abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85014304
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef rakotto het volgende:

[..]

Precies. Hypocriete Amerikanen.
het zijn fundamentalisten zie die filmpjes maar
pi_85014314
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat mensen die zich zo ontzettend schuldig maken aan selectieve verontwaardiging zichzelf serieus kunnen nemen. :')

Er wordt hier met krachttermen als "de grootste misdaad" van de laatste jaren gepleegd door de Islam., gesmeten. :')

De Holocaust was een misdaad gepleegd door het Christendom. En Pearl Harbor een misdaad gepleegd door het Jodendom. :N

Klinkt belachelijk hé? Is 't ook. :{

En zoveel heisa om een inside job. :N

:{²
:')
pi_85022447
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 17:39 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

het zijn fundamentalisten zie die filmpjes maar
ach ja, je hebt ze in beide geloven, van die hate-mongers .. en bij het derde van hetzelfde soort trouwens ook. Inherent aan die religie? Aan de ene kant heel tolerant en aan de andere kant haatdragend voor andersdenkenden, het is maar in welke context je een stukje tekst wil plaatsen (of juist niet) ?
pleased to meet you
pi_85052325
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef moussie het volgende:

[..]

ach ja, je hebt ze in beide geloven, van die hate-mongers .. en bij het derde van hetzelfde soort trouwens ook. Inherent aan die religie? Aan de ene kant heel tolerant en aan de andere kant haatdragend voor andersdenkenden, het is maar in welke context je een stukje tekst wil plaatsen (of juist niet) ?
ja dat bedoel ik Amerika zit vol christelijke talibaners
pi_85053622
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef moussie het volgende:

[..]

Het is een populair mantra onder links om maar vooral niet te hard te zijn over moslimextremisten om te stellen dat idiote gristenen net zo erg zouden zijn als die geflipte moslims.

Maar als je dan vraagt om een voorbeeld waarbij 19 achterlijke gristenen 3000 mensen hebben weten om te leggen, dan blijft het stil.

De extremistische islam is veel hardnekkiger en venijniger dan de relatief onzichtbare gristelijke idiote extremisten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85059741
Waanzinnig plan, een klap/ferme mep in het gezicht van de gemiddelde moslim, denk ik, gewoon doen! Bidden op een enom graf vol Gristenen. Daar komt niemand,geen moslims iig echt niet, geniaal plan eigenlijk. :6

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 09-08-2010 18:50:57 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:51:38 #182
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85073101
Ik heb die site eens doorgelezen, http://www.cordobainitiative.org/. Het is nogal een vroom clubje, dat het in zeer algemene termen heeft over de kloof tussen de West en de Islam, en hoe die te dichten "door met elkaar in gesprek te blijven". Men doet in de korte tekstjes verwoede pogingen om de overeenkomsten tussen christenen, joden en moslims te verduidelijken, de "volkeren van het Boek" – alsof er geen andere levensovertuigingen de moeite van het vermelden waard zijn. Terloops heeft men het nog even over het Islamitische recht en de voordelen daarvan, maar of het nou werkelijk de bedoeling is om die vorm van rechtspraak sociaal bespreekbaar te maken, is me nog niet helder.

Alles bij elkaar: een hoop vaag religieus gekwezel, waar ik stiekem helemaal niks van moet hebben en dat ik van een afstandje met gepast wantrouwen bekijk. Er zal wel een markt voor zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:37:56 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85105480
http://www.geenstijl.nl/m(...)naast_ground_ze.html

als dit waar is en doorgaat, lach ik echt de ballen uit mijn broek! wat een mooi koekje van eigen deeg, zeldzaam. _O-

voor mensen die allergisch zijn voor gs:

http://www.dailygut.com/?i=4696
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85105533
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:37 schreef zoalshetis het volgende:

als dit waar is en doorgaat, lach ik echt de ballen uit mijn broek! wat een mooi koekje van eigen deeg, zeldzaam. _O-
En dan blijkt dat de moslims daar geen probleem mee hebben maar christen fundi's wel.

Lach ik me de ballen uit m'n broek _O-
Leaf
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:41:10 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85105593
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:39 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En dan blijkt dat de moslims daar geen probleem mee hebben maar christen fundi's wel.

Lach ik me de ballen uit m'n broek _O-
ja, dat geef ik toe. zou ook erg lachwekkend zijn. moslims zullen nu idd wel roepen dat het allemaal niet uitmaakt, ze kunnen en durven niets anders. maar wat een zure koppen zullen er de moskee het cultureel islamitisch centrum binnengaan. vergeet ook de geldschieters uit arabië niet :D
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:58:08 #186
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85108784
Nou, nu nog een SM-fotostudio ergens in die buurt en ook de Telegraaf heeft weer iets om eenzaam heisa over te schoppen. :O.

Wat een kinderachtig gezeik wordt dit zeg, godallemachtig. :').
  Donald Duck held dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:02:06 #187
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_85108942
quote:

Ik vind het een briljant plan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:06:15 #188
207372 bastibro
I`ll get there
pi_85109083
Lekker mannetje he, die Imam Rauf.
Een verkapte extremist als je het mij vraagt, een grote provocatie!

http://liveshots.blogs.fo(...)que-imam-to-mideast/

VIDEO

[ Bericht 16% gewijzigd door bastibro op 10-08-2010 20:12:22 ]
pi_85109230
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, dat geef ik toe. zou ook erg lachwekkend zijn. moslims zullen nu idd wel roepen dat het allemaal niet uitmaakt, ze kunnen en durven niets anders. maar wat een zure koppen zullen er de moskee het cultureel islamitisch centrum binnengaan. vergeet ook de geldschieters uit arabië niet :D
Als ze echt moeite hebben met homo's e.d., dan zouden ze ergens in een hutje op de hei gaan zitten en niet midden in een wereldstad.
Leaf
  Donald Duck held dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:11:18 #190
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_85109282
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:09 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als ze echt moeite hebben met homo's e.d., dan zouden ze ergens in een hutje op de hei gaan zitten en niet midden in een wereldstad.
Dat zal nu dus blijken, het is een mooie test voor ze.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:11:55 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85109307
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef Ringo het volgende:
Nou, nu nog een SM-fotostudio ergens in die buurt en ook de Telegraaf heeft weer iets om eenzaam heisa over te schoppen. :O.

Wat een kinderachtig gezeik wordt dit zeg, godallemachtig. :').
ik hoop dat de puist eindelijk zijn pus verliest.
pi_85109557
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat zal nu dus blijken, het is een mooie test voor ze.
Goed plan. Dus eerst de moskee bouwen, dan die homo bar ernaast. Anders valt het niet te testen he.
Leaf
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:20:19 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85109622
de bar is trouwens ook voorzien van een alcohol vrije verdieping, zodat homofiele moslims zich er ook thuis kunnen voelen. hoeveel meer compassie wil je hebben?
pi_85109721
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
de bar is trouwens ook voorzien van een alcohol vrije verdieping, zodat homofiele moslims zich er ook thuis kunnen voelen. hoeveel meer compassie wil je hebben?
Nu nog al die andere zeikerds ophouden. Kunnen beide zaken geregeld worden ^O^
Leaf
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:23:05 #195
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85109729
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik hoop dat de puist eindelijk zijn pus verliest.
Ja, nou. "It stabs hearts", zei Sarah Palin over het moskeeplan. Die conservatieve überbitch zal ongetwijfeld heel blij zijn met dit sarrige ego-project van een of andere relnicht.

Als je het nou hebt over een provocatie over de dooie ruggen van duizenden 911-slachtoffers, dan is het dit mediacircus wel.
Maar goed, de mensheid heeft zo z'n verzetjes nodig. :').
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:27:49 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85109899
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ja, nou. "It stabs hearts", zei Sarah Palin over het moskeeplan. Die conservatieve überbitch zal ongetwijfeld heel blij zijn met dit sarrige ego-project van een of andere relnicht.

Als je het nou hebt over een provocatie over de dooie ruggen van duizenden 911-slachtoffers, dan is het dit mediacircus wel.
Maar goed, de mensheid heeft zo z'n verzetjes nodig. :').
en drain.
pi_85109934
quote:

:D kunnen die moslims samen werken met die christelijke fundamentalisten :')
pi_85110032
Dat centrum komt er gewoon
Wilders hoeft ook niet te gaan . Laat hem zn ticket maar lekker uit eigen zak betalen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')