Altijd handig, 2 topics over één en dezelfde winkelformulequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ik dacht dat de tweede Primark pas in 2013 in Nijmegen geopend zou worden? Nu staat Hoofddorp opeens op de planning?
Alles, de winkel komt te liggen aan plein 44 (wat nu verbouwd wordt). De gebouwen aan de noordzijde worden gesloopt en een nieuw pand wordt daarvoor in de plaats gezet, daar komt de primark in te zitten. De winkel wordt 6900 m2 groot. De planning is inderdaad 2013, eerder dat het plein en dus de winkel geopend wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:44 schreef w00h00 het volgende:
Wat is er waar van Primark Nijmegen trouwens?
Volgens mij moet je het winkelcentrum helemaal uitlopen. Met de roltrappen naar beneden. En dat zit ie links tegenover de McDonald's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef Sosha het volgende:
Ik was laatst in het Alexandrium en kon de Primark niet vindenwaar zit ie ergens?
waar was je ergens?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef Sosha het volgende:
Ik was laatst in het Alexandrium en kon de Primark niet vindenwaar zit ie ergens?
Ehhh waar was ik ergens... ik ging er eigenlijk naartoe voor de Zara, daar in de buurt dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
waar was je ergens?Ik ken daar de weg nu onderhand wel
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het winkelcentrum helemaal uitlopen. Met de roltrappen naar beneden. En dat zit ie links tegenover de McDonald's.
ja ik vroeg het op hyves ook een keer, als maar rechtdoor. Mar je hebt steeds keuzes op linksaf rechtsaf zeg maar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ehhh waar was ik ergens... ik ging er eigenlijk naartoe voor de Zara, daar in de buurt dus.
Ik ga er wel nog een keer naartoe met een plattegrond van 't internet
-edit- Ik zag onderstaande post over 't hoofd. Bedankt!
[..]
Bedankt!!!! Helemaal super (je bent dan ook een GeelSuperKuikenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ja ik vroeg het op hyves ook een keer, als maar rechtdoor. Mar je hebt steeds keuzes op linksaf rechtsaf zeg maar.
Ga je alsmaar rechtdoor ga je het gebouw uit via de kant naar soort woonboulevard te gaan, daarom neem ik als ik via het station de roltrap op ga in allexandrium, alles steeds rechts (ipv linkermanier rechtdoor) en dan kom je daarna bij de mcdonalds uit en daar loop je naar buiten en zit het links
dan kun je niet missen
Ik had namelijk de eerste keer geluisterd en iedereen zei rechtdoor. En dan sta je daar en dan is het niet rechtdoor maar links of rechts, en toen dacht ik laat ik steeds voor links kiezen, dan ga je aan einde een versmallend stuk door en dan ook een roltrap naar buiten uit en dan bij soort woonboulevard heel het stuk uitgelopen maar niet gevonden, dus vandaar dat ik het weet en probeer ik ook steeds iedereen mijn tip te gevenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:12 schreef Sosha het volgende:
[..]
Bedankt!!!! Helemaal super (je bent dan ook een GeelSuperKuiken)
Meen je dat? Ook 's middags? Dan wordt het weer eens tijd om te gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
Het is daar echt rustig nu, ongelofelijk.
Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
Het is daar echt rustig nu, ongelofelijk.
Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaan
Ik woon in de buurtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaan
zijn ze 's nachts niet heel druk bezig met opvouwen en rechttrekken en zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |