quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar de meeste gingen alleen met Kerst naar de kerk, net zoals wij ongeveer.
Ja, dat is mijn ervaring. Wil je nog verder commentaar leveren, of is die smilie genoeg en weet je het niet meer? Want dan weet ik ook dat ik klaar ben met de discussie.quote:
Nederlands volk gaat ook nauwelijks naar de kerk, meeste alleen met Kerst, in mijn omgeving tenminste.quote:
Nee, niet een dorpje, integendeel. En ik woon in Brabant dus je zult er wel Katholieken vinden ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef bloodymary het volgende:
Oh, jij zit ergens in een dorpje tussen schijnkatholieken? En je praat dus vanuit dat perspectief?
Het aantal kerken en kruisen daar is opvallend. Dat zie je hier echt niet. Amerika is een erg Christelijk land. Niet van oorsprong, hoewel ze vaak denken van wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:48 schreef Frollo het volgende:
Vast wel, maar ik denk dat er ook een hoop Amerikanen juist trots zijn op hun godsdienstvrijheid.
Natuurlijk, dat weet ik allemaal wel, maar ik denk dat jij en ik dan verschillende opvattingen hebben over wat een land christelijk maakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het aantal kerken en kruisen daar is opvallend. Dat zie je hier echt niet. Amerika is een erg Christelijk land. Niet van oorsprong, hoewel ze vaak denken van wel.
Het is een teken!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef Bellatrix het volgende:
Prachtig dat die kerk nauwelijks is beschadigd, en toch zo dicht bij het onheil heeft gestaan.
Dat kan natuurlijk geen toeval zijn!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef Bellatrix het volgende:
Prachtig dat die kerk nauwelijks is beschadigd, en toch zo dicht bij het onheil heeft gestaan.
Tja, Vietnam he.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:04 schreef Dubby het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk geen toeval zijn!!
Ik vond het ook zo opmerkelijk dat die ene kar met Vietnamese loempia's zo ongeschonden uit de strijd kwam die dag.
quote:
Amerika is een democratische land, als het daar democratisch wordt bepaald dan is het PUNT UITquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Vanzwanen het volgende:
Ik snap dat nietWaarom in vredesnaam een moskee daar? Komop hey, zie je het al voor je midden in Amsterdam-centrum een moskee? Stap je bij Amsterdam Centraal uit word je eerst nog door een bouwput geconfronteerd en een lompe moskee.
Ik heb niets tegen moslims, maar zoek alsjeblieft een andere plek
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:52 schreef gde3 het volgende:
[..]
Amerika is een democratische land, als het daar democratisch wordt bepaald dan is het PUNT UIT
NEE HET IS ZOALSHETISquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niets punt uit. dan nog mag je kritiek geven.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:32 schreef gde3 het volgende:
[..]
NEE HET IS ZOALSHETIS
EN NU IS HET PUNT UIT
NEE!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:32 schreef gde3 het volgende:
[..]
NEE HET IS ZOALSHETIS
EN NU IS HET PUNT UIT
god belde net. of jij je bek wil houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:32 schreef gde3 het volgende:
[..]
NEE HET IS ZOALSHETIS
EN NU IS HET PUNT UIT
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |