abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85335362
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 02:01 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Misschien moet je dat anti-Apple bord eens voor je kop weghalen.
Heb ik niet, vind het een mooi apparaat, maar erg duur voor wat ie doet. Dus koop ik er nu geen.
Jij vergelijkt alles meteen met de iphone, en kraakt androids en de rest af.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_85335633
quote:

[..]

Moet je nou echt in andere threads steeds opduiken om niet relevante Apple onzin rond te spuien?
pi_85335662
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 02:20 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Moet je nou echt in andere threads steeds opduiken om niet relevante Apple onzin rond te spuien?
zn raison d'ètre blijkbaar :')
pi_85336173
quote:

[..]

retor brapi? :')
Seriously? :')
pi_85336415
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 02:07 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Heb ik niet, vind het een mooi apparaat, maar erg duur voor wat ie doet. Dus koop ik er nu geen.
Jij vergelijkt alles meteen met de iphone, en kraakt androids en de rest af.
Neuh, vind het alleen jammer dat je niet kan toegeven dat de Galaxy S als 2 druppeltjes water op de iPhone lijkt.
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:52:08 #156
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_85338065
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 03:09 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Neuh, vind het alleen jammer dat je niet kan toegeven dat de Galaxy S als 2 druppeltjes water op de iPhone lijkt.
...er zijn wel meer interfaces van smartphones van nu, die aardig op een iphone lijken....maar nee hoor...dat is niet afgekeken ;)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_85340707
quote:

[..]

:')

De Galaxy S lijkt helemaal niet op de iPhone. Dat een iPhone nou bekender is met zo'n soort menu betekent niet dat zij het ook hebben uitgevonden. Zulke icoontjes e.d. had Samsung al veel eerder, voordat de iPhone bestond.
Je bent gewoon een achterlijke fanboy.
Samsung is beter, software en hardwarematig.
pi_85341531
Ik ben sinds enkele dagen van de HTC Hero naar de Samsung Galaxy S gegaan, en damn, wat een verbetering. ^O^ Ultieme media-ondersteuning (mkv's, HD-video's) die er op dat Samoled-scherm zo ooglikkend gaaf uitzien :9~ Niet te spreken over de grafische kracht van het dingetje, dat zich o.a. laat zien in de bijgevoegde app Asphalt 5 [via Samsung Apps]. Swypen werkt ook teringrelaxed, ik typ denk ik wel 2 keer zo snel als op het toetsenbord van de Hero. Iedereen die zeurt over Sense snap ik niet; Touchwiz is op de Widgets na (die ik toch nooit gebruikte op de Hero) echt subliem. Ik heb de Desire ook overwogen, maar vind het scherm minder sprankelen. Verder zal je er echt geen buil aan vallen.

Overtuigingspunten voor mij om voor de SGS te gaan:

4" superhelder en scherp Super-Amoled scherm (heb de Desire en SGS werkend naast elkaar gehouden in de Hi shop)
Superbrede media-ondersteuning en gave mp3-applicatie
Algehele interface die zeer geordend en relaxed overkomt op me
Net wat gelikter design
Kleine dingetjes zoals WPS ondersteuning, Swype standaard, Samsung Apps en feeling bij het toestel :)
pi_85341567
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:32 schreef Tandaozhi het volgende:
Ik ben sinds enkele dagen van de HTC Hero naar de Samsung Galaxy S gegaan, en damn, wat een verbetering. ^O^ Ultieme media-ondersteuning (mkv's, HD-video's) die er op dat Samoled-scherm zo ooglikkend gaaf uitzien :9~ Niet te spreken over de grafische kracht van het dingetje, dat zich o.a. laat zien in de bijgevoegde app Asphalt 5 [via Samsung Apps]. Swypen werkt ook teringrelaxed, ik typ denk ik wel 2 keer zo snel als op het toetsenbord van de Hero. Iedereen die zeurt over Sense snap ik niet; Touchwiz is op de Widgets na (die ik toch nooit gebruikte op de Hero) echt subliem. Ik heb de Desire ook overwogen, maar vind het scherm minder sprankelen. Verder zal je er echt geen buil aan vallen.

Overtuigingspunten voor mij om voor de SGS te gaan:

4" superhelder en scherp Super-Amoled scherm (heb de Desire en SGS werkend naast elkaar gehouden in de Hi shop)
Superbrede media-ondersteuning en gave mp3-applicatie
Algehele interface die zeer geordend en relaxed overkomt op me
Net wat gelikter design
Kleine dingetjes zoals WPS ondersteuning, Swype standaard, Samsung Apps en feeling bij het toestel :)
Ah ik ben jaloers, ik krijg de mijne pas morgen binnen :P
pi_85341843
Weet niet of je het toestel al hebt gezien in real life, maar eerste keer dat ik dat scherm zag, op slag verliefd O+ En hoe raar ook dat vorig jaar ik de blits maakte met m'n Hero [neusje van de zalm toen] en dat die er nu zo achterhaald uitziet.

Overigens moet ik opmerken dat ik over HTC als merk zeer te spreken ben, en eigenlijk in het verleden negatieve ervaringen met Samsung heb gehad [F-300 :') ]. Had lang in m'n hoofd om voor de Desire (of Desire HD) te gaan, maar uiteindelijk na 2 dagen twijfelen en nog een vergelijkmomentje in de Hi shop toch voor de SGS gegaan. Echt een verschil met de Desire. Dus als je twijfelt, ga naar een winkel waar je ze beide kan zien/voelen :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:13:22 #161
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_85343006
quote:

[..]

Inderdaad de Desire heeft zijn eigen schil nog, die Samsung Galaxy ziet er uit als de Airphone 4 voor de mensen die niet weten wat het is google it.
graag verwijderen
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:24:27 #162
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_85343441
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:02 schreef Hyundai het volgende:

[..]

. Zulke icoontjes e.d. had Samsung al veel eerder,
In welke Samsung phone (van vóór 2008) zijn die icoontjes en die menu-structuur al gebruikt?
pi_85343774
Je kunt het homescreen van de Samsung heel makkelijk aanpassen. De van mij lijkt niet op iphone. :) Al zullen veel mensen dat wel vinden, die noemen elke smartphone een iphone. :)

Mijn Sony Ericsson V630i, uit 2006 dacht ik, heeft ook een grid met icoontjes. Is toch geen iphone. ;)
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:33:46 #164
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_85343810
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef poemojn het volgende:
) Al zullen veel mensen dat wel vinden, die noemen elke smartphone een iphone. :)
Het is duidelijk, dat de hele menu-structuur, met de iconen, een rip-off is van de iphone. Er was namelijk geen enkele Samsung gsm, die VOOR 2008 al met dat menu en die iconen werkte. Dus roepen dat samsung dat eerder had, is onzin.
Maar dat geeft toch niks? De Samsung vind ik een heel fraai toestel...mooier dan een iphone!! Wat maakt het uit, waar het op lijkt?
pi_85343899
De kiinderen noemen die van mij ook zo, omdat je er spelletjes op kunt doen, net als op papa's telefoon. En da's wel een iphone. ;)
pi_85347686
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:24 schreef joers1 het volgende:

[..]

In welke Samsung phone (van vóór 2008) zijn die icoontjes en die menu-structuur al gebruikt?
Mijn Sony-Erricsson k750i had ook zulke wat-ze-nu-aaifeun-icoontjes noemen.
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:00:20 #167
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_85347752
Dat is toch totaal niet te vergelijken..ik heb het over touchscreen-phone...en die van de k750i lijken in de verste verte nog niet op die iphone-iconen ;)
Als we zo gaan praten, lijkt Sylvester Stallone ook op Arnold Schwarzenegger ;)
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:01:28 #168
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_85347789
Kun je bij de Samsung Galaxy S ook gewoon de standaard Android scene gebruiken? Dus dat hij is zoals Android standaard is? Of kan je niet om Samsung heen qua software?
pi_85349447
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:02 schreef Hyundai het volgende:

[..]

De Galaxy S lijkt helemaal niet op de iPhone. Dat een iPhone nou bekender is met zo'n soort menu betekent niet dat zij het ook hebben uitgevonden. Zulke icoontjes e.d. had Samsung al veel eerder, voordat de iPhone bestond.
Je bent gewoon een achterlijke fanboy.
Samsung is beter, software en hardwarematig.
Nou oke, toon mij 1 toestel van Samsung met een dergelijke menustructuur. Van voor 2007 dus, want toen kwam de iPhone uit.

En oh ja, misschien kan je ook proberen om netjes te blijven. Komt wat volwassener en sterker over.
pi_85350249
:N
pi_85350433
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:44 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Nou oke, toon mij 1 toestel van Samsung met een dergelijke menustructuur. Van voor 2007 dus, want toen kwam de iPhone uit.

En oh ja, misschien kan je ook proberen om netjes te blijven. Komt wat volwassener en sterker over.
De menustructuur van de hele iphone is vierkantjes. Bij deze telefoons is alleen het menu vierkante icoontjes. Volgens mij hadden oudere nokias ook al van die grid structuren?! En blackberrys hebben dit ook al erg lang, grid structuren.. Dus.
De Home-screen van een Android is heel anders, helemaal in te delen in je eigen smaak.
Apple heeft wel zijn perfecte multitouch screen uitgevonden daar was het de eerste mee.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_85350506
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:00 schreef joers1 het volgende:
Dat is toch totaal niet te vergelijken..ik heb het over touchscreen-phone...en die van de k750i lijken in de verste verte nog niet op die iphone-iconen ;)
Als we zo gaan praten, lijkt Sylvester Stallone ook op Arnold Schwarzenegger ;)

Qua type acteurs lijken ze wel op elkaar, daar heb je gelijk in.
Touchscreen of enjoystick uiteindelijk bewerkstelligen ze het zelfde doel.
pi_85350760
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:09 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

De menustructuur van de hele iphone is vierkantjes. Bij deze telefoons is alleen het menu vierkante icoontjes. Volgens mij hadden oudere nokias ook al van die grid structuren?! En blackberrys hebben dit ook al erg lang, grid structuren.. Dus.
De Home-screen van een Android is heel anders, helemaal in te delen in je eigen smaak.
Apple heeft wel zijn perfecte multitouch screen uitgevonden daar was het de eerste mee.
Je hebt het nu alleen over het grid zelf. Ik zal mezelf herhalen:

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 04:18 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Het is dan ook niet alleen het grid:
- Het concept van een Dock onderin het scherm met 4 icoontjes.
- Het concept van stippen die pagina's representeren.
- De icoontjes voor Calendar, Clock, Memo en Phone zijn praktisch hetzelfde.
- De hele vorm van het toestel lijkt op die van de iPhone 3G(S).
- De chromen rand die precies lijkt op die van de iPhone en dezelfde vorm heeft. Alleen is die van de Samsung van plastic.

De combinatie van al deze dingen laat de Samsung toch wel erg sterk lijken op de iPhone hoor.
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:27:01 #174
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_85351162
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:17 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Je hebt het nu alleen over het grid zelf. Ik zal mezelf herhalen:
[..]

Joepiedepoepie, het lijkt op elkaar..
So f*cking what :D
Waarom zou je iets slecht bedenken als je het goed kan jatten? ;)
Je zou het kunnen zien als compliment voor Apple.. oO<
pi_85351840
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:27 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Joepiedepoepie, het lijkt op elkaar..
So f*cking what :D
Waarom zou je iets slecht bedenken als je het goed kan jatten? ;)
Je zou het kunnen zien als compliment voor Apple.. oO<
Ja, ik zeg er verder toch ook niks over? Ik merk het alleen op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')