Goeie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:11 schreef VancouverFan het volgende:
Effe met de verzekeraar bellen.
Die hebben ook internationale nummers.
Tegenpartij is tegen hun geparkeerde auto aangereden. Fransozen gebruiken bumpers nog waar ze oorspronkelijk voor bedoeld zijn hè.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:12 schreef Maanvis het volgende:
Vrouwen en parkeren. Oh enne, wat degenen hierboven zeggen
.
Ze belde mij en ik vraag het hier even, drol.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef Chinless het volgende:
Mensen die op vakantie gaan en dan niet weten hoe ze moeten handelen bij een schade___!!!
Dan weet je op zn minst toch dat je moet bellen met zn alarmnummer ipv FOK!![]()
Beetje zonde van een auto van 90kquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef Byte_Me het volgende:
in frankrijk is parkeerschade toch niets bijzonders? gewoon doorrijden
hah, oh, mannen en lezenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tegenpartij is tegen hun geparkeerde auto aangereden. Fransozen gebruiken bumpers nog waar ze oorspronkelijk voor bedoeld zijn hè.
Bij een fonkelnieuwe auto is het een beetje zonde alleen
Nee, geen gegevens achter gelaten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:17 schreef Wokkel het volgende:
Als ik het goed begrijp stond de auto van je vriendin geparkeerd. Iemand is ertegenaan gebotst en heeft zijn gegevens achter gelaten.
Gewoon een doorlopende reisverzekering.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Deetch het volgende:
is vriendin wel verzekerd op vakantie gegaan?
Dus uit eigen onderzoek heeft je vriendin geconcludeerd dat de auto achter/voor haar auto verantwoordelijk is voor de schade aan haar eigen auto? Er is geen politie oid bij de parkeerplaats zelf geweest voordat de auto´s zijn verplaatst?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, geen gegevens achter gelaten.
Ze hebben foto's gemaakt van de situatie en de kentekens.
De auto stond er tegenaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:23 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dus uit eigen onderzoek heeft je vriendin geconcludeerd dat de auto achter/voor haar auto verantwoordelijk is voor de schade aan haar eigen auto? Er is geen politie oid bij de parkeerplaats zelf geweest voordat de auto´s zijn verplaatst?
Wees dan maar blij dat ze all risk heeft
nee natuurlijk niet, in frankrijk spreekt men frans!quote:Politie zegt: europees schadeformulier invullen. Verder begrijpen ze er geen reet van, want niemand spreekt een woord Engels.
[advocaat duivel]En waaruit zou dan blijken dat je vriendin dat niet zelf heeft veroorzaakt? Er is geen onafhankelijke derde met verstand van zaken bij geweest die het verhaal kan bevestigen.quote:
Ja, in Nederland Nederlands. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:25 schreef florisje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, in frankrijk spreekt men frans!
Hoe weet je zeker dat het zo gegaan zoals je vriendin het verteld?quote:
Een beetje voorbereid op vakantie gaan, ho maar!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:25 schreef florisje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, in frankrijk spreekt men frans!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |