Je moet heeeeeeeeeeeeeeeelemaal zelf weten hoe je je noemt hoorquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet heeeeeeeeeeeeeeeelemaal zelf weten hoe je je noemt hoorMaar een kneus vind ik je niet
OKquote:
Klinkt lekker allemaal, behalve de tuinboontjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om naar huis te gaan![]()
Eten koken. Simpel tartaartje, gekookte aardappelen, tuinboontjes vanavond. En dan verder met District 9 kijken
Ik heb gisteravond trouwens gerookte forelfilet gehaaldEn ik ga vrijdag, als ik iemand te eten krijg, een salade daarmee maken
tuinboontjes, dubbel gedopt, zijn lekker!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt lekker allemaal, behalve de tuinboontjes.
oh wat spannend! ik hoop dat je in oktober al mag. is toch voor 2 weken ofzo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja ik zit nog in de intake, volgende week heb ik de hele week onderzoeken en op basis daarvan wordt volgende week beoordeelt of ik bij deze kliniek terecht kan. Als dat zo is dan start ik in Oktober, als dat niet zo is word ik opnieuw doorverwezen naar een andere kliniek en begint het hele circus opnieuw. Spannend dus
Knuffels en beterschapquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
voor mijn zware hoofd net lekker buiten geweest
voor mijn keel waterijs gehaald
voor de rest van de griep; kilo pruimen, pondje kersen en verse jus
nu moet ik gauw beter worden
Als ik trek heb, gaat het al wat beter, dus het komt wel goed. En ik had idd behoefte aan zout, het lijkt wel of bouillon dan niet helpt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Krak hopelijk bevalt het en rookvlees is ook goed voor het zoutgehalte wat je verloren bent
@ Pee, ik zag op De waarheid over eten, dat veel water ivm afvallen niet persé nodig is.
Wél goed om wat meer glaasjes tussendoor te drinken maar het is een feit dat als je 3X per dag eet en een paar keer koffie, thee, wijn, frisdrank p.d. tot je neemt al genoeg vogg binnen krijgt
Aan water drinken wordt sowieso allerlei magische eigenschappen toegedichtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Krak hopelijk bevalt het en rookvlees is ook goed voor het zoutgehalte wat je verloren bent
@ Pee, ik zag op De waarheid over eten, dat veel water ivm afvallen niet persé nodig is.
Wél goed om wat meer glaasjes tussendoor te drinken maar het is een feit dat als je 3X per dag eet en een paar keer koffie, thee, wijn, frisdrank p.d. tot je neemt al genoeg vogg binnen krijgt
Ter compensatie van de dure, lekkere hamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ook wat kikkererwten ingeslagen en komkommers (29 ct)
Wie weetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef golfer het volgende:
Ter compensatie van de dure, lekkere ham
Wáár haal jij die komkommers van 29 ct? Die moet ik óók hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan water drinken wordt sowieso allerlei magische eigenschappen toegedichtMaar idd, voor afvallen heb je net zoveel water nodig als normaal.
Zo, ook wat kikkererwten ingeslagen en komkommers (29 ct)
Bij elkaar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kunnen we allemaal in bed gaan liggen
Gezellig! 1 heeeel groot bed!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
En FF ook al ziek?Jeetje! Ook beterschap
Moet ineens hier aandenken. Ik stumble gisteren naar 'fun with stock photo's': http://www.latenightwithj(...)n-with-stock-photos/quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
En FF ook al ziek?Jeetje! Ook beterschap
Lidl dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef Windigo het volgende:
Wáár haal jij die komkommers van 29 ct? Die moet ik óók hebben
beterschap!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
voor mijn zware hoofd net lekker buiten geweest
voor mijn keel waterijs gehaald
voor de rest van de griep; kilo pruimen, pondje kersen en verse jus
nu moet ik gauw beter worden
Daar staat een dozijn voorbeelden van in deze: http://www.latenightwithj(...)ing-up-edition/#morequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef DarkElf het volgende:
beterschap!
en isa: die onderste foto is idd zo typisch
Niks eten, alleen thee, water, bouillon en appelsap drinken. Wel ibuprofen eten en op bed liggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel krak en isakrak; au! Wat helpt t beste?
Oh gelukkig maar, dat scheeltquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
DE en Windigo; ook bedanktWindigo; ben tot nu toe alleen maar hoef niet verzorgd te worden
en mn ouders komen denk over een uurtje thuis..
he bah wat vervelend! Last van honger?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niks eten, alleen thee, water, bouillon en appelsap drinken. Wel ibuprofen eten en op bed liggen.
Niet echt, meer behoefte aan zout en iets om te kauwen. Ik word ook niet misselijk als ik iets eet, maar het gaat minder snel over.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
he bah wat vervelend! Last van honger?
hangt er vanaf hoe heet de oven is denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
Kan een normaal stenen bord in de oven?
Volgens mij kunnen niet alle borden tegen 200 graden idd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe heet de oven is denk ik.
ik zet mijn borden alleen om iets warm te houden in de oven, nooit op 200 graden ofzo
180 graden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe heet de oven is denk ik.
ik zet mijn borden alleen om iets warm te houden in de oven, nooit op 200 graden ofzo
ik zelf zou het nooit doen iig, maar wie weet: misschien kan t welquote:
Jawel, maar het is maar een klein beetje lasagna.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Veel te heet joh, je brand je straks makkelijk aan dat bord. Heb je geen schaal ofzo?
Ik zou het bord op een pan heet water zetten, met een ander bord als deksel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel, maar het is maar een klein beetje lasagna.
Ik ga wel wat proberen
Is toch wel een logische verklaring?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, twee slaapmaskers op internet gekocht met voorgevormde oogkapjes.Ben benieuwd.
Zal toch wat zijn als teveel licht in de ochtend de oorzaak is van slecht slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |