abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84862038
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:26 schreef Repeat het volgende:
Opzich wel logisch hoor dat vrouwen die auto rijden. Mannen kopen wel iets anders ivm de belabberde rijeigenschappen en het hoge vw gehalte van zo'n Audi.
Belabberde rijeigenschappen van een S5 :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:00:20 #77
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_84865644
Hebben ze tussen het handen en voetenwerk door eigenlijk begrepen of de politie het daar wel als een 'echt' ongeluk ziet?
Vampire Romance O+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:29:38 #78
86793 wwwer
The one and only
pi_84885993
Das dom Allrisk lost het wel op... Wel eens gehoord van Eigen risico? Verhoging van je no claim?

Als de ander er tegenaan zat aangifte doen van vernieling aan je voertuig, zo de gegevens van de andere auto achterhalen formuliertje invullen en dan alles door je verzekering laten afhandelen!
Graaauuww?
pi_84886080
Staat ze er nog?
pi_84887660
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

BMW 5 serie. :')
met een rijke man hebben :')
succesvolle vrouwen _O_
pi_84888153
Ik durf bijna niet te zeggen wat er vanochtend is gebeurd :')
pi_84888178
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef kikoooooo het volgende:
:D
There is no love sincerer than the love of food.
pi_84888434
quote:
Foto!
pi_84888481
ik ben er achter... het is een hoax, wel goede moet ik zeggen. :')
pi_84888500
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:48 schreef ThePianoMan het volgende:
ik ben er achter... het is een hoax, wel goede moet ik zeggen. :')
Waarom zou dit een hoax zijn? :') Wat zou voor mij het nut zijn?

Nou ha ha ha ha ha ha ha :')
pi_84888711
quote:
Gelukkig maar, want we worden zo natuurlijk wel nieuwsgierig. :7
pi_84888789
De deur van de auto zit op slot, en de sleutel ligt er in :') Is zo'n keyless entryding, maar hij is op de een of andere manier toch op slot gesprongen en wil dus niet meer open.

Audidealer kan niets doen. Ook contact gehad met Audidealer in Nederland, die kan er ook niets mee. ANWB hebben ze niet.

De reservesleutel is nu met UPS onderweg naar Frankrijk :') _O-
pi_84888836
quote:
Ze reed niet toevallig op de A12 tegen een bestelbus aan toch?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:59:04 #89
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84888898
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:15 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat boeit jou dat nou? :')

Die auto is van de vriendin van mijn vriendin. Degene waar ze mee op reis is dus. Maar wat boeit dat?
Oke dus het is niet eens de auto van je vriendin... Waarom gaat je vriendin dan jou bellen, en ga jij een topic openen op FOK! omdat je er zelf ook niks over schijnt te weten? Misschien had je gewoon kunnen adviseren dat de eigenares van de auto iemand moest bellen die er wel verstand van heeft, of in ieder geval snel een telefoonnummer kon opzoeken. Want zelfs daar kwam je zelf niet op zo te lezen :|W
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:00:28 #90
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84888946
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:56 schreef kikoooooo het volgende:
De deur van de auto zit op slot, en de sleutel ligt er in :') Is zo'n keyless entryding, maar hij is op de een of andere manier toch op slot gesprongen en wil dus niet meer open.

Audidealer kan niets doen. Ook contact gehad met Audidealer in Nederland, die kan er ook niets mee. ANWB hebben ze niet.

Op de een of andere manier :') Dat staat gewoon in de handleiding hoor. Bij de meeste duurdere auto's is dit een standaard functie.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:00:33 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84888948
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:56 schreef kikoooooo het volgende:

:D :D :D WAT EEN AVONTUUR!! :D :D :D
Vrouwen :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84889052
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Op de een of andere manier :') Dat staat gewoon in de handleiding hoor. Bij de meeste duurdere auto's is dit een standaard functie.
Dat de auto op slot springt als de sleutel erin ligt? Wat een onzin. Pas als je gaat rijden, springt ie normaal gesproken op slot.

Zou een mooie boel zijn. Even de auto stationair laten draaien en hij springt op slot :')
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Oke dus het is niet eens de auto van je vriendin... Waarom gaat je vriendin dan jou bellen, en ga jij een topic openen op FOK! omdat je er zelf ook niks over schijnt te weten? Misschien had je gewoon kunnen adviseren dat de eigenares van de auto iemand moest bellen die er wel verstand van heeft, of in ieder geval snel een telefoonnummer kon opzoeken. Want zelfs daar kwam je zelf niet op zo te lezen :|W
Ze mag mij toch wel vragen of ik het weet? Wat ze het beste konden doen? Ik wist het niet, en ging vragen. Wat is daar het probleem mee?

[ Bericht 4% gewijzigd door yvonne op 05-08-2010 12:17:27 ]
pi_84889160
kenker. ik heb veel gehoord maar dit slaat echt alles. Hoe kan dat gebeuren?

ze hebben een tik-timer in de auto gelegd, de sleutel erin gelaten, deur op slot gedaan en toevallig wordt het 'deur sluiten' knop geactiveerd? :') En dat allemaal met een S5. is het trouwens de V6 of de V8?

vrouwen :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:06:49 #94
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84889174
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:03 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat de auto op slot springt als de sleutel erin ligt? Wat een onzin. Pas als je gaat rijden, springt ie normaal gesproken op slot.

Zou een mooie boel zijn. Even de auto stationair laten draaien en hij springt op slot :')
Dat is geen onzin :*

quote:
:') Pisvlek

Ze mag mij toch wel vragen of ik het weet? Wat ze het beste konden doen? Ik wist het niet, en ging vragen. Wat is daar het probleem mee? Zure kut. :')
Ja en als je het niet weet, dan ga je ipv gewoon even zeggen 'bel iemand die er wel verstand van heeft, dat is sneller' helemaal een topic openen op FOK!? Sorry dat ik dat inefficiënt vindt bij een probleem waar haast bij geboden is :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:08:08 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84889207
oja ik mag niks zeggen over jezelf buitensluiten in de auto overigens :D.
Tip van Maanvis: Bel de wegenwacht europaservice, die hebben tooltjes om je auto open te maken ;).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84889210
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:06 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja en als je het niet weet, dan ga je ipv gewoon even zeggen 'bel iemand die er wel verstand van heeft, dat is sneller' helemaal een topic openen op FOK!? Sorry dat ik dat inefficiënt vindt bij een probleem waar haast bij geboden is :')
Ik heb ook gezegd dat ze haar vader nog even moest bellen. Ondertussen ben ik het hier gaan vragen, ook uit eigen interesse. Wat is het probleem? :')
pi_84889216
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef Maanvis het volgende:
oja ik mag niks zeggen over jezelf buitensluiten in de auto overigens :D.
Tip van Maanvis: Bel de wegenwacht europaservice, die hebben tooltjes om je auto open te maken ;).
Die willen niet helpen, want geen lid :)
pi_84889236
Echt ik hou van vrouwen die problemen met duurdere auto's hebben.. heeft wel iets aantrekkelijks.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:09:11 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84889245
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die willen niet helpen, want geen lid :)
lid worden on the spot kan ook altijd hoor :D
Een gedicht over Maanvis
pi_84889306
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:06 schreef ThePianoMan het volgende:
kenker. ik heb veel gehoord maar dit slaat echt alles. Hoe kan dat gebeuren?

ze hebben een tik-timer in de auto gelegd, de sleutel erin gelaten, deur op slot gedaan en toevallig wordt het 'deur sluiten' knop geactiveerd? :') En dat allemaal met een S5. is het trouwens de V6 of de V8?

vrouwen :')
Ik heb geen idee wat er allemaal fout gegaan is, sprak mijn vriendin heel even vanochtend.
Het is de V6, Cabrio.

En ja, ook het dak zit dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')