Wat leuk. Toen nog jong en onschuldig. Knorretje althans.quote:
Niet zeiken, was een hartstikke leuk wief.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:53 schreef Stefan het volgende:
Is dit Bridgette van de serie Medium?
[ afbeelding ]
Ze wilde bij de politie of in de beveiliging.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:53 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Tessje heet zequote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:53 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:57 schreef yvonne het volgende:
Niet zeiken, was een hartstikke leuk wief.
Ja, zeker weten dat ze een leuk mens was/is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:57 schreef yvonne het volgende:
alleen als homos dat doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dus als ik het goed heb doen jullie aan tietoplegging tijdens meetings![]()
Is dat lekker?
Ik weet toch niet wie ze was/is. Tesje zegt me ook niet veel. En ze lijkt op Bridgettequote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Try before you diequote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dus als ik het goed heb doen jullie aan tietoplegging tijdens meetings![]()
Is dat lekker?
Die kennen we ook niet, dus daar schieten we ook niks mee op hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:00 schreef Stefan het volgende:
Ik weet toch niet wie ze was/is. Tesje zegt me ook niet veel. En ze lijkt op Bridgette
[ afbeelding ]
Ha vandaar die wasknijpers op je kutquote:
En die kleine slak van je die jij ooit in BE hebt proberen te douwen.quote:
Wij zijn overgestapt op startkabelsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer dat Mir dat niet meer kan hebben he
Oja, dat weet ik nog wel ja. Dat was nadat ze me had gepijpt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
En die kleine slak van je die jij ooit in BE hebt proberen te douwen.
Tessje.quote:
Mag mrs_ballbricker.jpg ook ff online in dit topique?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben z'n moeder
[..]
Godschristus
2001?
2002?
Man man man, alles heeft allang online gestaan.
Monopoliegeldquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oja, dat weet ik nog wel ja. Dat was nadat ze me had gepijpt.
Nah, dat is geen FOK!meeting, dat is een gestolen foto.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mag mrs_ballbricker.jpg ook ff online in dit topique?
gestolen? Dacht dat die ook gewoon op een meeting genomen was en dat je dronken was, ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nah, dat is geen FOK!meeting, dat is een gestolen foto.
Nope.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gestolen?
Nope.[quote]Op woensdag 4 augustus 2010 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gestolen? Dacht dat die ook gewoon op een meeting genomen was en dat je dronken was, ofzo.
Wie is die man wiens piemel afgeplakt is? Golfer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:01 schreef Stefan het volgende:
Wat was die SunChaser toch een aandachtshoer
[ afbeelding ]
hmm naja heb 'm al heel lang en je kunt wel raden van wie die afkomtquote:
Da's de man die dames als Yvonne, Bolletje en Just Me van hun kruk liet glijden en waarvan ik weet dat ie niet met zn porum op het forum wil.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie is die man wiens piemel afgeplakt is? Golfer?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:10 schreef Stefan het volgende:
Da's de man die dames als Yvonne, Bolletje en Just Me van hun kruk liet glijden en waarvan ik weet dat ie niet met zn porum op het forum wil.
Uhuh!quote:
Die vond ik altijd tof.quote:
Zo denk ik er ook over, soms is het nog wel leuk om even langs te gaan op een meeting, maar het is allang niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:57 schreef just me het volgende:
Ik vind het te ver weg om even langs te komenEn ik heb niets meer met de "jonge" fokkers
Vergeet niet dat ik niet een van de jongste fokkers ben
Ik heb nog wel eens contact met wat oldbies en dat is eigenlijk wel goed! Ik denk niet dat je moet proberen iets terug te krijgen wat 6 jaar geleden gespeeld heeft.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:23 schreef Merel het volgende:
Ik weet echt van de helft van de mensen op de foto's niet meer wie het zijnIs dat een teken dat ik oud word?
Ik vind minimeets nog leuk, met een aantal bekenden afspreken. Zoals de karaokemeet bv 2 jaar terug. Of gewoon op een terrasje zitten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, soms is het nog wel leuk om even langs te gaan op een meeting, maar het is allang niet meer wat het geweest is.
Ik mis het ook niet, vind het leuk om bij tijd en wijle eens wat bekenden terug te zien.
Wie?quote:
Gelukkig welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:35 schreef Oksel het volgende:
Er komt een nieuwe generatie Fok!ers aan, dat is logisch.
Sorryquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
SorryIk dacht even dat je mijn dochter was maar ik begin ook een tikke oud en vergeetachtig te worden!
Te jong? Ochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:41 schreef Oksel het volgende:
Ik was toen ik mij regde op Fok!, 10 jaar geleden, gewoon te jong om naar zulke meets te gaan..Ik was toen 15-16! En nu woon ik in een aardig huisje, aardig wat ruimte.. dus tja, dan kun je het zelf organiseren
Jij bent nooit te jong geweestquote:
Ik heb geen zin in een meet waar het enige gespreksonderwerp het forum zelf isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:46 schreef Oksel het volgende:
Hoop leuke foto's..Gellar, Semtex, Tara en yvonne pik je er meteen tussen uit..
![]()
Als alle mensen hier in dit topic nou ook gewoon eens gezellig komen BBQ'en de 11e.. dan hebben we tenminste ook weer nieuw foto materiaal voor de komende jaren..Dus; waarom komen jullie niet? Het is misschien ver weg, maar je kan dus gewoon gezellig komen kamperen..
Genoeg ruimte!
Hm volgens mij was ik toen met DIGGER mee, maar weet niet zeker meerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:21 schreef Stefan het volgende:
Vixen, wie was eigenlijk die FOK!ker die jouw chaperone was op de Wageningenmeet?
Dat was dan ook de beste chaperone die je kon hebben in 2000quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Hm volgens mij was ik toen met DIGGER mee, maar weet niet zeker meer
En als ik je garandeer dat dat niet zo is..?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een meet waar het enige gespreksonderwerp het forum zelf is
Haar wat ken je van vroeger?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:32 schreef Oksel het volgende:
[..]
Vix! Ja, jouw ken ik ook nog wel van vroeger..
Weet ik veel..quote:
Dat zijn geen meetings, da's gewoon afspreken met vrienden/kennissen die je toevallig via FOK! kentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind minimeets nog leuk, met een aantal bekenden afspreken. Zoals de karaokemeet bv 2 jaar terug. Of gewoon op een terrasje zitten.
Onzin, minimeets zijn meets waarbij je mensen ontmoet die je nog niet kent of eerder hebt gezien. Had laatst een pokermeet met 7 vissen van FOK!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zijn geen meetings, da's gewoon afspreken met vrienden/kennissen die je toevallig via FOK! kent.
Dan zijn het toch geen bekenden!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Onzin, minimeets zijn meets waarbij je mensen ontmoet die je nog niet kent of eerder hebt gezien. Had laatst een pokermeet met 7 vissen van FOK!
Ja hoe danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Weet ik veel..Geloof dat we vroeger nog wel eens op MSN zaten ofzo. Jaaaaaaa-ren terug. Toen ik nog anders op Fok! heette..
precies, en mensen die het toch meets noemen doen dat om stoer te doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik zie nog wel eens mensen die ik via FOK! ken, Missbliss, Sinceria, Re, UIO_AMS, Ripley bijv, maar dat zijn dan geen meets meer.
Vet stoer namelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:45 schreef Maanvis het volgende:
mensen die het toch meets noemen doen dat om stoer te doen.
Had wel een mini meet tijd terug, nu spreek ik regelmatig met die mensen afquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zijn geen meetings, da's gewoon afspreken met vrienden/kennissen die je toevallig via FOK! kent.
Nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:32 schreef Oksel het volgende:
[..]
En als ik je garandeer dat dat niet zo is..?
Wat waren jullie allemaal jong toen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef Bolletje... het volgende:
Oke, ik ben ook even in mijn papieren archief gedoken en heb een kleine selectie gefotografeerd
Zie hier het resultaat: http://picasaweb.google.com/117828357253392024067/Fok#
Nee, ze wijst Priscella aan in BB!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat waren jullie allemaal jong toen!
Ik zie het niet goed, brengt yvonne nou op die laatste foto ein hitlergruss?![]()
![]()
PS: Leuke orbs.
ik schrok alquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee, ze wijst Priscella aan in BB!
Jezus, ik was helemaal vergeten dat zij bestond!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef Bolletje... het volgende:
Nee, ze wijst Priscella aan in BB!
Jaaa raar he, ik zat door die foto's heen te bladeren, en dan heb je zoveel OH JA momenten!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jezus, ik was helemaal vergeten dat zij bestond!
Al die mensen die je gewoon vergeet!
Er was ooit een foto van haar en mij in een discotheek in de Amstelstraat (niet de iT) tijdens de Homo meet, hahaha. Zijn we eerst nog uit eten geweest in de Waag. Hoe heette dat mens met dat donkere haar uit Purmerend? Die was daar ook bij! Oxazepam!!
Hij begon hoor *wijstquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:58 schreef Juup© het volgende:
Het moddergooien is weer begonnen?
[ afbeelding ]
Vixen was dat niet een meet in Breda?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef Maanvis het volgende:
ik ken niemand op die foto's vixje, weet je zeker dat het FOK! meets waren?
Zeker! Er schiet me ineens ook nog iets te binnen over die homo meet. Er was maar beperkt plek ofzo en daardoor moest je je opgeven en er waren mensen die wilden dat Opa niet meeging omdat hij teveel zoop. Hahahaha. Dat liet ik hem toen weten en toen werd hij woedend. Hahaha. Leeft die man nog? Ik weet niet hoe oud hij toen was, maar hij zal nu dus 10 jaar ouder zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:29 schreef just me het volgende:
Ja Gellar die foto's brengen wel leuke herinneringen terug!
Dan zitten golfer en ik lekker in Toscanequote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:46 schreef Oksel het volgende:
Als alle mensen hier in dit topic nou ook gewoon eens gezellig komen BBQ'en de 11e.. dan hebben we tenminste ook weer nieuw foto materiaal voor de komende jaren..Dus; waarom komen jullie niet? Het is misschien ver weg, maar je kan dus gewoon gezellig komen kamperen..
Genoeg ruimte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |