Maar voor iemand die niet gamed oninteressant. Ik moet wel zeggen dat Google Earth super draait op de sgs (stond best versteltquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:15 schreef Merkie het volgende:
De Legend scoort 2,4 megaflops bij LinPack. De Desire 7. De Galaxy S 8.
Galaxy S t.o.v Desire: 1,15 keer sneller
Desire t.o.v. Legend: 2,92 keer sneller
Het verschil tussen de Galaxy S en de Desire is dus veel kleiner dan het verschil tussen de Desire en de Legend. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Op GL Benchmarks kan ik geen benchmarks voor de Legend en de Desire vinden.
Mijn punt was dat mensen zeggen dat het verschil tussen de sgs en de desire verwaarloosbaar klein is. Of het om benchmarks gaat of in het dagelijks gebruik doet er niet toe.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het verschil in benchmarks is misschien niet verwaarloosbaar klein, maar hoe gebruik jij je telefoon? Jij draait de hele dag benchmarks? Ik niet: ik bel, internet en stuur sms-berichten. In het dagelijks gebruik is het verschil in snelheid gewoon verwaarloosbaar. En ja, ik heb hands-on ervaring met beide toestellen.
Groot voordeel van de SGS is wel dat de geluidskwaliteit aanzienlijk beter is.
Dat is een benchmark ja. Een andere benchmark is bijvoorbeeld neocore en daar is de legend dan weer beter dan de desire in.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:15 schreef Merkie het volgende:
De Legend scoort 2,4 megaflops bij LinPack. De Desire 7. De Galaxy S 8.
Galaxy S t.o.v Desire: 1,15 keer sneller
Desire t.o.v. Legend: 2,92 keer sneller
Het verschil tussen de Galaxy S en de Desire is dus veel kleiner dan het verschil tussen de Desire en de Legend. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Op GL Benchmarks kan ik geen benchmarks voor de Legend en de Desire vinden.
De Desire heeft een 3,7" 800x480 scherm, de Legend heeft een 3,2" scherm met 320x480 pixels en de Wildifre een 3,2" 320x240 scherm. Dit zijn hele grote verschillen waardoor je sowieso niet kan zeggen dat je net zo goed een Legend of Wildfire in plaats van een Desire kunt nemen. Daarnaast is de Desire in alle opzichten een stuk sneller dan de Legend (geen bron hiervoor, maar persoonlijke real life ervaring). De Desire en de Galaxy S zijn aan elkaar gewaagd (waarbij de Galaxy S een kleine voorsprong heeft), de Legend en de Desire niet, de Desire overklast de Legend op elk punt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:29 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Mijn punt was dat mensen zeggen dat het verschil tussen de sgs en de desire verwaarloosbaar klein is. Of het om benchmarks gaat of in het dagelijks gebruik doet er niet toe.
Van mij mag je dit vinden. Iedereen heeft een eigen definitie van verwaarloosbaarheid. Maar waar ik mij tegen verzet is dat men dan niet consequent is om dan te zeggen dat je dan beter een wildfire, legend of een hero kan nemen. Immers is het verschil tussen de desire en deze toestellen dan ook verwaarloosbaar klein. Zowel als het om benchmarks gaat (als je consequent bent) als dagelijks gebruik. Er zijn namelijk browser speedtests op youtube te zien tussen de legend en de desire. En zoveel sneller is de desire niet. En verschillende reviews geven ook aan dat als ze de 2 toestellen niet naast elkaar hadden dat ze simpelweg dan niet beter zouden weten dat er een verschil was.
Ik heb verder alleen gezegd dat de samsung beter was en of je dit nu merkt of niet in het dagelijks gebruik daar had ik het niet over.
Ik zie het ja, maar grafische prestaties vergelijken bij een ongelijke schermresolutie is nogal gevaarlijk. De Desire heeft 2,5 keer zoveel pixels. Maar dat de Snapdragon grafisch niet indrukwekkend is was al langer bekend toch? Mijn punt is nog steeds dat je in het dagelijks gebruik niets merkt van de tragere grafische chip van de Snapdragon, maar dat de CPU van de Hummingbird en de Snapdragon allebei erg snel zijn, met een kleine voorsprong voor de Hummingbird. En dat is wat deze telefoons high-end maakt. De 1GHz Cortex A8-processor die ze allebei hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:31 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Dat is een benchmark ja. Een andere benchmark is bijvoorbeeld neocore en daar is de legend dan weer beter dan de desire in.
Op gl benchmarks heb je ergens een menuutje waar je toestellen kunt vergelijken met elkaar.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:11 schreef dieselnoi het volgende:
Ok weer wordt er onzin uitgekraamd.
1) Ik ben helemaal niet opgefokt, opdringerig of wat dan ook. Ik was alleen geirriteerd omdat ik 10x dingen loopt te herhalen en nog komen er random gastjes dingen beweren zoals verschil is verwaarloosbaar klein.
2) hoe kan ik dit overbrengen dat iedereen het hier begrijpt maar dat ik niet opdringerig of schreeuwerig over komt? Vooruit dan maar ik zal mijn best doen
HET VERSCHIL IS NIET VERWAARLOOSBAAR TEN OPZICHTE VAN HET VERSCHIL TUSSEN DE DESIRE EN DE LEGEND. EN DIT LATEN MIJN LINKS OOK ZIEN. KLIK GEWOON EVEN OP DE LINK NAAR GLBENCHMARKS BIJV. EN ANALYSEER DE VERSCHILLEN EN TREK DAARNA DE CONCLUSIE HOE GROOT HET VERSCHIL TUSSEN DE LEGEND EN DE DESIRE IS EN DE DESIRE EN DE GALAXY S. DE LEGEND WINT HET ZELFS VAN DE DESIRE OP BEPAALDE GEBIEDEN!!! BEKIJK DE LINKS NOU EENS!!! NOG NIET OVERTUIGD? KIJK EENS NAAR DE BROWSER TESTS OP YOUTUBE.
GVD ECHT! HOE DUIDELIJKER MOET IK HET MAKEN. IK GAF HET ZELFS OP EEN PRESENTEERBLAADJE!
dit is echt mijn laatste reactie want ik zie gewoon dat het niet tot jullie doordringt en dan heeft het gewoon geen nut meer.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je bent een vervelende schreeuwerige kutnerd. Natuurlijk neemt niemand jou serieus.
Je komt de hele tijd met die GPU vergelijkingen waar niemand wat om geeft, de Galaxy is met gebruik zoals iedereen het doet helemaal niet 3 of 4 keer eerder gelijkwaardig. Wat boeit mij het nou of ik kan Quake kan spelen op me mobiel, als ik goede games wil spelen dan koop ik wel een iPhone aangezien het aanbod op Android echt bedroevend is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef dieselnoi het volgende:
Het is soms werkelijk ongelofelijk echt! ONGELOFELIJK!! Na al die heisa die ik hier sta te maken zijn er nog steeds mensen die beweren dat het verschil verwaarloosbaar klein is. Als dat verschil verwaarloosbaar klein is dan is het verschil tussen de legend en de desire ook verwaarloosbaar klein. Zeker als het om dagelijks gebruik gaat.
Maar omdat jullie het maar niet willen luisteren, presenteer ik hier een paar benchmarks die aangeven dat de galaxy s op ALLE fronten een HEEL stuk beter is
http://asia.cnet.com/reviews/mobilephones/0,39050603,62200389,00.htm
http://www.glbenchmark.com/result.jsp
Vele sites zeggen zelfs dat de galaxy s 3-4x zo krachtig is als de desire. Hier is slechts een van die vele sites
http://androidandme.com/2(...)power-of-snapdragon/
Maar ik sta met gasten/fanboys/noobs te discussieren die gewoon er helemaal geen verstand van hebben. Dus daarom kap ik er ook maar mee want het heeft toch geen nut. Maar ik geef nog een laatste tip. Ik zou gewoon even wachten omdat er in september weer een hele zooi nieuwe telefoons uitkomen. Dat is niet heel ver weg.
Die 10 cent is Apple anders ook 3 jaar lang 10 cent teveel geweest hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:52 schreef fusionfake het volgende:
De UI van de Galaxy ziet eruit als een iPhone.
Al heeft ie een 10000 GHz GPU/CPU en 2000 TB aan geheugen, dan hoeft het van mij niet meer, Samsung probeert het gewoon te hard. En ja ik weet dat je dat kan vervangen maar ik koop een mobiel om 'em te gebruiken en niet gelijk radicaal te veranderen.
Als er niet eens een led flitsertje a 10 cent inkoopkosten in een mobiel van 500 euro zit dan begrijpen ze bij Samsung blijkbaar niet wat mensen willen.
Ja, zowel Windows als OS X hanteren de icoontjes op een grid structuur. Ook Linux heeft het. Dus ja, het wordt al 30 jaar lang gebruikt, misschien wel langer. Verder ontkom je niet aan icoontjes op een grid als je een telefoon fatsoenlijk wilt kunnen bedienen met je vingersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:06 schreef fusionfake het volgende:
En die werden ook enorm vaak gebruikt of niet? /sarcasm
Gast, mn zusje die 2 is kan de overeenkomsten waarschijnlijk nog zien tussen een iphone en een galaxy
Het is dan ook niet alleen het grid:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:03 schreef Merkie het volgende:
Icoontjes op een grid bestonden in de jaren '80 al. Mijn SonyEricsson uit 2004 had het ook. Daarnaast vergelijk je het applicatiemenu met het homescreen van de iPhone.
Dit is het homescreen van de Galaxy S:
[ afbeelding ]
Kan je trouwens zelf anders indelen als je dat leuk vindt, kan bij de iPhone niet. En hier is totaal geen gelijkenis met de iPhone.
dat zeiden sommige fokkers zo'n 40 posts geleden alquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
De combinatie van al deze dingen laat de Samsung toch wel erg sterk lijken op de iPhone hoor.
Apple heeft je in je macht, pas op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het is dan ook niet alleen het grid:
- Het concept van een Dock onderin het scherm met 4 icoontjes.
- Het concept van stippen die pagina's representeren.
- De icoontjes voor Calendar, Clock, Memo en Phone zijn praktisch hetzelfde.
- De hele vorm van het toestel lijkt op die van de iPhone 3G(S).
- De chromen rand die precies lijkt op die van de iPhone en dezelfde vorm heeft. Alleen is die van de Samsung van plastic.
De combinatie van al deze dingen laat de Samsung toch wel erg sterk lijken op de iPhone hoor.
Misschien moet je dat anti-Apple bord eens voor je kop weghalen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:43 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Apple heeft je in je macht, pas op.
Deze punten van de software waren er al langer hoor. En omdat het agenda en bel icoontje op elkaar lijken is het gejat? En de vorm is ook al hetzelfde..
Volgens mij zoek je op alles dat los en vast zit vergelijkingen met de iphone om vervolgens te zeggen, Dat is gejat van Apple!!
Mijn telefoon heeft boven op een knopje om hem te locken, volgens mij had de iphone dat eerst en hebben ze dat gejat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |