quote:De jury moet gaan beslissen of een jongen schuldig is aan de moord op zijn vader. Het lijkt allemaal heel duidelijk te zijn dat hij het heeft gedaan en alle juryleden denken snel naar huis te kunnen gaan. Maar één jurylid is niet overtuigd van zijn schuld en als één iemand tegen de veroordeling is komt er geen veroordeling. Ze zullen elkaar moeten zien te overtuigen van hun mening.
Warmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Flitspaal het volgende:
Beiden oscar gewonnen voor beste acteur?
quote:
Osaka goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef Doks het volgende:
blind shot
Nagasaki
Fukuoka
Kobe
Yokohama
Osaka
Hiroshima
Sapporo
Kyoto
Tokyo
t zal me niks verbazen als ik alles fout heb
Kyoto, Hiroshima en Nagasaki ook nog goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Fukuoka
Sapporo
Tokyo
Kyoto
Osaka
Yokohama
Hiroshima
Nagasaki
Kobe
?
Tokyo erbij!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Kobe
Tokyo
Fukuoka
Kyoto
Osaka
Yokohama
Hiroshima
Nagasaki
Sapporo
?
Stand AKQ #2012:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Sapporo
Tokyo
Yokohama
Kyoto
Osaka
Kobe
Hiroshima
Nagasaki
Fukuoka
?
quote:& Company is een van oorsprong Amerikaans consultancy bureau, dat zich focust op de strategische vraagstukken van organisaties. Wereldwijd heeft
circa 7.500 consultants verspreid over 90 vestigingen in 51 landen.
Sorry, was even iets aan het bekijken. Het was inderdaad Hitchcock.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:31 schreef BartMegens het volgende:
Ken de film niet, maar Alfred Hitchcock maybe?
Gmblquote:
quote:
Ja maar ik wou een vraag stellen over Kelsey Grammer dat had ik al in m'n hoofd toen ik het typtequote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:19 schreef BartMegens het volgende:
Ik ging je al een punt geven bij je eerste post! Dus punt blijft, vraag voor jou!
Nice try but no cigarquote:
Yup, maar niet met taalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:24 schreef BartMegens het volgende:
Whahaha! Ik wed dat de Grammer Awards wel bestaan, iets met taal denk ik.
Een van die kerels van Bottom? Die hadden een film die volgens mij guesthouse paradiso heette.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:53 schreef BasOne het volgende:
Iedereen al naar bed?
Deze acteur/komiek vormde een duo met een huis
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:16 schreef BasOne het volgende:
Grammy GO@#%@#%@#%
Nu heb ik m'n vraag verneukt
Ik geloof dat deze acteur wel eens een gastrol in Bottom heeft gespeeldquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Een van die kerels van Bottom? Die hadden een film die volgens mij guesthouse paradiso heette.
Ik hoefde hem eigenlijk niet op te zoeken omdat ik precies dezelfde komiek in gedachten had.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:37 schreef BasOne het volgende:
Simon and Garfunkel, en die versie is veeeeeeel beter
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:41 schreef BasOne het volgende:
The Bangles hadden 2 grote hits, 1 met een raar loopje
Welke hit was dat?
Cobra is uitgesloten van deelname omdat hij dat nu gewoon weet![]()
Oh yeah do it for me Ofyquote:
Het was een geintje....quote:
Dat is heel dichtbij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:17 schreef Cobra4 het volgende:
Je hebt het vast over het Kattegat. Maar welke plaatsen. Geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was jij vandaag om de beurt om dat te doen.quote:
microsoft heeft het gebruikt voor de presentatie van ik dacht windows xpquote:
Sorry, toen was ik op vakantie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef steekbal het volgende:
[..]
microsoft heeft het gebruikt voor de presentatie van ik dacht windows xp
Zo kwam ik er ook opquote:
Laura Dekker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Even een snelle, moet weg...
[ afbeelding ]
Wie?
quote:
een fout, en een ontbrekend...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:35 schreef iamredleader het volgende:
Laughing my ass off
Best Female Friend
What the fuck
Rolling on the floor, laughing
In my humble opinion
Read the Fucking manual
As Far as I know
Great minds think alike
Not suitable for work
Shut the fuck up
IANAL??
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:34 schreef Bart het volgende:
Wat betekenen de volgende afkortingen:
LMAO Laughing my ass off
BFF Best friend forever
WTF What the fuck
ROFL rolling on the floor, laughing
IMHO in my humble opion
RTFM read the fucking manual
AFAIK As far as i know
GMTA great minds think aline
IANAL ?
NSFW not safe for work
STFU shut the fuck up
De eerste met een complete correcte lijst krijgt het punt!
Stand AKQ #2012:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:41 schreef Quyxz_ het volgende:
IANAL is 'I am not a lawyer'
Dus dan wordt het:
LMAO - laughing my ass off
BFF - best friend forever
WTF - what the fuck
ROFL - rolling on the floor laughing
IMHO - in my humble opion
RTFM - read the fucking manual
AFAIK - as far as i know
GMTA - great minds think alike
IANAL - I am not a lawyer
NSFW - not safe for work
STFU - shut the fuck up
Wordt wel eens gebruikt in van die topics als: ik ben genaaid door een webwinkel, wat moet ik doen? En dat iemand dat zegt: IANAL, maar ik zou dit of dat doen.quote:
Stand AKQ #2012:quote:
Helemaal goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Jan Vennegoor of Hesselink
In het Celtic shirt?
In een Family Guy aflevering (ik meen "Stewie kills Lois") zit er ook een verwijzing naar waarbij Peter een bout had gelegd op het betreffende dek omdat hij dacht dat dat hoorde.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:59 schreef steekbal het volgende:
moet gelijk aan South Park denken, Mr. Poop
die bedoelde i ja, hoe kom ik nou aan ringworm ?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:37 schreef steekbal het volgende:
[..]
die bedoelde i ja, hoe kom ik nou aan ringworm ?
Ik dacht eerst lintworm, maar in de vraag stond "die bij dieren kan voorkomen" dus toen dacht ik: nee, want lintworm is ook bij mensen. Uiteindelijk toch maar gegoktquote:
Als het Nederlandse woord een letterlijke vertaling is, dan niet nee. Geen idee echter of mijn antwoord goed isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Doks het volgende:
misschien had je het grieks er niet bij moeten zetten
Weggevertje voor degenen die Grieks hebben gehad...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:03 schreef steekbal het volgende:
[..]
idd, door grieks erbij weggevertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom over een half uur weer online met eventueel nog een hint of nieuwe vraag als dat nodig is!I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
8088?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef zebaz het volgende:
We nerden nog even door... voor de oudjes:
In de oorspronkelijke IBM PC zat een CPU met een kloksnelheid van maarliefst 4,77 Mhz. Wat was het typenummer van deze Intel CPU?
Bart +1quote:
quote:
Sorry, was ff drukquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Welke Noorse stad met een kleine 50.000 inwoners moet er bij de vraagtekens staan?
Ninja editquote:
Wie heette Paparazzi ?quote:
Is het toevallig de Noorse plaats Å (ja dat bestaat)?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Beide fout, ik had ook al deze hint gegeven:
[..]
nopquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:57 schreef zebaz het volgende:
[..]
Is het toevallig de Noorse plaats Å (ja dat bestaat)?
Een mooi weetjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:31 schreef tong80 het volgende:
De term paparazzo (meervoud: paparazzi) verwijst naar de gelijkluidende achternaam van de persfotograaf in de film XXXXXXX van Federico Fellini. In deze film gedroeg Paparazzo zich erg opdringerig bij het maken van foto's van mensen op straat.
Maccoliniquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Een mooi weetjeHelaas nog geen idee uit welke film dit komt. Vast niet de film XXXXXXXXX
Voel me een klein beetje een cultuurbarbaar
Are?quote:
vrolijk kerstfeest !quote:
Wat is de vraag?quote:
Ken het wel, maar geen idee hoe het heet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe noemt men dit gewas?
Of Mistletoe, Mistel of Vogellijm (die laatste kende ik ook niet)...quote:
quote:
Is dat maretak? Nooit de link gelegdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of Mistletoe, Mistel of Vogellijm (die laatste kende ik ook niet)...
quote:Rond het zondagsmiddags lunchuur naar TV kijken was er vroeger niet bij. Maar als je een beetje interesse had dan stemde je af op de radio waargedurende 43 jaar (vanaf 1956) de toestand in de wereld besprak met een soort radio column van een klein kwartiertje. Later kwam er zelfs een tv-variant waarbij je alleen maar zat te kijken naar
(meestal met strikje) en verder luisterde naar zijn visie op de wereldpolitiek.
Berkery zal wel weer druk zijn daarom:quote:
Die ken ik als Anna Kournikovaquote:
lubje +1quote:
Volgens mij is 7 2 de slechtst mogelijke combinatiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef CaLeX het volgende:
:p dacht ff slim te zijn om een winnende hand van een x aantal jaar geleden te nemen, het is volgens mij de slechts mogelijke combinatie
een van de slechtst mogelijke combinaties dan :pquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:15 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Volgens mij is 7 2 de slechtst mogelijke combinatie
ook voor niet pokeraars aardig te beredeneren.quote:
9 6 noemen ze Big Lickquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:56 schreef tomtomaat het volgende:
Poker.
Welke kaarten heb je bij een "Big Slick"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
gecheckt en goedquote:
1 + 1 = ...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Huh, waarom was de sidekick gecensureerd, maar niet meegenomen in het antwoord?
Was sowieso al geen erg lastige vraag, maar anders werd het wel heel makkelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Huh, waarom was de sidekick gecensureerd, maar niet meegenomen in het antwoord?
Het aantal letters.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:41 schreef iamredleader het volgende:
Waar staat die 11 voor? ik doe nooit cryptogrammen![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:53 schreef iamredleader het volgende:
Lekker wijf op leeftijd - cougar of milf?
goede ronding - curve?
11 lettersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:41 schreef iamredleader het volgende:
Waar staat die 11 voor? ik doe nooit cryptogrammen![]()
Nee, de eerste 2 woorden stonden voor een synoniem van het geheel, dus je zal uit de rest van de woorden een synoniem voor 'stoot' moeten halen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |