Mocht het door u/je/gij gezochte liedje echt te obscuur voor woorden zijn, dan heeft het niet zoveel zin het om de tien posts te vragen. Immers: als wij het niet weten, weet niemand het.
quote:beide dezelfde !!!
Op zondag 19 mei 2002 16:46 schreef spooner2k het volgende:
mmm....das een goede...ff rondkijken...Van welke BTW: Black of White ?
ik denk dat er wel een hardere versie van komt voor black, maar ze gebruiken allebei dezelfde sample
ik heb even gecheckt en het IS van blind justice en het nummer heet dus Hurt...en ik vind t zo liev klassiek
Voor de mensen die de film hebben gezien, het gaat om het liedje wat begint nadat hij door al die gangmembers beschoten is, dus voordat ie wakker wordt!
Wie helpt mij!?
Het klinkt een beetje als 3 doors down, maar ik weet echt nite welke band het is
wie o wie kan mij helpen
Wie kan me helpen?
quote:De Boys town gang had er een erg grote hit mee. Origineel is van Frankie Valli and the 4 Seasons.
Op zondag 19 mei 2002 17:15 schreef KrezieBite het volgende:
Wat is de orginele artiest van "You just to good to be true, Can't take my eyes off you..."??Wie kan me helpen?
Het gaat om een nummer van Blof
Het is een nummer dat best veel op 3fm gedraaid is, maar weet niet hoe ie heet...Ik heb vier cd's van blof en hij
staat op geen van allen.
Hij zingt iedere keer het tegenovergestelde..
je doet het niet...je doet het wel...enz...
alleen ik ken de titel niet!! en ik kan 'm nergens vinden?
uhrmm...hellep iemand??
quote:Nog maar es goed luisteren op de CD Boven dan... Daar staat een nummer op 'Een dag op de grens' en daar komt 't uit...
Op zondag 19 mei 2002 20:41 schreef The-1 het volgende:
Het is een nummer dat best veel op 3fm gedraaid is, maar weet niet hoe ie heet...Ik heb vier cd's van blof en hij
staat op geen van allen.
Hij zingt iedere keer het tegenovergestelde..je doet het niet...je doet het wel...enz...
alleen ik ken de titel niet!! en ik kan 'm nergens vinden?
uhrmm...hellep iemand??
Het word gezegd door Robert de Niro ( de man met de kutbaard ) tegen zijn handlangers.
Please Help!
You suck
Lick it hard
Go down baby
enz.
Kan het maar niet vinden.
Een tranced-up versie van een oud en bekend langzaam deuntje dat door een trompet/saxofoon word gespeelt. Weet iemand de naam van die remix?
quote:Consolidated - You Suck.
Op zondag 19 mei 2002 22:52 schreef Lortnoc het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje van geloof ik Salt 'n Pepa heet met de tekst:You suck
Lick it hard
Go down baby
enz.Kan het maar niet vinden.
quote:Thanks!
Op zondag 19 mei 2002 22:53 schreef Meril het volgende:[..]
Consolidated - You Suck.
quote:SaxBrothers - Carless Whisper
Laats een paar keer in de stad gehoord.
Een tranced-up versie van een oud en bekend langzaam deuntje dat door een trompet/saxofoon word gespeelt. Weet iemand de naam van die remix?
bedoel je die ??
quote:Guru Josh - Infinity... Nummer komt overigens uit 1990. (luister maar naar de tekst)
Op zondag 19 mei 2002 23:26 schreef Cylvia het volgende:
weet iemand nog hoe dat nummer heet van ik denk zo rond 1985..
een house liedje met een saxofoon, en in die clip zie je allemaal van die foute '80s mensen dansen en de dj heeft lang haar...
het is echt een heeel bekend deuntje maar ik heb per ongeluk m'n bandje overgenomen en weet de naam van die gozer niet meer..
quote:Lees de FAQ
Op zondag 19 mei 2002 23:13 schreef _TheDarkOne het volgende:
ik zoek covers van n CD mag ook wel he
zoek ze van Harder Mach 3... plz help me!
quote:
Op zondag 19 mei 2002 23:13 schreef _TheDarkOne het volgende:
ik zoek covers van n CD mag ook wel he
zoek ze van Harder Mach 3... plz help me!
quote:En lees ook even waarom ik je topics gesloten heb.
Er zijn natuurlijk een aantal zaken die niet mogen. Hieronder valt het aanbieden van door copyright beschermd materiaal. Hieronder verstaan we mp3's, filmpjes en al het andere wat hieronder valt dus ook cd-covers. Het spreekt vanzelf dat je ook niet om beschermd materiaal mag vragen. Bij twijfel wordt de link verwijderd.
Het is een dancenummer met wat vreemd klinkende Oosterse effecten en er schreeuwt af en toe eens een Chinees wat onverstaanbaars doorheen. Misschien kan iemand me hier mee helpen
quote:187 Lockdown - Kung Fu
Op maandag 20 mei 2002 14:21 schreef Oosthoek het volgende:
Hoorde vanmiddag op ID&T een nummer van zo'n 3 á 4 jaar geleden, kan me nog herinneren dat de clip op TMF werd uitgezonden. In die clip die je Bruce Lee (en nog wat andere vage Kung-Fu gekken) vechten en vreemd rondrennen. De clip was niet opgebouwd uit vloeiende beelden maar uit aan elkaar geplakte fragmenten.Het is een dancenummer met wat vreemd klinkende Oosterse effecten en er schreeuwt af en toe eens een Chinees wat onverstaanbaars doorheen. Misschien kan iemand me hier mee helpen
quote:Thanks dat is 'm
Op maandag 20 mei 2002 14:24 schreef Meril het volgende:[..]
187 Lockdown - Kung Fu
Ik heb de titel maar kan hem neeeeeeeeeeeeeeeergens vinden.. Werd op Innercity gedraaid door Marco V. Heeft iemand 'm voor mij? Plzzzzzzzzz!?
Alvast bedankt!
G*dsamme, hoe heet dat nummer ook alweer? (artiest + uitvoerende) Het ligt op het puntje van mijn tong, misschien weet Fok wel wat het ook al weer precies was....
quote:Dat enge mannetje heeft maar 1 oog, hé?
Op dinsdag 21 mei 2002 08:12 schreef postinggirl het volgende:
Argh, nou herinner ik me opeens weer een leuk liedje dat ik vergeten was. En omdat het weinig op de radio kwam ook nooit opgenomen heb (ik was telkens te laat). Het komt uit zomer 2000 en er zit een nogal seventies getinte glitter-clip bij met een of ander griezelig mannetje waarbij een heel stel dames auditie komen doen voor een popact, en een roodharig meisje (type grijze muis) wint dat uiteindelijk, waarna ze opeens een flitsende vamp wordt. Het liedje heeft wat weg van I need you-David Morales dat ik momenteel op heb staan, daarom moet ik er opeens weer aan denken. Van die franse discohouse of zo.G*dsamme, hoe heet dat nummer ook alweer? (artiest + uitvoerende) Het ligt op het puntje van mijn tong, misschien weet Fok wel wat het ook al weer precies was....
Dan weet ik welke plaat je bedoelt. Maar ik kan er nou ook even niet op komen...
quote:Volgens mij bedoel je Bob Sinclar - Darlin'!
Op dinsdag 21 mei 2002 08:12 schreef postinggirl het volgende:
Argh, nou herinner ik me opeens weer een leuk liedje dat ik vergeten was. En omdat het weinig op de radio kwam ook nooit opgenomen heb (ik was telkens te laat). Het komt uit zomer 2000 en er zit een nogal seventies getinte glitter-clip bij met een of ander griezelig mannetje waarbij een heel stel dames auditie komen doen voor een popact, en een roodharig meisje (type grijze muis) wint dat uiteindelijk, waarna ze opeens een flitsende vamp wordt. Het liedje heeft wat weg van I need you-David Morales dat ik momenteel op heb staan, daarom moet ik er opeens weer aan denken. Van die franse discohouse of zo.G*dsamme, hoe heet dat nummer ook alweer? (artiest + uitvoerende) Het ligt op het puntje van mijn tong, misschien weet Fok wel wat het ook al weer precies was....
quote:Pang, daar is 'ie, alleen dan met een andere titel. Bij het zien van de naam Bob Sinclar wist ik het opeens weer, alleen is het dan I feel for you. Toch bedankt!
Op dinsdag 21 mei 2002 14:07 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Volgens mij bedoel je Bob Sinclar - Darlin'!
quote:Die is niet meer op cd te bestellen... Alleen op 12" (vinyl)
Op maandag 20 mei 2002 16:08 schreef kapstok11 het volgende:
Green Martian -- Animal (Industry & Neanderthal Remix)
Ik heb de titel maar kan hem neeeeeeeeeeeeeeeergens vinden.. Werd op Innercity gedraaid door Marco V. Heeft iemand 'm voor mij? Plzzzzzzzzz!?Alvast bedankt!
Het refrein gaat dan flink wat harder en dat gaat met
'I got a low .... feeling around my
And a stonecold feeling inside
I Just can't stop ............
wasting my time'
Anybody?
ik zoek (alweer) een nummer. deze was ik dacht vorige zomer best wel populair....
het was zo'n vrouw die heel verlergen zei: do you...eh.....do you want to fuck with me??
nou mannen(en vrouwen)....succes dermee
quote:Would you?-Touch & Go.
Op dinsdag 21 mei 2002 20:42 schreef sir_dalord het volgende:
mannen,ik zoek (alweer) een nummer. deze was ik dacht vorige zomer best wel populair....
het was zo'n vrouw die heel verlergen zei: do you...eh.....do you want to fuck with me??
nou mannen(en vrouwen)....succes dermee
Die is echter al van herfst 1998.
Maar ik kan zo geen ander nummer bedenken met die tekst of iets dat erop lijkt.
quote:Idd, die's al een stuk ouder. En de tekst was daar Would you, emmm, go to bed with me?
Op dinsdag 21 mei 2002 21:07 schreef postinggirl het volgende:
Would you?-Touch & Go.Die is echter al van herfst 1998.
Maar ik kan zo geen ander nummer bedenken met die tekst of iets dat erop lijkt.
Maar verder zou ik het ook niet weten
Enne, ook nog bedankt voor Supergrass
txt..
black shoes, black shirts, black trousers.. blablabalablabl
ofzoiets
WHELP
... Ik heb een vraagje.
Misschien ken je het spelletje "Ski or Die" van electronic Arts wel. Het is een DOS Spel uit 1990. Ik geloof dat het als shareware wordt uitgegeven... Het is 'hier' in ieder geval te downloaden.
!) Waar het mij nu om gaat is de muziek. En dan met name dat wat je hoort in het onderdeel "Downhill Blitz". Als ik hier naar luister hoor ik er een ontzettend stoere gitaarsolo in.
Weet iemand of er een artiest is die dit deuntje heeft gespeeld? {Zo ja, wie en welk nummer?}
Als jij denkt dat je 'downhill blitz' op je gitaar kunt spelen en het mij dan kunt leveren zou ik ook heel tevreden zijn
quote:Ik denk dat je bedoelt: Rancid - Timebomb
Op dinsdag 21 mei 2002 21:41 schreef reem het volgende:
volgens mij een nummer door een engels groepje, beetje ska-achtig enzotxt..
black shoes, black shirts, black trousers.. blablabalablabl
ofzoietsWHELP
een cover van Summertime
het klinkt als Deep Purple wegens de langzame uitvoering en de zware toetsenpartijen...
Ook de zang klinkt wel als Ian Gillan..
Weet iemand wat ik bedoel?
quote:Probeer 't maar eens met DHS - House of God... Dat is 't nummer waar 't originele melodietje van 'geleend' is...
Op woensdag 22 mei 2002 11:25 schreef Grooviee17 het volgende:
Iedereen kent vast wel Madhouse- Like a prayer. Nu wil ik graag weten of dat 'remix'-muziekje(ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen) er ook zonder vocals is, dus zonder de gezongen tekst. Weet iemand of dit er is, of dat dit door iemand anders gedaan is?
Het gaat om de volgende singles:
- Are you ready to fly ( remix versie )
- Who wants to live forever ( remix versie )
- One of us
- Electric heaven
- dark side of the moon
Ik geloof dat sommige singles nooit zijn uitgebracht
in Nederland.
[Dit bericht is gewijzigd door tHaBuZ op 22-05-2002 16:29]
dacht ik.
quote:Ali G - INDAHOUSE - 03 - NWA - Straight_Outta_Compton.mp3
Op zondag 19 mei 2002 16:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb net de soundtrack van Ali G in Tha House "gekocht", maar er staat een nummer niet op wat ik wel zwaar vet vind.Voor de mensen die de film hebben gezien, het gaat om het liedje wat begint nadat hij door al die gangmembers beschoten is, dus voordat ie wakker wordt!
Wie helpt mij!?
quote:William Orbit - Barber's Adagio for Strings
Op donderdag 23 mei 2002 18:08 schreef Zander het volgende:
William Orbit - Adagio for stringsdacht ik.
Is een trance versie van het klassieke Adagio for Strings van Barber, zoals de naam al doet vermoeden.
Dit was tijdens de set van thomas krome.. ben het toendertijd weer vergeten, maar nu hoor ik em dus net weer in de set van hem van sjokkers en nou ben ik dus benieuwd wie weet hoe dees heet..
The last that ever she saw him
Carried away by a moonlight shadow.
He passed on worried and warning
Lost in a riddle that Saturday night
Far away on the other side.
He was caught in the middle of a desperate fight
And she couldn't find how to push through.
The trees that whisper in the evening
Sing a song of sorrow and grieving
All she saw was a silhouette of a gun
He was shot six times by a man on the run
And she couldn't find how to push through.
[ Chorus ]
I stay I pray
See you in heaven far away.
I stay I pray
See you in heaven one day.
Four a.m. in the morning
I watched your vision falling
Stars roll slowly in a silvery night
Will you come to terms with me this night
But she couldn't find how to push through.
[ Repeat Chorus ]
Caught in the middle of a hundred and five.
The night was heavy and the air was alive
But she couldn't find how to push through.
Carried away by a moonlight shadow
quote:dank u
Op donderdag 23 mei 2002 22:08 schreef Soltis het volgende:
Mike Oldfield
quote:Mike Oldfield. Met zang van Maggie Reilly.
Op donderdag 23 mei 2002 22:05 schreef Lief_Adje het volgende:
weet iemand van wie dit nummer is?The last that ever she saw him
He passed on worried and warning
* Lief_Adje denk aan Zorro
Op de Cd staat het nummer " Protocol " , maar op de dvd draaien ze een ander , hard nummer ( die hoor je ook in de intro , alas ze de 2e turntabel aan het testen
Turntable sink - turntable 1 - turntable 2
Wie weet hoe dit nummer heet ??
mijn antwoord :
Dat is het nr van
Dj Scott Project - Future is now enige probleem is dat ik niet weet welke mix het is dus alleen daar voor zou je even moeten kijken op AG ofsow s6 ermee!
iig VET STAMPUH nr
quote:Joel - doodgewone kat
Op donderdag 23 mei 2002 22:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Nou ik zoek dus een Nederlands liedje van een of andere jongen over een doodgewone katHellup...
Wie weet hoe dit nummer heet ??
quote:Het enige nummer van Moby dat ik daarbij kan bedenken, in combinatie met je andere post is 'Why does my heart feel so bad' van Moby...
Op vrijdag 24 mei 2002 01:03 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Ik denk dat het Moby is maar dat weet ik niet zeker.
quote:"Hij kon spinnen als de beste...hij was lief en hij was zahacht"
Op donderdag 23 mei 2002 23:19 schreef bencramerben11 het volgende:[..]
Joël - Een doodgewone kat
Kan niet genoeg benadrukken wat voor een geweldige plaat dat is. Echt.
quote:Hij had zo'n eng stemmetje...
Op vrijdag 24 mei 2002 12:57 schreef Meril het volgende:[..]
"Hij kon spinnen als de beste...hij was lief en hij was zahacht"
Kan niet genoeg benadrukken wat voor een geweldige plaat dat is. Echt.
die van die boter reclame, dan zie je op het laatst
zo die vent zo aan tafel zitten, en dan komen die 2 kinderen van hem aangerend, en dan kijkt die vent zo op die boter en staat er zoiets van: voor een dag met volle energie ofzo, en dan stopt die die boter snel weg...
geweldige reclame vind ik dat, maar ik dat liedje is ook cool! iemand weet?
quote:Superstring??? The Orange theme????? Probeer ze alletwee maar, het zit beiden wel in de richting, al ken ik die laatste maar vaag.
Op vrijdag 24 mei 2002 22:12 schreef Marble het volgende:
Hoe heet dat nummer van Cygnus X ook alweer van een paar jaar geleden waar Awakening van Rank 1 zo op lijkt?
Weet iemand de naam van een electro nummer met de text ' little computer people, livin in a digital world'
quote:(Even gezocht op Google, maar dat had je zelf ook gekund)
Op vrijdag 24 mei 2002 22:19 schreef Trance4Ever het volgende:
Weet iemand de naam van een electro nummer met de text ' little computer people, livin in a digital world'
Anthony Rother- Little computer people
Maar het nummer van scot is ook goed
Het gaat om een clubtrance-plaat uit 1997 of 1998.
Het kwam vaak in de non-stop uurtjes ('s avonds) op de toenmalige dancezender Atlantis/Channel X, en omdat het non-stop was en daarbuiten nooit kwam weet ik niet hoe het heet. Misschien zijn er wel meer mensen op Fok die daar toen naar luisterden, aangezien half Brabant het kon ontvangen (en Brabant is groot )
En tja, hoe klinkt het dan?
In het nummer klinken harde blazers zonder beat eronder met een melodielijn die een beetje doet denken aan de begintune van het Eurovisie Songfestival. Niet helemaal exact hetzelfde maar het komt behoorlijk in de buurt.
Na die blazers volgen geluidjes die een beetje doen denken aan On the run-De Bos.
Wie weet er wat het is? Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Audiogalaxy staat alvast gereed.
Voordat System of a Down begon, werd er muziek gedraaid. Nu zoek ik een liedje dat toen werd gedraaid, ik heb de melodie enzo in me hoofd, maar ik heb geen idee wat ze zingen dus dat wordt moeilijk.......
Anyway, het werd gedraaid een kwartier (dacht ik) voor SOAD, en een paar grote jongens achter me zaten dat liedje echt supererg mee te zingen en te doen enzo het leek wel alsof ze zongen CALIFORNIA! ALABAMA! NANANANAA NAAAAAAAA... NA! (ken de lyrics niet dus t zal wel weer wat anders zijn.. en ja met dat nanana kan je ook nie echt iets misschien maar ik weet t echt nie..) Tja ik hoopte dus dat een van jullie het wist.... zo niet, ja jammer dan, ... toch nog geprobeerd.
Alvast bedankt!
Het begint met het geluid van een helikopter, daarna gevolgd door een piano. Mogelijk heeft het iets met de Vietnam oorlog te maken.
Alvast bedankt....
quote:Billy Joel - Goodnight Saigon
Op zaterdag 25 mei 2002 19:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Hallo..........ik zoek ook een nummer. Ik weet alleen geen regel tekst.Het begint met het geluid van een helikopter, daarna gevolgd door een piano. Mogelijk heeft het iets met de Vietnam oorlog te maken.
Alvast bedankt....
quote:Dank je AirwiN !!
Op zaterdag 25 mei 2002 19:16 schreef AirwiN het volgende:[..]
Billy Joel - Goodnight Saigon
quote:niemand?
Op donderdag 23 mei 2002 20:55 schreef Whaxx het volgende:
Ik stond op sjokkers lekker de pan uit te swingen op dit.Dit was tijdens de set van thomas krome.. ben het toendertijd weer vergeten, maar nu hoor ik em dus net weer in de set van hem van sjokkers en nou ben ik dus benieuwd wie weet hoe dees heet..
"I just can't believe all the things people say... Why must i deal with this sh.... every f.... day."
Met een sample-tje er in dat gaat van "good life, good life". Space-vrouw-achtige vocals eigenlijk..
Wie weet hem?
Het was echt een keigaaf nummer, dus heeft misschien ook iemand die uitzending gevolgd en weet waar ik het over heb?
quote:Ik was daar. Probeer deze nummers eens
Op zondag 26 mei 2002 17:50 schreef Cylvia het volgende:
ik hoorde vrijdagavond in de auto op weg naar huis om een uurtje of kwart voor 10 denk ik een nummer op de radio van dj Shadow...
Het was een live opname van Drum Rythm festival denk ik want daar ging het programma over...
Het was echt een keigaaf nummer, dus heeft misschien ook iemand die uitzending gevolgd en weet waar ik het over heb?
Stem/long stem
Organ Donor
Midnight in a perfect world
Weet je anders hoe laat je het hoorde?
quote:Good Life. Van Inner City. Denk ik.
Op zondag 26 mei 2002 17:46 schreef keeper het volgende:
Gisteravond op Drum Rhythm in de set van Kruder & Dorfmeister. Heel bekend dance-achtig nummertje.Met een sample-tje er in dat gaat van "good life, good life". Space-vrouw-achtige vocals eigenlijk..
Wie weet hem?
het was tussen half 10 en kwart voor 10 op radio 3...
het live optreden van 4 hero was net geweest en nu ik erover nadenk was het nummer van dj Shadow niet live...
quote:Dat is nou het klassieke werk Adagio for Strings van Barber.
Op zondag 26 mei 2002 19:43 schreef Realzm het volgende:
ik zoek dit liedjeWe zijn weer lekker kort vandaag
quote:Ow, dan kan ik je qua tijdstippen niet helpen. Probeer anders die bovenstaande nummers even. En voeg daar nog bij toe: 6 Days
Op zondag 26 mei 2002 18:12 schreef Cylvia het volgende:
het was tussen half 10 en kwart voor 10 op radio 3...
het live optreden van 4 hero was net geweest en nu ik erover nadenk was het nummer van dj Shadow niet live...
quote:
Op zondag 26 mei 2002 17:58 schreef Meril het volgende:
Good Life. Van Inner City. Denk ik.
Die is goed Thx
quote:http://www.burnitblue.com/music/review.asp?MusicReview=650
Op zondag 26 mei 2002 14:37 schreef Meuk het volgende:
Ik zoek een nummer waarin een sample met de volgende tekst wordt herahaald:"I just can't believe all the things people say... Why must i deal with this sh.... every f.... day."
quote:Manjaro - Trumpetition (uit '96) ?
Op zaterdag 25 mei 2002 15:48 schreef postinggirl het volgende:
O.k. danceliefhebbende Fokkers, nu volgt een moeilijke opdracht voor jullie.*knip*
quote:Nee, het is hem niet, maar toch bedankt.
Op maandag 27 mei 2002 10:35 schreef serano het volgende:[..]
Manjaro - Trumpetition (uit '96) ?
(uitgebracht op spiritual records - roze hoes, met dadara art) - het is een far fetch, maar wie weet...
De vraag blijft dus: Hoe heet het clubtranceliedje dat vermoedelijk in 1997 of 1998 uitgebracht is, met de trompetgeluiden (melodie die iets wegheeft van de eurovisie songfestival-tune) zonder beat eronder, en daarna van die geluidjes die een beetje op On the run-De Bos lijken? Ik ben degene die het weet heel dankbaar.
quote:Kan je niet beter bij forum.clubcharts.nl zoeken? Daar zijn soortgelijke topics als deze, maar waarschijnlijk meer kans dat iemand specifiek dit nummer weet...
Op maandag 27 mei 2002 11:08 schreef postinggirl het volgende:[..]
Nee, het is hem niet, maar toch bedankt.
De vraag blijft dus: Hoe heet het clubtranceliedje dat vermoedelijk in 1997 of 1998 uitgebracht is, met de trompetgeluiden (melodie die iets wegheeft van de eurovisie songfestival-tune) zonder beat eronder, en daarna van die geluidjes die een beetje op On the run-De Bos lijken? Ik ben degene die het weet heel dankbaar.
[Dit bericht is gewijzigd door PokerFace op 27-05-2002 12:18]
Nokia
quote:Dance For Me, samen met Common. Lekker nummer inderdaad!
Op maandag 27 mei 2002 12:23 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik zoek een nummer van Mary J Blige, het nummer dat een hit was voor "No more drama". Hoe heet dit nummer ook al weer? Is een lekker nummer namelijk!Nokia
quote:Nee dat is m niet. Dat nummer ken ik wel maar in de OHRA reclame met die bomen zit een andere.
William Orbit - Adagio for strings
dacht ik.
quote:Chicane - Saltwater (The Thrillseekers Remix)
Op maandag 27 mei 2002 13:43 schreef Dropslurf het volgende:
Ik ben op zoek naar een bepaalde versie van Saltwater van Chicane. Hij heeft een lange intro (enya-style) en wordt gebruikt bij de show in het dolfinarium. Deze lange intro gaf mij echt kippenvel!
best kut om uit te leggen maar wie weet er een paar nummers van hun waar zo'n deuntje in zit waar je niet van af komt....
[Dit bericht is gewijzigd door SqueaK op 27-05-2002 13:53]
quote:Stereomurder dus
Op maandag 27 mei 2002 13:52 schreef SqueaK het volgende:
Was zaterdag op stap en ergens op het laatst draaide de DJ een nummer van de Marshall Masters dat de volgende dag de HELE tijd in m'n kop zat.... en het is GEEN I Like It Loud.....
het wel zo'n deuntje en je hoort die gozers met deuntje meegaan door TE TE TETE TE te zeggenbest kut om uit te leggen maar wie weet er een paar nummers van hun waar zo'n deuntje in zit waar je niet van af komt....
Het is een trance of nog iets harder. En er zit dat standaard schotse deuntje in. Ik hoorde laatst voor het stoplicht dat iemand die draaide...vond hem wel leuk
quote:Het enige wat ik zo met doedelzakken kan bedenken is Carnaval de paris van Dario G, en ik meen dat ene dj quicksilver/Watergate (ik ken het onder beide artiestennamen) ook nog ooit 'Mull of kintyre' heeft gemaakt....(ook met doedelzakken).
Op maandag 27 mei 2002 14:03 schreef TheFrankey het volgende:
zoek een nummertje:Het is een trance of nog iets harder. En er zit dat standaard schotse deuntje in. Ik hoorde laatst voor het stoplicht dat iemand die draaide...vond hem wel leuk
Probeer ze beiden maar eens, de laatste lijkt me het meest waarschijnlijk want Dario G is niet echt trance.
quote:Nunca - Moving Train, zit wel dat Schotse deuntje in iig.
Op maandag 27 mei 2002 14:03 schreef TheFrankey het volgende:
zoek een nummertje:Het is een trance of nog iets harder. En er zit dat standaard schotse deuntje in. Ik hoorde laatst voor het stoplicht dat iemand die draaide...vond hem wel leuk
[Dit bericht is gewijzigd door brian op 27-05-2002 14:43]
quote:Marshall masters - Dont touch that stereo
Op maandag 27 mei 2002 13:52 schreef SqueaK het volgende:
Was zaterdag op stap en ergens op het laatst draaide de DJ een nummer van de Marshall Masters dat de volgende dag de HELE tijd in m'n kop zat.... en het is GEEN I Like It Loud.....
het wel zo'n deuntje en je hoort die gozers met deuntje meegaan door TE TE TETE TE te zeggen![]()
best kut om uit te leggen maar wie weet er een paar nummers van hun waar zo'n deuntje in zit waar je niet van af komt....
quote:Kan niemand mij helpen???
Op zondag 19 mei 2002 16:59 schreef BigBear het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat een maand of 4 terug een paar keer op TMF is geweest... het is iets met superfly en de bandleden zijn in de clip allemaal verkleed als dieren, bijvoorbeeld een konijn en een kikker.Het klinkt een beetje als 3 doors down, maar ik weet echt niet welke band het is
wie o wie kan mij helpen
quote:Comes close. Morgan Heritage - Don't Haffi Dread
Op maandag 27 mei 2002 14:37 schreef brian het volgende:
Hoe heet het nummer dat nu op 3fm is? Ze waren ook op pinkpop?? dat weet ik niet zeker trouwens
Jammer weer niet dus. Heb het al een paar geprobeerd maar kom er steeds niet achter. is een reggae nummer. En lijkt me iets van dreadlock holiday of zo. Morgan haritits of zo????
Mockingbird Hill van Roots Syndicate
quote:ja, dat is em, thnx
Op maandag 27 mei 2002 17:17 schreef NorthernStar het volgende:
Tra la la, tweedle dee dee dee
It gives me a thrill
To wake up in the morning
To the mockingbird's trill
Tra la la tweedle dee dee dee
There's peace and good will
You're welcome as the flowers
On Mockingbird HillMockingbird Hill van Roots Syndicate
quote:Doop - Doop?
een house liedje met een saxofoon, en in die clip zie je allemaal van die foute '80s mensen dansen en de dj heeft lang haar...
het is echt een heeel bekend deuntje maar ik heb per ongeluk m'n bandje overgenomen en weet de naam van die gozer niet meer..
Heerlijk nummer
het nummer is waarschijnlijk al 15 jaar oud
wie kan mij helpen?
quote:Dat was hem ook niet, maar toch heel erg bedankt. Wiggly world blijkt namelijk een ontzettend lekker nummer te zijn....
Op maandag 27 mei 2002 23:13 schreef serano het volgende:
Posting Girl : how about 'wiggly world' volgens mij van 'mr. jack' ?
Op Clubcharts.nl (een heel forum met housekenners/liefhebbers) zijn ze er ook nog niet achter welk nummer ik bedoel. Het is wel èrg vaag, geloof ik. Terwijl hij toch redelijk commercieel klinkt.
quote:Primal Scream - Don't fight it, feel it (1991)
Op dinsdag 28 mei 2002 03:31 schreef Nadiya het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waarin een dame steeds zingt "gonna get high till the day i die.."het nummer is waarschijnlijk al 15 jaar oud
wie kan mij helpen?
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 09:08 schreef postinggirl het volgende:[..]
Dat was hem ook niet, maar toch heel erg bedankt. Wiggly world blijkt namelijk een ontzettend lekker nummer te zijn....
Op Clubcharts.nl (een heel forum met housekenners/liefhebbers) zijn ze er ook nog niet achter welk nummer ik bedoel. Het is wel èrg vaag, geloof ik. Terwijl hij toch redelijk commercieel klinkt.
[Dit bericht is gewijzigd door serano op 28-05-2002 10:35]
quote:ik geloof dat dat luniz - i got 5 on it was maar weet niet zeker
Op zondag 26 mei 2002 20:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe heet dat nummer nou ook al weer waarvoor de muziek nu is gebruikt in de remix van I'm gonnabe allright (J.Lo & Nas)????
quote:Ook niet, die kende ik al (Erg goeie plaat trouwens). Het nummer wat ik zoek heeft hoogstwaarschijnlijk nooit de tipparade gehaald.
Op dinsdag 28 mei 2002 10:17 schreef serano het volgende:[..]
ik heb 2 bakken met vinyl en +/- 20gb mp3s uit 1992 ~ 1996 dus als je nog eens wat zoekt
(oh en is 't niet : spymaster & eric nouhan - spontaneous ? )
Ik ben wel erg vervelend geloof ik.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 28-05-2002 11:10]
Vast wel!
quote:YEZZZ!!!!
Op dinsdag 28 mei 2002 09:53 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Primal Scream - Don't fight it, feel it (1991)
quote:wilde gok
chad jackson - hear the drummer get wicked
Erg lang nummer (10 minuten ofzo), klonk een beetje als jaren 70 symphonische rock (kan ook iets heel anders zijn hoor, stijlnaampjes is niet mijn ding)
quote:Ik weet niet of het de Ohra spot is die je bedoelt, maar op ster.nl vind ik als ik zoek op Ohra een spot die "roestplek" heet en de muziek daarbij zou dan zijn: Moorhouse Reese - One jump ahead
Op maandag 27 mei 2002 13:17 schreef E-Spot het volgende:[..]
Nee dat is m niet. Dat nummer ken ik wel maar in de OHRA reclame met die bomen zit een andere.
quote:Volgens ster.nl is het Tony Philips - Teenangst
Op dinsdag 28 mei 2002 11:09 schreef Zuip het volgende:
Weet er misschien iemand van jullie kenners welke muziek er onder de reclame van Tempo Team zit, die hier beschreven wordt? tempo chickVast wel!
quote:Ik heb 'm gezocht op Grokster/Kazaa maar ik kan 'm niet vinden. Ik kan dus ook niet checken of het hem wel of niet is. Het lijkt me wel een vreemde naam voor zo'n klassiek stuk. Weet iemand welk reclamebureau die OHRA reclame met de bomen gemaakt heeft?
Ik weet niet of het de Ohra spot is die je bedoelt, maar op ster.nl vind ik als ik zoek op Ohra een spot die "roestplek" heet en de muziek daarbij zou dan zijn: Moorhouse Reese - One jump ahead
quote:Ik had em al gevonden, het was Guru josh met infinity en hij was uit 1990...
Op dinsdag 28 mei 2002 13:21 schreef postinggirl het volgende:
Qua clip denk ik aan Push the feeling on-Nightcrawlers maar die is veels te nieuw. Er loopt wel een man tussen met lang haar, er zit een soort van saxafoongeluidje in en er staan inderdaad een hoop meiden te dansen die een beetje 'eighties-punk' zijn opgetut. Maar ja, deze komt dan uit '95.....
quote:beetje heel erg wazige omschrijving
Op dinsdag 28 mei 2002 19:53 schreef Cylvia het volgende:
ik zoek trouwens nog een nummer...
Het is een recent nummer en het wordt gezongen door een man.. beetje langzaam nummer..
en het enigste waar ik op kan komen uit de tekst is iets met een bird..
hoop dat iemand hem weet
quote:Fatboy Slim - Bird Of Prey
Het is een recent nummer en het wordt gezongen door een man.. beetje langzaam nummer..
hoop dat iemand hem weet
'k vind 't een onwijs tof deuntje
quote:Trafassi - Hoera, we missen het wk
Op dinsdag 28 mei 2002 21:40 schreef DaafAzuil het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet wat ze bij Ruud de Wild telkens draaien over 't WK? dat we thuis blijven, maar dat 't toch 1 groot feest wordt.'k vind 't een onwijs tof deuntje
quote:Black & White Brothers - put your hands up (in the air)
Op dinsdag 28 mei 2002 22:47 schreef Viperdesign het volgende:
De tekst suxt mateloos maar de beat die eronder hangt niet
Weet iemand van wie het gejat is?
Dat Pierre heeft gescoord boeit me dus echt niet
ik ben de titel ervan vergeten maar heb dat nummer echt hard nodig op vinyl.
de tekst gaat een beetje als volgt en de stijl is Hardstyle.
Something....for your mind
for your.....
for your mind..... and your body
dat X3 en dan and yoru soul een aantal keren herhaald achter elkaar. kan niet op de titel komen ik weet de titel wel maar kan er gewoon niet opkomen.
dus als iemand me ff kan helpen graag
quote:Something for your mind, your body and your soul
Op dinsdag 28 mei 2002 23:02 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR is ook op zoek naar een nummer.ik ben de titel ervan vergeten maar heb dat nummer echt hard nodig op vinyl.
de tekst gaat een beetje als volgt en de stijl is Hardstyle.
Something....for your mind
for your.....
for your mind..... and your body
dat X3 en dan and yoru soul een aantal keren herhaald achter elkaar. kan niet op de titel komen ik weet de titel wel maar kan er gewoon niet opkomen.
dus als iemand me ff kan helpen graag
Die sample van something for your mind is meerdere keren gebruikt voor zover ik weet
quote:hmz ik zal thuis eens luisteren ik weet dat de titel anders heette maar misschien is dit hem ook wel
Op woensdag 29 mei 2002 09:12 schreef Woebes het volgende:[..]
Something for your mind, your body and your soul
The ultimate seduction, a journey of forceDie sample van something for your mind is meerdere keren gebruikt voor zover ik weet
thx iig ik zie het vanaaf wel
quote:De titel weet ik niet
Op woensdag 29 mei 2002 10:42 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
hmz ik zal thuis eens luisteren ik weet dat de titel anders heette maar misschien is dit hem ook wel
thx iig ik zie het vanaaf wel
Ik meendat de titel "The Ultimate Seduction" was, maar dat is een enorme old skool plaat uit '90 of zo
Dit zijn enkele regels, zoals ik ze verstaan heb:
Oh there is no turning back now
...
Will you give it to me
...
It seems you having some trouble, in dealing with these changes, in anger (?) with these changes
...
Don't do it again
...
Enough you can't go down with the sickness (of iets wat er op lijkt)
Hoop dat iemand me kan helpen, vind het een superrelaxed nr ook al heb ik het maar 1 x gehoord!
Tia
quote:Laten we het er op houden dat ik nog niet helemaal wakker ben
Op woensdag 29 mei 2002 12:21 schreef postinggirl het volgende:
Eventjes zoeken op google....Disturbed > Down With the Sickness
Bedankt iig
quote:dit is echt het enigste waar ik op kan komen:
hoop dat iemand hem weet
het valt wel onder de noemer pop denk ik
quote:De eerste plaat met heel die text erin was
Op woensdag 29 mei 2002 11:44 schreef Woebes het volgende:[..]
De titel weet ik niet
Ik meendat de titel "The Ultimate Seduction" was, maar dat is een enorme old skool plaat uit '90 of zo
daarna zijn er nog honderden (!) platen geweest waarin er daarvan gesampled werd...
lijkt me moeilijk worden zoeken...
evengoed: succes
quote:Boomtown Rats - I Don't Like Mondays.
Op woensdag 29 mei 2002 21:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Moet een makkie zijn:Een oudje met de tekst: Tell me why, I don't like mondays
quote:Zie sig!
hoop dat iemand hem weet
Saybia - The Day After Tomorrow
Please tell me why do birds
sing when you're near me
sing when you're close to me
Het nummertje, tenminste een gedeelte ervan, wordt geregeld afgespeelt bij Jackass op MTV. Het is een stuk met volgens mij alleen een gitaar. Vaak laten ze dan beelden of een korte compilatie zien van een van hun vage acties.
Ze draaien het vaak bij het filmpje waar ze met een winkelwagentje tegen de stoep aan rammen en dan zelf zo hard mogelijk eruit sodemieteren.
quote:Probeer eens te kijken of je "Dance of the Sugar Plum Fairies" ergens kunt vinden. Volgens mij is 'm dat.
Op donderdag 30 mei 2002 19:00 schreef Artificial_M het volgende:
ik zoek een nummer, de melodie is zoooo vet, hier issie te vinden als achtergrond muziek, maar ik wil weten hoe hij heet:
hier maar ook daar, het zijn allebei verschillende versies...
quote:gezien jouw avatar moet jij er meer verstand van hebben?
Op donderdag 30 mei 2002 19:06 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Probeer eens te kijken of je "Dance of the Sugar Plum Fairies" ergens kunt vinden. Volgens mij is 'm dat.
quote:yup, mie a regular fairy
Op donderdag 30 mei 2002 19:14 schreef Artificial_M het volgende:[..]
gezien jouw avatar moet jij er meer verstand van hebben?
ik zal er ff naar zoeken
het is een stuk van Tchaikovsky btw.
uit "The Nutcracker". (de notenkraker)
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 30-05-2002 22:56]
quote:Dit lijkt op Renegade Master van Wildchild in één of andere remixvorm.
Op donderdag 30 mei 2002 22:13 schreef Duiveltja het volgende:
ik zoek dit nummer en deze
bij voorbaat dank
Deze komt me qua melodie wel bekend voor, ik kan alleen niet op de naam komen. (wellicht later)
"Boem, boem, boem, boem!" (Nee, niet de Vengaboys)
en
"Jong zijn is fijn, maar soms doet het pijn"
Een heel vrolijk liedje. Klonk als iets van het songfestival.
Ik zoek uitvoerend artiest en titel.
Alvast bedankt.
quote:dit is inderdaad renegade master en
Op donderdag 30 mei 2002 22:13 schreef Duiveltja het volgende:
ik zoek dit nummer en deze
bij voorbaat dank
oh btw, die wildchild is oorspronkelijk "Legends Of The Dark Black", maar dankzij het overheersende 'renegade master' sampletje is hij door vrijwel iedereen renegade master gedoopt...
[Dit bericht is gewijzigd door serano op 31-05-2002 09:10]
quote:Dit moet zijn: De Internationals - Boem Boem
Op vrijdag 31 mei 2002 08:51 schreef Geurt het volgende:
Kent iemand een Nederlandse plaat (uit de seventies ofzo, zo klonk het), gezongen door een vrouw, met de tekst:"Boem, boem, boem, boem!" (Nee, niet de Vengaboys)
en
"Jong zijn is fijn, maar soms doet het pijn"Een heel vrolijk liedje. Klonk als iets van het songfestival.
Ik zoek uitvoerend artiest en titel.Alvast bedankt.
quote:senk joe
Op vrijdag 31 mei 2002 08:56 schreef serano het volgende:[..]
dit is inderdaad renegade master en
dezeis impetuous van collusion
oh btw, die wildchild is oorspronkelijk "Legends Of The Dark Black", maar dankzij het overheersende 'renegade master' sampletje is hij door vrijwel iedereen renegade master gedoopt...
Zitten liedje in van Edelweiss (als herkenning ) en 'Frei Bier'
Laat ff weten via email of iets dergelijks als je 'm hebt want als je hier replied zal ik 'm nooit terug vinden
Ik ben op zoek naar het volgende:
Het is een stuk muziek met zang uit waarscheinlijk een opera. Dit is ook gebruikt in een promotie reklame van Michael Jackson (ergens 1990 ongeveer).
Er zijn verschillende house / trance versies van en ook een single die later gebanned was om dat de copyright was overschreden. Dat gebannede nummer had ook een video clip met egyptische tafrelen.
Ik wil graag de naam van het orgineel en de naam van een goeie remix van dit muziek stuk.
Wie?
-Q-
Nou ja, het is niet echt een nummer, meer een deuntje. Nl. het muziekje dat bij de aftiteling van het VPRO-programma Krachtstroom (helaas al weer een maandje afgelopen) zat. Ik zag het vanavond ook voorbij komen bij de reportage over de Engelse Queen bij RTL Boulevard.
quote:Bolero-Symphonic
Op vrijdag 31 mei 2002 21:23 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik zag net op tmf een trance versie van no more boleros of hoe dat lied ook mag heten. Weet iemand de naam van die trance versie ???
quote:Leuk nr! Heb gelijk de echte Bolero gedownload...
Op vrijdag 31 mei 2002 21:30 schreef postinggirl het volgende:[..]
Bolero-Symphonic
hier een sound clip (+/- 680 kb.)
quote:Solar Stone - Solar Coaster!!!!!!
Op vrijdag 31 mei 2002 22:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tja, eehm, het nummer wat ik zoek is het eerste nummer wat Armin van Buuren op 18 mei (2 weken geleden dus) bij 538 van Diepens Dance Department draaide.hier een sound clip (+/- 680 kb.)
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 01-06-2002 00:35]
quote:Dank uuuuuuuuuuuuuuuuuu! Hij is gaaaaaaaf man!
Op zaterdag 01 juni 2002 00:27 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Solar Stone - Solar Coaster!!!!!!
quote:En die AvB ft. Ray Wilson mag er ook wel zijn! [img]http://213.239.154.15/fokforum/i/c/14.gif[/img]
Nu ik je toch *spreek*: heb jij de Svenson & Gielen remix van Watching the Waves?
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 01-06-2002 00:40]
quote:Echt waar?
Op zaterdag 01 juni 2002 00:39 schreef Trance4Ever het volgende:
ja dies bagger
quote:De Secret section op het TA forum
Op zaterdag 01 juni 2002 00:39 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Echt waar?
kan je me dan alsnog vertellen waar ie te vinden is
Er staat nog veeeeel meer goed spul van de laaste week
quote:ok, laatste vraag (en dan kap ik met slowchatten, vergeef me - dear modje):
Op zaterdag 01 juni 2002 00:42 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
De Secret section op het TA forum
Er staat nog veeeeel meer goed spul van de laaste week
Wanneer wordt die secret sharing arena beschikbaar voor mij?
"I can change"
quote:Bittersweet Symphony van The Verve.
Op zaterdag 01 juni 2002 01:49 schreef inquestos het volgende:
Nummer, aantal jaren oud, denk ergens begin 1999, maar kan het mis hebben. Kwam IIG laatst in de film "cruel intensions" voor, aan het einde. Nummer wordt gekenmerkt door violen. Tekst ken ik niet, maar er komt iig deze tekst in voor:"I can change"
oeh.. die is toch wel heeel bekend
quote:Bedankt
Bittersweet Symphony van The Verve.oeh.. die is toch wel heeel bekend
quote:Is hem zeker weten!
Op zaterdag 01 juni 2002 02:16 schreef inquestos het volgende:[..]
Bedankt
Is ook bekend, maar de naam is me altijd op een of andere manier ontglipt. Hopelijk is dit 'm, twee vorige pogingen liepen op niets uit.
Dat vioolstukje is trouwens gejat van een nummer van de Rolling Stones (The Last Time) en die hebben achteraf nog flink gecashed aan BitterSweet Symphony.
voor de lyrics: Bittersweet Symphony
Iemand suggesties?
zingt volgens mij iets van: when i opened up my (heart?)... blabla
[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 01-06-2002 14:06]
en
"Clapp once *klap*, clapp twice *klap klap*"
Iemand enig idee?????
Wordt steeds herhaald....
Iemand?
quote:Argh, ik weet wat het is maar ik weet de titel niet....
Op zaterdag 01 juni 2002 16:24 schreef Murphy22x het volgende:
hmm, wie weet de naam van een lounge nummer (bekend melodietje) en de tekst die erin wordt gezongen is: Another day...(even stilte)....just belive..Wordt steeds herhaald....
Iemand?
Tip: http://www.bnn.nl en dan naar het radiogedeelte surfen. En dan naar het programma Club Klooster (lounge-programma). Dit heeft alle playlisten van het afgelopen jaar nog gepubliceerd staan. Een aantal maanden geleden kwam het geregeld. En soms nog steeds.
Probeer er maar eens verschillende uit uit die lijstjes.
Misschien Telepopmusic met Breathe? Ik vermoed het vaag, zou best kunnen. Staat ook vaak in die playlisten. Maar ik zoek nu niet te downloaden.
[edit] Het was idd Breathe van Telepopmusic --> TNX [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Murphy22x op 01-06-2002 16:43]
Het wordt gezongen door 1 man, en in het refrein wordt 'Julie' gezongen.
Klinke een beetje als joehoehoehoelie (of zoiets... ) en in het midden gaat de toonhoogte flink omhoog...
Iemand een idee?
quote:Ik denk dat het is: Daniel - Julie uit '83.
Op zaterdag 01 juni 2002 16:53 schreef Soundlevel het volgende:
Ik hoorde een tijd geleden een nummer wat ik als klein kind heel erg leuk vond.
Het is volgens mij uitgebracht halverwege de jaren 80.Het wordt gezongen door 1 man, en in het refrein wordt 'Julie' gezongen.
Klinke een beetje als joehoehoehoelie (of zoiets...) en in het midden gaat de toonhoogte flink omhoog...
Iemand een idee?
quote:Heee, ff zoeken!
Op zaterdag 01 juni 2002 16:56 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Ik denk dat het is: Daniel - Julie uit '83.
quote:*Binnenhaalt
quote:Dat is hem !!
Op zaterdag 01 juni 2002 16:57 schreef Soundlevel het volgende:[..]
Heee, ff zoeken!
"You make me wanna shout, come on and make me shout, yeah yeah yeah yeah!"
Wie zingt het en wat is de titel?
"You make me wanna shout, come on and make me shout, yeah yeah yeah yeah!"
lloyd williams - Shout (You Know You Make Me Wanna).mp3 ??
maar joey dee & starlighters - You Make me Wanna shout.mp3 is wel de bekenste
ook jackie wilson heeft zich er aan gewaagd.
1, Het nummer komt uit de reclame van Wanadoo en "No more hero's anymore" komt er vaak in voor.
2, Het nummer uit de oude RTL pits post. Vroeger hadden ze altijd een heel vrolijk vast melodietje.
3, Een 'hardtrance' nummer met de hele tijd: "The dark side". Nu alleen nog de 'maker'
4, Het nummer van NN. Met van lunteren als ie het bandje in zijn recorder stopt.
quote:1. Stranglers - No More Heroes
Op zondag 02 juni 2002 16:38 schreef Rano het volgende:
* Rano zoekt ook een paar nummertjes:1, Het nummer komt uit de reclame van Wanadoo en "No more hero's anymore" komt er vaak in voor.
4, Het nummer van NN. Met van lunteren als ie het bandje in zijn recorder stopt.
Het is een nummer van de band Feeder, maar hoe heet het nummer?
quote:Feeder - Sweet 16
Op zondag 02 juni 2002 16:58 schreef Emizea het volgende:
Het nummer van Gran Tursimo 3 openings filmpje....Het is een nummer van de band Feeder, maar hoe heet het nummer?
quote:Dank u wel
Op zondag 02 juni 2002 16:57 schreef Meril het volgende:[..]
1. Stranglers - No More Heroes
4. Status Quo - Whatever You Want
quote:Nope.... Das volgens mij van Gran Turismo 1....
Op zondag 02 juni 2002 17:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Feeder - Sweet 16
quote:hypertraxx - the darkside
* Rano zoekt ook een paar nummertjes:3, Een 'hardtrance' nummer met de hele tijd: "The dark side". Nu alleen nog de 'maker'
quote:Bedoel je niet Angie Stone met Wish I didn't miss you much, want daarin zit een sample van O'jays - Backstabbers.
Op zondag 02 juni 2002 16:37 schreef SunChaser het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van macy gray nu, met die sample van backstabbers?
quote:Het nummer heet: Just a day
Op zondag 02 juni 2002 16:58 schreef Emizea het volgende:
Het nummer van Gran Tursimo 3 openings filmpje....Het is een nummer van de band Feeder, maar hoe heet het nummer?
Thanks in advance
quote:Geen idee, maar ik raak er wel door gehypnotiseerd...
Op zondag 02 juni 2002 23:04 schreef serano het volgende:
meestal weet ik ze wel, maar nu ben ik even clueless...
Thanks in advance
quote:Ja, denk het
Op zondag 02 juni 2002 22:11 schreef sjefhoelenpapers het volgende:[..]
Bedoel je niet Angie Stone met Wish I didn't miss you much, want daarin zit een sample van O'jays - Backstabbers.
quote:De bekendste versie is toch wel van Lulu dacht ik.
Op zondag 02 juni 2002 13:37 schreef bencramerben11 het volgende:
[quote]Op zondag 02 juni 2002 13:16 schreef YvonnePonne het volgende:
Hoe heet dat nummer waarin ze zingen:"You make me wanna shout, come on and make me shout, yeah yeah yeah yeah!"
[quote]lloyd williams - Shout (You Know You Make Me Wanna).mp3 ??
maar joey dee & starlighters - You Make me Wanna shout.mp3 is wel de bekenste
ook jackie wilson heeft zich er aan gewaagd.
Ook leuk gedaan door Joan Jett en deels door Save ferris ('I know')
quote:Is er geen versie van Red en White crowd zonder dat gezang?
Op dinsdag 28 mei 2002 22:48 schreef Cybart het volgende:[..]
Black & White Brothers - put your hands up (in the air)
quote:ik had hem thuis nog geluisterd dit was hem nie maar ben er nu wel achter het was DJ stardust - stompin' jack flash (giade remix)
Op woensdag 29 mei 2002 09:12 schreef Woebes het volgende:[..]
Something for your mind, your body and your soul
The ultimate seduction, a journey of forceDie sample van something for your mind is meerdere keren gebruikt voor zover ik weet
toch bedankt, ik ga hem dadelijk meteen bestellen bij de lokale platenboer.
quote:Thanx!
Op zondag 02 juni 2002 22:54 schreef AirwiN het volgende:[..]
Het nummer heet: Just a day
quote:Gevondert: "Eve f/ Drag-On, Swizz Beatz - Got What You Need"
Op zaterdag 01 juni 2002 14:43 schreef MartijnGizmo het volgende:
Er is een koel R&B nummer waarvan ik naam en artiest niet ken, ik weet allen wat van de tekst:
"Lady, Lady Lady Lady, I've got what you need, so tell me what you need"en
"Clapp once *klap*, clapp twice *klap klap*"
Iemand enig idee?????
meestal weet ik ze wel, maar nu ben ik even clueless... welk nummer is dit?
niemand een held?
(nummer komt trouwens uit een liveset dit DJ Roog in club eau in arnhem gedraaid heeft...)
quote:volgens mij is dat...
Op maandag 03 juni 2002 17:46 schreef serano het volgende:
omdat nog niemand erop reageert, hier nog maar een keertjemeestal weet ik ze wel, maar nu ben ik even clueless... welk nummer is dit?
niemand een held?
(nummer komt trouwens uit een liveset dit DJ Roog in club eau in arnhem gedraaid heeft...)
The Psychedelic Waltons - Wonderland
volgens mij is het met nog iemand, maar dat weet ik zo niet, heb hier alleen een remix en de id3 tag is te kort.
quote:held!
Op maandag 03 juni 2002 19:10 schreef Fliepke het volgende:[..]
volgens mij is dat...
effe zoeken,The Psychedelic Waltons - Wonderland
volgens mij is het met nog iemand, maar dat weet ik zo niet, heb hier alleen een remix en de id3 tag is te kort.
-edit- gevonden... s'mans dark tribe mix
[Dit bericht is gewijzigd door serano op 03-06-2002 20:07]
quote:pssst, dat had ik je verteld via icq
Op maandag 03 juni 2002 19:50 schreef serano het volgende:[..]
held!
nu nog de goede mix zoeken, want vind veel te veel brakke dance / top40 mixen...-edit- gevonden... s'mans dark tribe mix
Heel leuk deuntje, maar is het eigenlijk wel een heel nummer? Hmmm
van wie is het nummer in die nieuwe AXE-reclame? Het spotje waarin duidelijk wordt gemaakt, dat het Axe-effect nu nog langer werkt.
Jongen met Axe wordt gestoken door mug, mug wordt gegeten door kikker, kikker door oude man, oude man wordt genomen door bloedmooie vrouw, man overlijdt, wordt aangevreten door worm, worm zit in biertje van jongeman, jongeman slikt worm door en geniet ook van Axe-effect. Werkelijk een briljante reclame! Maar hoe heet het nummer van deze reclame?
gr.,
S!
quote:Da's van Brigitte Bardot, volgens mij.
Op maandag 03 juni 2002 22:33 schreef whizzkamp het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet onder de Zon reclames?
De tekst is ongeveer als volgt:
bla bla mon amour dans la galaxy
Contact!Heel leuk deuntje, maar is het eigenlijk wel een heel nummer? Hmmm
quote:Klopt.
Op maandag 03 juni 2002 23:08 schreef Zander het volgende:[..]
Da's van Brigitte Bardot, volgens mij.
Nummer heet 'Contact'
quote:dit stond er al daarvoor
Op maandag 03 juni 2002 21:41 schreef Fliepke het volgende:[..]
pssst, dat had ik je verteld via icq
quote:X-press 2 feat. David Birne
Op dinsdag 04 juni 2002 12:07 schreef Myster_E het volgende:
Het nummer heet Lazy, de clip gaat over een vent die 24-7 op de bank ligt, en de band heet?
quote:Dank je
Op dinsdag 04 juni 2002 12:08 schreef postinggirl het volgende:[..]
X-press 2 feat. David Birne
quote:nee er wordt niet in gezongen, het is alleen muziek.
Op dinsdag 04 juni 2002 16:03 schreef postinggirl het volgende:
Geef nog eens wat meer aanwijzingen? Wat wordt er in gezongen/gerapt? Geef eens wat stukjes tekst of zo. Dat zoekt makkelijker.
quote:ik heeft um al gevonden
Op dinsdag 04 juni 2002 16:08 schreef McBernie het volgende:[..]
nee er wordt niet in gezongen, het is alleen muziek.
en meer weet ik dr eigenlijk niet van
quote:ik gok
* Rano zoekt ook een paar nummertjes:3, Een 'hardtrance' nummer met de hele tijd: "The dark side". Nu alleen nog de 'maker'
Aphrodite / Style from the darkside
staat op de verzamelaar block rockin' beats
in een reclame van grolsch was er een op leeftijd zwarte saxofoonspeler die een stukje speelde
en op het einde zegt hij: there's beer and there's grolsch
quote:Is het niet Hypetraxx - The darkside????
Op dinsdag 04 juni 2002 17:27 schreef Woebes het volgende:[..]
ik gok
Aphrodite / Style from the darkside
staat op de verzamelaar block rockin' beats
When I was a little stereo(?)
I listened to some champion
I always wondered,
when I will be the number one
Now you listened to the dragon
And the dragon ?????
and anyone who come test me
me gwaan a lick out dem brains
Ik had t vandaag ineens in mn kop! help me out!
quote:wat zijn we weer wakker hier
Op zondag 02 juni 2002 18:46 schreef serano het volgende:[..]
hypertraxx - the darkside
quote:Voor de volledigheid nog even Serge Gainsbourg noemen. Die doet ook aan het nuumer mee. Hij is vooral bekend als regisseur en 'zanger'van van het nummer Je t'aime (moi non plus). Inmiddels al overleden.
Op maandag 03 juni 2002 23:08 schreef Zander het volgende:
[..]Da's van Brigitte Bardot, volgens mij
quote:Het is toch ook gecovered door die Simone Angel MTV doos?
Op woensdag 05 juni 2002 00:15 schreef Beetle het volgende:[..]
Voor de volledigheid nog even Serge Gainsbourg noemen. Die doet ook aan het nuumer mee. Hij is vooral bekend als regisseur en 'zanger'van van het nummer Je t'aime (moi non plus). Inmiddels al overleden.
quote:Zonder R.
Op dinsdag 04 juni 2002 21:32 schreef ACT-F het volgende:[..]
Yep Hypertraxx. Met of zonder r?
quote:And when I was a lil stereo (stereo)
Op dinsdag 04 juni 2002 21:43 schreef Kid_RisK het volgende:
Ik zoek een reggea nummer wat Method Man ook wel eens gebruikt heeft in een nummer.. Ik weet de tekst niet helemaal uit mn kop maar t gaat zo'n beetje zo:When I was a little stereo(?)
I listened to some champion
I always wondered,
when I will be the number one
Now you listened to the dragon
And the dragon ?????
and anyone who come test me
me gwaan a lick out dem brainsIk had t vandaag ineens in mn kop! help me out!
Method Man - Bring Da Pain
quote:Buffalo Gals - Malcolm McLaren. Heeft Eminem idd 'geleend' voor de intro van Without Me.
Op woensdag 05 juni 2002 14:59 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik hoorde net op de radio een lied dat bijna hetzelfde was als die nieuwe van eminem - without me, ik weet alleen niet hoe het heet, weet iemand van jullie dat ? volgens mij heeft eminem het nageaapt, iets met buffalo show of zoiets
quote:Bedoel je French kiss van Lil Louis?
Op woensdag 05 juni 2002 13:26 schreef Tension het volgende:
Nummer met enkel en alleen gekreun dat uiteindelijk ontaard in een orgasmisch geschreeuw...nummer uit half jaren 90..
quote:En ik zoek dus t origineel!
Op woensdag 05 juni 2002 15:05 schreef NorthernStar het volgende:
Method Man - Bring Da Pain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |