ja hoor momentje ff uploadenquote:
Succesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Zeroku het volgende:
Flash, als we allebei precies hetzelfde gemiddelde aanhouden duurt het nog 6.31 jaar![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[TAL SC #212] Happy Birthday Tombo
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Zeroku het volgende:
Flash, als we allebei precies hetzelfde gemiddelde aanhouden duurt het nog 6.31 jaar![]()
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Naja, als geoloog kijk ik niet op een miljoen jaar hmm
Jeujquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef crv het volgende:
Voor Fles
http://i36.tinypic.com/2afzaxc.jpg
http://i35.tinypic.com/2qbu3j9.jpg
Oh en als je tijdens je vakantie wat gemist heb meil het me dan, kijk ik wat ik kan doen voor je
Nja, omdat je vond dat het snel gingquote:
Okequote:[..]
Nou gewoon, wel goed hoorvanmiddag weer fysio gehad en zo
Bouwvak nu he, de laatste smoes die we nog niet gehoord haddenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
En met je huisje? daar al iets over gehoord?
Ja toch : Wollbachquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeujdouble play
![]()
Waar is dat? Ook langs de Kandertalbahn? Nee toch?
Yepquote:
Da schiet niet op neequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bouwvak nu he, de laatste smoes die we nog niet gehoord hadden
zeikerd, je neukt teveelquote:
Had je dat topic nog niet gezien dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yepen er zullen altijd mensen zijn die je dat blijven nadragen. Zo grappig als dat was
Neuh. Raad eens of ik er op zit te wachten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had je dat topic nog niet gezien dan?
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (2)
Ruhetagquote:
Ben jij eigenlijk ooit mod o.i.d. geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Raad eens of ik er op zit te wachten?![]()
Ik heb wel positievere dingen voor Fok betekend dacht ik
Niet dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Raad eens of ik er op zit te wachten?![]()
Ik heb wel positievere dingen voor Fok betekend dacht ik
Ook ja. GC, anderhalf jaar. Daarnaast heb ik een forum voor Gadgets opgezet, wat helaas vrij kort daarna weer een zachte dood stierfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk ooit mod o.i.d. geweest?
Ook zoiets ja. Daar zal onze vriend Loveless over anderhalf jaar wel grappig over komen doen. Aannemende dat hij met alles een jaar of 6 achterlooptquote:
Dat KAN een hele goeie smoes zijn, als het om een hovenier gingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:56 schreef crv het volgende:
Kut heb een voicmeel gemist van een recruiter toen ik aan het grasmaaien was
nee, ben bezig met een nieuwe uitdaging en die gast heeft me vanavond gebeld dus. moet waarschijnlijk volgende week even naar duitsland op en neer voor een gesprekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat KAN een hele goeie smoes zijn, als het om een hovenier ging
Swooshquote:
quote:
De Rheinbrücke over of zo. Pfffquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef crv het volgende:
[..]
nee, ben bezig met een nieuwe uitdaging en die gast heeft me vanavond gebeld dus. moet waarschijnlijk volgende week even naar duitsland op en neer voor een gesprek
welterustenquote:
Wat bedoel je met 'ook'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook ja. GC, anderhalf jaar. Daarnaast heb ik een forum voor Gadgets opgezet, wat helaas vrij kort daarna weer een zachte dood stierf
quote:
Dat ik nog wel meer leuke dingen voor of namens fok gedaan hebquote:
Wel declarabel? Goed voor de kilometers iigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
nee naar Köln of Frankfurt geloof ik weet nog niet exact. ff voor een interview
hoop hetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel declarabel? Goed voor de kilometers iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |