Wat leuk. Toen nog jong en onschuldig. Knorretje althans.quote:
Niet zeiken, was een hartstikke leuk wief.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:53 schreef Stefan het volgende:
Is dit Bridgette van de serie Medium?
[ afbeelding ]
Ze wilde bij de politie of in de beveiliging.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:53 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Tessje heet zequote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:53 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:57 schreef yvonne het volgende:
Niet zeiken, was een hartstikke leuk wief.
Ja, zeker weten dat ze een leuk mens was/is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:57 schreef yvonne het volgende:
alleen als homos dat doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dus als ik het goed heb doen jullie aan tietoplegging tijdens meetings![]()
Is dat lekker?
Ik weet toch niet wie ze was/is. Tesje zegt me ook niet veel. En ze lijkt op Bridgettequote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Try before you diequote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dus als ik het goed heb doen jullie aan tietoplegging tijdens meetings![]()
Is dat lekker?
Die kennen we ook niet, dus daar schieten we ook niks mee op hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:00 schreef Stefan het volgende:
Ik weet toch niet wie ze was/is. Tesje zegt me ook niet veel. En ze lijkt op Bridgette
[ afbeelding ]
Ha vandaar die wasknijpers op je kutquote:
En die kleine slak van je die jij ooit in BE hebt proberen te douwen.quote:
Wij zijn overgestapt op startkabelsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer dat Mir dat niet meer kan hebben he
Oja, dat weet ik nog wel ja. Dat was nadat ze me had gepijpt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
En die kleine slak van je die jij ooit in BE hebt proberen te douwen.
Tessje.quote:
Mag mrs_ballbricker.jpg ook ff online in dit topique?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben z'n moeder
[..]
Godschristus
2001?
2002?
Man man man, alles heeft allang online gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |