SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer wou je terrasje met mij pakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi
Van Rio afgevallen, kutkinderenVerder was hij braaf
De schat.
En 100 euro gekregen omdat ik tien daagjes voor Ferrero heb gezorgd en omdat ik in de winter de paarden heb verzorgd. Echt van de zotten
Nou lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
Die kinderen besloten dat ze hun fietsen wel even op het asfalt konden kwakken zodat ze konden kijken hoe ik aan het rijden was. Nou, poing, daar ging RioEen mega scherpe bocht en als een pijl uit een boog al bokkend de andere kant op
Ik heb die kinderen vervloekt.
*trekt pijnlijk gezicht*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
Nee hoor, alleen een beetje last van m'n rug, ik klapte precies op de spieren die ik een paar jaar geleden kneusde en die nooit meer zo sterk zijn geworden als daarvoor.
Ik kan het ook echt niet hebben hoor... Laatst kwam er een man met zijn dochtertje kijken, hij kwam heel rustig zonder kabaal met haar aan lopen en vroeg of ze mochten kijken. Nou, daar heb ik absoluut geen probleem mee. Maar kinderen die met een hoop kabaal komen kijken, mogen van mij meteen oprotten.
Nee, dat was duidelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
*trekt pijnlijk gezicht*
Vragen of je mag kijken is altijd netjes, maar die kinderen hebben vast niet door dat een paard dat niet altijd even leuk vind
klapte je op het asvalt dan?
Oiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat was duidelijkNee, gelukkig niet op het asfalt, het ging zo hard, dat ik in dat geval door de ambulance opgehaald kon worden
Maar het gaat goed hoor, alleen zere beenspieren en een zere kontspier.
Hehe, Heks Sanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Nee, ze fietsten snel weg toen ik ze 'vriendelijk' bedankte voor hun oh zo rustige entree. De klootzakken. Ach ja, leermomentje
Nu afsluiten
Zomerfeest? Boeskool! Ie kent dat wa!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben zomerfeest van 11 tm 14 aug
+ daarna bijkomen![]()
Hoi
ik ben er bij!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zomerfeest? Boeskool! Ie kent dat wa!
Les je bij Brünen? Reed vanmorgen achter een lesmotor van hun, en viel me op dat die redelijk door redenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zooo, rijles ging goed
Motor niet af laten slaan, al 80 gereden, keek goed enzo
Ik les voor Bquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:33 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Les je bij Brünen? Reed vanmorgen achter een lesmotor van hun, en viel me op dat die redelijk door reden
* Intelligence heeft nog een nieuwtje, binnenkort feest!
Huwelijksaanzoek in Parijs!
En of ik dat zeker ken, mag op podium zoals alle andere jarenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zomerfeest? Boeskool! Ie kent dat wa!
Jij gaat een huwelijksaanzoek doen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:33 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Les je bij Brünen? Reed vanmorgen achter een lesmotor van hun, en viel me op dat die redelijk door reden
* Intelligence heeft nog een nieuwtje, binnenkort feest!
Huwelijksaanzoek in Parijs!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:13 schreef Intelligence het volgende:
He mensen, nu kan ik ook met mijn eigen account reagerenZit nu net weer voor het eerst achter de pc sinds het weekend, maar de zaterdag ging helemaal goed!
Zaterdag om 10.30 vertrokken naar Dusseldorf voor een medisch onderzoek (dus niet bij vrienden op bezoek). We moesten daar om 12.45 zijn. Hele weg lekker door kunnen rijden, dus we dachten mooi op tijd te zijn.
Tot we Dusseldorf binnen kwamen, wegwerkzaamheden, 5km file ofzo maar dat stond helemaal vast. Gelijk naar Dusseldorf gebeld, dat het later word. Eigenlijk werd dat een probleem, want de praktijk ging zo dicht en iedereen zou naar huis gaan. Drie kwartier later kwamen we aan, parkeerplaats was leeg, en dachten al, kut ... ze zijn gesloten.
Maar de deur was open, en er waren nog mensen, ze hadden speciaal op ons gewacht, wat een super service! Na het onderzoek (zag er allemaal goed uit) mochten we naar huis. Toen in de auto gestapt en gaan rijden, ze had al wel redelijk snel door dat we niet naar huis gingen. Na we de belgische grens gepasseerd waren dacht ze dat we naar Luxemburg zouden gaan, maar toen Parijs op de borden verscheen, had ze het door. Ze was echt heel blij.
We waren rond 19.30 bij de Eiffeltoren, had een mooi plekje voor de auto dichtbij. Toen dus 2 tassen mee gesleept, en hebben we heel gezellig gepicknickt in het park.
Daarna hebben we nog een stukje gewandelt, en om 22.00 moesten we weer bij de auto zijn voor medicatie.
Ik had haar daar al willen vragen, maar de zenuwen gierden me door mn lichaam, en het was er echt druk, vond er niet echt een geschikt moment voor.
Hier was gezegd, vraag haar bij de Sacre Coeur, dus wij daar heen, wat een hele rit was met mijn auto (wie mijn vorige topics nog weet, mijn auto heeft 3cm bodemspeling). Maar we hebben m gevonden, geparkeerd en daar door de winkelstraatjes gelopen, en bij de baseliek geweest. Maar hier was het nog veel drukker, je kon nergens fatsoenlijk zitten, weer allerlei lastige afrikaanse verkopers, ook niet echt een goede sfeer.
Daarna even op een terrasje gezeten, en weer in de auto gegaan. Rond gereden door Parijs, en na veel gezien te hebben nog 1x naar de Eiffeltoren om daar ff te zitten voor we terug zouden gaan.
Het was toen inmiddels ver na middernacht, en het was mooi rustig. En echt vlak voor we weg gingen, ben ik op mijn knieën gegaan, en ze twijfelde geen moment! Wij gaan dus trouwen, hebben er na die tijd nog lang in het gras gezeten en de eerste felicitaties mogen ontvangen van een paar mensen die het zagen.
Het kwam voor haar nog redelijk als verrassing zei ze, ze had t wel verwacht toen ze wist dat we naar Parijs gingen, maar toen het al zo laat werd, had ze het totaal niet meer verwacht en zoiets gehad van, ik vraag hem wel een keer haha.
Zondag om 14.00 waren we thuis, hadden onderweg een paar uur in de auto geslapen, en zijn daarna bij een paar goede vrienden op bezoek geweest die van mijn plannen afwisten.
Had voor dit topic dus wel een paar dingen verdraaid zodat ze het niet zou herkennen, met onze dochter bedoelde ik onze hond, die noemen we altijd KindIpv mijn ouders hebben haar ouders opgepast, we gingen niet naar vrienden maar naar een ziekenhuis. En met de medische situatie, ik heb een 12v koelkast (medicatie moet gekoeld worden), en daarvoor had ik stroom nodig, dit is opgelost met een verdeler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |