NEE MIJN PAPA LIJKT OP GC.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:10 schreef fyah het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je bedoelde dat je jezelf op george clooney vond lijken. ik vond het al een vernieuwende manier van zelfreflectie
Om de boel op te schonen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit roep je nu al een aantal dagen, maar toch kom je hier steeds terug. Waarom, als ik vragen mag?
je vergat webcammodelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik word zo moe van jouw eeuwige gekanker over dat het hier zo saai en kut en slechte wereld en jij bent zo goed en lekker en johnny depp en wij zijn nerds en blackbandanacrew en simba en je naaktfoto's en wij zijn stomme tieners en geen gevoel en huil en videotheek en losers en boodschappen doen en gekruldemondhoek en mooiemensen.com en date en telefoongesprekken opnemen en nog meer maar ik laat het hier even bij.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef fyah het volgende:
Ally zorg jij even voor wat muziek hier? Denk aan het thema
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef fyah het volgende:
Ally zorg jij even voor wat muziek hier? Denk aan het thema
Ja want in al die dagen dat je het roept zijn de gespreksonderwerpen veranderd. Niet lullig bedoeld verder, maar kan je dan niet beter op zoek naar een SC of subforum waar ze het wel over dingen hebben die je boeien?quote:
Kan je er ook maar 1 bedenken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja want in al die dagen dat je het roept zijn de gespreksonderwerpen veranderd. Niet lullig bedoeld verder, maar kan je dan niet beter op zoek naar een SC of subforum waar ze het wel over dingen hebben die je boeien?
Hayley Williamsquote:
Hehehequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef fyah het volgende:
[..]
Even fronten voor het West Inn maar geen kamer boeken
Weet ik veel. Of eentje waar ie zich beter thuis voelt in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je er ook maar 1 bedenken?
http://forum.ellegirl.nl/forumdisplay.php?f=6quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik veel. Of eentje waar ie zich beter thuis voelt in ieder geval.
Nee, dit is ook mijn sc, al die lui die later kwamen (Crack_, Salanogwat, Mouzernogwat, Tilizious, Chai) sodeflikkeren maar op, als de normen en regeltjes hun niet bevallen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja want in al die dagen dat je het roept zijn de gespreksonderwerpen veranderd. Niet lullig bedoeld verder, maar kan je dan niet beter op zoek naar een SC of subforum waar ze het wel over dingen hebben die je boeien?
Mensen die niet met veranderingen om kunnen gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dit is ook mijn sc, al die lui die later kwamen (Crack_, Salanogwat, Mouzernogwat, Tilizious, Chai) sodeflikkeren maar op, als de normen en regeltjes hun niet bevallen.
Jij denkt dat je de vader van de SC bent of zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dit is ook mijn sc, al die lui die later kwamen (Crack_, Salanogwat, Mouzernogwat, Tilizious, Chai sodeflikkeren maar op, als de normen en regeltjes hun niet bevallen.
Waarom beef met Crack_? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dit is ook mijn sc, al die lui die later kwamen (Crack_, Salanogwat, Mouzernogwat, Tilizious, Chai) sodeflikkeren maar op, als de normen en regeltjes hun niet bevallen.
Hij mekkert.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:20 schreef fyah het volgende:
[..]
Waarom beef met Crack_? Heb ik iets gemist?
Zie hem autistisch zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben pas weer 2 minuten in de SC aan het lezen. Ik zoek hem wel even.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
Moz, ik vind dat mijn grote quote van net ook wel in je fobo kan, onder die andere aangepaste.
Ze vond hem te oud en gluiperig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:20 schreef fyah het volgende:
[..]
Waarom beef met Crack_? Heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben pas weer 2 minuten in de SC aan het lezen. Ik zoek hem wel even.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik word zo moe van jouw eeuwige gekanker over dat het hier zo saai en kut en slechte wereld en jij bent zo goed en lekker en johnny depp en wij zijn nerds en blackbandanacrew en simba en je naaktfoto's en wij zijn stomme tieners en geen gevoel en huil en videotheek en losers en boodschappen doen en gekruldemondhoek en mooiemensen.com en date en telefoongesprekken opnemen en nog meer maar ik laat het hier even bij.
Hij wilde toch met haar in een tentje of zo?quote:
Pics van jou met je vrienden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een vrij sociaal persoon. Waarom zou je zoiets zeggen?
Je kan wel sociaal zijn enzo, maar mensen wegsturen omdat ze niet aan jouw regels kunnen houden duidt op autisme, vanwege je onvermogen om je aan te passen want je kan niet tegen veranderingen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wilde geen stemming maken hoor, ik vraag het me oprecht af. Jullie konden tocg gewoon opschieten op fobo de laatste keer dat ik keekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Naar aanleiding van een topic van Lakinogwat, gewoon, en een post van een Wakajawiko ofzo, heb ik besloten dat ik voortaan hier lekker mee ga posten, gewoon omdat het kan.![]()
Gezallich
![]()
he?
You just found that out, reaaaaaally?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef Japsnars het volgende:
Wtf, een versie van one met zang erover? Wat een pure kanker![]()
![]()
nee, hoorde hem laatst ook op slam fm. Maar wat een kankerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You just found that out, reaaaaaally?
toen was ik er alquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef Mozy het volgende:
Trouwens Lamon, je post pas een maand langer in de SC dan Chai of mij.
[..]Dus wat zeur je, me je "HET IS OOK MIJN SC *spasm*"
hij is ook regelmatig inclusief zang te beluisteren via 538quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef Japsnars het volgende:
Wtf, een versie van one met zang erover? Wat een pure kanker![]()
![]()
En hij zeurt dat Crack_ moet opsodeflikkeren.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, dat werkt niet. Ik vind ook dat jullie Crack_ moeten opnemen hier, want da's een heel lief meisje die heel veel te vertellen heeft. Ik ga haar meteen een PM-metje sturen of ze ook zin heeft om hier te slowchatten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Jij hebt het duidelijk niet naar je zin hier. Kun je wel zeggen dat zij op moeten flikkeren, maar dat gaat toch niet gebeuren. Wij kregen al op onze flikker als we onaardig deden tegen newbies. Daarbij is er niks jouw SC, tis gewoon een publiekelijk forum.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sinds ik hier post heb ik 5 extra notes gehad. Niet dat een haar op mijn hoofd er aan denkt om die betalend in te kijken, maar ik vraag me wel af wat voor bullshit daar in staatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
inb4 ludo die hier komt omdat lamon een tr plaatste
Ik heb er nog steeds 24.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef fyah het volgende:
[..]
Sinds ik hier post heb ik 5 extra notes gehad. Niet dat een haar op mijn hoofd er aan denkt om die betalend in te kijken, maar ik vraag me wel af wat voor bullshit daar in staat
Wat zeggen ze?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb sowieso geen vrienden. Wel stemmen in mn hoofd.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb sowieso geen vrienden. Wel stemmen in mn hoofd.
Meh dat had ik ook van de week. Zo een dikke grote mot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Maisnon het volgende:
ik heb net een hele grote vlinder van mn kamer weggejaagd. Was net een kleine vleermuisheel eng deed ie
Ze vragen of ik koffie wil, of we het weekend een biertje doen enzo. Soms zit ik met 6 man op de bank.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds 24.Ik weet die laatste.
[..]
Wat zeggen ze?
Ik heb er sinds mijn unban geen meer bij gekregen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, das een grap. Want er zijn geen pics.quote:
Dit spreekt elkaar aardig tegen inderdaad.quote:
Heb je er ook seks mee?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze vragen of ik koffie wil, of we het weekend een biertje doen enzo. Soms zit ik met 6 man op de bank.
ja bij jou gaat het vast over excessief schelden en uitlokken van anders usersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Van hem zeker als gangstaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, das een grap. Want er zijn geen pics.
Door zulke shit schaam ik me. Gelukkig dat dat basis is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:33 schreef Allure_ het volgende:
HAHAHAHAHA
"Wat betekent etcetera? Jeh iets met uh electronische apparaten enzeuh."
Die is master hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:33 schreef Allure_ het volgende:
HAHAHAHAHA
"Wat betekent etcetera? Jeh iets met uh electronische apparaten enzeuh."
Ik mag hier al een tijdje gewoon kanker zeggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:33 schreef fyah het volgende:
[..]
ja bij jou gaat het vast over excessief schelden en uitlokken van anders users
Ik heb het prima naar mijn zin als normale mensen zoals Dqod, JB, Ado, jij, die gozer met die ui van John Goodmann, en zelfs Lakitu, Skylark en Reetveter hier normaal posten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Jij hebt het duidelijk niet naar je zin hier. Kun je wel zeggen dat zij op moeten flikkeren, maar dat gaat toch niet gebeuren. Wij kregen al op onze flikker als we onaardig deden tegen newbies. Daarbij is er niks jouw SC, tis gewoon een publiekelijk forum.
Anyway, het maakt mij verder niks uit, het lijkt me voor jezelf erg frustrerend, that's all.
Jij was toch blank?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:34 schreef fyah het volgende:
[..]
Die is master heDat accent ook. Ik kan het 1:1 nadoen
Ik mag je best. Zolang je niet zeurt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het prima naar mijn zin als normale mensen zoals Dqod, JB, Ado, jij, die gozer met die ui van John Goodmann, en zelfs Lakitu, Skylark en Reetveter hier normaal posten.
Het valt dus best mee.
Maar ja, groepsgedrag he...
Ik heb mijn notes al wel een keertje via een supersnitchmod gekregen en het is allemaal zo spannend niet. Aanvragen downloadlinkje, typen in caps en blablaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mag hier al een tijdje gewoon kanker zeggen.Ik heb daar volgens mij in het begin nog wel een note voor gekregen.
Ja moet je eerst gaan uitleggen dat kanker een minder erge ziekte is als tering en tiefus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mag hier al een tijdje gewoon kanker zeggen.Ik heb daar volgens mij in het begin nog wel een note voor gekregen.
Laki en Sky haken niet meer op je in omdat ze anders bans krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het prima naar mijn zin als normale mensen zoals Dqod, JB, Ado, jij, die gozer met die ui van John Goodmann, en zelfs Lakitu, Skylark en Reetveter hier normaal posten.
Het valt dus best mee.
Ik ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:34 schreef fyah het volgende:
[..]
Die is master heDat accent ook. Ik kan het 1:1 nadoen
Ik word nergens genoemdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het valt dus best mee.
Ach ook lang niet alle gesprekken boeien mij en ik heb af en toe ook zat van dat gescheld opelkaar, maar dan ga ik gewoon wat anders doen ipv me eraan te ergeren. Of ik lees er gewoon overheen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het valt dus best mee.
ik ook niet man, ik ook niet. maar hij voegt toch niks toe aan mijn leven.quote:
Erger jij je ook aan mijn "gezeik" over konten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ook lang niet alle gesprekken boeien mij en ik heb af en toe ook zat van dat gescheld opelkaar, maar dan ga ik gewoon wat anders doen ipv me eraan te ergeren. Of ik lees er gewoon overheen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik ook niet man, ik ook niet. maar hij voegt toch niks toe aan mijn leven.
Je pist over konten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Erger jij je ook aan mijn "gezeik" over konten?
Zo vaak heb je het daar toch ook niet over? Bovendien neem ik lang niet alles serieus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Erger jij je ook aan mijn "gezeik" over konten?
Japsnars en Reetveter vinden van wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo vaak heb je het daar toch ook niet over? Bovendien neem ik lang niet alles serieus.
hoi ynuhhquote:
Lekker laten zeuren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Japsnars en Reetveter vinden van wel.
De laatste tijd wel constant als ik aanwezig ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo vaak heb je het daar toch ook niet over? Bovendien neem ik lang niet alles serieus.
Ik geef alleen mijn meningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |