Je moet heeeeeeeeeeeeeeeelemaal zelf weten hoe je je noemt hoorquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet heeeeeeeeeeeeeeeelemaal zelf weten hoe je je noemt hoorMaar een kneus vind ik je niet
OKquote:
Klinkt lekker allemaal, behalve de tuinboontjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om naar huis te gaan![]()
Eten koken. Simpel tartaartje, gekookte aardappelen, tuinboontjes vanavond. En dan verder met District 9 kijken
Ik heb gisteravond trouwens gerookte forelfilet gehaaldEn ik ga vrijdag, als ik iemand te eten krijg, een salade daarmee maken
tuinboontjes, dubbel gedopt, zijn lekker!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt lekker allemaal, behalve de tuinboontjes.
oh wat spannend! ik hoop dat je in oktober al mag. is toch voor 2 weken ofzo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja ik zit nog in de intake, volgende week heb ik de hele week onderzoeken en op basis daarvan wordt volgende week beoordeelt of ik bij deze kliniek terecht kan. Als dat zo is dan start ik in Oktober, als dat niet zo is word ik opnieuw doorverwezen naar een andere kliniek en begint het hele circus opnieuw. Spannend dus
Knuffels en beterschapquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
voor mijn zware hoofd net lekker buiten geweest
voor mijn keel waterijs gehaald
voor de rest van de griep; kilo pruimen, pondje kersen en verse jus
nu moet ik gauw beter worden
Als ik trek heb, gaat het al wat beter, dus het komt wel goed. En ik had idd behoefte aan zout, het lijkt wel of bouillon dan niet helpt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Krak hopelijk bevalt het en rookvlees is ook goed voor het zoutgehalte wat je verloren bent
@ Pee, ik zag op De waarheid over eten, dat veel water ivm afvallen niet persé nodig is.
Wél goed om wat meer glaasjes tussendoor te drinken maar het is een feit dat als je 3X per dag eet en een paar keer koffie, thee, wijn, frisdrank p.d. tot je neemt al genoeg vogg binnen krijgt
Aan water drinken wordt sowieso allerlei magische eigenschappen toegedichtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Krak hopelijk bevalt het en rookvlees is ook goed voor het zoutgehalte wat je verloren bent
@ Pee, ik zag op De waarheid over eten, dat veel water ivm afvallen niet persé nodig is.
Wél goed om wat meer glaasjes tussendoor te drinken maar het is een feit dat als je 3X per dag eet en een paar keer koffie, thee, wijn, frisdrank p.d. tot je neemt al genoeg vogg binnen krijgt
Ter compensatie van de dure, lekkere hamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ook wat kikkererwten ingeslagen en komkommers (29 ct)
Wie weetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef golfer het volgende:
Ter compensatie van de dure, lekkere ham
Wáár haal jij die komkommers van 29 ct? Die moet ik óók hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan water drinken wordt sowieso allerlei magische eigenschappen toegedichtMaar idd, voor afvallen heb je net zoveel water nodig als normaal.
Zo, ook wat kikkererwten ingeslagen en komkommers (29 ct)
Bij elkaar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kunnen we allemaal in bed gaan liggen
Gezellig! 1 heeeel groot bed!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
En FF ook al ziek?Jeetje! Ook beterschap
Moet ineens hier aandenken. Ik stumble gisteren naar 'fun with stock photo's': http://www.latenightwithj(...)n-with-stock-photos/quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
En FF ook al ziek?Jeetje! Ook beterschap
Lidl dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef Windigo het volgende:
Wáár haal jij die komkommers van 29 ct? Die moet ik óók hebben
beterschap!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
voor mijn zware hoofd net lekker buiten geweest
voor mijn keel waterijs gehaald
voor de rest van de griep; kilo pruimen, pondje kersen en verse jus
nu moet ik gauw beter worden
Daar staat een dozijn voorbeelden van in deze: http://www.latenightwithj(...)ing-up-edition/#morequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef DarkElf het volgende:
beterschap!
en isa: die onderste foto is idd zo typisch
Niks eten, alleen thee, water, bouillon en appelsap drinken. Wel ibuprofen eten en op bed liggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel krak en isakrak; au! Wat helpt t beste?
Oh gelukkig maar, dat scheeltquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
DE en Windigo; ook bedanktWindigo; ben tot nu toe alleen maar hoef niet verzorgd te worden
en mn ouders komen denk over een uurtje thuis..
he bah wat vervelend! Last van honger?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niks eten, alleen thee, water, bouillon en appelsap drinken. Wel ibuprofen eten en op bed liggen.
Niet echt, meer behoefte aan zout en iets om te kauwen. Ik word ook niet misselijk als ik iets eet, maar het gaat minder snel over.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
he bah wat vervelend! Last van honger?
hangt er vanaf hoe heet de oven is denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
Kan een normaal stenen bord in de oven?
Volgens mij kunnen niet alle borden tegen 200 graden idd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe heet de oven is denk ik.
ik zet mijn borden alleen om iets warm te houden in de oven, nooit op 200 graden ofzo
180 graden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe heet de oven is denk ik.
ik zet mijn borden alleen om iets warm te houden in de oven, nooit op 200 graden ofzo
ik zelf zou het nooit doen iig, maar wie weet: misschien kan t welquote:
Jawel, maar het is maar een klein beetje lasagna.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Veel te heet joh, je brand je straks makkelijk aan dat bord. Heb je geen schaal ofzo?
Ik zou het bord op een pan heet water zetten, met een ander bord als deksel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel, maar het is maar een klein beetje lasagna.
Ik ga wel wat proberen
Is toch wel een logische verklaring?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, twee slaapmaskers op internet gekocht met voorgevormde oogkapjes.Ben benieuwd.
Zal toch wat zijn als teveel licht in de ochtend de oorzaak is van slecht slapen
't is meer dat ik me er niet bewust van was. Ik wist wel dat ik dunne gordijntjes had, maar gisteren toen ik eens met een slaapmasker op sliep dacht ik 's ochtends na het wakker worden echt: wow. Da's wel héél licht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is toch wel een logische verklaring?
koud bord in een hete oven gaat niet goed weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
Kan een normaal stenen bord in de oven?
Haha, oké. Wij hebben witte rolgordijnen, 't is hier 's ochtends ook heel licht in de slaapkamer. Maar daar wordt ik niet eerder wakker van eigenlijk. Maar daar zal iedereen anders op reageren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is meer dat ik me er niet bewust van was. Ik wist wel dat ik dunne gordijntjes had, maar gisteren toen ik eens met een slaapmasker op sliep dacht ik 's ochtends na het wakker worden echt: wow. Da's wel héél licht.
Ik vind het vervelend om me niet bewust van dingen te zijn.
Ja klopt, is heel persoonlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, oké. Wij hebben witte rolgordijnen, 't is hier 's ochtends ook heel licht in de slaapkamer. Maar daar wordt ik niet eerder wakker van eigenlijk. Maar daar zal iedereen anders op reageren.
Het zou me niks verbazen. Op vakantie heb ik geen lantarenpaal voor mijn raam, thuis wel. Ik slaap stukken beter in het stikdonker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, twee slaapmaskers op internet gekocht met voorgevormde oogkapjes.Ben benieuwd.
Zal toch wat zijn als teveel licht in de ochtend de oorzaak is van slecht slapen
daar heb ik gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Lantaarnpaal, die hebben wij ook nog inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen. Op vakantie heb ik geen lantarenpaal voor mijn raam, thuis wel. Ik slaap stukken beter in het stikdonker.
Oh, gefelici!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef LieLie het volgende:
Over vier tot zes week krijgen we een nieuw neefje of nichtje
Gewoon blijven oefenen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef z80 het volgende:
[..]
daar heb ik gelukkig geen last van.
slaap bijna overal, en licht of donker maakt niets uit.
alleen in een auto of bus kan ik niet slapen.
Alweerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef LieLie het volgende:
Over vier tot zes week krijgen we een nieuw neefje of nichtje
lijkt me voor mij ook niet echt handigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gewoon blijven oefenen.
Ik kan het inmiddels hartstikke goed
Oh wat heerlijk DE, wat voor broden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:58 schreef DarkElf het volgende:
oeh nog een minuutje of 15 en dan kunnen mijn broden de oven in en dan gaat het zo lekker ruiken hier
jah? maakt het donker echt zoveel uit?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen. Op vakantie heb ik geen lantarenpaal voor mijn raam, thuis wel. Ik slaap stukken beter in het stikdonker.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:17 schreef z80 het volgende:
even een heleboel energie bij elkaar rapen om te gaan sporten.
gister een beetje te fanatiek wat andere spiergroepen getraind en daar nu last van.
ook voor het eerst sinds een jaar weer op een loopband gestaan, en dat ding meteen op 10% helling gezet.
bleek achteraf ook niet echt handig,ga je heel snel van verzuren.
dezequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:23 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk DE, wat voor broden?
Ik slaap wel snel in, maar word elk uur wakker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah? maakt het donker echt zoveel uit?
Nja, ik slaap eigenlijk altijd wel, ogen dicht en plat... 5 minuutjes en ik ben wegMischien een tick die ik uitm me amo over heb gehouden ^^ slapen als je slapen kan
Leuk dat het zo goed ging!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:39 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd Lie!
Pasta maken was simpel! En t smaakt echt veel beter dan gedroogde pasta uit de winkelIk had gewoon 1 theelepel tomatenpuree per ei/100gr bloem toegevoegd en dan tijdens t kneden een beetje extra bloem totdat het deeg goed was
Kleurde mooi oranje
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:39 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd Lie!
Pasta maken was simpel! En t smaakt echt veel beter dan gedroogde pasta uit de winkelIk had gewoon 1 theelepel tomatenpuree per ei/100gr bloem toegevoegd en dan tijdens t kneden een beetje extra bloem totdat het deeg goed was
Kleurde mooi oranje
Feli Liequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:39 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd Lie!
Kleurde mooi oranje
neequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh en stemmen jullie allemaal ff op Babi J
Ik twijfel nu wel erg aan mijn smaakpapillen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef Isabeau het volgende:
De ham van de Lidl is lekker!Veel smaak, lekker vet (onverwacht), maar ook mochten de plakjes op zich wel wat dunner. Was een goeie snack
![]()
Maar op je Hyves heb je toch al Babi B?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, dezelfde nog! Maar die is nu bijna klaar
Nou, Babi B wordt over vier weken 3quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar op je Hyves heb je toch al Babi B?
Dat wil ik dan ook heel graag leren, wanneer ik eindelijk een oven heb die het doet (over 3 weken dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:53 schreef DarkElf het volgende:
brood gaan bakken windigoik was ook een drama met deeg en door oefenen met mijn eigen brood is dat er helemaal af
Oh, er zit een oven in je nieuwe huisje? [FOK!-kookboek] Brood & Banket voor jouquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef Windigo het volgende:
Dat wil ik dan ook heel graag leren, wanneer ik eindelijk een oven heb die het doet (over 3 weken dus)
Ik heb het wel eens brood gebakken met mijn ex. Het deeg kneden is echt werken, maar wel leuk. En al zou het hele brood mislukken, alleen al de geur die uit de oven komt is de moeite waard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook heel graag leren, wanneer ik eindelijk een oven heb die het doet (over 3 weken dus)
Oh klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens brood gebakken met mijn ex. Het deeg kneden is echt werken, maar wel leuk. En al zou het hele brood mislukken, alleen al de geur die uit de oven komt is de moeite waard.
We aten het warm, met boter!
Warm met boterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het wel eens brood gebakken met mijn ex. Het deeg kneden is echt werken, maar wel leuk. En al zou het hele brood mislukken, alleen al de geur die uit de oven komt is de moeite waard.
We aten het warm, met boter!
Klonk het ook. Het is pizza gewordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt lekker allemaal, behalve de tuinboontjes.
I know maar het is OF water OF thee OF wiener melange OF frisquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Wel heel erg goed tegen nierstenen overigensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:39 schreef PdeHoog het volgende:
I know maar het is OF water OF thee OF wiener melange OF frisIk doe gewoon veel water
Scheelt ook bij het krijgen van trek
Overigens is 3 liter wel de max voor me tenzij het heel warm is
Nou, ga ik daar alvast geen last van krijgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel heel erg goed tegen nierstenen overigens
Volgens mij stal iemand het vuur van de goden en werd hij daarvoor geweldig gestraft. Maar mijn mythologie is nogal roestig dus ik weet de naam niet meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh klinkt heerlijkIk verheug me ontzettend op pizza's bakken, foccacia's, quiches en hartige taarten en broden..
De oven is een geschenk van de Goden
Iig snapt hij het ook niet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie is die gast op de achtergrond
Ik eet nooit volkoren/bruin broodquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
@Windigo: ik hoop dat je niet het volkoren-mueslibrood van mijn tante gaat bakken. Dat was geen brood, dat was gewapend beton! Ze was dan ook geschokt toen ze hoorde hoe wij brood bakten: met bruin of wit meel van de bakker en zelfs boter!
hahahah, die man met wie ze contact heeft is vast en zeker niet Golferquote:
Volgens mij is het landbrood recept van DE ook heel lekker in het bruin!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik eet nooit volkoren/bruin broodIk ben een wittebrood-snob, en dan nog eet ik eigenlijk het liefst alleen stokbrood
Gaat dit een rel worden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahah, die man met wie ze contact heeft is vast en zeker niet Golfer
t was weer prima gelukt en t was heerlijk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:15 schreef LieLie het volgende:
Ik heb ineens helemaal zin om brood te bakken
foei. was afhaaleten geen valkuil voor jouquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klonk het ook. Het is pizza geworden![]()
Heb jij nog een briljante broodrecepten website?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
t was weer prima gelukt en t was heerlijk!
en heb nog een paar broodjes om in te vriezen, wat dus heel goed kan.
af laten koelen, goed in huishoudfolie inpakken zodat ze helemaal waterdicht zijn en dan hop de vriezer in.
als je hem wilt eten, uit de vriezer een half uurtje/uurtje en op 100 graden een kwartiertje in de oven.
korst is iets harder dan maar t smaakt nog prima en droogt verder niet uit.
Even met de plantenspuit op de korst spetteren voordat je je brood de oven inschuift scheelt in zo'n geval stukken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
korst is iets harder dan maar t smaakt nog prima en droogt verder niet uit.
vind de chewy korst juist lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Even met de plantenspuit op de korst spetteren voordat je je brood de oven inschuift scheelt in zo'n geval stukken!
Mini! Hoe is het met je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Even met de plantenspuit op de korst spetteren voordat je je brood de oven inschuift scheelt in zo'n geval stukken!
heb bij de molen waar ik haal roggemeel gehaald en maismeel, volkorenmeel en spelt. en veel zonnebloempitten, sesamzaad, grote zak gist en maanzaad...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef LieLie het volgende:
Die molen hier heeft vanalles als ik de website zo bekijk! Tarwebloem, volkorenbloem, spel, rogge, haver, lijnzaad, maanzaad, rozijnen, noem het maar op!
Yup. Ben er weeeeeeeeeer ingedonderdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
foei. was afhaaleten geen valkuil voor jou
ben begonnen met brood uit een boek. namelijk deze: Breadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb jij nog een briljante broodrecepten website?
Hm, die ziet er wel mooi uit!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben begonnen met brood uit een boek. namelijk deze: Bread
daarin leggen ze ontzettend veel uit over de baktechnieken en waarom je wat moet doen enzo. Dat vond ik prettig want anders doe je maar wat maar snap je nooit t proces. (ook hoe je je deeg moet vormen en behandelen en van alles over t rijzen enzo... en ook troubleshooting)
en ben toen gaan oefenen met hun basisbroodrecept. toen ik dat eenmaal lekker kon ben ik gewoon wat recepten van internet gaat plukken zoals dat landbrood bijvoorbeeld
Ja zoveel mogelijk korst, ben niet voor niets dol op stokbroodquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind de chewy korst juist lekker
en hi!
snap ik, heb ook een tijdje lopen dubben erover maar ben blij dat ik t gedaan hebquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, die ziet er wel mooi uit!
Maar ik wil niet meteen voor elke vlaag van verstandsverbijstering een boek kopen. Dus eerst maar een beetje experimenteren denk ik
Eet je écht alleen maar wit brood?! Mijn vezelliefhebbende darmstelsel kreeg er bijkans een krampje van toen ik het las!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja zoveel mogelijk korst, ben niet voor niets dol op stokbrood
Ja zeg, dat dacht ik ook. Na drie weken stokbrood op vakantie ben ik toch wel blij dat ik weer normaal brood krijgquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Eet je écht alleen maar wit brood?! Mijn vezelliefhebbende darmstelsel kreeg er bijkans een krampje van toen ik het las!
Ter compensatie toch hopelijk wél netjes zilvervliesrijst, volkoren pasta en alle schilletjes van het fruit hè?
Ik vrees dat ik de afgelopen vierentwintig uur het maximale dagelijkse aantal Nederlandse Foodgawker-klikjes ruim heb overschreden! Sorry!quote:
Tof. Die site zocht ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef borisz het volgende:
Dit was zo ongeveer de fietsroute van vanmiddag.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=456899
Nee dat is Heatwave en dat was een running gag tussen hem en Bluezz op elke meeting. Net doen alsof er gezoend werd en intussen de limoenschijf doorgeven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
hahahah, die man met wie ze contact heeft is vast en zeker niet Golfer
haha dat ken ik alleen nog van vroegerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee dat is Heatwave en dat was een running gag tussen hem en Bluezz op elke meeting. Net doen alsof er gezoend werd en intussen de limoenschijf doorgeven.
Mijn tip: maak kleine gehaktballetjes zoals je ze lekker vindt. In mijn geval gewoon met gehaktkruiden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef borisz het volgende:
Brood bakken wil ik ook nog eens doen. Eerste doel is eigenlijk gehaktballetjes op verschillende manieren klaar te maken en lekker experimenteren. Daarnaast eens beginnen met soepen.
Ik ben best een gezonde eter, dol op volkorenbrood en groente en fruit, maar zilvervliesrijst en volkoren pasta komen er hier niet inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Eet je écht alleen maar wit brood?! Mijn vezelliefhebbende darmstelsel kreeg er bijkans een krampje van toen ik het las!
Ter compensatie toch hopelijk wél netjes zilvervliesrijst, volkoren pasta en alle schilletjes van het fruit hè?
Maar wie is dan de gast op de achtergrond?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee dat is Heatwave en dat was een running gag tussen hem en Bluezz op elke meeting. Net doen alsof er gezoend werd en intussen de limoenschijf doorgeven.
Yo!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben best een gezonde eter, dol op volkorenbrood en groente en fruit, maar zilvervliesrijst en volkoren pasta komen er hier niet inVooral dat laatste.... *ril
En: hallo
Dan maak je toch dunne broodjes van dat landbrood-recept.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja zoveel mogelijk korst, ben niet voor niets dol op stokbrood
Geen ideequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
Maar wie is dan de gast op de achtergrond?
Hey, we hadden het laatst nog over je, dat je er nooit meer bentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef minilot het volgende:
Yo!Jij hebt een Pee-Emmetje. En sorry nog.
Prima! Zonnig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, we hadden het laatst nog over je, dat je er nooit meer bent
Hoest met jou en maxilot?
Dat was bij mij bijna mis gegaan omdat ze mijn oren bijna niet zagen op de fotoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef DarkElf het volgende:
morgen paspoortaanvraag bij t consulaat, alleen zijn de pasfoto's die ik heb wrs niet goed, dus morgenochtend eerst op pasfotojacht.
waarom moet t zo moeilijk tegenwoordig! (al die pasfoto-eisen dus he?)
Breek me de bek niet open. Je mag niet meer lachen. Wat doet 99% van de wereldbevolking als ze op de foto moeten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef DarkElf het volgende:
morgen paspoortaanvraag bij t consulaat, alleen zijn de pasfoto's die ik heb wrs niet goed, dus morgenochtend eerst op pasfotojacht.
Oh yuk ja, en dan moet je zo akelig serieus kijken op de foto dat je naderhand denkt 'ben ik echt zo lelijk?'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef DarkElf het volgende:
Nerveus vooralquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
My godIk dacht toch al wel wat gehoord te hebben aan maffe muziek
"True Scottisch Pirate Metal”![]()
![]()
Hier is het zonnetje al in de zee aan het zakken hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef minilot het volgende:
Prima! Zonnig!
En jullie?
En nu ga ik natuurlijk ogenblikkelijk even terugzoeken wat er hoe en door wie en wanneer is gezegd..![]()
Leuk, maar iets teveel Adam and the Ants gehalte....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
My godIk dacht toch al wel wat gehoord te hebben aan maffe muziek
"True Scottisch Pirate Metal”![]()
![]()
ja je was zomaar ineens weg !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Prima! Zonnig!
En jullie?
En nu ga ik natuurlijk ogenblikkelijk even terugzoeken wat er hoe en door wie en wanneer is gezegd..![]()
Ik vind heel veel pasfoto's nu veranderd in van die Wanted!-poster foto'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Oh yuk ja, en dan moet je zo akelig serieus kijken op de foto dat je naderhand denkt 'ben ik echt zo lelijk?'
Doet ze wel vaker.quote:
ik onder andere!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Prima! Zonnig!
En jullie?
Yup, soms een poosje in beslag genomen door andere zaken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:
Heb je nog een leuk exemplaar gevonden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Nu niet! Hoogzomer - pas weer quiches als het kouder wordt. Anders pas ik niet in mijn badpak.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
pfffffffffrtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je je nu maar beter voelt
Confidence through competence
welterusten en beterschap!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten iedereen! Denk ik. Als mijn lantarenpaal geen roet in het eten gooit.
ben bang dat dit nog wel even zo doorgaat tot ergens vannacht...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
pfffffffffrt![]()
Als je je nu maar beter voelt
sorry, hoe kom je aan een blauwe wang?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Aure het volgende:
Beterschap FF
Mijn wang is helemaal blauwDat had ik de vorigekeer niet
![]()
Ik kijk Spirited AwayBlijft een mooie anime
Ehhhh Isa heeft iets met dr oog maar tis nog niet duidelijk wat het is geloof ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:20 schreef minilot het volgende:
Iemand zin om een korte samenvatting te geven van eventuele ontwikkelingen en nieuwtjes aangaande deze SC en bijbehorende Fok!ers?
kaakchirurg gisterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sorry, hoe kom je aan een blauwe wang?
grieperig. koud, spierpijn en vooral een zwaar hoofd en zware nek. denk ook een beetje gevoelige buik nu, aangezien ik mn eten van vandaag al kwijt ben. maar niet eten word ik ook niet snel beter van (geleerd van mam), dus ja.. afwachten maarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ach FFT'tje, ben je ziek? Voedselvergiftiginkje?
Sun en TAV zijn op vakantie, Dude heeft twee draken te logeren, DE is alweer zowat topfit...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Ehhhh Isa heeft iets met dr oog maar tis nog niet duidelijk wat het is geloof ik.
SOL is zwanger.
En verder weet ik t ff niet meer
quiche lorraine in frankrijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
Oh en ik heb in Frankrijk gewoon quiche gegeten
Oh, dat is wel echt mega-irritant, zeker hartje zomerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grieperig. koud, spierpijn en vooral een zwaar hoofd en zware nek. denk ook een beetje gevoelige buik nu, aangezien ik mn eten van vandaag al kwijt ben. maar niet eten word ik ook niet snel beter van (geleerd van mam), dus ja.. afwachten maar
ohh gaat het bij jou in 3x?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef Aure het volgende:
[..]
kaakchirurg gisterWeer voor mn verstandskiezen, nu is alles dr uit!
Echt welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quiche lorraine in frankrijk![]()
echt moddervet maar zo
heb liever bloemetjes aan een paprikaplant dan een pand wat is afgebrandtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sun en TAV zijn op vakantie, Dude heeft twee draken te logeren, DE is alweer zowat topfit...
En het pand waar FFT werkt is afgebrand. En er zitten bloemetjes aan mijn paprikaplant
En dat rijmt.
paracetamol helpt toch niet? heb geen hoofdpijn ofzo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat is wel echt mega-irritant, zeker hartje zomerParacetamolletje erin en over een half uurtje gaan slapen, da's alles wat ik kan bedenken
kleine danone yoghurtjes, croissants, pain au chocolat, saucisse (zo'n lange dunne opgerolde worst) mmmmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Maar op vakantie heb ik geen zin om enorm te letten op wat ik eet.
Als ik dan iets heel lekkers voorbij zie komen dan neem ik het ook
(Lees: Creme Brulee, Crema Catalana, Creme Brulee-ijs, Crema Catalana-ijs, quiche)
Oi nee, die croissants daar kan ik echt niet eten 's ochtends, veel te vet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kleine danone yoghurtjes, croissants, pain au chocolat, saucisse (zo'n lange dunne opgerolde worst) mmmm
Ohja al die dingen ook nog idd! En DH is ook op vakantie toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sun en TAV zijn op vakantie, Dude heeft twee draken te logeren, DE is alweer zowat topfit...
En het pand waar FFT werkt is afgebrand. En er zitten bloemetjes aan mijn paprikaplant
En dat rijmt.
Nee joh dit was de 2e keerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohh gaat het bij jou in 3x?(of was dit toch de 2e pas?)
gefeliciteerd! je had er iets meer last van herinner ik me nog. voel je je nu weer wat beter? gelukkig kun je al pasta eten
nee? oh kon ik dat maar nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oi nee, die croissants daar kan ik echt niet eten 's ochtends, veel te vet!
Moet jij niet ff een huisartsenpost bellen met deze klachten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
grieperig. koud, spierpijn en vooral een zwaar hoofd en zware nek. denk ook een beetje gevoelige buik nu, aangezien ik mn eten van vandaag al kwijt ben. maar niet eten word ik ook niet snel beter van (geleerd van mam), dus ja.. afwachten maar
Paracetamol helpt ook voor spierpijn en grieperige dingen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
paracetamol helpt toch niet? heb geen hoofdpijn ofzo?
een blauwe plek is normaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef Aure het volgende:
Nee joh dit was de 2e keerIk had iets meer last van de behandeling en het deed gister ook wel meer pijn, maar vandaag deed het al een stuk minder zeer! Alhoewel mn wang dus wel heel dik en blauw is
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet jij niet ff een huisartsenpost bellen met deze klachten?
wil je niet 'bang' maken of zo, maar je hebt het over een zware nek....en dan gaat er bij mij een belletje af richting meningitis
Hmm, ik begrijp het Bluezz. Maar als ik stress heb, komt mijn hoofdpijn ook uit mijn nek.......quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet jij niet ff een huisartsenpost bellen met deze klachten?
wil je niet 'bang' maken of zo, maar je hebt het over een zware nek....en dan gaat er bij mij een belletje af richting meningitis
pfoeh gelukkig, ik schrok wel even!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp het Bluezz. Maar als ik stress heb, komt mijn hoofdpijn ook uit mijn nek.......
Nou, je hebt al pas een brand gehad en je baas is weer weg. Dus ik kan me zomaar indenken dat het (onbewuste) stress is......quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pfoeh gelukkig, ik schrok wel even!
Ik heb een hekel aan jazz, maar wat ga je draaien? Ik ben echt benieuwd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehee...ik ga de muziek verzorgen bij de expoDat wordt lachen
Of ik wat jazz mee kon nemen
Ik ga echt de meest vage jazz draaien
ohja mn baas is weer weg morgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, je hebt al pas een brand gehad en je baas is weer weg. Dus ik kan me zomaar indenken dat het (onbewuste) stress is......
das wel een uitdaging... zou ik niet kunnen want ben er niet zo in thuis.. succes!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehee...ik ga de muziek verzorgen bij de expoDat wordt lachen
Of ik wat jazz mee kon nemen
Ik ga echt de meest vage jazz draaien
Maar, maar dan moet je toch in een astronautenpak, wegens brandgevaar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohja mn baas is weer weg morgen![]()
das geen stress hoor, dat werkt juist heerlijk(fokt lekker
)
Dez Monaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan jazz, maar wat ga je draaien? Ik ben echt benieuwd.
Jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
Bij jazz denk ik aan wild gefreak, zoals het Rosenberg trio. Van Morrison kan ik wel waarderen, maar dat schijnt dan weer geen echte jazz te zijn......
Nee johquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
John Mayer, Joss Stone of zoiets? of zit ik er nu helemaal naast?
Die heeft ook zijn freaky momenten hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk dat ik Miles Davis nog zou kunnen waarderen.
Jazz = improvisatiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik associeer jazz met vrijheid en MEN, als muzikant bij Van Morrison heb je volgens mij weinig vrijheid... als de concerten die ik gezien heb een maatstaf zijn.....
Hormonen in de war?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
trek in een big macal weken een kuthumeur:9 wel veel lol met Milou
Leren lezen en schrijven is zo erg leuk en zelfs Milou doet dat dus
Ze is er ook zo erg trots op dat ze het 'kan'
Mooi gedaan met de weinige scheptedieptequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trouwens mijn zus goed te pakkenDie was zaterdag mee naar een festivalletje in Den Haag
En ze dacht dat ik het niet durfde om een foto van haar op te sturen naar 3voor12
![]()
http://images.vpro.nl/images/43775690+s(560)![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
trek in een big macal weken een kuthumeur
wel veel lol met Milou
Leren lezen en schrijven is zo erg leuk en zelfs Milou doet dat dus
Ze is er ook zo erg trots op dat ze het 'kan'
Lekker koud doekje op je voorhoofd, of cold pack.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik sluit me ook aan bij de kneuzenboeg; ik gloei helemaal, volgens mij heb ik koorts (en morgenochtend om half 9 een afspraak op m'n werk, jay).
Barcelonaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:00 schreef LieLie het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst een broodje van Subway gehad, toen we in Barcelona waren.
Eigenlijk best lekker!
Nu ibuprofen nemen en als het morgen iets beter gaat, afmelden!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik sluit me ook aan bij de kneuzenboeg; ik gloei helemaal, volgens mij heb ik koorts (en morgenochtend om half 9 een afspraak op m'n werk, jay).
Ja? Oh. Ik vond het wel leuk, maar ook niet zo leuk geloof ik. Het is wel een hele gezellige stad, met veel groen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Barcelona![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil minstens een jaar van mijn werkende leven in Barcelona gaan wonen.
Niet meerquote:
Het is magischhhhhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Oh. Ik vond het wel leuk, maar ook niet zo leuk geloof ik. Het is wel een hele gezellige stad, met veel groen.
Die enge foto van jouw zekerquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker koud doekje op je voorhoofd, of cold pack.
Oh BTW, heb die Treats masker bij De Tuinen gezien; 't is me iets teveel bio-organisch-tarwevezel. Heb wat maskers van eBay besteld nu, zal deze week nog m'n oude masker gebruiken.
he getsie jij ook al?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die enge foto van jouw zeker![]()
Ik vond de Sagrada ook maar een typisch ding.
Park Guell vond ik wel heel mooi.
Ik denk dat ik hem wel tof vind als ze hem he-le-maal mozaïeken. Maar dan ben ik er niet meer om het te bekijken natuurlijk. Als ik de voltooiing uberhaupt haal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Passiefacade vind ik echt mooi van de Sagrada Familia, terwijl ik helemaal niet van zo modern hou.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh joy, ik heb geen trek meer nu en moet kotsen, is me gelukkig wel bekend de hele dag door
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh joy, ik heb geen trek meer nu en moet kotsen, is me gelukkig wel bekend de hele dag door
Jawel. 2020 zeggen ze. Ik ga er heen, da's over 10 jaar al!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel tof vind als ze hem he-le-maal mozaïeken. Maar dan ben ik er niet meer om het te bekijken natuurlijk. Als ik de voltooiing uberhaupt haal.
Ik houd ook niet van modern, maar dit lijkt nog op gotisch ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Passiefacade vind ik echt mooi van de Sagrada Familia, terwijl ik helemaal niet van zo modern hou.
Checkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Pee, is het die mevrouw met paarse blokjes?
Mooie foto!
Ik bedoelde dat je zus er mooi opstaat voor iemand die niet op de foto wil. Ik heb er verstand van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckMaar de foto is niet mooi hoor
Gewoon een kiekje en alleen om mijn zussie een beetje te pesten
20 augustus naar VK en dan hoor ik het preciesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef Aure het volgende:
[..]![]()
Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
dat vind ik ook jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je zus er mooi opstaat voor iemand die niet op de foto wil. Ik heb er verstand van.
Jij bent ziek! Dan moet je vooral geen Mc etenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf wanneer gaat de Mc aan huis bezorgen?
ik kan nog alles eten, ben niet misselijk gelukkigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent ziek! Dan moet je vooral geen Mc etenEn vind je het nou serieus lekker? Die keren dat ik het eet heb ik achteraf altijd een beetje het gevoel een vrij vlakke en smakeloze hap te hebben gegeten
FF: Er was eens een prinsesje en ze mocht nooooit naar de macdonalds. Ze vond het heel oneerlijk, ze verlangde er zo erg naar. Al haar vriendinnetjes mochten dat wel. Het prinsesje mocht alleen gewoon avondeten eten en zoveel fruit als ze wilde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
dat big mac plaatje... ik lig in bed en mag niet naar buiten
In ons boekje stond 2025!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel. 2020 zeggen ze. Ik ga er heen, da's over 10 jaar al!Maar dan moet de boel niet instorten omdat ze een hogesnelheidsmetro onder de Sagrada Familia willen bouwen.
Nouja, in 1990 dachten ze 2090quote:
Voelt dat niet zo erg fijn, dat je op een expositie hangt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Foto's voor de expo zijn uitgezochtMorgen eens testprintjes maken en dan een laatste selectie doen. Er moeten er nog 3 afvallen
Jaaaaaa komen wij meetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Barcelona![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil minstens een jaar van mijn werkende leven in Barcelona gaan wonen.
Jakkesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
http://www.gooieneemlande(...)lfer-op-Jazzfestivalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Foto's voor de expo zijn uitgezochtMorgen eens testprintjes maken en dan een laatste selectie doen. Er moeten er nog 3 afvallen
Ze lijkt wel wat op jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trouwens mijn zus goed te pakkenDie was zaterdag mee naar een festivalletje in Den Haag
En ze dacht dat ik het niet durfde om een foto van haar op te sturen naar 3voor12
![]()
http://images.vpro.nl/images/43775690![]()
Hahaha, ik voel me veilig hoor! Ik heb gewoon mijn eigen mankementje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, via internet is toch niet besmettelijk? Daarom zitten we toch allemaal veilig thuis...
Beterschap CF en ik hoop dat je na een nachtje slapen helemaal de oude bent
Jupquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Zijn de jarretels weer in de mode of zo
[ afbeelding ]
Al die blaadjes en die mailtjes die ik van hunkemoller of ulla p. krijg staan ze in
Allang! Al meer dan 20 jaar!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Al die blaadjes en die mailtjes die ik van hunkemoller of ulla p. krijg staan ze in
Schat, ik draag ze al jaren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Jarretelsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Dank voor de tipquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
http://www.gooieneemlande(...)lfer-op-Jazzfestival
Tip voor je?
Dat zijn de toffe dingen hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Voelt dat niet zo erg fijn, dat je op een expositie hangt?
Niks mis meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Oh, want we gaan terug naar de jaren 30-40, alleen maar zijde en geen elastiek? Dan zakt het irritant af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jarretels![]()
De panty's zijn zachter want geen elastisch spul erin![]()
Domboquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
kapotheb mn kop gestoten op werk, denk dat ik morgen een blauwe plek op mn voorhoofd heb en heb t in mn rug door een domme actie
YW. Er is hier elk jaar een jazzfestival, als de financiering rondkomt.......quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank voor de tipHet is me iets te ver rijden voor Hans D
Ik heb hem al twee keer gezien dit jaar en dat is meeeeeeeeeeer dan genoeg
Daarom heb je ook jarretels nodig om ze op te houdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, want we gaan terug naar de jaren 30-40, alleen maar zijde en geen elastiek? Dan zakt het irritant af.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
kapotheb mn kop gestoten op werk, denk dat ik morgen een blauwe plek op mn voorhoofd heb en heb t in mn rug door een domme actie
* krakkemiekewrijft arnica zalf op Memo's hoofd en rug.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[Cul SC] Waar het aan verzorging niet ontrbeekt !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemiekewrijft arnica zalf op Memo's hoofd en rug.
Niet meer doen he!
Je hebt ook panties die net zo plakken op je been als een post-it.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom heb je ook jarretels nodig om ze op te houdenElastische panties hebben dat niet nodig.
Ik dacht altijd dat het hetzelfde spul was, dus ik was erg verbaasd toen ik erachter kwam dat het niet zo was.
Ja, dat lijkt me nou ook zo kortquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Dat zijn de toffe dingen hoor![]()
En ik wil er nog veeeeeeeeeeel meer
![]()
Jammer dat het maar een dag is
quote:RT @marijeweterings: wie wil er vrijdag #backstage #filmen bij de #fotoshoot met @missoverijssel @xpeet #oplocatie #trouwjurk #durftevragen
Je hebt er al meer ervaring mee dan ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Daarom heb je ook jarretels nodig om ze op te houdenElastische panties hebben dat niet nodig.
Ik dacht altijd dat het hetzelfde spul was, dus ik was erg verbaasd toen ik erachter kwam dat het niet zo was.
Ik haakte ze altijd kapoet toen ik nog nagels beetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt er al meer ervaring mee dan ik
een beurse dame nog beurser maken...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DomboNou ja....pas jij ook mooi in de ziekenboeg
Oh dat klopt. Met zo'n laagje snot aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt ook panties die net zo plakken op je been als een post-it.
Wie weet wie hem wat kan aanbieden? Dan wil je toch een internationale site hebben? Voor het geval dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me nou ook zo kort
Maar op zich wel tof en wie weet loopt daar iemand rond die je ook iets kan aanbieden
Jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:54 schreef flying-dutchman het volgende:
P kan die camera van jou ook filmen?
[..]
quote:
Heeft een post-it snot aan de binnenkant? Ieuw!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh dat klopt. Met zo'n laagje snot aan de binnenkant.
Ah joh...als we maar lol hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me nou ook zo kort
Maar op zich wel tof en wie weet loopt daar iemand rond die je ook iets kan aanbieden
Nee joh. Het is een antisliplaag. Net zoals je voor kleedjes kan kopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh dat klopt. Met zo'n laagje snot aan de binnenkant.
Voor FOK? Ik kan trouwens vrijdag nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Miss Overijssel klinkt als veel beebs bij elkaar
Eenschquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ah joh...als we maar lol hebbenEn ik kan de afdrukjes vast nog wel een keer gebruiken voor een andere expo
Ik twijfel alleen nog ff over de maat. Ik ga altijd voor Groot Is Goed! dus lekker 30x45Maar de anderen doen 20x30. Ik vind dat je foto's gewoon goed moeten kunnen zien
voor jezelf natuurlichquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor FOK? Ik kan trouwens vrijdag niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wie weet wie hem wat kan aanbieden? Dan wil je toch een internationale site hebben? Voor het geval dat.
Jij bent het ermee eens?quote:
Ik kan het verkeerd begrepen hebben. Maar volgens mij is kunst de aller individueelste expressie van de aller individueelste emotie. Kies lekker het formaat wat je het mooiste vind dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah joh...als we maar lol hebbenEn ik kan de afdrukjes vast nog wel een keer gebruiken voor een andere expo
Ik twijfel alleen nog ff over de maat. Ik ga altijd voor Groot Is Goed! dus lekker 30x45Maar de anderen doen 20x30. Ik vind dat je foto's gewoon goed moeten kunnen zien
Ja. 30x45 dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd begrepen hebben. Maar volgens mij is kunst de aller individueelste expressie van de aller individueelste emotie. Kies lekker het formaat wat je het mooiste vind dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |