SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer wou je terrasje met mij pakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi
Van Rio afgevallen, kutkinderenVerder was hij braaf
De schat.
En 100 euro gekregen omdat ik tien daagjes voor Ferrero heb gezorgd en omdat ik in de winter de paarden heb verzorgd. Echt van de zotten
Nou lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
Die kinderen besloten dat ze hun fietsen wel even op het asfalt konden kwakken zodat ze konden kijken hoe ik aan het rijden was. Nou, poing, daar ging RioEen mega scherpe bocht en als een pijl uit een boog al bokkend de andere kant op
Ik heb die kinderen vervloekt.
*trekt pijnlijk gezicht*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
Nee hoor, alleen een beetje last van m'n rug, ik klapte precies op de spieren die ik een paar jaar geleden kneusde en die nooit meer zo sterk zijn geworden als daarvoor.
Ik kan het ook echt niet hebben hoor... Laatst kwam er een man met zijn dochtertje kijken, hij kwam heel rustig zonder kabaal met haar aan lopen en vroeg of ze mochten kijken. Nou, daar heb ik absoluut geen probleem mee. Maar kinderen die met een hoop kabaal komen kijken, mogen van mij meteen oprotten.
Nee, dat was duidelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
*trekt pijnlijk gezicht*
Vragen of je mag kijken is altijd netjes, maar die kinderen hebben vast niet door dat een paard dat niet altijd even leuk vind
klapte je op het asvalt dan?
Oiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat was duidelijkNee, gelukkig niet op het asfalt, het ging zo hard, dat ik in dat geval door de ambulance opgehaald kon worden
Maar het gaat goed hoor, alleen zere beenspieren en een zere kontspier.
Hehe, Heks Sanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Nee, ze fietsten snel weg toen ik ze 'vriendelijk' bedankte voor hun oh zo rustige entree. De klootzakken. Ach ja, leermomentje
Nu afsluiten
Zomerfeest? Boeskool! Ie kent dat wa!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben zomerfeest van 11 tm 14 aug
+ daarna bijkomen![]()
Hoi
ik ben er bij!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zomerfeest? Boeskool! Ie kent dat wa!
Les je bij Brünen? Reed vanmorgen achter een lesmotor van hun, en viel me op dat die redelijk door redenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zooo, rijles ging goed
Motor niet af laten slaan, al 80 gereden, keek goed enzo
Ik les voor Bquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:33 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Les je bij Brünen? Reed vanmorgen achter een lesmotor van hun, en viel me op dat die redelijk door reden
* Intelligence heeft nog een nieuwtje, binnenkort feest!
Huwelijksaanzoek in Parijs!
En of ik dat zeker ken, mag op podium zoals alle andere jarenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zomerfeest? Boeskool! Ie kent dat wa!
Jij gaat een huwelijksaanzoek doen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:33 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Les je bij Brünen? Reed vanmorgen achter een lesmotor van hun, en viel me op dat die redelijk door reden
* Intelligence heeft nog een nieuwtje, binnenkort feest!
Huwelijksaanzoek in Parijs!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:13 schreef Intelligence het volgende:
He mensen, nu kan ik ook met mijn eigen account reagerenZit nu net weer voor het eerst achter de pc sinds het weekend, maar de zaterdag ging helemaal goed!
Zaterdag om 10.30 vertrokken naar Dusseldorf voor een medisch onderzoek (dus niet bij vrienden op bezoek). We moesten daar om 12.45 zijn. Hele weg lekker door kunnen rijden, dus we dachten mooi op tijd te zijn.
Tot we Dusseldorf binnen kwamen, wegwerkzaamheden, 5km file ofzo maar dat stond helemaal vast. Gelijk naar Dusseldorf gebeld, dat het later word. Eigenlijk werd dat een probleem, want de praktijk ging zo dicht en iedereen zou naar huis gaan. Drie kwartier later kwamen we aan, parkeerplaats was leeg, en dachten al, kut ... ze zijn gesloten.
Maar de deur was open, en er waren nog mensen, ze hadden speciaal op ons gewacht, wat een super service! Na het onderzoek (zag er allemaal goed uit) mochten we naar huis. Toen in de auto gestapt en gaan rijden, ze had al wel redelijk snel door dat we niet naar huis gingen. Na we de belgische grens gepasseerd waren dacht ze dat we naar Luxemburg zouden gaan, maar toen Parijs op de borden verscheen, had ze het door. Ze was echt heel blij.
We waren rond 19.30 bij de Eiffeltoren, had een mooi plekje voor de auto dichtbij. Toen dus 2 tassen mee gesleept, en hebben we heel gezellig gepicknickt in het park.
Daarna hebben we nog een stukje gewandelt, en om 22.00 moesten we weer bij de auto zijn voor medicatie.
Ik had haar daar al willen vragen, maar de zenuwen gierden me door mn lichaam, en het was er echt druk, vond er niet echt een geschikt moment voor.
Hier was gezegd, vraag haar bij de Sacre Coeur, dus wij daar heen, wat een hele rit was met mijn auto (wie mijn vorige topics nog weet, mijn auto heeft 3cm bodemspeling). Maar we hebben m gevonden, geparkeerd en daar door de winkelstraatjes gelopen, en bij de baseliek geweest. Maar hier was het nog veel drukker, je kon nergens fatsoenlijk zitten, weer allerlei lastige afrikaanse verkopers, ook niet echt een goede sfeer.
Daarna even op een terrasje gezeten, en weer in de auto gegaan. Rond gereden door Parijs, en na veel gezien te hebben nog 1x naar de Eiffeltoren om daar ff te zitten voor we terug zouden gaan.
Het was toen inmiddels ver na middernacht, en het was mooi rustig. En echt vlak voor we weg gingen, ben ik op mijn knieën gegaan, en ze twijfelde geen moment! Wij gaan dus trouwen, hebben er na die tijd nog lang in het gras gezeten en de eerste felicitaties mogen ontvangen van een paar mensen die het zagen.
Het kwam voor haar nog redelijk als verrassing zei ze, ze had t wel verwacht toen ze wist dat we naar Parijs gingen, maar toen het al zo laat werd, had ze het totaal niet meer verwacht en zoiets gehad van, ik vraag hem wel een keer haha.
Zondag om 14.00 waren we thuis, hadden onderweg een paar uur in de auto geslapen, en zijn daarna bij een paar goede vrienden op bezoek geweest die van mijn plannen afwisten.
Had voor dit topic dus wel een paar dingen verdraaid zodat ze het niet zou herkennen, met onze dochter bedoelde ik onze hond, die noemen we altijd KindIpv mijn ouders hebben haar ouders opgepast, we gingen niet naar vrienden maar naar een ziekenhuis. En met de medische situatie, ik heb een 12v koelkast (medicatie moet gekoeld worden), en daarvoor had ik stroom nodig, dit is opgelost met een verdeler
Jongeman? ik ben al 20+ hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Goedendag jongeman
Honger
[ afbeelding ]
Als je dit nou had gezegt, kon ik het meer waarderen en voelde ik me vereerdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemiddag lekkere geil schatje van me!![]()
Wat een boutweer.Gelukkig over 7 (werk)dagen op vakantie!
Ik ga ze bruinbakken!
Ligt er maar net aan wat je er doetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Mdrop het volgende:
Middag, Boeskool best feestje altijd
.
Eerste opnames voor TV staan inmiddels geplandquote:Inmiddels is besloten dat de kick-off op 22 augustus aanstaande zal plaatsvinden.
Daar kies je toch zelf voor!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je er doet
Het bezoeken + savonds feesten is leuk
Nou vooruit, morgen de herkansing...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als je dit nou had gezegt, kon ik het meer waarderen en voelde ik me vereerd
maar nu, scheer je me met de rest over 1 kam![]()
Waar gaat de reis naar toe?
Thnx! Ja, probeer maar eens wat origineels te verzinnen tegenwoordig, beter @ Parijs dan in overleg onder het avond etenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:32 schreef Samzz het volgende:
Gefeliciteerd
Zoals ik al zei, originaliteit spat er wel af.
Danku!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik schrok al bij het idee dat je een kind had
Gefeliciteerd
Binnenkort eerst verlovingsfeest, en datum gaan we nog ff bekijken, wil wel een groots feest en het niet te klein aanpakkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef Assiej het volgende:
Al enig idee wanneer het feest mag gaan beginnen?
Al een datumpje ?
Ik kies daar ook zelf voor, Ik kan alsnog wel gaan bezoeken in de tijd dat ik geen dans heb of het blok al geweest ben..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Daar kies je toch zelf voor!
Je kunt ook niet gaan huppelen op een podium, maar lekker bezoeken!
Niet zo enthousiast over Kroatiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou vooruit, morgen de herkansing...![]()
De reis gaat naarKroatië
(Istrië) en misschien daarna nog even naar
Servië
. Auto heeft net een vakantiebeurtje gehad, dus nog even ANWB gedoe regelen, wat vignetten kopen en dan ben ik er klaar voor!
Ga jij nog ergens heen?
Dat moet niet zo moeilijk zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:28 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Thnx! Ja, probeer maar eens wat origineels te verzinnen tegenwoordig, beter @ Parijs dan in overleg onder het avond eten![]()
[..]
Danku!
[..]
Binnenkort eerst verlovingsfeest, en datum gaan we nog ff bekijken, wil wel een groots feest en het niet te klein aanpakken
Heb al wel een trouwauto geregeld:
[ afbeelding ]
Alles op zijn tijd, maar we zijn niet van plan jaren te wachten haha
Dit was wat bij haar in de smaak viel, en daar gaat het omquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet niet zo moeilijk zijnParijs is iig niet origineel. Maar goed, als zij er blij mee is, prima toch
Mooie Bentley.
Weet ik zo niet eens meer, dit zijn auto's van een vriend van me, dus kost me niksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:45 schreef Samzz het volgende:
Wat is het andere grote spul?
Als ik een auto zou mogen kiezen voor mijn bruiloft (niet dat ik ooit ga trouwen), zal dat een Rolls Royce of een Aston Martin zijn
Waarom doe je het niet nog origineler in een koets ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:54 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Weet ik zo niet eens meer, dit zijn auto's van een vriend van me, dus kost me niksMaar zover is t nog niet
Ja en dan komen er een paar kinderen met fiets aan, en heb je die paarden over de zeikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet nog origineler in een koets ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet een dikke wagen worden, aangezien 99% van mijn vrienden autofreaks zijn![]()
Ga met het vriendingetje. Voor het eerst samen. Ben niet zo enthousiast omdat we op de bonnefooi gaan en daar hou ik niet zo van, omdat ik meer van de 'zekerheid' ben. Ze kampeert graag, maar ik ben meer van het 5-sterren hotel met airco. En dat botst soms. Dus ik weet nog niet waar we terecht komen. Maar goed, ik laat het allemaal wel over me heenkomen (whehehehe). Als er maar biertjes, grilltellers en zwembaden zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Niet zo enthousiast over Kroatie?
Klinkt er spannend allemaal, ga je in je eentje de hele reis afleggen ?....
Ik ga nergens naar toe, zoals elk ander jaar
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ja en dan komen er een paar kinderen met fiets aan, en heb je die paarden over de zeik
Ik gok dat je met die opmerking San uit de hoek probeert te drijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet een dikke wagen worden, aangezien 99% van mijn vrienden autofreaks zijn
Als paarden aan de koets zitten hebben ze oogklep dingen voor....
Dat maakt niet uitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik gok dat je met die opmerking San uit de hoek probeert te drijven?
Als paarden aan de koets zitten hebben ze oogklep dingen voor....
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ga met het vriendingetje. Voor het eerst samen. Ben niet zo enthousiast omdat we op de bonnefooi gaan en daar hou ik niet zo van, omdat ik meer van de 'zekerheid' ben. Ze kampeert graag, maar ik ben meer van het 5-sterren hotel met airco. En dat botst soms. Dus ik weet nog niet waar we terecht komen. Maar goed, ik laat het allemaal wel over me heenkomen (whehehehe). Als er maar biertjes, grilltellers en zwembaden zijn.![]()
Waarom ga jij nooit ergens naar toe?
Rio is een zacht eitjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt niet uitDe meeste paarden die voor de koets staan, zijn net zo bomproof als een politiepaard. En dat is Rio niet
Nee. Maar Rio is nog jong en kent nog niet zo veel. De paarden die voor een koets staan zijn vaak ouder, getraind in bepaalde situaties en als er een jong dier bij staat, staat die altijd naast een ervarener dier, waardoor de kans op op hol slaan miniem is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Rio is een zacht eitje?
En die oogklep dingen schermen toch ook genoeg af
ik als knoflook fan vind hem lekker hoor?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
knoflooksaus van de sanders is toch niet zo superlekker
Yes I know dat ze meer kunnen horen enzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar Rio is nog jong en kent nog niet zo veel. De paarden die voor een koets staan zijn vaak ouder, getraind in bepaalde situaties en als er een jong dier bij staat, staat die altijd naast een ervarener dier, waardoor de kans op op hol slaan miniem is.
Oogkleppen schermen de dingen die achter het paard gebeuren af. Maar dat betekent niet dat het dier niet álles hoort en zelfs nog meer dan wijRio schrok dan ook van het geluid, niet van de fietsen zelf, want die zag hij niet eens
ik niet echtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik als knoflook fan vind hem lekker hoor?
Weer een uitdaging voor jou om hem erin te trainen zal ik maar zeggen dan ..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Samzz het volgende:
Ach, boeiend. Dat soort dingen gebeuren. Ik zou er zelf ook van geschrokken zijn denk ik.
Kontspier gaat goed hoor
Albert heijn die was eerst lekker maar nu heel scherpquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik niet echt
welke vind jij niet lekker dan
Die van Bieze is inderdaad niet te eten. AH kom ik nooit, zit niet hier in 't dorp. Die van de Plus is ook wel goed, weet het merk zo even niet meer. Maria is goeie tent inderdaad, wel donders traag met bezorgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Albert heijn die was eerst lekker maar nu heel scherp
en van Bieze vind ik niet lekker, zitten echte stukken in
gewone knoflooksaus van de saners (rechthoekig bakje) smaakt lekker hoor
die van Maria,(shoarmatent) is echt het toppunt, die heeft de lekkerste knoflook Evahhh
Daar ben ik me terdege van bewustquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Weer een uitdaging voor jou om hem erin te trainen zal ik maar zeggen dan ..
Daarom ga ik er ook altijd naar toe om het op te halenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die van Bieze is inderdaad niet te eten. AH kom ik nooit, zit niet hier in 't dorp. Die van de Plus is ook wel goed, weet het merk zo even niet meer. Maria is goeie tent inderdaad, wel donders traag met bezorgen.
Inderdaad, dat is wel het beste. Of wat ik manks doe is gewoon meenemen na 't werk, kom er toch langs.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook altijd naar toe om het op te halen
regelmatig gaat er wat verkeerd of snappen ze het niet
Broodje shoarma had mijn vader een keer gezegt,
waarop hun dus begrepen alleen een pita broodje ..
jeez how hard can it be.
Volgende week bokt Rio gewoon 1 van die kinderen tegen het gezichtquote:
Kan ook,quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wel het beste. Of wat ik manks doe is gewoon meenemen na 't werk, kom er toch langs.
Maar een keer proberen danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kan ook,
hier op de essen zit er een met goede pizza, de shoarma nog niet geprobeerd
Waaromquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Volgende week bokt Rio gewoon 1 van die kinderen tegen het gezicht![]()
nee dat zou kindermishandeling zijn
Probeer jij eerstquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar een keer proberen dan
Paarden kennen geen wraak, dus het is nooit de schuld van het paardquote:
Dan spoor jij je paard maar aan tot wraakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paarden kennen geen wraak, dus het is nooit de schuld van het paard
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef Redbaron het volgende:
pff weer in nl...door die kutfiles bij antwerpen kan ik gvd geen big mac bij David halen
Ging goed? nog iets geraakt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu weer tot volgende week vrijdag wachten om weer te kunnen rijden
Ging goed, niks geraaktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ging goed? nog iets geraakt?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:39 schreef Mdrop het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1062841/df5857fb/3_2_1.html
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:39 schreef Mdrop het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1062841/df5857fb/3_2_1.html
En het is 2-3quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kolere, ajax in 9 minuten op 1-3 voor
Indd. Rechter rijtjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ajax tjonge tjonge wat knullig verdedigen
Slaap zequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Laat ik hier ook eens wat posten
Ik ga slapen, dus welterusten
Kusje allen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 06:31 schreef Redbaron het volgende:
david ik kom zo koffie bij je scoren
We hebben fijne koffie hier jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:08 schreef Redbaron het volgende:
hehe dat zei je...
heerlijk zo'n nederlands bakkie pleur
Kan er niks aan doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:24 schreef Redbaron het volgende:
jammer van zon klein bekertje...
bijna weer in duitsland en dan ws weer frankrijk
Dat heb ik vandaag gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga als ik thuis ben slapen tot 11:00 morgenochtend
quote:
Leuk plaatje Selmaquote:
^ what he said.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat plaatje is net zo'n achterlijk hyves plaatje voor een krabbel
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wie verzint hetquote:
Nee hoor want er zitten geen glittertjes in. Maar ik zal jouw hyves eens volspammen met deze mooie plaatjes.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
doe maar nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor want er zitten geen glittertjes in. Maar ik zal jouw hyves eens volspammen met deze mooie plaatjes.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:25 schreef Intelligence het volgende:
Wat een gesprekken op t werk hier:
Collega 1: "Ik heb eindelijk een soort van vakantie"
Collega 2: "Vakwat?"
Collega 1: "Antie"
Collega 3: "Dat is een tekenset"
Collega 4: "Vak-Ansi?"
Collega 1: "Ja, Vak-UTF8 hebben ze vast nog niet uitgevonden"
Collega 4: "Vak-Asci?"
Collega 1: "Dat klinkt als een nerderig evenement in de vakantie"
Gaat echt helemaal nergens over, en misschien moet je ICT'er zijn om m te snappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2010 15:28:48 ]
Blijkbaar want ik snap er geen zak van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:25 schreef Intelligence het volgende:
Wat een gesprekken op t werk hier:
[..nerd talk..]
Gaat echt helemaal nergens over, en misschien moet je ICT'er zijn om m te snappen
Op dat meisje van 14 die jou had gescoord?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:44 schreef Robinhoo het volgende:
Hey DJ pump this party,
ik ben verliefd
nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op dat meisje van 14 die jou had gescoord?
Ik moest nog lachen ookquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:32 schreef Robinhoo het volgende:
OH NOES DE KILLSWITCH, JIJ BENT MIE DOM GEAK.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
blunder net: steek sleutel in contact van motor, startonderbreking eraf, choke erop, druk het startknopje in en...
... helemaal niets![]()
had ik per ongeluk de kill-switch omgehaald (waar ik na 5 minuten achterkwam)
Da's een Schranz/ hard techno DJ. Gééééééééééééééék!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:32 schreef Robinhoo het volgende:
OH NOES DE KILLSWITCH, JIJ BENT MIE DOM GEAK.
inderdaad ik haat limburg, INCLUSIEF DIE STEWARDS DAAR.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
och kerkrade![]()
kut limbo's daar allemaal
Die je lekker in de onderbroek gaan fouillerenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
inderdaad ik haat limburg, INCLUSIEF DIE STEWARDS DAAR.
ja, die stewards daar moeten echt de ergste van Nederland zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
inderdaad ik haat limburg, INCLUSIEF DIE STEWARDS DAAR.
't Is en blijft toch ook onze jonge bink he?quote:
QFT.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't Is en blijft toch ook onze jonge bink he?
QFFTquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't Is en blijft toch ook onze jonge bink he?
Inderdaad zijn ze ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, die stewards daar moeten echt de ergste van Nederland zijn
Ik neem aan dat je het over Robin onze binkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef Redbaron het volgende:
gvd ik kan niet quoten maar Justin hef wa gliek
Goed. Net ff naar de braderie hier int dorp geweest.quote:
goed, vanmorgen ff naar een klant geweest om wat dingen te regelen; en dat in m'n vakantiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef norich het volgende:
[..]
Goed. Net ff naar de braderie hier int dorp geweest.
Hoe is het daar?
de oude of de nieuwe?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:33 schreef Redbaron het volgende:
als ik er zaterdag op tijd weer ben ga ik kijken voor een koekblik....een fiasco cinqecento
Opel kopen? ik ga volgende week kijken naar 'n seat!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:51 schreef Redbaron het volgende:
de oude. goedkoop en zuinig en kost maar 600euromijn rolla wordt btje duur als ik de hele week weg ben
die uit Hengelo kwam? en een vriendin had? maar die je toch hebt gedaan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:38 schreef Robinhoo het volgende:
Is die bi waar ik het ooit over had.
Ja. Ze kwam vandaag of morgen weer, ik weet het niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die uit Hengelo kwam? en een vriendin had? maar die je toch hebt gedaan?
je hebt haar nummer / MSN / Hyves toch wel?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja. Ze kwam vandaag of morgen weer, ik weet het niet meer
Bwehehe! Die heb ik ook al eens gehad!!11!1!1quote:
JA ALLEEN HAAR NUMMER NIET, DIE HEEFT ZE VERTELD MAAR TOEN WAS IK STONED EN DRONKENquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt haar nummer / MSN / Hyves toch wel?
dan vraag je die toch ff op Hyves / MSN, geen probleem lijkt me?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
JA ALLEEN HAAR NUMMER NIET, DIE HEEFT ZE VERTELD MAAR TOEN WAS IK STONED EN DRONKEN![]()
![]()
aiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:59 schreef Robinhoo het volgende:
JA MAAR DAARDOOR HEB IK BIJNA 2 WEKEN NIE TMEER KUNNEN COMMUNICEREN.
Jij valt ook op kinderen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bwehehe! Die heb ik ook al eens gehad!!11!1!1![]()
Veel plezier ermee Robin! Je mag haar hebben!
Belgie is mooi ! Historische plaatsenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:09 schreef Redbaron het volgende:
nog ff een laatste bijdrage omdat ik apenland belgie induik...
Wat wat wat?????!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bwehehe! Die heb ik ook al eens gehad!!11!1!1![]()
Veel plezier ermee Robin! Je mag haar hebben!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
David, niet boos worden he, maar ik zag gister Popstars en die ene jurylid vond ik zo op jou lijken.
Maar dan een oudere versie.
[ afbeelding ]
Jaa indd nu je het zegt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
David, niet boos worden he, maar ik zag gister Popstars en die ene jurylid vond ik zo op jou lijken.
Maar dan een oudere versie.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe!
Dames, ziehier hoe David er over X jaar uit ziet. Wil je DAT later naast je in bed hebben liggen?
Bash_DoUrden in tha house !!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe!
Dames, ziehier hoe David er over X jaar uit ziet. Wil je DAT later naast je in bed hebben liggen?
Inddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bash_DoUrden in tha house !!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd
En btw interesseert het me nu totaal 0.0 óf en wié er naast me ligt naast me in bed later.
waar wil je heen dan Selma?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vandaag of morgen pak ik mn koffer in en ben ik pleites hiero.
Toepasselijke en kk goeie remix/track
Almelo hčquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weg van dit vieze vuile achterbakse kutvolk. Godver zeg![]()
![]()
Jongen je moest eens weten. Kankerstad met kankerinwoners.quote:
Kom in Goor wonenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jongen je moest eens weten. Kankerstad met kankerinwoners.
Behalve Markooo, die is wel lief.
Nee. Als ik ga (en dat is voor 90% zeker) ga ik eerst naar Dongen ( brabant) naar mn moeders huis. Die zit in een revalidatiecentrum tot december dus ik heb het rijk alleen. En van daaruit ga ik werk zoeken en woonruimte.quote:
Auto's met een choke? Bestaan ze nog?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
blunder net: steek sleutel in contact van motor, startonderbreking eraf, choke erop, druk het startknopje in en...
... helemaal niets![]()
had ik per ongeluk de kill-switch omgehaald (waar ik na 5 minuten achterkwam)
houdtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Turken mij slaan? No way.
Turken doen mij niks, never. Het is iets anders.
Kortweg gezegd: er is niks maar dan ook echt helemaal niks wat mij nog hier houdtdtdtdtd.
Het enige wat ik nog heb zijn mijn katten.
Vanwaar jouw grote aversie tegen Almelóóóóóóóó?quote:
En dan vraag je mij nog de reden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanwaar jouw grote aversie tegen Almelóóóóóóóó?
(* 100% Tukker heeft het er 1,5 jaar uitgehouden en rende gillend weer terug naar Eanske)
Ik schijn het te weten, maar ik weet het niet...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik heb niks te klagen hier, dus ik zie geen reden om weg te gaan.![]()
maar wat is er gebeurd dan? aangezien je het zovaak zegt dat je weg wil
Dongen als in Dongen tussen Oosterhout en Tilburg?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee. Als ik ga (en dat is voor 90% zeker) ga ik eerst naar Dongen ( brabant) naar mn moeders huis. Die zit in een revalidatiecentrum tot december dus ik heb het rijk alleen. En van daaruit ga ik werk zoeken en woonruimte.
En ik neem mn poezels ook mee natuurlijk.
Echt, ik ben helemaal klaar hiero. De grens is bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |