doorheen echt een super relaxed/droevig nummer. dit zal waarsch heel vaag klinken maar ik moet er gewoon 8ter komen hoe dat nr heet. (ik zat er vanmiddag tijdens m'n wiskundeA examen de hele tijd aan te denken)
SAPPIG!! SAPPIG!! "Shit negro, that's all you had to say!"
pi_4303609
Ik denk dat het Moby is maar dat weet ik niet zeker.
SAPPIG!! SAPPIG!! "Shit negro, that's all you had to say!"
  vrijdag 24 mei 2002 @ 08:02:32 #65
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4304881
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 01:03 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Ik denk dat het Moby is maar dat weet ik niet zeker.
Het enige nummer van Moby dat ik daarbij kan bedenken, in combinatie met je andere post is 'Why does my heart feel so bad' van Moby...
  vrijdag 24 mei 2002 @ 12:57:16 #66
253 Meril
AKA Utop
pi_4308061
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 23:19 schreef bencramerben11 het volgende:

[..]

Joël - Een doodgewone kat

"Hij kon spinnen als de beste...hij was lief en hij was zahacht"

Kan niet genoeg benadrukken wat voor een geweldige plaat dat is. Echt.

vrijdag 24 mei 2002 @ 15:49:02 #67
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4310701
het origineel van : The potatoheads - I Wanna Rock (this place)
  vrijdag 24 mei 2002 @ 15:49:48 #68
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4310707
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 12:57 schreef Meril het volgende:

[..]

"Hij kon spinnen als de beste...hij was lief en hij was zahacht"

Kan niet genoeg benadrukken wat voor een geweldige plaat dat is. Echt.

Hij had zo'n eng stemmetje...
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 24 mei 2002 @ 16:46:10 #69
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_4311389
Ben opzoek naar het liedje dat gezongen wordt door een acteur van de serie `Laat maar zitten` Ik weet alleen niet hoe hij heet maar wel hoe hij eruit ziet; kalend en grote wallen. leeftijd: 55+
Het wordt afgespeeld tijdens de eindcredits van het nederland 2 programma `studio 2`
pi_4312011
Ik zoek een nummer uit een reclame...

die van die boter reclame, dan zie je op het laatst
zo die vent zo aan tafel zitten, en dan komen die 2 kinderen van hem aangerend, en dan kijkt die vent zo op die boter en staat er zoiets van: voor een dag met volle energie ofzo, en dan stopt die die boter snel weg...

geweldige reclame vind ik dat, maar ik dat liedje is ook cool! iemand weet?

pi_4313566
*schop*
pi_4313743
Weet iemand welk nummer Charlie zojuist in GTST opzette, die cd die ze kreeg van Isabelle?
  vrijdag 24 mei 2002 @ 22:12:46 #73
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4314909
Hoe heet dat nummer van Cygnus X ook alweer van een paar jaar geleden waar Awakening van Rank 1 zo op lijkt?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_4314992
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 22:12 schreef Marble het volgende:
Hoe heet dat nummer van Cygnus X ook alweer van een paar jaar geleden waar Awakening van Rank 1 zo op lijkt?
Superstring??? The Orange theme????? Probeer ze alletwee maar, het zit beiden wel in de richting, al ken ik die laatste maar vaag.
pi_4315008
Superstrings (Rank 1 Remix)

Weet iemand de naam van een electro nummer met de text ' little computer people, livin in a digital world'

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  vrijdag 24 mei 2002 @ 22:27:35 #76
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4315087
Oh ja Superstring was het, thanks.
pi_4316108
Aangezien er niet gereageerd werd nog maar een keertje proberen dan. Welk liedje is te horen in deze reclame van LG?
http://www.lge.co.kr/about/digitalpr/ad/data_03/images/brandfamily_30.wmv
Er zit veder geen tekst in die herkenbaar is, het klinkt alleen wel superlekker. Thanks in advance!
pi_4318440
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 22:19 schreef Trance4Ever het volgende:
Weet iemand de naam van een electro nummer met de text ' little computer people, livin in a digital world'
(Even gezocht op Google, maar dat had je zelf ook gekund)

Anthony Rother- Little computer people

pi_4318516
Dat nummer wat ik zocht was niet van DJ Scot Project , maar "Carambola - blue horizons (Deep remix)

Maar het nummer van scot is ook goed

pi_4321313
O.k. danceliefhebbende Fokkers, nu volgt een moeilijke opdracht voor jullie.

Het gaat om een clubtrance-plaat uit 1997 of 1998.

Het kwam vaak in de non-stop uurtjes ('s avonds) op de toenmalige dancezender Atlantis/Channel X, en omdat het non-stop was en daarbuiten nooit kwam weet ik niet hoe het heet. Misschien zijn er wel meer mensen op Fok die daar toen naar luisterden, aangezien half Brabant het kon ontvangen (en Brabant is groot )

En tja, hoe klinkt het dan?

In het nummer klinken harde blazers zonder beat eronder met een melodielijn die een beetje doet denken aan de begintune van het Eurovisie Songfestival. Niet helemaal exact hetzelfde maar het komt behoorlijk in de buurt.

Na die blazers volgen geluidjes die een beetje doen denken aan On the run-De Bos.

Wie weet er wat het is? Ik heb werkelijk geen flauw idee.

Audiogalaxy staat alvast gereed.

zaterdag 25 mei 2002 @ 15:56:13 #81
22943 Robbel
Ghehehehe
pi_4321370
Wat is de titel van deze "plaat"? Een tussenstukje op de CD van Busta Rhymez dat je een kerel en een vrouw terug hoort komen uit een club. Die gast is helemaal bezopen en die meid helemaal geil. Op het moment dat zij klaarkomt kotst hij over haar heen. SUPERSTOER!
Drop them [b]FUNK[/b] on me, it ain't to heavy!!!
pi_4321404
ehh.. dit was op Pinkpop

Voordat System of a Down begon, werd er muziek gedraaid. Nu zoek ik een liedje dat toen werd gedraaid, ik heb de melodie enzo in me hoofd, maar ik heb geen idee wat ze zingen dus dat wordt moeilijk.......

Anyway, het werd gedraaid een kwartier (dacht ik) voor SOAD, en een paar grote jongens achter me zaten dat liedje echt supererg mee te zingen en te doen enzo het leek wel alsof ze zongen CALIFORNIA! ALABAMA! NANANANAA NAAAAAAAA... NA! (ken de lyrics niet dus t zal wel weer wat anders zijn.. en ja met dat nanana kan je ook nie echt iets misschien maar ik weet t echt nie..) Tja ik hoopte dus dat een van jullie het wist.... zo niet, ja jammer dan, ... toch nog geprobeerd. Alvast bedankt!

old enough to know better, young enough to ignore it.
  zaterdag 25 mei 2002 @ 19:14:23 #83
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_4322977
Hallo..........ik zoek ook een nummer. Ik weet alleen geen regel tekst.

Het begint met het geluid van een helikopter, daarna gevolgd door een piano. Mogelijk heeft het iets met de Vietnam oorlog te maken.

Alvast bedankt....

Wat zijn we aan het doen ???
  zaterdag 25 mei 2002 @ 19:16:06 #84
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4322995
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 19:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Hallo..........ik zoek ook een nummer. Ik weet alleen geen regel tekst.

Het begint met het geluid van een helikopter, daarna gevolgd door een piano. Mogelijk heeft het iets met de Vietnam oorlog te maken.

Alvast bedankt....

Billy Joel - Goodnight Saigon
  zaterdag 25 mei 2002 @ 19:21:10 #85
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_4323045
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 19:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Billy Joel - Goodnight Saigon

Dank je AirwiN !!
Wat zijn we aan het doen ???
pi_4323217
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 20:55 schreef Whaxx het volgende:
Ik stond op sjokkers lekker de pan uit te swingen op dit.

Dit was tijdens de set van thomas krome.. ben het toendertijd weer vergeten, maar nu hoor ik em dus net weer in de set van hem van sjokkers en nou ben ik dus benieuwd wie weet hoe dees heet..

niemand?
pi_4331965
Ik zoek een nummer waarin een sample met de volgende tekst wordt herahaald:

"I just can't believe all the things people say... Why must i deal with this sh.... every f.... day."

pi_4334131
Gisteravond op Drum Rhythm in de set van Kruder & Dorfmeister. Heel bekend dance-achtig nummertje.

Met een sample-tje er in dat gaat van "good life, good life". Space-vrouw-achtige vocals eigenlijk..

Wie weet hem?

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_4334155
ik hoorde vrijdagavond in de auto op weg naar huis om een uurtje of kwart voor 10 denk ik een nummer op de radio van dj Shadow...
Het was een live opname van Drum Rythm festival denk ik want daar ging het programma over...

Het was echt een keigaaf nummer, dus heeft misschien ook iemand die uitzending gevolgd en weet waar ik het over heb?

pi_4334202
quote:
Op zondag 26 mei 2002 17:50 schreef Cylvia het volgende:
ik hoorde vrijdagavond in de auto op weg naar huis om een uurtje of kwart voor 10 denk ik een nummer op de radio van dj Shadow...
Het was een live opname van Drum Rythm festival denk ik want daar ging het programma over...

Het was echt een keigaaf nummer, dus heeft misschien ook iemand die uitzending gevolgd en weet waar ik het over heb?

Ik was daar. Probeer deze nummers eens

Stem/long stem
Organ Donor
Midnight in a perfect world

Weet je anders hoe laat je het hoorde?

zondag 26 mei 2002 @ 17:58:06 #91
253 Meril
AKA Utop
pi_4334225
quote:
Op zondag 26 mei 2002 17:46 schreef keeper het volgende:
Gisteravond op Drum Rhythm in de set van Kruder & Dorfmeister. Heel bekend dance-achtig nummertje.

Met een sample-tje er in dat gaat van "good life, good life". Space-vrouw-achtige vocals eigenlijk..

Wie weet hem?

Good Life. Van Inner City. Denk ik.
pi_4334326
Weet je anders hoe laat je het hoorde?
[/quote]

het was tussen half 10 en kwart voor 10 op radio 3...
het live optreden van 4 hero was net geweest en nu ik erover nadenk was het nummer van dj Shadow niet live...

pi_4335238
ik zoek dit liedje

We zijn weer lekker kort vandaag

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  zondag 26 mei 2002 @ 19:52:07 #94
253 Meril
AKA Utop
pi_4335332
quote:
Op zondag 26 mei 2002 19:43 schreef Realzm het volgende:
ik zoek dit liedje

We zijn weer lekker kort vandaag

Dat is nou het klassieke werk Adagio for Strings van Barber.
Voor de huidige generatie ook wel bekend als trance-klassieker: Will Orbit - Barber's Adagio for Strings
pi_4335474
Hoe heet dat nummer nou ook al weer waarvoor de muziek nu is gebruikt in de remix van I'm gonnabe allright (J.Lo & Nas)????
pi_4335502
quote:
Op zondag 26 mei 2002 18:12 schreef Cylvia het volgende:
het was tussen half 10 en kwart voor 10 op radio 3...
het live optreden van 4 hero was net geweest en nu ik erover nadenk was het nummer van dj Shadow niet live...
Ow, dan kan ik je qua tijdstippen niet helpen. Probeer anders die bovenstaande nummers even. En voeg daar nog bij toe: 6 Days
quote:
Op zondag 26 mei 2002 17:58 schreef Meril het volgende:
Good Life. Van Inner City. Denk ik.

Die is goed Thx

maandag 27 mei 2002 @ 10:19:26 #97
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_4341308
quote:
Op zondag 26 mei 2002 14:37 schreef Meuk het volgende:
Ik zoek een nummer waarin een sample met de volgende tekst wordt herahaald:

"I just can't believe all the things people say... Why must i deal with this sh.... every f.... day."

http://www.burnitblue.com/music/review.asp?MusicReview=650
  maandag 27 mei 2002 @ 10:35:04 #98
15275 serano
here kitty, kitty
pi_4341449
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 15:48 schreef postinggirl het volgende:
O.k. danceliefhebbende Fokkers, nu volgt een moeilijke opdracht voor jullie.

*knip*

Manjaro - Trumpetition (uit '96) ?
(uitgebracht op spiritual records - roze hoes, met dadara art) - het is een far fetch, maar wie weet...
pick a job you like and you never work a day in your life
pi_4341797
quote:
Op maandag 27 mei 2002 10:35 schreef serano het volgende:

[..]

Manjaro - Trumpetition (uit '96) ?
(uitgebracht op spiritual records - roze hoes, met dadara art) - het is een far fetch, maar wie weet...

Nee, het is hem niet, maar toch bedankt.

De vraag blijft dus: Hoe heet het clubtranceliedje dat vermoedelijk in 1997 of 1998 uitgebracht is, met de trompetgeluiden (melodie die iets wegheeft van de eurovisie songfestival-tune) zonder beat eronder, en daarna van die geluidjes die een beetje op On the run-De Bos lijken? Ik ben degene die het weet heel dankbaar.

maandag 27 mei 2002 @ 12:09:04 #100
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_4342582
quote:
Op maandag 27 mei 2002 11:08 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Nee, het is hem niet, maar toch bedankt.

De vraag blijft dus: Hoe heet het clubtranceliedje dat vermoedelijk in 1997 of 1998 uitgebracht is, met de trompetgeluiden (melodie die iets wegheeft van de eurovisie songfestival-tune) zonder beat eronder, en daarna van die geluidjes die een beetje op On the run-De Bos lijken? Ik ben degene die het weet heel dankbaar.

Kan je niet beter bij forum.clubcharts.nl zoeken? Daar zijn soortgelijke topics als deze, maar waarschijnlijk meer kans dat iemand specifiek dit nummer weet...

[Dit bericht is gewijzigd door PokerFace op 27-05-2002 12:18]

pi_4342595
Daar had ik dus nog niet aan gedacht, en dan te bedenken dat ik dáár ook vaak zit.

Bedankt.

maandag 27 mei 2002 @ 12:23:48 #102
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_4342777
Ik zoek een nummer van Mary J Blige, het nummer dat een hit was voor "No more drama". Hoe heet dit nummer ook al weer? Is een lekker nummer namelijk!

Nokia

NSJ & Lowlands still on my mind
pi_4342942
quote:
Op maandag 27 mei 2002 12:23 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik zoek een nummer van Mary J Blige, het nummer dat een hit was voor "No more drama". Hoe heet dit nummer ook al weer? Is een lekker nummer namelijk!

Nokia

Dance For Me, samen met Common. Lekker nummer inderdaad!
pi_4343508
quote:
dacht ik.
Nee dat is m niet. Dat nummer ken ik wel maar in de OHRA reclame met die bomen zit een andere.
pi_4343905
Ik ben op zoek naar een bepaalde versie van Saltwater van Chicane. Hij heeft een lange intro (enya-style) en wordt gebruikt bij de show in het dolfinarium. Deze lange intro gaf mij echt kippenvel!
pi_4344047
quote:
Op maandag 27 mei 2002 13:43 schreef Dropslurf het volgende:
Ik ben op zoek naar een bepaalde versie van Saltwater van Chicane. Hij heeft een lange intro (enya-style) en wordt gebruikt bij de show in het dolfinarium. Deze lange intro gaf mij echt kippenvel!
Chicane - Saltwater (The Thrillseekers Remix)
Denk dat je die bedoeld...
  maandag 27 mei 2002 @ 13:52:55 #107
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_4344115
Was zaterdag op stap en ergens op het laatst draaide de DJ een nummer van de Marshall Masters dat de volgende dag de HELE tijd in m'n kop zat.... en het is GEEN I Like It Loud.....
het wel zo'n deuntje en je hoort die gozers met deuntje meegaan door TE TE TETE TE te zeggen

best kut om uit te leggen maar wie weet er een paar nummers van hun waar zo'n deuntje in zit waar je niet van af komt....

[Dit bericht is gewijzigd door SqueaK op 27-05-2002 13:53]

pi_4344136
quote:
Op maandag 27 mei 2002 13:52 schreef SqueaK het volgende:
Was zaterdag op stap en ergens op het laatst draaide de DJ een nummer van de Marshall Masters dat de volgende dag de HELE tijd in m'n kop zat.... en het is GEEN I Like It Loud.....
het wel zo'n deuntje en je hoort die gozers met deuntje meegaan door TE TE TETE TE te zeggen

best kut om uit te leggen maar wie weet er een paar nummers van hun waar zo'n deuntje in zit waar je niet van af komt....

Stereomurder dus
pi_4344312
zoek een nummertje:

Het is een trance of nog iets harder. En er zit dat standaard schotse deuntje in. Ik hoorde laatst voor het stoplicht dat iemand die draaide...vond hem wel leuk

pi_4344347
quote:
Op maandag 27 mei 2002 14:03 schreef TheFrankey het volgende:
zoek een nummertje:

Het is een trance of nog iets harder. En er zit dat standaard schotse deuntje in. Ik hoorde laatst voor het stoplicht dat iemand die draaide...vond hem wel leuk

Het enige wat ik zo met doedelzakken kan bedenken is Carnaval de paris van Dario G, en ik meen dat ene dj quicksilver/Watergate (ik ken het onder beide artiestennamen) ook nog ooit 'Mull of kintyre' heeft gemaakt....(ook met doedelzakken).

Probeer ze beiden maar eens, de laatste lijkt me het meest waarschijnlijk want Dario G is niet echt trance.

maandag 27 mei 2002 @ 14:27:21 #111
253 Meril
AKA Utop
pi_4344746
quote:
Op maandag 27 mei 2002 14:03 schreef TheFrankey het volgende:
zoek een nummertje:

Nunca - Moving Train, zit wel dat Schotse deuntje in iig.
pi_4344952
Hoe heet het nummer dat nu op 3fm is? Ze waren ook op pinkpop?? dat weet ik niet zeker trouwens
Jammer weer niet dus. Heb het al een paar geprobeerd maar kom er steeds niet achter. is een reggae nummer. En lijkt me iets van dreadlock holiday of zo. Morgan haritits of zo????

[Dit bericht is gewijzigd door brian op 27-05-2002 14:43]

maandag 27 mei 2002 @ 14:39:52 #113
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_4345013
quote:
Op maandag 27 mei 2002 13:52 schreef SqueaK het volgende:

Marshall masters - Dont touch that stereo
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_4346047
quote:
Op zondag 19 mei 2002 16:59 schreef BigBear het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat een maand of 4 terug een paar keer op TMF is geweest... het is iets met superfly en de bandleden zijn in de clip allemaal verkleed als dieren, bijvoorbeeld een konijn en een kikker.

Het klinkt een beetje als 3 doors down, maar ik weet echt niet welke band het is

wie o wie kan mij helpen

Kan niemand mij helpen???
  maandag 27 mei 2002 @ 16:01:20 #115
253 Meril
AKA Utop
pi_4346166
quote:
Op maandag 27 mei 2002 14:37 schreef brian het volgende:
Hoe heet het nummer dat nu op 3fm is? Ze waren ook op pinkpop?? dat weet ik niet zeker trouwens
Jammer weer niet dus. Heb het al een paar geprobeerd maar kom er steeds niet achter. is een reggae nummer. En lijkt me iets van dreadlock holiday of zo. Morgan haritits of zo????
Comes close. Morgan Heritage - Don't Haffi Dread
  maandag 27 mei 2002 @ 17:07:46 #116
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_4347193
weet iemand nog hoe dat nummer heet van een jaar of 10 geleden volgens mij, van die reclame met het straatstreepverfkarretje dat het ravijn in rijdt (even apeldoorn bellen volgens mij)? dat nummer wat dus helemaal vol zit met tralalala, twidelididi....
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2002 @ 17:17:43 #117
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4347370
Tra la la, tweedle dee dee dee
It gives me a thrill
To wake up in the morning
To the mockingbird's trill
Tra la la tweedle dee dee dee
There's peace and good will
You're welcome as the flowers
On Mockingbird Hill

Mockingbird Hill van Roots Syndicate

maandag 27 mei 2002 @ 17:32:24 #118
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_4347618
quote:
Op maandag 27 mei 2002 17:17 schreef NorthernStar het volgende:
Tra la la, tweedle dee dee dee
It gives me a thrill
To wake up in the morning
To the mockingbird's trill
Tra la la tweedle dee dee dee
There's peace and good will
You're welcome as the flowers
On Mockingbird Hill

Mockingbird Hill van Roots Syndicate

ja, dat is em, thnx
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  maandag 27 mei 2002 @ 23:13:44 #119
15275 serano
here kitty, kitty
pi_4353799
Posting Girl : how about 'wiggly world' volgens mij van 'mr. jack' ?
pi_4355646
quote:
Doop - Doop?

Heerlijk nummer

dinsdag 28 mei 2002 @ 03:31:40 #121
28535 Nadiya
*lik* *lebber* *slurp*
pi_4356525
ik ben op zoek naar een nummer waarin een dame steeds zingt "gonna get high till the day i die.."

het nummer is waarschijnlijk al 15 jaar oud
wie kan mij helpen?

flauw hoor...
pi_4357025
quote:
Op maandag 27 mei 2002 23:13 schreef serano het volgende:
Posting Girl : how about 'wiggly world' volgens mij van 'mr. jack' ?
Dat was hem ook niet, maar toch heel erg bedankt. Wiggly world blijkt namelijk een ontzettend lekker nummer te zijn....

Op Clubcharts.nl (een heel forum met housekenners/liefhebbers) zijn ze er ook nog niet achter welk nummer ik bedoel. Het is wel èrg vaag, geloof ik. Terwijl hij toch redelijk commercieel klinkt.

† In Memoriam † dinsdag 28 mei 2002 @ 09:53:26 #123
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4357500
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 03:31 schreef Nadiya het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waarin een dame steeds zingt "gonna get high till the day i die.."

het nummer is waarschijnlijk al 15 jaar oud
wie kan mij helpen?

Primal Scream - Don't fight it, feel it (1991)
  dinsdag 28 mei 2002 @ 10:17:21 #124
15275 serano
here kitty, kitty
pi_4357829
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 09:08 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Dat was hem ook niet, maar toch heel erg bedankt. Wiggly world blijkt namelijk een ontzettend lekker nummer te zijn....

Op Clubcharts.nl (een heel forum met housekenners/liefhebbers) zijn ze er ook nog niet achter welk nummer ik bedoel. Het is wel èrg vaag, geloof ik. Terwijl hij toch redelijk commercieel klinkt.

ik heb 2 bakken met vinyl en +/- 20gb mp3s uit 1992 ~ 1996 dus als je nog eens wat zoekt
(oh en is 't niet : spymaster & eric nouhan - spontaneous ? )

[Dit bericht is gewijzigd door serano op 28-05-2002 10:35]

dinsdag 28 mei 2002 @ 10:20:44 #125
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_4357874
quote:
Op zondag 26 mei 2002 20:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe heet dat nummer nou ook al weer waarvoor de muziek nu is gebruikt in de remix van I'm gonnabe allright (J.Lo & Nas)????
ik geloof dat dat luniz - i got 5 on it was maar weet niet zeker
na na na na na na na Badjasman!
pi_4358493
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 10:17 schreef serano het volgende:

[..]

ik heb 2 bakken met vinyl en +/- 20gb mp3s uit 1992 ~ 1996 dus als je nog eens wat zoekt
(oh en is 't niet : spymaster & eric nouhan - spontaneous ? )

Ook niet, die kende ik al (Erg goeie plaat trouwens). Het nummer wat ik zoek heeft hoogstwaarschijnlijk nooit de tipparade gehaald.

Ik ben wel erg vervelend geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 28-05-2002 11:10]

dinsdag 28 mei 2002 @ 11:09:21 #127
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_4358494
Weet er misschien iemand van jullie kenners welke muziek er onder de reclame van Tempo Team zit, die hier beschreven wordt? tempo chick

Vast wel!

dinsdag 28 mei 2002 @ 12:26:57 #128
28535 Nadiya
*lik* *lebber* *slurp*
pi_4359370
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 09:53 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Primal Scream - Don't fight it, feel it (1991)

YEZZZ!!!!
duizendmaal dank...
flauw hoor...
  dinsdag 28 mei 2002 @ 13:19:51 #129
3897 Woebes
_______@/`
pi_4359980
quote:
wilde gok

chad jackson - hear the drummer get wicked

[url=http://www.woestforum.nl/][b]woest (bn.) 1 wild, verwilderd 2 ruw, onbeschaafd 3 zeer kwaad => woedend 4 niet in cultuur gebracht, wild[/b][/url]
pi_4359999
Qua clip denk ik aan Push the feeling on-Nightcrawlers maar die is veels te nieuw. Er loopt wel een man tussen met lang haar, er zit een soort van saxafoongeluidje in en er staan inderdaad een hoop meiden te dansen die een beetje 'eighties-punk' zijn opgetut. Maar ja, deze komt dan uit '95.....
  dinsdag 28 mei 2002 @ 13:30:05 #131
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4360114
Weet iemand hoe het nummer heette dat net op 3FM was? (voor alcazar)

Erg lang nummer (10 minuten ofzo), klonk een beetje als jaren 70 symphonische rock (kan ook iets heel anders zijn hoor, stijlnaampjes is niet mijn ding)

dinsdag 28 mei 2002 @ 13:32:18 #132
4177 Jojogirl
pi_4360140
quote:
Op maandag 27 mei 2002 13:17 schreef E-Spot het volgende:

[..]

Nee dat is m niet. Dat nummer ken ik wel maar in de OHRA reclame met die bomen zit een andere.

Ik weet niet of het de Ohra spot is die je bedoelt, maar op ster.nl vind ik als ik zoek op Ohra een spot die "roestplek" heet en de muziek daarbij zou dan zijn: Moorhouse Reese - One jump ahead
  dinsdag 28 mei 2002 @ 13:34:24 #133
4177 Jojogirl
pi_4360171
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 11:09 schreef Zuip het volgende:
Weet er misschien iemand van jullie kenners welke muziek er onder de reclame van Tempo Team zit, die hier beschreven wordt? tempo chick

Vast wel!

Volgens ster.nl is het Tony Philips - Teenangst
pi_4360862
quote:
Ik weet niet of het de Ohra spot is die je bedoelt, maar op ster.nl vind ik als ik zoek op Ohra een spot die "roestplek" heet en de muziek daarbij zou dan zijn: Moorhouse Reese - One jump ahead
Ik heb 'm gezocht op Grokster/Kazaa maar ik kan 'm niet vinden. Ik kan dus ook niet checken of het hem wel of niet is. Het lijkt me wel een vreemde naam voor zo'n klassiek stuk. Weet iemand welk reclamebureau die OHRA reclame met de bomen gemaakt heeft?
  dinsdag 28 mei 2002 @ 15:27:18 #135
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_4361928
quote:
[..]

Volgens ster.nl is het Tony Philips - Teenangst

Tnx Jojogirl, ik zal het eens zoeken!
pi_4365679
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 13:21 schreef postinggirl het volgende:
Qua clip denk ik aan Push the feeling on-Nightcrawlers maar die is veels te nieuw. Er loopt wel een man tussen met lang haar, er zit een soort van saxafoongeluidje in en er staan inderdaad een hoop meiden te dansen die een beetje 'eighties-punk' zijn opgetut. Maar ja, deze komt dan uit '95.....
Ik had em al gevonden, het was Guru josh met infinity en hij was uit 1990...
pi_4365700
ik zoek trouwens nog een nummer...
Het is een recent nummer en het wordt gezongen door een man.. beetje langzaam nummer..
en het enigste waar ik op kan komen uit de tekst is iets met een bird..
hoop dat iemand hem weet
  dinsdag 28 mei 2002 @ 21:13:05 #138
15275 serano
here kitty, kitty
pi_4366828
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 19:53 schreef Cylvia het volgende:
Het is een recent nummer en het wordt gezongen door een man.. beetje langzaam nummer..
hoop dat iemand hem weet
beetje heel erg wazige omschrijving
wat voor stijl?
  dinsdag 28 mei 2002 @ 21:20:19 #139
22752 Pukka
What's Cooking Mate ?
pi_4366920
quote:
hoop dat iemand hem weet
Fatboy Slim - Bird Of Prey
[b] Jamie Says : Verry Pukka Mate | Buy The Book ![/b]
  dinsdag 28 mei 2002 @ 21:40:11 #140
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_4367140
weet iemand hoe dat nummer heet wat ze bij Ruud de Wild telkens draaien over 't WK? dat we thuis blijven, maar dat 't toch 1 groot feest wordt.

'k vind 't een onwijs tof deuntje

...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
  dinsdag 28 mei 2002 @ 22:35:13 #141
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4367880
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 21:40 schreef DaafAzuil het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet wat ze bij Ruud de Wild telkens draaien over 't WK? dat we thuis blijven, maar dat 't toch 1 groot feest wordt.

'k vind 't een onwijs tof deuntje

Trafassi - Hoera, we missen het wk
pi_4368111
De tekst suxt mateloos maar de beat die eronder hangt niet
Weet iemand van wie het gejat is?
Dat Pierre heeft gescoord boeit me dus echt niet
  dinsdag 28 mei 2002 @ 22:48:22 #143
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4368123
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:47 schreef Viperdesign het volgende:
De tekst suxt mateloos maar de beat die eronder hangt niet
Weet iemand van wie het gejat is?
Dat Pierre heeft gescoord boeit me dus echt niet
Black & White Brothers - put your hands up (in the air)
  dinsdag 28 mei 2002 @ 23:02:03 #144
13411 NaRRaToR
pi_4368371
* NaRRaToR is ook op zoek naar een nummer.

ik ben de titel ervan vergeten maar heb dat nummer echt hard nodig op vinyl.

de tekst gaat een beetje als volgt en de stijl is Hardstyle.

Something....for your mind

for your.....

for your mind..... and your body

dat X3 en dan and yoru soul een aantal keren herhaald achter elkaar. kan niet op de titel komen ik weet de titel wel maar kan er gewoon niet opkomen.

dus als iemand me ff kan helpen graag

woensdag 29 mei 2002 @ 09:12:40 #145
3897 Woebes
_______@/`
pi_4371113
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 23:02 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR is ook op zoek naar een nummer.

ik ben de titel ervan vergeten maar heb dat nummer echt hard nodig op vinyl.

de tekst gaat een beetje als volgt en de stijl is Hardstyle.

Something....for your mind

for your.....

for your mind..... and your body

dat X3 en dan and yoru soul een aantal keren herhaald achter elkaar. kan niet op de titel komen ik weet de titel wel maar kan er gewoon niet opkomen.

dus als iemand me ff kan helpen graag

Something for your mind, your body and your soul
The ultimate seduction, a journey of force

Die sample van something for your mind is meerdere keren gebruikt voor zover ik weet

[url=http://www.woestforum.nl/][b]woest (bn.) 1 wild, verwilderd 2 ruw, onbeschaafd 3 zeer kwaad => woedend 4 niet in cultuur gebracht, wild[/b][/url]
  woensdag 29 mei 2002 @ 10:42:43 #146
13411 NaRRaToR
pi_4372040
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 09:12 schreef Woebes het volgende:

[..]

Die sample van something for your mind is meerdere keren gebruikt voor zover ik weet

hmz ik zal thuis eens luisteren ik weet dat de titel anders heette maar misschien is dit hem ook wel

thx iig ik zie het vanaaf wel

woensdag 29 mei 2002 @ 11:09:34 #147
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4372359
-edit- Per ongeluk in het verkeerde topic gepost, sorry
  woensdag 29 mei 2002 @ 11:44:00 #148
3897 Woebes
_______@/`
pi_4372709
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 10:42 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

hmz ik zal thuis eens luisteren ik weet dat de titel anders heette maar misschien is dit hem ook wel

thx iig ik zie het vanaaf wel

De titel weet ik niet

Ik meendat de titel "The Ultimate Seduction" was, maar dat is een enorme old skool plaat uit '90 of zo

woensdag 29 mei 2002 @ 12:11:10 #149
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_4372976
Ik wil graag weten van welke band dit is en hoe het nummer heet. Zal hieronder uit m'n hoofd de tekst neerzetten

Dit zijn enkele regels, zoals ik ze verstaan heb:

Oh there is no turning back now
...
Will you give it to me
...
It seems you having some trouble, in dealing with these changes, in anger (?) with these changes
...
Don't do it again
...
Enough you can't go down with the sickness (of iets wat er op lijkt)

Hoop dat iemand me kan helpen, vind het een superrelaxed nr ook al heb ik het maar 1 x gehoord!

Tia

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_4373105
Eventjes zoeken op google....

Disturbed > Down With the Sickness

woensdag 29 mei 2002 @ 12:35:04 #151
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_4373285
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 12:21 schreef postinggirl het volgende:
Eventjes zoeken op google....

Disturbed > Down With the Sickness

Laten we het er op houden dat ik nog niet helemaal wakker ben

Bedankt iig

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_4374261
quote:
hoop dat iemand hem weet
dit is echt het enigste waar ik op kan komen:
why do birds fly when you're near me

het valt wel onder de noemer pop denk ik

pi_4374464
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:44 schreef Woebes het volgende:

[..]

De titel weet ik niet

Ik meendat de titel "The Ultimate Seduction" was, maar dat is een enorme old skool plaat uit '90 of zo

De eerste plaat met heel die text erin was
C'Hantal - The Realm

daarna zijn er nog honderden (!) platen geweest waarin er daarvan gesampled werd...
lijkt me moeilijk worden zoeken...
evengoed: succes

pi_4375704
Moet een makkie zijn:

Een oudje met de tekst: Tell me why, I don't like mondays

woensdag 29 mei 2002 @ 22:02:13 #155
2889 Zander
He's gone
pi_4375768
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 21:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Moet een makkie zijn:

Een oudje met de tekst: Tell me why, I don't like mondays

Boomtown Rats - I Don't Like Mondays.
  † In Memoriam † donderdag 30 mei 2002 @ 05:46:55 #156
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4378933
quote:
hoop dat iemand hem weet
Zie sig!

Saybia - The Day After Tomorrow

Please tell me why do birds
sing when you're near me
sing when you're close to me

pi_4381327
Ik heb ook nog een nummertje wat ik al een tijdje zoek.
Als je het weet met de omschrijving die ik je nu ga geven, dan vond ik werkelijk erg knap.

Het nummertje, tenminste een gedeelte ervan, wordt geregeld afgespeelt bij Jackass op MTV. Het is een stuk met volgens mij alleen een gitaar. Vaak laten ze dan beelden of een korte compilatie zien van een van hun vage acties.

Ze draaien het vaak bij het filmpje waar ze met een winkelwagentje tegen de stoep aan rammen en dan zelf zo hard mogelijk eruit sodemieteren.

donderdag 30 mei 2002 @ 19:00:55 #158
29114 Artificial_M
De laatste der kunstmatigen...
pi_4387418
ik zoek een nummer, de melodie is zoooo vet, hier issie te vinden als achtergrond muziek, maar ik wil weten hoe hij heet:
hier maar ook daar, het zijn allebei verschillende versies...
  † In Memoriam † donderdag 30 mei 2002 @ 19:06:57 #159
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4387487
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 19:00 schreef Artificial_M het volgende:
ik zoek een nummer, de melodie is zoooo vet, hier issie te vinden als achtergrond muziek, maar ik wil weten hoe hij heet:
hier maar ook daar, het zijn allebei verschillende versies...
Probeer eens te kijken of je "Dance of the Sugar Plum Fairies" ergens kunt vinden. Volgens mij is 'm dat.
  donderdag 30 mei 2002 @ 19:14:41 #160
29114 Artificial_M
pi_4387561
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 19:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Probeer eens te kijken of je "Dance of the Sugar Plum Fairies" ergens kunt vinden. Volgens mij is 'm dat.

gezien jouw avatar moet jij er meer verstand van hebben? ik zal er ff naar zoeken
  † In Memoriam † donderdag 30 mei 2002 @ 19:22:08 #161
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4387636
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 19:14 schreef Artificial_M het volgende:

[..]

gezien jouw avatar moet jij er meer verstand van hebben? ik zal er ff naar zoeken

yup, mie a regular fairy

het is een stuk van Tchaikovsky btw.

uit "The Nutcracker". (de notenkraker)

[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 30-05-2002 22:56]

pi_4389729
ik zoek dit nummer en deze

bij voorbaat dank

donderdag 30 mei 2002 @ 23:08:05 #163
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4390394
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 22:13 schreef Duiveltja het volgende:

bij voorbaat dank

Dit lijkt op Renegade Master van Wildchild in één of andere remixvorm.

Deze komt me qua melodie wel bekend voor, ik kan alleen niet op de naam komen. (wellicht later)

pi_4392721
Kent iemand een Nederlandse plaat (uit de seventies ofzo, zo klonk het), gezongen door een vrouw, met de tekst:

"Boem, boem, boem, boem!" (Nee, niet de Vengaboys)
en
"Jong zijn is fijn, maar soms doet het pijn"

Een heel vrolijk liedje. Klonk als iets van het songfestival.
Ik zoek uitvoerend artiest en titel.

Alvast bedankt.

It's a small world, after all... Blijkbaar.
  vrijdag 31 mei 2002 @ 08:56:33 #165
15275 serano
here kitty, kitty
pi_4392754
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 22:13 schreef Duiveltja het volgende:

bij voorbaat dank

dit is inderdaad renegade master en
dezeis impetuous van collusion

oh btw, die wildchild is oorspronkelijk "Legends Of The Dark Black", maar dankzij het overheersende 'renegade master' sampletje is hij door vrijwel iedereen renegade master gedoopt...

[Dit bericht is gewijzigd door serano op 31-05-2002 09:10]

pi_4393501
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 08:51 schreef Geurt het volgende:
Kent iemand een Nederlandse plaat (uit de seventies ofzo, zo klonk het), gezongen door een vrouw, met de tekst:

"Boem, boem, boem, boem!" (Nee, niet de Vengaboys)
en
"Jong zijn is fijn, maar soms doet het pijn"

Een heel vrolijk liedje. Klonk als iets van het songfestival.
Ik zoek uitvoerend artiest en titel.

Alvast bedankt.

Dit moet zijn: De Internationals - Boem Boem
Zelf al gevonden.
pi_4393505
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 08:56 schreef serano het volgende:

[..]

dit is inderdaad renegade master en
dezeis impetuous van collusion

oh btw, die wildchild is oorspronkelijk "Legends Of The Dark Black", maar dankzij het overheersende 'renegade master' sampletje is hij door vrijwel iedereen renegade master gedoopt...

senk joe
pi_4395898
Ik zoek een mp3 van de Megamix van 1988.. wie oooh wie heeft deze zo liggen. (is van Nederlandse bodem dacht ik).

Zitten liedje in van Edelweiss (als herkenning ) en 'Frei Bier'

Laat ff weten via email of iets dergelijks als je 'm hebt want als je hier replied zal ik 'm nooit terug vinden

Cheerz,
pi_4396833
Ok uitdaging voor jullie

Ik ben op zoek naar het volgende:

Het is een stuk muziek met zang uit waarscheinlijk een opera. Dit is ook gebruikt in een promotie reklame van Michael Jackson (ergens 1990 ongeveer).

Er zijn verschillende house / trance versies van en ook een single die later gebanned was om dat de copyright was overschreden. Dat gebannede nummer had ook een video clip met egyptische tafrelen.

Ik wil graag de naam van het orgineel en de naam van een goeie remix van dit muziek stuk.

Wie?

-Q-

pi_4397447
O Furtona, is dat.
Als je "O Fortuna mix" of "O Fortuna remix" intypt kom je vast een heel eind. .
pi_4397501
De ene versie is trouwens van Apotheosis, de andere van Fortuna & Satenig.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 mei 2002 @ 15:40:07 #172
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4397649
De versie van Therion is een stuk beter dan die van Apotheosis.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator vrijdag 31 mei 2002 @ 16:23:28 #173
18653 crew  D.
pi_4398389
(lama)
pi_4401170
* Meneer_Aart zoekt een nummer

Nou ja, het is niet echt een nummer, meer een deuntje. Nl. het muziekje dat bij de aftiteling van het VPRO-programma Krachtstroom (helaas al weer een maandje afgelopen) zat. Ik zag het vanavond ook voorbij komen bij de reportage over de Engelse Queen bij RTL Boulevard.

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_4401852
Ik zag net op tmf een trance versie van no more boleros of hoe dat lied ook mag heten. Weet iemand de naam van die trance versie ???
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_4401918
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 21:23 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik zag net op tmf een trance versie van no more boleros of hoe dat lied ook mag heten. Weet iemand de naam van die trance versie ???
Bolero-Symphonic
pi_4401992
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 21:30 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Bolero-Symphonic

Leuk nr! Heb gelijk de echte Bolero gedownload...
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_4402675
Tja, eehm, het nummer wat ik zoek is het eerste nummer wat Armin van Buuren op 18 mei (2 weken geleden dus) bij 538 van Diepens Dance Department draaide.

hier een sound clip (+/- 680 kb.)

pi_4403514
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 22:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tja, eehm, het nummer wat ik zoek is het eerste nummer wat Armin van Buuren op 18 mei (2 weken geleden dus) bij 538 van Diepens Dance Department draaide.

hier een sound clip (+/- 680 kb.)

Solar Stone - Solar Coaster!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 01-06-2002 00:35]

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_4403589
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 00:27 schreef Trance4Ever het volgende:

[..]

Dank uuuuuuuuuuuuuuuuuu! Hij is gaaaaaaaf man!

pi_4403598
quote:

[..]

En die AvB ft. Ray Wilson mag er ook wel zijn! [img]http://213.239.154.15/fokforum/i/c/14.gif[/img]

Nu ik je toch *spreek*: heb jij de Svenson & Gielen remix van Watching the Waves?

[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 01-06-2002 00:40]

pi_4403604
ja dies bagger had meer verwacht
pi_4403612
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 00:39 schreef Trance4Ever het volgende:
ja dies bagger
Echt waar? kan je me dan alsnog vertellen waar ie te vinden is
pi_4403625
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 00:39 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Echt waar? kan je me dan alsnog vertellen waar ie te vinden is

De Secret section op het TA forum

Er staat nog veeeeel meer goed spul van de laaste week

pi_4403629
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 00:42 schreef Trance4Ever het volgende:

[..]

De Secret section op het TA forum

Er staat nog veeeeel meer goed spul van de laaste week

ok, laatste vraag (en dan kap ik met slowchatten, vergeef me - dear modje):

Wanneer wordt die secret sharing arena beschikbaar voor mij?

pi_4403642
Dan moet je acount op het forum aanmaken, maar ik weet niet hoe het nu zit. Volgens mij is er 3 maanden wacht tijd tot de area tezien is omdat de server het niet aankan ofzo. Kan ok niet zo zijn.
pi_4404226
Nummer, aantal jaren oud, denk ergens begin 1999, maar kan het mis hebben. Kwam IIG laatst in de film "cruel intensions" voor, aan het einde. Nummer wordt gekenmerkt door violen. Tekst ken ik niet, maar er komt iig deze tekst in voor:

"I can change"

† In Memoriam † zaterdag 1 juni 2002 @ 02:05:32 #188
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4404307
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 01:49 schreef inquestos het volgende:
Nummer, aantal jaren oud, denk ergens begin 1999, maar kan het mis hebben. Kwam IIG laatst in de film "cruel intensions" voor, aan het einde. Nummer wordt gekenmerkt door violen. Tekst ken ik niet, maar er komt iig deze tekst in voor:

"I can change"

Bittersweet Symphony van The Verve.

oeh.. die is toch wel heeel bekend

pi_4404371
quote:
Bittersweet Symphony van The Verve.

oeh.. die is toch wel heeel bekend

Bedankt
Is ook bekend, maar de naam is me altijd op een of andere manier ontglipt. Hopelijk is dit 'm, twee vorige pogingen liepen op niets uit.
  † In Memoriam † zaterdag 1 juni 2002 @ 03:07:47 #190
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4404553
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 02:16 schreef inquestos het volgende:

[..]

Bedankt
Is ook bekend, maar de naam is me altijd op een of andere manier ontglipt. Hopelijk is dit 'm, twee vorige pogingen liepen op niets uit.

Is hem zeker weten!

Dat vioolstukje is trouwens gejat van een nummer van de Rolling Stones (The Last Time) en die hebben achteraf nog flink gecashed aan BitterSweet Symphony.

voor de lyrics: Bittersweet Symphony

zaterdag 1 juni 2002 @ 08:47:28 #191
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4404916
Ik ben niet op zoek naar één specifiek nummer, maar ik ben op zoek naar nummers in de stijl van Hymn van Moby...

Iemand suggesties?

zaterdag 1 juni 2002 @ 13:07:37 #192
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4406017
Uhm dat nummer in de jingle van id&t radio op dit moment...
Redelijk rustig met die vrouwelijk vocal, iemand?

zingt volgens mij iets van: when i opened up my (heart?)... blabla

[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 01-06-2002 14:06]

zaterdag 1 juni 2002 @ 14:43:14 #193
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_4406802
Er is een koel R&B nummer waarvan ik naam en artiest niet ken, ik weet allen wat van de tekst:
"Lady, Lady Lady Lady, I've got what you need, so tell me what you need"

en

"Clapp once *klap*, clapp twice *klap klap*"

Iemand enig idee?????

drie keer rechts is ook links
pi_4407555
hmm, wie weet de naam van een lounge nummer (bekend melodietje) en de tekst die erin wordt gezongen is: Another day...(even stilte)....just belive..

Wordt steeds herhaald....

Iemand?

His masters voice...
pi_4407674
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 16:24 schreef Murphy22x het volgende:
hmm, wie weet de naam van een lounge nummer (bekend melodietje) en de tekst die erin wordt gezongen is: Another day...(even stilte)....just belive..

Wordt steeds herhaald....

Iemand?

Argh, ik weet wat het is maar ik weet de titel niet....

Tip: http://www.bnn.nl en dan naar het radiogedeelte surfen. En dan naar het programma Club Klooster (lounge-programma). Dit heeft alle playlisten van het afgelopen jaar nog gepubliceerd staan. Een aantal maanden geleden kwam het geregeld. En soms nog steeds.

Probeer er maar eens verschillende uit uit die lijstjes.

Misschien Telepopmusic met Breathe? Ik vermoed het vaag, zou best kunnen. Staat ook vaak in die playlisten. Maar ik zoek nu niet te downloaden.

pi_4407705
ok, tnx

[edit] Het was idd Breathe van Telepopmusic --> TNX [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Murphy22x op 01-06-2002 16:43]

His masters voice...
  zaterdag 1 juni 2002 @ 16:53:04 #197
17645 Soundlevel
Nu in een nieuw vel !
pi_4407843
Ik hoorde een tijd geleden een nummer wat ik als klein kind heel erg leuk vond.
Het is volgens mij uitgebracht halverwege de jaren 80.

Het wordt gezongen door 1 man, en in het refrein wordt 'Julie' gezongen.
Klinke een beetje als joehoehoehoelie (of zoiets... ) en in het midden gaat de toonhoogte flink omhoog...

Iemand een idee?

Mundus vult decipi, ergo decipiatur
pi_4407867
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 16:53 schreef Soundlevel het volgende:
Ik hoorde een tijd geleden een nummer wat ik als klein kind heel erg leuk vond.
Het is volgens mij uitgebracht halverwege de jaren 80.

Het wordt gezongen door 1 man, en in het refrein wordt 'Julie' gezongen.
Klinke een beetje als joehoehoehoelie (of zoiets... ) en in het midden gaat de toonhoogte flink omhoog...

Iemand een idee?

Ik denk dat het is: Daniel - Julie uit '83.
  zaterdag 1 juni 2002 @ 16:57:37 #199
17645 Soundlevel
Nu in een nieuw vel !
pi_4407885
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 16:56 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Ik denk dat het is: Daniel - Julie uit '83.

Heee, ff zoeken!
  zaterdag 1 juni 2002 @ 17:01:39 #200
16743 hp22
Bagger.
pi_4407920
quote:

[..]

*Binnenhaalt
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 1 juni 2002 @ 21:36:07 #201
17645 Soundlevel
Nu in een nieuw vel !
pi_4410667
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 16:57 schreef Soundlevel het volgende:

[..]

Heee, ff zoeken!

Dat is hem !!
Thanx
  zondag 2 juni 2002 @ 13:16:25 #202
9062 YvonnePonne
Metalketter.
pi_4415125
Hoe heet dat nummer waarin ze zingen:

"You make me wanna shout, come on and make me shout, yeah yeah yeah yeah!"

Wie zingt het en wat is de titel?

[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
  zondag 2 juni 2002 @ 13:37:08 #203
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_4415306
[quote]Op zondag 02 juni 2002 13:16 schreef YvonnePonne het volgende:

lloyd williams - Shout (You Know You Make Me Wanna).mp3 ??

maar joey dee & starlighters - You Make me Wanna shout.mp3 is wel de bekenste

ook jackie wilson heeft zich er aan gewaagd.

Redactie Frontpage zondag 2 juni 2002 @ 16:37:39 #204
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4416679
Hoe heet het nieuwe nummer van macy gray nu, met die sample van backstabbers?
pi_4416684
* Rano zoekt ook een paar nummertjes:

1, Het nummer komt uit de reclame van Wanadoo en "No more hero's anymore" komt er vaak in voor.

2, Het nummer uit de oude RTL pits post. Vroeger hadden ze altijd een heel vrolijk vast melodietje.

3, Een 'hardtrance' nummer met de hele tijd: "The dark side". Nu alleen nog de 'maker'

4, Het nummer van NN. Met van lunteren als ie het bandje in zijn recorder stopt.

zondag 2 juni 2002 @ 16:57:14 #206
253 Meril
AKA Utop
pi_4416832
quote:
Op zondag 02 juni 2002 16:38 schreef Rano het volgende:

1, Het nummer komt uit de reclame van Wanadoo en "No more hero's anymore" komt er vaak in voor.

4, Het nummer van NN. Met van lunteren als ie het bandje in zijn recorder stopt.

1. Stranglers - No More Heroes
4. Status Quo - Whatever You Want
  zondag 2 juni 2002 @ 16:58:36 #207
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_4416843
Het nummer van Gran Tursimo 3 openings filmpje....

Het is een nummer van de band Feeder, maar hoe heet het nummer?

zondag 2 juni 2002 @ 17:06:42 #208
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_4416910
quote:
Op zondag 02 juni 2002 16:58 schreef Emizea het volgende:

Feeder - Sweet 16
pi_4416956
quote:
Op zondag 02 juni 2002 16:57 schreef Meril het volgende:

[..]

1. Stranglers - No More Heroes
4. Status Quo - Whatever You Want

Dank u wel
  zondag 2 juni 2002 @ 17:22:08 #210
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_4416994
quote:
Op zondag 02 juni 2002 17:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Feeder - Sweet 16

Nope.... Das volgens mij van Gran Turismo 1....
  zondag 2 juni 2002 @ 18:46:39 #211
15275 serano
here kitty, kitty
pi_4417760
quote:

3, Een 'hardtrance' nummer met de hele tijd: "The dark side". Nu alleen nog de 'maker'

hypertraxx - the darkside
  zondag 2 juni 2002 @ 22:11:39 #212
11545 sjefhoelenpapers
Snacks zijn mijn leven!
pi_4420154
quote:
Op zondag 02 juni 2002 16:37 schreef SunChaser het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van macy gray nu, met die sample van backstabbers?
Bedoel je niet Angie Stone met Wish I didn't miss you much, want daarin zit een sample van O'jays - Backstabbers.
Real-life soap Sjef Hoelenpapers??: http://www.sjefhoelenpapers.com
Download al mijn nummers: http://www.myspace.com/hoelenpapers
  zondag 2 juni 2002 @ 22:54:29 #213
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4420865
quote:
Op zondag 02 juni 2002 16:58 schreef Emizea het volgende:

Het nummer heet: Just a day
  zondag 2 juni 2002 @ 23:04:03 #214
15275 serano
here kitty, kitty
pi_4420996
meestal weet ik ze wel, maar nu ben ik even clueless... welk nummer is dit?

Thanks in advance

pi_4421086
quote:
Op zondag 02 juni 2002 23:04 schreef serano het volgende:
meestal weet ik ze wel, maar nu ben ik even clueless...
Thanks in advance
Geen idee, maar ik raak er wel door gehypnotiseerd...
  Redactie Frontpage zondag 2 juni 2002 @ 23:48:34 #216
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4421809
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:11 schreef sjefhoelenpapers het volgende:

[..]

Bedoel je niet Angie Stone met Wish I didn't miss you much, want daarin zit een sample van O'jays - Backstabbers.

Ja, denk het
  maandag 3 juni 2002 @ 00:15:27 #217
13973 ranja
image means nothing
pi_4422217
quote:
Op zondag 02 juni 2002 13:37 schreef bencramerben11 het volgende:
[quote]Op zondag 02 juni 2002 13:16 schreef YvonnePonne het volgende:

[quote]

lloyd williams - Shout (You Know You Make Me Wanna).mp3 ??

maar joey dee & starlighters - You Make me Wanna shout.mp3 is wel de bekenste

ook jackie wilson heeft zich er aan gewaagd.

De bekendste versie is toch wel van Lulu dacht ik.

Ook leuk gedaan door Joan Jett en deels door Save ferris ('I know')

Redactie Frontpage maandag 3 juni 2002 @ 00:28:09 #218
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4422407
Tnx, Angie Stone dus. Had ik eerst de hele cd van Macy gray gedownload
pi_4422657
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:48 schreef Cybart het volgende:

[..]

Black & White Brothers - put your hands up (in the air)

Is er geen versie van Red en White crowd zonder dat gezang?
  maandag 3 juni 2002 @ 07:04:53 #220
13411 NaRRaToR
pi_4423968
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 09:12 schreef Woebes het volgende:

[..]

ik had hem thuis nog geluisterd dit was hem nie maar ben er nu wel achter het was DJ stardust - stompin' jack flash (giade remix)

toch bedankt, ik ga hem dadelijk meteen bestellen bij de lokale platenboer.

maandag 3 juni 2002 @ 13:27:06 #221
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_4427204
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:54 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Het nummer heet: Just a day

Thanx!
  maandag 3 juni 2002 @ 14:58:32 #222
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_4428420
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 14:43 schreef MartijnGizmo het volgende:
Er is een koel R&B nummer waarvan ik naam en artiest niet ken, ik weet allen wat van de tekst:
"Lady, Lady Lady Lady, I've got what you need, so tell me what you need"

en

"Clapp once *klap*, clapp twice *klap klap*"

Iemand enig idee?????

Gevondert: "Eve f/ Drag-On, Swizz Beatz - Got What You Need"
drie keer rechts is ook links
  maandag 3 juni 2002 @ 17:46:43 #223
15275 serano
here kitty, kitty
pi_4431280
omdat nog niemand erop reageert, hier nog maar een keertje

niemand een held?
(nummer komt trouwens uit een liveset dit DJ Roog in club eau in arnhem gedraaid heeft...)

maandag 3 juni 2002 @ 19:10:33 #224
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4432472
quote:
Op maandag 03 juni 2002 17:46 schreef serano het volgende:
omdat nog niemand erop reageert, hier nog maar een keertje

niemand een held?
(nummer komt trouwens uit een liveset dit DJ Roog in club eau in arnhem gedraaid heeft...)

volgens mij is dat...
effe zoeken,

The Psychedelic Waltons - Wonderland

volgens mij is het met nog iemand, maar dat weet ik zo niet, heb hier alleen een remix en de id3 tag is te kort.

maandag 3 juni 2002 @ 19:50:35 #225
15275 serano
here kitty, kitty
pi_4433186
quote:
Op maandag 03 juni 2002 19:10 schreef Fliepke het volgende:

[..]

volgens mij is dat...
effe zoeken,

The Psychedelic Waltons - Wonderland

volgens mij is het met nog iemand, maar dat weet ik zo niet, heb hier alleen een remix en de id3 tag is te kort.

held!
nu nog de goede mix zoeken, want vind veel te veel brakke dance / top40 mixen...

-edit- gevonden... s'mans dark tribe mix

[Dit bericht is gewijzigd door serano op 03-06-2002 20:07]

maandag 3 juni 2002 @ 20:35:37 #226
17434 Gatorade
Bring It On!
pi_4434066
Wat is de naam van de themesong van KinkTV op TMF?
Loved by Few, Respected by Many, Feared by All
  maandag 3 juni 2002 @ 21:41:46 #227
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4435222
quote:
Op maandag 03 juni 2002 19:50 schreef serano het volgende:

[..]

held!
nu nog de goede mix zoeken, want vind veel te veel brakke dance / top40 mixen...

-edit- gevonden... s'mans dark tribe mix

pssst, dat had ik je verteld via icq
  maandag 3 juni 2002 @ 22:33:12 #228
22964 whizzkamp
uw rode duivel
pi_4436175
Wie weet hoe het nummer heet onder de Zon reclames?
De tekst is ongeveer als volgt:
bla bla mon amour dans la galaxy
Contact!

Heel leuk deuntje, maar is het eigenlijk wel een heel nummer? Hmmm

een vergissing is meesterlijk
pi_4436623
Hallo,

van wie is het nummer in die nieuwe AXE-reclame? Het spotje waarin duidelijk wordt gemaakt, dat het Axe-effect nu nog langer werkt.

Jongen met Axe wordt gestoken door mug, mug wordt gegeten door kikker, kikker door oude man, oude man wordt genomen door bloedmooie vrouw, man overlijdt, wordt aangevreten door worm, worm zit in biertje van jongeman, jongeman slikt worm door en geniet ook van Axe-effect. Werkelijk een briljante reclame! Maar hoe heet het nummer van deze reclame?

gr.,

S!

maandag 3 juni 2002 @ 23:08:34 #230
2889 Zander
He's gone
pi_4436881
quote:
Op maandag 03 juni 2002 22:33 schreef whizzkamp het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet onder de Zon reclames?
De tekst is ongeveer als volgt:
bla bla mon amour dans la galaxy
Contact!

Heel leuk deuntje, maar is het eigenlijk wel een heel nummer? Hmmm

Da's van Brigitte Bardot, volgens mij.
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2002 @ 23:16:45 #231
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4437046
quote:
Op maandag 03 juni 2002 23:08 schreef Zander het volgende:

[..]

Da's van Brigitte Bardot, volgens mij.

Klopt.

Nummer heet 'Contact'

dinsdag 4 juni 2002 @ 08:23:16 #232
15275 serano
here kitty, kitty
pi_4439347
quote:
Op maandag 03 juni 2002 21:41 schreef Fliepke het volgende:

[..]

pssst, dat had ik je verteld via icq

dit stond er al daarvoor
  dinsdag 4 juni 2002 @ 12:07:04 #233
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_4441976
Het nummer heet Lazy, de clip gaat over een vent die 24-7 op de bank ligt, en de band heet?
pi_4442000
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 12:07 schreef Myster_E het volgende:
Het nummer heet Lazy, de clip gaat over een vent die 24-7 op de bank ligt, en de band heet?
X-press 2 feat. David Birne
  dinsdag 4 juni 2002 @ 12:10:09 #235
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_4442015
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 12:08 schreef postinggirl het volgende:

[..]

X-press 2 feat. David Birne

Dank je
pi_4445189
ik zoek een nummer dat bubbeling en trance bevat, het begint met bubbeling en dan komt er een trancemelodie in. ik zou graag de naam van dit nummer willen weten.
het lied is erg populair in het uitgaansleven, maar is volgens mij nog niet in de winkels te koop. alvast bedankt
pi_4445223
Geef nog eens wat meer aanwijzingen? Wat wordt er in gezongen/gerapt? Geef eens wat stukjes tekst of zo. Dat zoekt makkelijker.
pi_4445295
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 16:03 schreef postinggirl het volgende:
Geef nog eens wat meer aanwijzingen? Wat wordt er in gezongen/gerapt? Geef eens wat stukjes tekst of zo. Dat zoekt makkelijker.
nee er wordt niet in gezongen, het is alleen muziek.
en meer weet ik dr eigenlijk niet van
pi_4445346
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 16:08 schreef McBernie het volgende:

[..]

nee er wordt niet in gezongen, het is alleen muziek.
en meer weet ik dr eigenlijk niet van

ik heeft um al gevonden
tis the moon - blow up the speakers (bubbling mix)
  dinsdag 4 juni 2002 @ 17:27:14 #240
3897 Woebes
_______@/`
pi_4446405
quote:

ik gok

Aphrodite / Style from the darkside

staat op de verzamelaar block rockin' beats

pi_4447291
ik zoek muzikant en mogelijk nog een nummer van een jazzmuzikant

in een reclame van grolsch was er een op leeftijd zwarte saxofoonspeler die een stukje speelde

en op het einde zegt hij: there's beer and there's grolsch

dinsdag 4 juni 2002 @ 20:15:28 #242
13723 brakkie
Verrek, dat is kek!
pi_4448673
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 17:27 schreef Woebes het volgende:

[..]

ik gok

Aphrodite / Style from the darkside

staat op de verzamelaar block rockin' beats

Is het niet Hypetraxx - The darkside????
  dinsdag 4 juni 2002 @ 21:32:46 #243
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_4449761
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 20:15 schreef brakkie het volgende:

[..]

Is het niet Hypetraxx - The darkside????

Yep Hypertraxx. Met of zonder r?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_4449955
Ik zoek een reggea nummer wat Method Man ook wel eens gebruikt heeft in een nummer.. Ik weet de tekst niet helemaal uit mn kop maar t gaat zo'n beetje zo:

When I was a little stereo(?)
I listened to some champion
I always wondered,
when I will be the number one
Now you listened to the dragon
And the dragon ?????
and anyone who come test me
me gwaan a lick out dem brains

Ik had t vandaag ineens in mn kop! help me out!

woensdag 5 juni 2002 @ 00:12:33 #245
28274 clerk
scooping the monkey
pi_4452995
quote:
Op zondag 02 juni 2002 18:46 schreef serano het volgende:

[..]

hypertraxx - the darkside

wat zijn we weer wakker hier
-= ignorance is bliss =-
4 - 8 - 15 - 16 - 23 - 42
  woensdag 5 juni 2002 @ 00:15:36 #246
11916 Beetle
Allesweter.... maar nu ff niet
pi_4453045
quote:
Op maandag 03 juni 2002 23:08 schreef Zander het volgende:
[..]

Da's van Brigitte Bardot, volgens mij

Voor de volledigheid nog even Serge Gainsbourg noemen. Die doet ook aan het nuumer mee. Hij is vooral bekend als regisseur en 'zanger'van van het nummer Je t'aime (moi non plus). Inmiddels al overleden.
  woensdag 5 juni 2002 @ 12:24:26 #247
3897 Woebes
_______@/`
pi_4457330
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 00:15 schreef Beetle het volgende:

[..]

Voor de volledigheid nog even Serge Gainsbourg noemen. Die doet ook aan het nuumer mee. Hij is vooral bekend als regisseur en 'zanger'van van het nummer Je t'aime (moi non plus). Inmiddels al overleden.

Het is toch ook gecovered door die Simone Angel MTV doos?
pi_4458360
Nummer met enkel en alleen gekreun dat uiteindelijk ontaard in een orgasmisch geschreeuw...nummer uit half jaren 90..
COWS ARE GONNA KILL ME!!!
  woensdag 5 juni 2002 @ 13:39:05 #249
13723 brakkie
Verrek, dat is kek!
pi_4458585
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 21:32 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Yep Hypertraxx. Met of zonder r?

Zonder R.
pi_4460031
Ik hoorde net op de radio een lied dat bijna hetzelfde was als die nieuwe van eminem - without me, ik weet alleen niet hoe het heet, weet iemand van jullie dat ? volgens mij heeft eminem het nageaapt, iets met buffalo show of zoiets
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  † In Memoriam † woensdag 5 juni 2002 @ 15:05:42 #251
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4460129
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 21:43 schreef Kid_RisK het volgende:
Ik zoek een reggea nummer wat Method Man ook wel eens gebruikt heeft in een nummer.. Ik weet de tekst niet helemaal uit mn kop maar t gaat zo'n beetje zo:

When I was a little stereo(?)
I listened to some champion
I always wondered,
when I will be the number one
Now you listened to the dragon
And the dragon ?????
and anyone who come test me
me gwaan a lick out dem brains

Ik had t vandaag ineens in mn kop! help me out!

And when I was a lil stereo (stereo)
I listened to some champion (champion)
I always wondered (wondered)
Will now I be the numba one? (Tical! hahaha)
Now you listen to de gargon (Gargon!)
And de gargon summary
And any man dat come test me (test me)
Me gwanna lick out dem brains (it's like that)

Method Man - Bring Da Pain

woensdag 5 juni 2002 @ 15:07:52 #252
253 Meril
AKA Utop
pi_4460183
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 14:59 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik hoorde net op de radio een lied dat bijna hetzelfde was als die nieuwe van eminem - without me, ik weet alleen niet hoe het heet, weet iemand van jullie dat ? volgens mij heeft eminem het nageaapt, iets met buffalo show of zoiets
Buffalo Gals - Malcolm McLaren. Heeft Eminem idd 'geleend' voor de intro van Without Me.
  woensdag 5 juni 2002 @ 15:14:57 #253
13973 ranja
image means nothing
pi_4460281
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 13:26 schreef Tension het volgende:
Nummer met enkel en alleen gekreun dat uiteindelijk ontaard in een orgasmisch geschreeuw...nummer uit half jaren 90..
Bedoel je French kiss van Lil Louis?
  woensdag 5 juni 2002 @ 15:16:33 #254
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4460306
wie zingt "zomer op je radio" nu eigenlijk ?
pi_4460866
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 15:05 schreef NorthernStar het volgende:
Method Man - Bring Da Pain
En ik zoek dus t origineel! Thanks anyway!
  woensdag 5 juni 2002 @ 15:52:06 #256
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4461120
er moet blijkbaar een trance/dance versie zijn van kleine blonde mariandel....

maar van wie is ie ?

woensdag 5 juni 2002 @ 15:53:10 #257
253 Meril
AKA Utop
pi_4461148
More to come in chapter 12!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')