Slecht, ik weet hetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef mstr het volgende:
I want some more cum dripping out of my ass.
Dirty mind is a joy forever.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Kut, de hond wilt aandacht.. Be right back lol.
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Kut, de hond wilt aandacht.. Be right back lol.
quote:
Ohja jij hebt zelf geen rijbewijs heh?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
pfff, zodrekt naar een concertje van een C artiest. Morgen moet ik weer werken. Het begint pas 10 uur, het is half 12 afgelopen en niemand wil rijden. Dat word dus 12 km heen en 12 km terug fietsen.
Onder andere ja. En anders had ik geen auto gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohja jij hebt zelf geen rijbewijs heh?
Scheelt dat wij 3 auto's thuis hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Onder andere ja. En anders had ik geen auto gehad.
Op zich een leuke auto, mits een beetje leuke/stoere kleur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Marco001 het volgende:
mstr, vind je een Citroen C2 een wijvenauto?
Heb een mooie fully loaded 1.4 vts uit 2005 gezien.
Gaat t er om wat anderen van de auto vinden of wat jij er van vind?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Marco001 het volgende:
mstr, vind je een Citroen C2 een wijvenauto?
Heb een mooie fully loaded 1.4 vts uit 2005 gezien.
mwah, just checking.. volgens mij vind Mstr namelijk alles wat een beetje ronde vormen heeft qua auto wijvenauto's..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gaat t er om wat anderen van de auto vinden of wat jij er van vind?
In 't zwart kan 't wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, just checking.. volgens mij vind Mstr namelijk alles wat een beetje ronde vormen heeft qua auto wijvenauto's..![]()
MSTR, zwart...
Aardigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kaartje wat ik van mijn beste vriendin heb gekregen uit Noorwegen:
"Hee brabo!"
Ik zit met een oranje korte broek en een roze shirt Vloekt goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik zit in een luipaardprintjurkje/tuniekje en hij maakt me dik maar hij's wel tof eigenlijk.
Oh shit! Ik dacht dat je naar de bios ging.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:48 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb binnen een half uur een film binnen.
Nee joh!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oi oi oi wat ben ik toch ook een aandachtshoer.
Er verdwijnen gewoon posts in dat fototopicquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oi oi oi wat ben ik toch ook een aandachtshoer.
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er verdwijnen gewoon posts in dat fototopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seriously Do, dit is de laatste keer dat ik het zeg. Drop that bitch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Blijkbaar zei ik iets verkeerds en dan gaat mevrouw maar van MSN af.
Ja, daar zei ik dus iets over.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Seriously Do, dit is de laatste keer dat ik het zeg. Drop that bitch.
He won'tquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Seriously Do, dit is de laatste keer dat ik het zeg. Drop that bitch.
Ik zei: Als ik iemand tegenkom die net zo leuk is en waar geen gedoe mee is en het gewoon duidelijk is met wat we willen, dan is het lastig om niets te doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha lekker handig dat ze dan weggaat. Vrouwen..
We verneuken het allebei.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I know, Do en ik kunnen elkaar eigenlijk ook geen verwijten maken en adviezen geven.
Ik neuk helemaal niets, dat is het hele probleem.quote:
Zij is er klaar mee? Wtf.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zei: Als ik iemand tegenkom die net zo leuk is en waar geen gedoe mee is en het gewoon duidelijk is met wat we willen, dan is het lastig om niets te doen.
Toen kreeg ik terug: Naja, lekker doenBen er klaar mee.
Ik neuk alleen als het goed gaat tussen ons.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik neuk helemaal niets, dat is het hele probleem.
[..]
Zij is er klaar mee? Wtf.Dom wijf.
doe dan een maat groter en draag extra sokken ;pquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck hee, ik wil die zooo graag. Maar ze worden niet verkocht in mijn maat.
Of koop ze niet, zo leuk vind ik ze namelijk niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe dan een maat groter en draag extra sokken ;p
Ieder zn smaak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Of koop ze niet, zo leuk vind ik ze namelijk niet.
Ze zijn te klein, doos.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe dan een maat groter en draag extra sokken ;p
Datquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik houudddd zo van dat soort laarsjes. Beetje mijn motorchicklook alvast fixen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha monstervoeten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze zijn te klein, doos.Gaat maar tot maat 40.
Life is a bitchquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind ze wel coolquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil dezequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
doe lief jijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil deze
[ afbeelding ]
ookniet in mn maat
Bahquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
+1 voor Etnies maar -1 voor blauw in je schoenen.
Soms, als ik zin heb. Winter meer dan zomer, want zomer = Birkenstockstijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ging van "WOW" naar "valt best mee".
![]()
1.78 en maat 38,5, draag je eigenlijk hakken?
DC pwned die shitquote:
Das toch juist vetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bahwat een lelijke laarzen, lijken net motorrijlaarzen
birkenstock..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Soms, als ik zin heb. Winter meer dan zomer, want zomer = Birkenstockstijd.En ik heb lange vrienden dus dan is't minder erggg. Beter zijn alle mensen in Ehv ook lang.
Ik vind ze allebei nietsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Das toch juist vet![]()
Beter dan die kut schoentjes
Mensen met Etnies zijn nooit echt serieus te nemen. Meestal dragen ze ook veel te wijde broeken en bandshirtsquote:
Had laatst een tof paar DC's gezien op internet. Kan ze alleen niet meer terug vinden. Sowieso heb ik eigenlijk nog een paar niet nodigquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mensen met Etnies zijn nooit echt serieus te nemen. Meestal dragen ze ook veel te wijde broeken en bandshirts
Ik draag geen Etniesquote:
wtf xDquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Das toch juist vet![]()
Beter dan die kut schoentjes
Ik heb liever een meid met korte laarzen dan die schoentjes die droomvanger wilt (Niet dat ik die lelijk vind ofzo, maar als ik dan toch mag kiezenquote:
MEXICAAAN!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wtf xD
dat zijn echt van die gothic / alto schoenen
Haha,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had laatst een tof paar DC's gezien op internet. Kan ze alleen niet meer terug vinden. Sowieso heb ik eigenlijk nog een paar niet nodig
kzie ineens dat je ze van H&M hebt.. die gympen op pagina 1 van 9.95quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja da's juist geil.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bahwat een lelijke laarzen, lijken net motorrijlaarzen
Ik heb niet eens een bandshirt, en ik heb ook geen (te) wijde broekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mensen met Etnies zijn nooit echt serieus te nemen. Meestal dragen ze ook veel te wijde broeken en bandshirts
True, smalle schoenen staan mij gewoon nietquote:
Ik kan daar 1. niet op lopen en 2. heeft iedereen die dingen en 3. standaard. Nah. Niets voor mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kzie ineens dat je ze van H&M hebt.. die gympen op pagina 1 van 9.95
Als je dan nog een leren legging aanhebt dan denk ik gelijk dat je me wilt slaanquote:
jongens met die dingen zijn zoo knap.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan daar 1. niet op lopen en 2. heeft iedereen die dingen en 3. standaard. Nah. Niets voor mij.
Leren leggingsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je dan nog een leren legging aanhebt dan denk ik gelijk dat je me wilt slaan
Nee, daar doe je juist iets stylisch boven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je dan nog een leren legging aanhebt dan denk ik gelijk dat je me wilt slaan
Jongens met die dingen zijn standaard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jongens met die dingen zijn zoo knap.
En hebje bij die laarzen niet het idee dat je een blok beton meesleept?
opzich zou t nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, daar doe je juist iets stylisch boven.
XXL shirts staan mij niet. Maar ik zou dat wel durven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
opzich zou t nog wel kunnen.
die laarzen met een zwarte legging en zo'n xxxl tshirt drover.
Moet je wel durven.
omdat ze een beetje op kisten lijken..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jongens met die dingen zijn standaard.
Heb je dat ook niet met die houten schoenen? Lijkt me niet hè. Het is geen 5 kg metalen zool ofzo.
Jongens worden mooier door schoenenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jongens met die dingen zijn zoo knap.
En hebje bij die laarzen niet het idee dat je een blok beton meesleept?
jij hebt een totaal andere stijl dan mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
XXL shirts staan mij niet. Maar ik zou dat wel durven.
[ afbeelding ]
Die legging. Fucking vet haha.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een bandshirt, en ik heb ook geen (te) wijde broeken
Ja die gympen dus niet imoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat ze een beetje op kisten lijken..
&hout is licht
Jongens met die type stijl zijn sexy, vhals, skinny jeans, die gympen, nomnomnom
dan ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij hebt een totaal andere stijl dan mij.
Daar kijk ik als eerste naar bij een jongen..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jongens worden mooier door schoenen?
Das nieuw
Skinny jeans...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat ze een beetje op kisten lijken..
&hout is licht
Jongens met die type stijl zijn sexy, vhals, skinny jeans, die gympen, nomnomnom
Als ik dat zou dragen moet ik eerst gaan harsenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die gympen dus niet imoV-hals/skinny wel.
Dan ik. En je hoeft niet te kotsen hoor. Ik ben gewoon niet zo C&A.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij hebt een totaal andere stijl dan mij.
Ja, maar daarvan word je niet knapperquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar kijk ik als eerste naar bij een jongen..
Kijk dat vind ik dan weer leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die legging. Fucking vet haha.
Laat je beenhaar harsen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ik dat zou dragen moet ik eerst gaan harsen, dacht het niet dus
Ohquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim, zit er aan te denken om een Led Zeppelin shirt te kaufen
Oahhhhhh beetje borsthaar is geil mits man en enigszins spieren (niet zozeer sixpack, maar gewoon. Mr. Hot-achtig. Maar daar hebben jullie dan weer geen beeld bij. Maar holy fuck wat is die gast lekker met z'n v-hals en niet geschoren/geharste borst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ik dat zou dragen moet ik eerst gaan harsen, dacht het niet dus
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb paarse vans met een oranje randje en een oranje zool.
Ik ben baas.
Borsthaar is lelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oahhhhhh beetje borsthaar is geil mits man en enigszins spieren (niet zozeer sixpack, maar gewoon. Mr. Hot-achtig. Maar daar hebben jullie dan weer geen beeld bij. Maar holy fuck wat is die gast lekker met z'n v-hals en niet geschoren/geharste borst.). Bij een broekie is dat zo lelijkkkkk.
Maar mannen. Bwoh.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:11 schreef mstr het volgende:
Ik voel me ineens vrij breezer als ik kijk naar mijn eigen kledingstijl.
voorbeeld van mr hotquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oahhhhhh beetje borsthaar is geil mits man en enigszins spieren (niet zozeer sixpack, maar gewoon. Mr. Hot-achtig. Maar daar hebben jullie dan weer geen beeld bij. Maar holy fuck wat is die gast lekker met z'n v-hals en niet geschoren/geharste borst.). Bij een broekie is dat zo lelijkkkkk.
Maar mannen. Bwoh.
Gohquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:11 schreef mstr het volgende:
Ik voel me ineens vrij breezer als ik kijk naar mijn eigen kledingstijl.
omgquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Skinny jeans...
als je daar op mijn school mee aan komt zetten als jongen slaan ze je neer denk ik
c&aquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan ik. En je hoeft niet te kotsen hoor. Ik ben gewoon niet zo C&A.
VANS +Oquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb paarse vans met een oranje randje en een oranje zool.
Ik ben baas.
Leuk, dezelfde kleding dragen als nog 100.000 andere vrouwen/meisjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
c&ahoe durf je.
vero moda & h&m.
Tis dat ie zn handen over zn borst heeft,anders moest ik alleen bredere armen kwekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg
dat is zo kanker sexy.
[ afbeelding ]
omnomnomnom
Ik vind het gewoon niet tof.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet altijd, dat is mijn hele punt!
das goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat Nikes, gekleurde shirts met opdrukken etc.
Da's ook tofffff (Nikes niet altijd trouwens). Maar da's niet breezer (de shirts). Ik vind V-halzen meer breezer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat Nikes, gekleurde shirts met opdrukken etc.
Da's meer slimfit toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg
dat is zo kanker sexy.
[ afbeelding ]
omnomnomnom
En het is Zeppelinquote:
Ja maar dus niet bij dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg
dat is zo kanker sexy.
[ afbeelding ]
omnomnomnom
ik combineer t anders.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Leuk, dezelfde kleding dragen als nog 100.000 andere vrouwen/meisjes.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
das goed.
geen air max he?
G-sus, Zoo york, Ecko unlimited, Etnies, Vans, Levi'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
c&ahoe durf je.
vero moda & h&m.
Jonge! echt wel ik zou het iig niet doen, dus dan zal het wel een man zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar dus niet bij dat.Da's toch geen man mannnn.
(Te diepe) V-halzen staan mij niet echt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's ook tofffff (Nikes niet altijd trouwens). Maar da's niet breezer (de shirts). Ik vind V-halzen meer breezer.
goedgekeurtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef mstr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die maar dan helemaal in het wit met zwart logo.
Is dat nou een vrouw of een man?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg
dat is zo kanker sexy.
[ afbeelding ]
omnomnomnom
Dat vind ik zelfs nog een tof model Nike.. Alleen helemaal wit ben ik niet zo vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef mstr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oke.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niks Gronings, dat doen ze overal in Nederland verkeerd
Witte schoenen, ik ben er een fan vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs nog een tof model Nike.. Alleen helemaal wit ben ik niet zo van
Picsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef mstr het volgende:
[..]
(Te diepe) V-halzen staan mij niet echt.
Ik ben niet zo van schoonmaken maar wel overal doorheen baggerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Witte schoenen, ik ben er een fan van
Die zijn tof!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef mstr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van mij zijn nu een jaar oud en zijn nog steeds redelijk schoon, zelfs met afgelopen winterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van schoonmaken maar wel overal doorheen baggeren
Op Blackbunny zou je anders denken soms ;Dquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Als het me niet staat, koop ik ze niet, dus kunnen er ook geen foto's van gemaakt zijn
Noar de klot'nquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
GoedzoWaar gaat het heen met de jeugd.
je kan ze gewoon in de wasmachine gooien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van schoonmaken maar wel overal doorheen baggeren
Teringquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vet als je dat durft te dragen.
Doe ik nooit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kan ze gewoon in de wasmachine gooien.
nee dat gaat te ver..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn halfwitte zijn wel aardig ondergebaggerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Die van mij zijn nu een jaar oud en zijn nog steeds redelijk schoon, zelfs met afgelopen winter
Leuk als je zo naar je sollicitatie gaat voor een belangrijke en representatie baan als vertegenwoordiger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Juistquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn halfwitte zijn wel aardig ondergebaggerd. Maar schoenen passen bij mij ook niet echt als ze helemaal netjes zijn. Beetje afgeragd staat mij beter.
Af en toe een doekje er over als het te erg is voldoet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kan ze gewoon in de wasmachine gooien.
Je denkt dat je dat beter staat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn halfwitte zijn wel aardig ondergebaggerd. Maar schoenen passen bij mij ook niet echt als ze helemaal netjes zijn. Beetje afgeragd staat mij beter.
oke sorry.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Slecht excuus, ik heb ook mavo gedaan
En dan ook nog de baan krijgt. Dan ben je echt wel baasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Leuk als je zo naar je sollicitatie gaat voor een belangrijke en representatie baan als vertegenwoordiger.
Kvind all stars echt kanker zittenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Juistsmerige en afgetrapte all stars
en daarbij lopen die toch het fijnst.
Ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
oeiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Dus moet je doen wat je zelf leuk vind.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Je denkt dat je dat beter staat.
Misschien staat netjes juist ook wel een keer tof, maar staat het in jouw ogen niet omdat je het niet gewend bent.
Ik ook, en lelijk (bij jongens)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kvind all stars echt kanker zitten
Of is diegene die de sollicitaties afneemt homo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dan ook nog de baan krijgt. Dan ben je echt wel baas
Ja johquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kvind all stars echt kanker zitten
Een keer verandering is ook wel eens leuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dus moet je doen wat je zelf leuk vind.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Of is diegene die de sollicitaties afneemt homo.
Voel me dressed up voor een begrafenis ofzo al niet helemaal okay. En dan is het nog in mijn stijl dressed upquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Je denkt dat je dat beter staat.
Misschien staat netjes juist ook wel een keer tof, maar staat het in jouw ogen niet omdat je het niet gewend bent.
Noortje, wij zullen nooit een stel worden als jij een vriend zoekt die er zo uit ziet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Haayyzyzyzyzyzzzz
Maar eigenlijk geil ik meer op deze stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat heb ik al miljoenen keren gepost.
Slonzig, dan zie ik altijd iemand voor me met vlekken op z'n broek, 10384834 kreuken in z'n shirt...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voel me dressed up voor een begrafenis ofzo al niet helemaal okay. En dan is het nog in mijn stijl dressed up.. Houd van een beetje slonzig
Ben vergeleken met 2-3 jaar terug wel flink veranderd naar mijn idee hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Een keer verandering is ook wel eens leuk.
ik dus ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja joh? ik vind ze heel fijn zitten
Als je geen kutte knieën hebt misschien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Juistsmerige en afgetrapte all stars
en daarbij lopen die toch het fijnst.
Heb wel eens een vlek hier en daar als ik weer eens naar de sloop ben geweest ofzo. En volgens mij kreuken deze shirts niet zoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Slonzig, dan zie ik altijd iemand voor me met vlekken op z'n broek, 10384834 kreuken in z'n shirt...
Nee, dat wist ik sowieso al wel. Ik ben ook niet breezer. Behalve nu, want nu heb ik een luipaardding aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Noortje, wij zullen nooit een stel worden als jij een vriend zoekt die er zo uit ziet.
Ik vind die afgetrapte wat meer hebben dan die nieuwe dingenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je geen kutte knieën hebt misschien.En ik snap dat niet
Waarom zijn kapotte schoenen mooier dan nette?
Waarom heeft vans zulke kut schoenen gemaaktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Hyman het volgende:
Ik wil mss nog zoiets als deze
[ afbeelding ]
Maar dan moet ik eerst andere broeken hebben
Ik hou van schoon. Zit er een vlek op m'n broek of shirt -> de was in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb wel eens een vlek hier en daar als ik weer eens naar de sloop ben geweest ofzo. En volgens mij kreuken deze shirts niet zo
die heb ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Hyman het volgende:
Ik wil mss nog zoiets als deze
[ afbeelding ]
Maar dan moet ik eerst andere broeken hebben
Hipster?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik word wel steeds meer breezer. Maar dan wel stylish.
Ik houd ook wel een beetje van de rat-look bij oldtimersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind die afgetrapte wat meer hebben dan die nieuwe dingen.
"nette schoenen" moeten natuurlijk wel netjes en schoon zijn
Nee ik bedoelde net alsin nieuw/mooi gehouden. Ik snap dat echt niet, da's echt zo'n domme hype van All Stars, dat ze kapot moeten zijn. Flikker tohc op, je hebt gewoon nieuwe schoenen nodig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind die afgetrapte wat meer hebben dan die nieuwe dingen.
"nette schoenen" moeten natuurlijk wel netjes en schoon zijn
Wat een inzichtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hou van schoon. Zit er een vlek op m'n broek of shirt -> de was in.
ben jij opje achterhoofdgevallen ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Waarom heeft vans zulke kut schoenen gemaakt
Auto's is dan weer een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd ook wel een beetje van de rat-look bij oldtimers.. Niet dat ze helemaal aftands er uit zien maar wel goed gebruikt zeg maar
Ik heb geld in overschot, voor even.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef tubacloud het volgende:
Ik moet eigenlijk meer kleren kopen, maar ik heb nu geen geld
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde net alsin nieuw/mooi gehouden. Ik snap dat echt niet, da's echt zo'n domme hype van All Stars, dat ze kapot moeten zijn. Flikker tohc op, je hebt gewoon nieuwe schoenen nodig.
hmja, alleen zijn bij mij de ovenste randen bol, kheb gehoort dat je anders sneller blaren krijgt.quote:
Ik vind het altijd zo kut hè, je geeft het zo snel uit als je het hebt binnen handbereik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sameik kan wel weer een paar volvo's kopen voor even
JOHN MAYERRRRRRRquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou ik het ook wel op kunnen. En eigenlijk wil ik een foto van mr. Hot en zijn broer posten maar dat doe ik maar niet.
krijg je geen kinderbijslag ;p?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef tubacloud het volgende:
Ik moet eigenlijk meer kleren kopen, maar ik heb nu geen geld
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
krijg je geen kinderbijslag ;p?
Daarom zet ik het grootste deel van mijn loon altijd op mijn spaarrekening, duurt een dag voor het er weer af is, dus even snel iets kopen kan dan nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kut hè, je geeft het zo snel uit als je het hebt binnen handbereik.
Ik vind dat zoooooo lelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Is het erg om een jegging (jeans legging![]()
) te dragen op die manier?
Wat houd breezer eigenlijk inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik word wel steeds meer breezer. Maar dan wel stylish.
Niet als je ook je gezicht erbij zet op de fotoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
nee, als het je goed staat niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vond ik die hakken die jij postte wel breezerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat houd breezer eigenlijk in
kleren die ieder standaard persoon draagt?
Oh, valt wel mee. Ik heb toch alles wat ik wilquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kut hè, je geeft het zo snel uit als je het hebt binnen handbereik.
Coole schoenen!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook, dus ga ik het sneller aan onnodige dingen uitgeven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, valt wel mee. Ik heb toch alles wat ik wil
( reeël dan)
prutquote:
zoek maar in het vorige userfoto's topic naar foto's van m'n gezichtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Niet als je ook je gezicht erbij zet op de foto
Dat zeggen ze vakerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, als het je goed staat niet.
en het staatjou
vandat barbie spul dat hun haar bleekt hockey speelt en met de gooische r praatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik die hakken die jij postte wel breezer
Ik stel me bij Breezer C&A/Vero Moda persoontjes voor met push-up BH's en witte laarsjes.
Het was te proberenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
zoek maar in het vorige userfoto's topic naar foto's van m'n gezicht![]()
Hahaha hockey-breezertjes, maar meestal zijn hockey-meisjes kakkersssquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vandat barbie spul dat hun haar bleekt hockey speelt en met de gooische r praat?
Juist, die.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vandat barbie spul dat hun haar bleekt hockey speelt en met de gooische r praat?
die schoentjes zijn inderdaad heul breezerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik die hakken die jij postte wel breezer
Ik stel me bij Breezer C&A/Vero Moda persoontjes voor met push-up BH's en witte laarsjes.
Hockey-meisjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hahaha hockey-breezertjes, maar meestal zijn hockey-meisjes kakkersss
Heb geen recente foto's, maar heb er wel een met mijn zusjes, die ik er dan natuurlijk even uit shopquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Pics voor jou gezicht, dan zoek ik de link voor je
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Heb geen recente foto's, maar heb er wel een met mijn zusjes, die ik er dan natuurlijk even uit shop
Nee, natuurlijk niet, alleen ik denk niet dat zij het zo fijn vinden om op Fok! te staanquote:
Ik val op lichtelijke breezers.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
..zijn meestal types die je later in porno filmpjes gaat zien.
Oh, geen Photoshop, dalijk even installeren.quote:
Meisjes die kunnen surfenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
..zijn meestal types die je later in porno filmpjes gaat zien.
Paint?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Oh, geen Photoshop, dalijk even installeren.
Foto komt morgen, dan herinner ik je er wel even aan
Neuh, paint is baggerquote:
Ik kan surfenquote:
Ik wil wat leuks met Photoshop doenquote:
Aardbeien, met chocoladesausquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat zal ik gaan eten.. Chips of aardbeien..
Me ex die naar dat kut engeland gaat kon surfenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik kan surfen
Oh kut, ik ben geen meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |