http://www.carstuckgirls.com/quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef ThePianoMan het volgende:
Echt ik hou van vrouwen die problemen met duurdere auto's hebben.. heeft wel iets aantrekkelijks.
Niet in het buitenland. Ze adviseerden het ruitje maar in te tikken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lid worden on the spot kan ook altijd hoor
Dan moeten ze gewoon cash betalen. Je kunt altijd lid worden op het moment dat er iets is, alleen word je dan flink afgezet. Maar je auto is wel weer open.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die willen niet helpen, want geen lid
"maar het hamertje zit aan de binnenkant meneerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet in het buitenland. Ze adviseerden het ruitje maar in te tikken.
In het buitenland denk ik niet hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon cash betalen. Je kunt altijd lid worden op het moment dat er iets is, alleen word je dan flink afgezet. Maar je auto is wel weer open.
O dat wist ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet in het buitenland. Ze adviseerden het ruitje maar in te tikken.
Ze hebben contact gehad met de Audi dealer in Nederland, die zeiden dat ze niets konden doen zonder reservesleutel. Alleen het ruitje intikken. ANWB gaf hetzelfde advies.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
In het buitenland denk ik niet hoor.
Maargoed ik had gewoon een Audi dealer opgezocht.
nouja, bekijk het van de positieve kant, als ze pas overmorgen weer in die auto kunnen rijden dan kunnen ze in de tussentijd ook niet nog meer problemen veroorzakenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ze hebben contact gehad met de Audi dealer in Nederland, die zeiden dat ze niets konden doen zonder reservesleutel. Alleen het ruitje intikken. ANWB gaf hetzelfde advies.
Nu moeten ze wachten op de sleutelZal morgen of overmorgen wel komen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja, bekijk het van de positieve kant, als ze pas overmorgen weer in die auto kunnen rijden dan kunnen ze in de tussentijd ook niet nog meer problemen veroorzaken
Klinkt erg onwaarschijnlijk. Als je de reservesleutel dus kwijt zou zijn zou je de auto nooit meer openkrijgen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ze hebben contact gehad met de Audi dealer in Nederland, die zeiden dat ze niets konden doen zonder reservesleutel. Alleen het ruitje intikken. ANWB gaf hetzelfde advies.
Nu moeten ze wachten op de sleutelZal morgen of overmorgen wel komen.
Ik gok dat ze dan moeten gaan wieberen met een stuk ijzerdraad ofzo? Ik heb geen ideequote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Klinkt erg onwaarschijnlijk. Als je de reservesleutel dus kwijt zou zijn zou je de auto nooit meer openkrijgen?
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Klinkt erg onwaarschijnlijk. Als je de reservesleutel dus kwijt zou zijn zou je de auto nooit meer openkrijgen?
Met een cabrio nog niet bij je sleutels kunnen kopenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er allemaal fout gegaan is, sprak mijn vriendin heel even vanochtend.
Het is de V6, Cabrio.
En ja, ook het dak zit dicht.
Beiden 25quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:49 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Met een cabrio nog niet bij je sleutels kunnen kopenOh god, zijn ze ook nog blond of niet? En hoe oud zijn ze ongeveer?
Klinkt geyl.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:05 schreef kasper het volgende:
Ik heb ook een auto met comfort access en ik kan me niet voorstellen dat wanneer de sleutel in de auto ligt, de deur niet van het slot springt op het moment dat je de deurgreep vastpakt.
Is het niet gewoon een smoesje zodat ze langer in Frankrijk kunnen blijven?
Misschiien heeft je vriendin een Franse vriend opgedoken?
nee. anders hadden de audi jongens dat wel gezegdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
We zijn hier niet in R&P toch?
Dat is idd het rare. Ik denk dat er ook iets fout zit in de computer ofzo, want de deurgreep aanraken helpt niet, terwijl de sleutel toch echt in de buurt is.
Gaat lastig hè, als je de motorkap niet open krijgtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:18 schreef kasper het volgende:
Mijn (gratis) advies: resetten.
Accu even losmaken.
Heeft elke auto daar geen noodvoorziening voor? Ergens een handeltje of zo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef kikoooooo het volgende:
Gaat lastig hè, als je de motorkap niet open krijgt
woww dimp van de weekquote:
Heel hard werkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:27 schreef ThePianoMan het volgende:
maar seriously, als ik vragen mag, hoe kom je aan een S5 als je 25 bent?
ze zit in de prostitutie?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heel hard werken
Ze heeft ook nog een Range Rover Sport
Was ook mijn eerste gedachte.quote:
Dat hebben ze beiden echtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef kasper het volgende:
[..]
Gezien haar acties van de afgelopen 2 dagen moest ze het iig niet van haar hoge IQ hebben.
Sleutel zit in de tas en de tas staat op de achterbankquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:46 schreef wwwer het volgende:
Die sleutel is helemaal niet in de autoDie is ergens uit hun/haar broek gevallen op de hotel kamer alleen snappen ze dat zelf nog niet, of hij is bij de receptie en die hebben nu heel veel lol!
Ik wou eigenlijk nog zeggen dat vrouwen per definitie echt niet zo slecht met auto's zijn... maar ik geloof dat dat hier niet op zijn plaats is
Heb je trouwens extra gevraagd of het dak wel dicht is?
10 euro op panne binnen nu en komende woensdag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:38 schreef kikoooooo het volgende:
Voor de geïnteresseerden: ze zijn weer mobiel
Het zou me iig niet verbazenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
10 euro op panne binnen nu en komende woensdag.
Wat een topicquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:38 schreef kikoooooo het volgende:
Voor de geïnteresseerden: ze zijn weer mobiel
Vind ik niet duur. Je kan ook een koerier laten komen, dát kost geld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sleutel zit in de tas en de tas staat op de achterbank
Dak zit dicht.
UPS schijnt er morgen voor 12 uur te zijn met de reservesleutelkost 90eu maar dan heb je ook wat
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
10 euro op panne binnen nu en komende woensdag.
25 jaar jong en blond. En in bezit van een Audi S5 en een Range Rover Sport die samen al meer dan 150000 euro kosten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef Scorpie het volgende:
Wat voor IQ heeft dat meisje kan je beter vragen. Hersenloze drol dat het er is.
Ze is geen breezahquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:50 schreef guapo het volgende:
[..]
25 jaar jong en blond. En in bezit van een Audi S5 en een Range Rover Sport die samen al meer dan 150000 euro kosten.
Ik vraag mij af hoe een 25 jarig blonde breezah dat geld bij elkaar gewerkt heeft
wat is haar IQ?quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:14 schreef tre het volgende:
Bullshitverhaal, zoveel geld werk je niet eigenhandig bij elkaar op je 25e tenzij bovenstaand idd.
En Turks, Marokkaans, Antilliaans, Surinaams enzquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, in Nederland Nederlands. Wat is je punt?
het kan wel maar bovenstaand dus (ze is een hoertje)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Het is idd onmogelijk om een lading geld verdiend te hebben op je 25e
dat kan gewoon echt niet.
Kneus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |