meh, daar had je dit topic voor nodig?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb dankzij deze topics echt een ander beeld gekregen van de politiciPechtold een sufkut, Brinkman een oen, Balkenende als iemand die toch wel grappig kan zijn, Zalm die alleen met z'n bek open kan lopen, enz
Dat nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
meh, daar had je dit topic voor nodig?
quote:
Misschien moet ik mijn ondertitel maar veranderen naar "overal, altijd de eerste"quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:12 schreef First het volgende:
[..]
gvd ik wou er al een met pinky and the brain doen
niet met weekend miljonairs, ha!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn ondertitel maar veranderen naar "overal, altijd de eerste"
Je bent er nu toevallig niet met een met Uri Geller bezig he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn ondertitel maar veranderen naar "overal, altijd de eerste"
door jouw krijg i kwel een goed idee met uri gellerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb weer gelachen![]()
[..]
Je bent er nu toevallig niet met een met Uri Geller bezig he?
Toevallig nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb weer gelachen![]()
[..]
Je bent er nu toevallig niet met een met Uri Geller bezig he?
NOU, BIJ HERO SPRINGT HET FRUIT ER OOK UIT!!11!!lLOLLERBBQEINZZWEIDREIPOLIZEI!quote:
EVEN LATERquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:25 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
ik gunde het de heren voor een keertje
welke?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:48 schreef einschtein het volgende:
Ik heb het draadje maar naar een paar Kamerleden geTwittered
Interessante ontwikkeling, houd ons op de hoogte zou ik zeggenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:48 schreef einschtein het volgende:
Zalm heeft geen twitter.... die moeten we dus zien te vinden in second lifequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik hoop vooral gerrit zalm en geert wilders die komen hier lekker vaak voor
Mijn stemrecht, wat doe jequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:48 schreef einschtein het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:58 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Zalm heeft geen twitter.... die moeten we dus zien te vinden in second life
Ik heb ze naar de volgende gestuurd:quote:
Ik ben heel erg benieuwd naar hun reactiesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb ze naar de volgende gestuurd:
@maximeverhagen @APechtold @geertwilderspvv @mariannethieme @jobcohen @femkehalsema @HEROBRINKMAN
De rest hun Twitter pagina's werden niet echt meer geupdate.
Bedankt, heb hem dan ook maar even naar hem getweet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd naar hun reacties
Je bent trouwen Rouvoet vergeten.. die is ook wel actief op Twitter![]()
rollercoasterquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
"Attractie met wagentjes 1 is de prijs waard"
Misschien heb ik mijn connecties bij flipper club flipperquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:58 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Zalm heeft geen twitter.... die moeten we dus zien te vinden in second life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |