effe aanpassen was t helemaal vergetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:02 schreef DeKubus het volgende:
Je vergeet zo'n tasje om de nek en je moet wel bewapend zijn, anders hoor je er niet bij.![]()
JEWEETZELLUFUFON~!ENO
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:04 schreef Brawler het volgende:
Dit topic had potentie, als je wat meer werk had gemaakt van de OP.
PVV stemmers, verenig u!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:21 schreef superdrufus het volgende:
ewa, je kan geen nederlands abbi ik geen een schoten hebben
En je bent vergeten mocro's altijd op roc zitten
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:09 schreef Stoeprand het volgende:
Bedankt voor deze tips. Nu kan ik er eindelijk bij horen.
Toen ik nog op de havo zat was er een leraar met zo'n jasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Je moet ook zo'n vuilniszak dragen(zo'n Nike Air jasje)
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:01 schreef SinofEnvy het volgende:
Niks mis met Air Max, overigens zijn die tasjes vaak van Eastpak. Ik denk, ik help je even.
Denken dat alleen marrokanen iPods of eastpaks hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef TimKuik het volgende:
Je vergeet "Blackberry of iPod hebben".
Jij bent de gene die een amatutu is!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef Oceanview het volgende:
Bontkraag is voor Turken
En mocro's hebben Zip
En dat Mocro kapsel was goed zonder die edit anders is het Turks
En oorbellen is ook voor Turken
Amateur
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef Draai_kont het volgende:
Je vergeet in de OP, de vele puisten die je moet hebben.
Daarnaast van die bakkebaarden en tot slot moet je een onaangename geur dragen.
Dat was mijn toevoeging aan dit topic.
Mij amateur noemenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:08 schreef koekwaus11 het volgende:
[..]
Jij bent de gene die een amatutu is!
a zemel beter ben je stilquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef koekwaus11 het volgende:
[..]
Noem mij dan ook geen amateur a keghbe!
A keghbe wat a zemmel zemmel in mijn broekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
a zemel beter ben je stil
taboen djemek
klawi in je broek bedoel jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef koekwaus11 het volgende:
[..]
A keghbe wat a zemmel zemmel in mijn broek
Zemmel is penis volgens mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
klawi in je broek bedoel je
zemmel = homo
TFOEEE!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Neeh ik ben de mocro en jij hebt het faut
het is zemmelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef GenusButeo het volgende:
Het is 'zemmer'. Koekwaus heeft een homo in z'n broek.
TFOE!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef GenusButeo het volgende:
Het is 'zemmer'. Koekwaus heeft een homo in z'n broek.
Dan vertrouw ik Marokko.nl echt nooit meer.quote:
http://www.straatwoordenboek.nlquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik Marokko.nl echt nooit meer.
A sahbi beter ben je stil met je tfoe tfoe tfoequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef koekwaus11 het volgende:
[..]
Tfooe eerst mij vriend hier zijn en dan ga jij mij verraden tfoeee!
Trouwens... Hoe weet jij dit allemaal? Jij was toch 12?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl
Tevens TS is homo
Ben jij een echte Marokkaan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
A sahbi beter ben je stil met je tfoe tfoe tfoe
De straatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef koekwaus11 het volgende:
[..]
Trouwens... Hoe weet jij dit allemaal? Jij was toch 12?
EINZEINZZ!!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef koekwaus11 het volgende:
[..]
Oceanview is MAROKKAAN !!!!!!!! HAAHAHAHAHAHAHAHHAHAH!HH!H!H!H!H!H!!HEIINZZ!!!!!!!!!
Zeg wollah je bent Marokkaans ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
EINZEINZZ!!!!
Open er een topic over
Dan had ik toch gelijk, want daar staat ook 'zehmer'.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl
Tevens TS is homo
Wollah a sahbiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef koekwaus11 het volgende:
[..]
Zeg wollah je bent Marokkaans ?![]()
![]()
![]()
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/Z/zemmelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan had ik toch gelijk, want daar staat ook 'zehmer'.![]()
TS heeft een homo in z'n broek.
Ja, maar dan kan het dus allebei.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/Z/zemmel
Neeh!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan het dus allebei.
Moek je effe nieuwe jas kopen ofzo??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee jij doet stoer tegen mij niet dat ik het vind
Het staat zwart-wit in het straattaalwoordenboek, wat zeg jij!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Neeh!
jullie kunnen gewoon niet horen
Is turksquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Draai_kont het volgende:
wat betekent het woordje siktalem dan in het marokaans?kan niet vinden in straatwoordenboek.
En dat woord werd me laatst naar mijn hoofd geslingerd.
Geef ff wat geld danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moek je effe nieuwe jas kopen ofzo??
Het staat ook zwart-wit in mijn hoofd en internet is een grote leugenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het staat zwart-wit in het straattaalwoordenboek, wat zeg jij!
Waarschijnlijk bedoel je 'siktir lan'. Dat betekent zoiets als: 'fuck off jongen'.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Draai_kont het volgende:
wat betekent het woordje siktalem dan in het marokaans?kan niet vinden in straatwoordenboek.
En dat woord werd me laatst naar mijn hoofd geslingerd.
Misschien is het wel een verbastering.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Oceanview het volgende:
Het staat ook zwart-wit in mijn hoofd en internet is een grote leugen
dat is turks en is "agressief/grof" voor houd je mondquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je 'siktir lan'. Dat betekent zoiets als: 'fuck off jongen'.
Ik ben Turks, dus ik denk dat ik het toch wel iets beter weet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat is turks en is "agressief/grof" voor houd je mond
Nee man, nino met swagg on en dan op herhalingstand zetten voor de hele dagquote:
Vertekend beeld! In het echt zijn ze zo knap niet!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:55 schreef Levolution het volgende:
Paintje om het goed uit te leggen:
[ afbeelding ]
Nee, maar Eastpak tasjes worden wel veel gedragen door Marokkanen. Dat alle appels fruit zijn betekent niet dat elke vrucht een appel is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
Denken dat alleen marrokanen iPods of eastpaks hebben
You zuigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef Draai_kont het volgende:
Je vergeet in de OP, de vele puisten die je moet hebben.
Daarnaast van die bakkebaarden en tot slot moet je een onaangename geur dragen.
Dat was mijn toevoeging aan dit topic.
- Edit:
Doorlopende wenkbrauwen.
Stink adem
Neppe gouden ketting
Neppe mooiboy ring
Prada schoenen ( of in ieder geval, glanzende zwarte schoenen met gouden strepen)
En een accent niet te vergeten natuurlijk
Ik zweeer je wollaah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |