Slecht, ik weet hetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef mstr het volgende:
I want some more cum dripping out of my ass.
Dirty mind is a joy forever.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Kut, de hond wilt aandacht.. Be right back lol.
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Kut, de hond wilt aandacht.. Be right back lol.
quote:
Ohja jij hebt zelf geen rijbewijs heh?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
pfff, zodrekt naar een concertje van een C artiest. Morgen moet ik weer werken. Het begint pas 10 uur, het is half 12 afgelopen en niemand wil rijden. Dat word dus 12 km heen en 12 km terug fietsen.
Onder andere ja. En anders had ik geen auto gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohja jij hebt zelf geen rijbewijs heh?
Scheelt dat wij 3 auto's thuis hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Onder andere ja. En anders had ik geen auto gehad.
Op zich een leuke auto, mits een beetje leuke/stoere kleur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Marco001 het volgende:
mstr, vind je een Citroen C2 een wijvenauto?
Heb een mooie fully loaded 1.4 vts uit 2005 gezien.
Gaat t er om wat anderen van de auto vinden of wat jij er van vind?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Marco001 het volgende:
mstr, vind je een Citroen C2 een wijvenauto?
Heb een mooie fully loaded 1.4 vts uit 2005 gezien.
mwah, just checking.. volgens mij vind Mstr namelijk alles wat een beetje ronde vormen heeft qua auto wijvenauto's..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gaat t er om wat anderen van de auto vinden of wat jij er van vind?
In 't zwart kan 't wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, just checking.. volgens mij vind Mstr namelijk alles wat een beetje ronde vormen heeft qua auto wijvenauto's..![]()
MSTR, zwart...
Aardigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kaartje wat ik van mijn beste vriendin heb gekregen uit Noorwegen:
"Hee brabo!"
Ik zit met een oranje korte broek en een roze shirt Vloekt goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik zit in een luipaardprintjurkje/tuniekje en hij maakt me dik maar hij's wel tof eigenlijk.
Oh shit! Ik dacht dat je naar de bios ging.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:48 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb binnen een half uur een film binnen.
Nee joh!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oi oi oi wat ben ik toch ook een aandachtshoer.
Er verdwijnen gewoon posts in dat fototopicquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oi oi oi wat ben ik toch ook een aandachtshoer.
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er verdwijnen gewoon posts in dat fototopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |