Trustequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat DK het zelf niet meer trekt, en ik begin ook steeds vermoeider te worden, dus ik ga slapen.![]()
![]()
Slaapze!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat DK het zelf niet meer trekt, en ik begin ook steeds vermoeider te worden, dus ik ga slapen.![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Ik was voor Floortje toen en was toen zelfs een tijd boos dat Rafaella had gewonnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om een of andere reden vind ik dit ook geen gemis voor de menschheid
QFTquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was voor Floortje toen en was toen zelfs een tijd boos dat Rafaella had gewonnen
Jij hebt ook al genoeg posts.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie moeten echt ff wat minder snel gaan hoor, anders trek ik het gewoon niet
Ik kan wel een poging wagenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh komen jullie me inhalen of wat?![]()
![]()
trusten pingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Ik moest op mijn video in mijn sig klikken, nu kan ik weer slapen
flesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh komen jullie me inhalen of wat?![]()
![]()
Je post 47 posts per dag harder dan ik geloof ikquote:
truste poepquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Je leest terug?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Truste poepeschetekakkestrontje van mequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was voor Floortje toen en was toen zelfs een tijd boos dat Rafaella had gewonnen
In de vakantie heb ik wel echt veel gepost ja, maar ook daarvoor al. Maar vanaf augustus wordt het wel ff minder denk ik ivm nieuwe school enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je post 47 posts per dag harder dan ik geloof ikdat is dus een jaar of 8 minstens
En aan dergelijke postaantallen ga je dat echt niet volhouden, neem dat maar van mij aan
Ben dr besodemieterdquote:
Nou gewoon, wel goed hoorquote:Hoe is het?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |