Maar dan nog heb je veel minder reactietijd, dus als iemand je niet aan ziet komen of je snelheid verkeerd inschat zit je er vol bovenop en ben jij de lul. En als je in een ongeluk terechtkomt en je slaat over de kop of wat dan ook, dan is de kans niet groot dat je nog leeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan wat voor auto je hebt.. Als ik 130 rij in dat boodschappen karretje van mijn ma dan heb ik al het gevoel dat je van de weg af stuitert terwijl in de audi je op een vlakke weg 200 kan rijden zonder dat je er veel van merkt..
Hey, hij is een goeie bestuurder. Dus daar heeft hij geen last van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Maar dan nog heb je veel minder reactietijd, dus als iemand je niet aan ziet komen of je snelheid verkeerd inschat zit je er vol bovenop en ben jij de lul. En als je in een ongeluk terechtkomt en je slaat over de kop of wat dan ook, dan is de kans niet groot dat je nog leeft
Oja, een lege postquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of het wordt gespendeert aan de verkeerde dingen
Waarschijnlijk kan mijn pa ook wel zo'n auto kopen, maar dat houd wel in dat we in een kleiner huis moeten gaan wonen.Nee, ze hebben gewoon geld teveel, ze hebben ook zo'n bang & olufsen gebeuren thuis.. en altijd als ze wat onzinnigs kopen dan zegt die pa "gewoon omdat het kan"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__! Toen die kerel zijn bmw net had had hij na 1000 km zijn banden al helemaal versleten.. Setje banden kostte bijna 2000 euro dacht ik.
Zo rijd mijn pa altijd..quote:
Ik had laatst gemiddeld 1:8 gereden
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
Tja, dan heb je wel geld teveel jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon geld teveel, ze hebben ook zo'n bang & olufsen gebeuren thuis.. en altijd als ze wat onzinnigs kopen dan zegt die pa "gewoon omdat het kan"__! Toen die kerel zijn bmw net had had hij na 1000 km zijn banden al helemaal versleten.. Setje banden kostte bijna 2000 euro dacht ik.
[..]
Zo rijd mijn pa altijd..
Ik had laatst gemiddeld 1:8 gereden
Meest toevoegende post van dit topicquote:
quote:
Oh gezellig, dan ga ik zo achter ga aan!quote:
Vast en zeker geen standaard M5 danquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh gezellig, dan ga ik zo achter ga aan!
Dat niet nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vast en zeker geen standaard M5 dan
Sowieso, BMW
quote:
quote:Met 730 pk en een topsnelheid van 360 km/u claimt G-Power dat dit de snelste straat-BMW ooit is. Helaas is er niet meer normaal met de auto te rijden, want zoals duidelijk op de video is te zien, breekt continu de achterkant uit.
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vast en zeker geen standaard M5 dan
Sowieso, BMW
Vakantie. Ga een boomhut bouwen.quote:
Ik zei ook niet dat hij standaard wasquote:
Ik wil ook een boomhutquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vakantie. Ga een boomhut bouwen.
60 pk ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat hij standaard wasSowieso is niets bij hun standaard denk ik..
Agja ik ben blij met wat ik heb, 220 pk (of hoeveel hij precies heeft) is zat om van a naar b te gaan
Precies, zoals ik gister al zei koop ik, als ik er 1 nodig heb, gewoon een ford fietstas/feest, of een peugot 007. Klein, goedkoop, degelijk en zuinig.quote:
Kan met 60 pk al veel te hard rijden naar de wens van de politiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies, zoals ik gister al zei koop ik, als ik er 1 nodig heb, gewoon een ford fietstas/feest, of een peugot 007. Klein, goedkoop, degelijk en zuinig.
Een golf wordt nooit een oldtimerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan met 60 pk al veel te hard rijden naar de wens van de politie
Ik heb later een verzameling oldtimers, weet het zeker
Volvo Amazon combi en Volvo Duett zijn het al ruimquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een golf wordt nooit een oldtimer
Heb je nu al 2 auto's dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volvo Amazon combi en Volvo Duett zijn het al ruim.. Daf 66 marathon coupe erbij en nog wat van dat spul
Die 220 paarden zuipen minder als de meeste kleine bakkies van een paar jaar oud + in deze auto kun je tenminste mensen fatsoenlijk achterin mee nemen.quote:
Wat voor auto heb jij dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die 220 paarden zuipen minder als de meeste kleine bakkies van een paar jaar oud + in deze auto kun je tenminste mensen fatsoenlijk achterin mee nemen.
Nee zit jammer genoeg alleen nog maar met mijn AXquote:
Weet zeker dat die 220 paarden meer zuipen dan mijn autoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die 220 paarden zuipen minder als de meeste kleine bakkies van een paar jaar oud + in deze auto kun je tenminste mensen fatsoenlijk achterin mee nemen.
Audi 2.0T van een paar maanden oudquote:
Wat voor auto heb je dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet zeker dat die 220 paarden meer zuipen dan mijn auto
Ah. Ik dacht al. Hoe kan je zo'n mooie auto betalenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Audi 2.0T van een paar maanden oud![]()
Nouja hij is van mijn pa ik koop wel een auto als ik er echt 1 nodig heb
Citroen AX.quote:
Citroën AX. En volgens mij bedoel je 211 pkquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Citroën AX. En volgens mij bedoel je 211 pk
Wat rij je gemiddeld dan?quote:
Hij is gechippedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Citroën AX. En volgens mij bedoel je 211 pk
Geen idee, ik gebruik de specificaties die op carbase terug te vinden zijn. Daar staat bij een A4 2.0 TFSI dat hij 211 pk heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Op de krukas, of op de banden?
Gemiddeld is 1 op 17 mogelijk. Niet dat ik dat rijd. Zo'n TFSI doet volgens de gegevens 1 op 15,6 gemiddeld. Wat ik best verrassend vindquote:
Mijn pa rijd ook 1:17 gemiddeld.. Had laatst zelf 1:19 gereden binnendoor naar zwollequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gemiddeld is 1 op 17 mogelijk. Niet dat ik dat rijd. Zo'n TFSI doet volgens de gegevens 1 op 15,6 gemiddeld. Wat ik best verrassend vind
Gemeten door je aantal kilometers die je gereden hebt te delen door het aantal liters wat je getankt hebt? Want boordcomputers zijn altijd optimistischquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn pa rijd ook 1:17 gemiddeld.. Had laatst zelf 1:19 gereden binnendoor naar zwolle
Mijn pa houd het altijd bij.. schrijft aantal kilometers op de bonnetjes enz.. Dus ik denk dat die 1/16 en 1/17 aardig kloppen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gemeten door je aantal kilometers die je gereden hebt te delen door het aantal liters wat je getankt hebt? Want boordcomputers zijn altijd optimistisch..
Vodafonequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:54 schreef xyzyx het volgende:
Oh graf zooi kijk ik net bij belstatus staat er nog 5 euro btg en 0 smsjes, volgens mij is er wat mis met t-mobile want zoveel smsjes heb ik echt niet gestuurd
Weet iemand wanneer je weer nieuw btg/smsjes krijgt bij tmobile?is dat op de factuur datum?
Wat is er beter aan vodafone dan?quote:
Altijd bereik, nooit gezeik.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Altijd bereik, nooit gezeik.
Teminste, ik.
Ja ik kan me ook niet voorstellen dat ik zoveel gesmst heb.. Ik ga wel ff tellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:57 schreef mstr het volgende:
Het resterende tegoed in augustus bedraagt: ¤ 43,78
Je starttegoed deze maand was ¤ 45,01
Zorgeloos SMS tegoed:
953 berichten van de 1000 ber.
Pas 47 smsjes verstuurd.
Abonnement.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook niet voorstellen dat ik zoveel gesmst heb.. Ik ga wel ff tellen
Reken eens om op jaarbasis en kijk eens naar hoeveel je belt/smst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nog steeds pre-paid. Is het de moeite waard om te switchen als ik 20 euro beltegoed per 6 tot 8 weken gebruik?
Geen idee hoeveel ik bel/sms. uitgaande smsjes slaat mijn telefoon niet automatisch op, en belminuten wel. Maar /care eigelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Reken eens om op jaarbasis en kijk eens naar hoeveel je belt/smst.
En dan kijken naar een abo met dezelfde minuten/smsjes en dan kijken of je goedkoper uit bent.
Ik heb een redelijk compleet abonnement, incl. 1000 smsjes en onbeperkt internet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ik bel/sms. uitgaande smsjes slaat mijn telefoon niet automatisch op, en belminuten wel. Maar /care eigelijk.
Het is denk wel weer wat makkelijker om een abbo te hebben. Hoeveel betaal jij waarvoor?
Oh, dat is ongeveer 10 keer wat ik nodig heb, minus internetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk compleet abonnement, incl. 1000 smsjes en onbeperkt internet.
Betaal ergens in de 30 euro per maand.
Internet is 9,50, smsen 10,00.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, dat is ongeveer 10 keer wat ik nodig heb, minus internet
is het dan -10 euro per maand?
Dus 40 euro?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Internet is 9,50, smsen 10,00.
En ik heb standaard 150 minuten of 300 smsjes voor 22,50.
Ik heb 1000 smsjes per maandquote:
Ik heb 260 bel min/sms voor 30 euro p/m en 15 euro internet en dn 10 euro smsjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Internet is 9,50, smsen 10,00.
En ik heb standaard 150 minuten of 300 smsjes voor 22,50.
Moet je gewoon kopen. Ben je mooiboyyyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je wel een Blackberry hebben en de rest ook, maar ik ken niet zoveel mensen met een BB.
Maar ik heb ook geen iFoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je gewoon kopen. Ben je mooiboyyy
en het kan ook met een Iphone. Komt mooi uit met de nieuwe Iphone 4 die uitkomt/is
Ja al die debielen die ik ken kunnen geen blackberry/iPhone veroorlovenquote:
Verkoop je auto ervoorquote:
Jij bent gestoord.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja al die debielen die ik ken kunnen geen blackberry/iPhone veroorloven
Als ik wat krijg met t meisje dat ik leuk vind is het 1e wat ik doe een blackberry kopen voor haar of ik geef haar mijn iPhone 3g want ik krijg toch een iPhone 4 binnen..
Lelijk ding man!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Dikke lul, m'n auto is me wel wat meer waard.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lelijk ding man!Toen ik hem kocht was ie wel lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:
Eckte bazen rijden in:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:27 schreef mstr het volgende:
Hoe ik mijn auto kocht:
[ afbeelding ]
Hoe hij er nu bij staat:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Eckte bazen rijden zich dood in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pliesie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb een probleem met autoriteit.
Ik zou niet eens willen dood gaan in zo'n autoquote:
Daar had ik ook problemen mee alleen toen heb ik mijn ouders een keer flink gezegd wat ik er nou allemaal van vond en toen hadden ze me bijna het huis uit geflikkerd maar nu laten ze me gewoon mijn eigen leven leidenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ouders en mensen die mijn leven proberen in te delen en denken dat ze dingen weten.
Werkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
Even hard werken, tot over 15 minuten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Eckte bazen rijden in:Ik had zowat een Panda gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me wel gaaf om zo'n oude Panda 4x4 te hebben
Ging trouwens net boodschappen doen, denk pak de snorfiets. Ben ik eerst 10-15 minuten bezig om m aan te trappen, valt daarna een keer uit en moet ik nog tijdje trappen.. Daarna wel even een leuk rondje gereden
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet weten wat moeite doen voor je geld is en alles van papa krijgen.
1600 euro per maand krijgenquote:
Boetes krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]Ik doe anders wel heel veel nuttigs voor de maatschappij hoor
En dan dikke 20 inch wielen er onder zetten en xxl dempers en er een SUV achtig ding van makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had zowat een Panda gehad
Lijkt me wel gaaf om zo'n oude Panda 4x4 te hebben
Ging trouwens net boodschappen doen, denk pak de snorfiets. Ben ik eerst 10-15 minuten bezig om m aan te trappen, valt daarna een keer uit en moet ik nog tijdje trappen.. Daarna wel even een leuk rondje gereden
Ik heb vandaag ook een abonnement afgesloten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nog steeds pre-paid. Is het de moeite waard om te switchen als ik 20 euro beltegoed per 6 tot 8 weken gebruik?
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik doe anders wel heel veel nuttigs voor de maatschappij hoor
Ik ga toch voor sim only denk ik. Mijn telefoon is nog prima genoeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:50 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een abonnement afgesloten.
Eigenlijk alleen voor het toestel.
Nee, die moet ik wel zelf betalen.. Daar gaat mn spaargeldquote:
Ja, maar niet te zwaar. Gewoon een rustig rondje uitlopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb spierpijn.Is het verstandig om vanavond nog een rondje te rennen dan?
Nee gewoon baggeren door de modder met dat dingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En dan dikke 20 inch wielen er onder zetten en xxl dempers en er een SUV achtig ding van maken![]()
Had je dan niet beter op de fiets kunnen gaan? Agja zo kom je wel aan je lichaams beweging he
Ik heb ze ook wel gezien, dan denk je echt WTF is dat?? Panda 4X4??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee gewoon baggeren door de modder met dat ding.. Zo zonde dat ze in Nederland eigenlijk gewoon er niet zijn. In Oostenrijk wel een paar gezien
.
Ach fietsen doe ik niet aan. Anders had ik de auto gepakt. Als ik wil fietsen ga ik wel mountainbiken ofzo.
Wacht, je bent 20 en je werkt niet+ je krijgt alles van je pa + je gaat een iphone als cadeautje weggeven zodra je 1 dag met een meisje hebt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, die moet ik wel zelf betalen.. Daar gaat mn spaargeld
Vind t supertofquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel gezien, dan denk je echt WTF is dat?? Panda 4X4??
quote:03.08.2010:
Driver is on the way
Zal die vriendin ook echt op prijs stellen, lekker omkopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht, je bent 20 en je werkt niet+ je krijgt alles van je pa + je gaat een iphone als cadeautje weggeven zodra je 1 dag met een meisje hebt?
Ik krijg nu een raar beeld van je denk ik
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht, je bent 20 en je werkt niet+ je krijgt alles van je pa + je gaat een iphone als cadeautje weggeven zodra je 1 dag met een meisje hebt?
Is dat niet heel fout vertaald?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:54 schreef VASND het volgende:
Verdomme, rij eens door klote TNT man.
Staat al de hele dag zo.
[..]
'Driver is on his way' toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat niet heel fout vertaald?
Ik help sowieso veel bij paardrijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik maak het clubkrantje voor mijn sportvereniging, verzorg zo af en toe de trainingen voor de kinderen, zit in het jeugdbestuur en help bij de meeste evenementen. Wat doe jij?
Ik ken haar al vet lang.. Als ik echt wat met haar krijg dan weet ik wel zeker dat we het lang volhouden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat beeld creëer je toch echt zelf hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ken haar al vet lang.. Als ik echt wat met haar krijg dan weet ik wel zeker dat we het lang volhouden.
En ik krijg niet alles van mijn ouders, dat denken de meeste hier
Ja precies, iig niet zoals het daar staat.quote:
Bezuinigingen hèquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja precies, iig niet zoals het daar staat.
Yep.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat beeld creëer je toch echt zelf hoor.
quote:
Ik zou d'r doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou d'r doenGeluid uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja.quote:
Zou niet goed zijn als je morgen heen gaat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
Over werk gesproken, nog 90 minuten voordat ik weer naar huis kan.
En ik weet nog niet of ik morgen wel heenga.
Joh omdat ik gewoon alles heb wat ik heb maar ik krijg echt niets van mijn ouders behalve als ik er wat voor gedaan hebquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat beeld creëer je toch echt zelf hoor.
Het valt denk al een beetje op dat ik constant een ander scherm heb dan wat ik hoor te hebben.quote:
Paaaaaaaaaaap Mag ik de nieuwe eifoon?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Joh omdat ik gewoon alles heb wat ik heb maar ik krijg echt niets van mijn ouders behalve als ik er wat voor gedaan heb
Nee toch niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Paaaaaaaaaaap Mag ik de nieuwe eifoon?
Nee. Doe er maar wat voor.
paaaaaaaaaaaaaaap Ik heb de container bij de straat gezet
Goedzo jongen. Jij komt er wel. Hier heb je dat nieuwe ding.
Nu geloof ik niks meer van wat je zegt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee toch niet.
Ik was vroeger verslaafd aan runescape en kwam na een tijdje er achter hoe je makkelijk, snel en vooral veel geld kon verdienen.
Dat geld verkocht je dan weer aan andere nerds die runescape speelde, met als resultaat dat ik en een vriend samen zo'n 15.000 dollar hadden binnengehaald.
Alleen t meeste heb ik verneukt aan onzinnige dingen__!
Runescape... Kankernerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee toch niet.
Ik was vroeger verslaafd aan runescape en kwam na een tijdje er achter hoe je makkelijk, snel en vooral veel geld kon verdienen.
Dat geld verkocht je dan weer aan andere nerds die runescape speelde, met als resultaat dat ik en een vriend samen zo'n 15.000 dollar hadden binnengehaald.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee toch niet.
Panda'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Laten we het maar weer snel over panda's en auwiedie's hebben
Alleen dan vele malen ergerquote:
Vroeger kon je 1m rs geld verkopen voor zo'n 4-5 euro als je kleine hoeveelheden verkocht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:12 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nu geloof ik niks meer van wat je zegt.
Waar is die imbeciel eigelijk?quote:
Op die plaatjes zie je de skill Summoning staan, dat is volgens wikipedia pas uitgekomen in 2008!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vroeger kon je 1m rs geld verkopen voor zo'n 4-5 euro als je kleine hoeveelheden verkocht.
Hier verloor ik iets van 350m
http://forums.zybez.net/t(...)rned-from-the-death/
En die forum post is pas in 2009 geplaatst, dus toen was je 20!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:18 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Op die plaatjes zie je de skill Summoning staan, dat is volgens wikipedia pas uitgekomen in 2008!
Dus jij speelde nog Runescape op je 18/19de.
Ja, toen heb ik in 3 maanden 1b verkracht ofzo.. Nadat ik 1 jaar niet gespeeld had.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:18 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Op die plaatjes zie je de skill Summoning staan, dat is volgens wikipedia pas uitgekomen in 2008!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, toen heb ik in 3 maanden 1b verkracht ofzo.. Nadat ik 1 jaar niet gespeeld had.
Heb een tijd terug mijn laatste account verkocht voor 450 euro.. Mijn andere had ik een paar maanden daar voor geruild voor een splinternieuwe 40 inch lcd tv van 950 euro ofzo..
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:19 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En die forum post is pas in 2009 geplaatst, dus toen was je 20!!!³
Jij gaat het nog uitzoeken ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:18 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daar zou ik echt nooit IRL over gaan praten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:24 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Klasgenoten praten dag en nacht over Runescape / WoW.
Als je de goede mensen weet wel ja..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
450 euro en 950 euro? Betalen mensen zoveel geld voor game accounts?
IRL over spelletjes pratenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar zou ik echt nooit IRL over gaan praten.
En nee, ik speel geen van beide.
Hoe lang duurt het dan voordat je zoiets hebt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je de goede mensen weet wel ja..![]()
Die van de tv was meer als 40 jaar oud dacht ik
En dan t geld verkochten we meestal in kleine hoeveelheden van paar tientjes per transactie meestal.. 1x hadden we 1b (=1000 M) voor 2000 dollar verkocht aan een site die het dan weer verder ging verkopen maar dat was dan weer een uitzondering
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan voordat je zoiets hebt?
Een broertje van een collega verdiende zo ook zijn geld. Dan kwam er weer is een 30 jarig figuur over de vloer met zijn/haar laptop, logde ze in, gaven ze elkaar die items en werd er contant afgerekend.
Dan draaf je toch een beetje door imo
Ligt er aan.. eerst verdiende we het met staken (vechten met regels en om een inzet) en daarmee had ik een keer 3B op 1 dag gewonnen.. Alleen een andere dag verloor je het weer net zo snel.. Gelukkig won ik vaker als dat ik verloorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan voordat je zoiets hebt?
Een broertje van een collega verdiende zo ook zijn geld. Dan kwam er weer is een 30 jarig figuur over de vloer met zijn/haar laptop, logde ze in, gaven ze elkaar die items en werd er contant afgerekend.
Dan draaf je toch een beetje door imo
WTFquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ligt er aan.. eerst verdiende we het met staken (vechten met regels en om een inzet) en daarmee had ik een keer 3B op 1 dag gewonnen.. Alleen een andere dag verloor je het weer net zo snel.. Gelukkig won ik vaker als dat ik verloor.
Later met merchanten (handelen) denk ik gemiddeld zo'n 30M per dag als je geluk had.. Dus zo'n ~100-150 euro per dag met denk ik.. 15 min op rs zitten per dag.
Alleen Jagex heeft een einde gemaakt aan IRL trading dus daar stopte het
De laatste tijd krijg ik wel steeds meer besef van hoe duur alles nou echt is en dan kan ik mezelf wel voor mn kop slaan als ik bedenk wat ik er vroeger mee deed__!
Zijn virtuele kontje verkopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WTF
Zoveel voor zo weinig? Wat deed je er dan mee?
quote:
Onzinnige dingen kopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WTF
Zoveel voor zo weinig? Wat deed je er dan mee?
2200 kv motor? Da kan nie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Onzinnige dingen kopen.
Had een tijdje terug een afstandsbestuurbare helikopter gekocht voor 800 euro (2e hands) gewoon omdat ik het wel een leuk ding vond.. Heb er denk ik 2 uur mee gevlogen en toen weer verkocht.. (voor 900 euro dus wel winst)
En ik heb nog een savage flux staan (rc auto) en een xray xt8 2009 spec truggy met mamba monster 2200 kv motor, T4pk 2.4 ghz zender..
Gewoon omdat ik het leuk vond om te kopen..
Geen zin om uit te rekenen hoe duur het allemaal in totaal was maar zal wel boven de 2000 euro liggen
quote:
het is niet het voltage maar heeft met snelheid van de motor te maken geloof ikquote:
Aantal rotaties per voltquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:46 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
het is niet het voltage maar heeft met snelheid van de motor te maken geloof ik
COD5 Nazi Zombiesquote:
quote:
Dat heb ik op mijn iPhonequote:
die van me broertje heeft iets van 9,2 volt lipo als hij ze in serie zet dan gaat ie 130quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Aantal rotaties per volt![]()
Heb ook zo'n 1:18 autootje hadden we een 8000 kv motortje in gedaan met 3 cellen lipo__!
Geen idee hoe hard die ging maar zal me niet verbazen als die over de 100 km/h ging
Rustler vxl zeker?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:54 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
die van me broertje heeft iets van 9,2 volt lipo als hij ze in serie zet dan gaat ie 130
nee traxxas nog watquote:
Dus 2200 kv, 2200.000 rotatie's per volt? Dan mag je wel een 0.1 volt motor hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Aantal rotaties per volt![]()
Heb ook zo'n 1:18 autootje hadden we een 8000 kv motortje in gedaan met 3 cellen lipo__!
Geen idee hoe hard die ging maar zal me niet verbazen als die over de 100 km/h ging
Nee, 2200 rotaties per voltquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus 2200 kv, 2200.000 rotatie's per volt? Dan mag je wel een 0.1 volt motor hebben
Rustler vxl is van traxxasquote:
ja kan welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Rustler vxl is van traxxas![]()
Zo'n achterwiel aangedreven buggy is het
Oh kan ookquote:
De iPhone versie pure kanker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat heb ik op mijn iPhone
Zo'n vriendin van mij ging dat spelen, na 10 seconde was ze dood ofzo
quote:
Ze had dat ding uit mijn zak gevist en was spelletjes gaan spelenquote:
Versta je uitlachen onder steun?quote:
Hey swa niet haten. Ik verdien dan misschien geen 100/150 euro per kwartier, maar ik heb wel weer zo'n 88 euro naarbinnengeharkt met niets doen.quote:
11 per uur?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey swa niet haten. Ik verdien dan misschien geen 100/150 euro per kwartier, maar ik heb wel weer zo'n 88 euro naarbinnengeharkt met niets doen.
5/8 uur gewerkt 3/8 uur gefokt. Mooie verdeling.
Ik ga naar huis, tabee.
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey swa niet haten. Ik verdien dan misschien geen 100/150 euro per kwartier, maar ik heb wel weer zo'n 88 euro naarbinnengeharkt met niets doen.
5/8 uur gewerkt 3/8 uur gefokt. Mooie verdeling.
Ik ga naar huis, tabee.
Je moeder.quote:
Je lachstuip houdt wel lang aan.quote:
5 ha's, dat is like 1.4 secondequote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:43 schreef xyzyx het volgende:
Woah kheb mn nieuwe smsjes en btg binnen![]()
Ik zat al dik te panicken dat ik nog gewoon 4 dagen moest doen met 60 bel min/smsjes ofzo
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik vond dus net een joint in mn nachtkastje![]()
Ik gooide het pakje camel blue bijna weg, maar ik maakte hem nog voor de zekerheiden even open.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:53 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een stuk of 5 liggen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik gooide het pakje camel blue bijna weg, maar ik maakte hem nog voor de zekerheiden even open.
Gelukkig maar
Mehehequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik kan alleen sjekkies draaien
Hoe oud was jij?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Mehehe
In de voorgedraaide van de shop zit vaak wel erg weinig wietdaarom maak ik ze ook zelf
17quote:
Je woont hopelijk niet in de buurt van Nijmegen?quote:
Ik heb al 5 dagen niet geblowed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:01 schreef tubacloud het volgende:
[..]
17
Maar ik blow echt maximaal een keer in de 2 maanden
Ahahahhaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:05 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je woont hopelijk niet in de buurt van Nijmegen?
Daar is vanochtend een vrachtwagen onder een viaduct blijven hangen.
[ afbeelding ]
Dus, jij was toch 18?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb al 5 dagen niet geblowed.
Nadat ik 2 weken elke dag minimaal 1x had geblowed.
Srslyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:05 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:N326 dicht na ongeval
print rss - door Redactie op 03-08-2010 @ 10:03
De N326 richting Nijmegen is dinsdagochtend korte tijd volledig afgesloten geweest. De chauffeur is zwaargewond geraakt bij het ongeval en is naar een ziekenhuis gebracht.
De vrachtauto reed rond 09.00 onder het viaduct, nadat zijn een auto een klapband kreeg. Daardoor raakte de vrachtwagen het viaduct en meerdere auto's, om vervolgens dwars over de rijbaan terecht te komen.
De wegafsluiting zorgde volgens de Verkeersinformatiedienst rond 09.30 uur voor een file van vier kilometer met iets minder dan een halfuur vertragingstijd. Er is een omleiding ingesteld. De weg is ongeveer drie kwartier volledig afgesloten geweest. Inmiddels zijn enkele rijstroken weer open. Wanneer alle rijstroken weer open zijn, is nog onduidelijk.
Maar die foto is al veel ouder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:05 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu staat het er ineens in het duitsquote:03.08.2010:
Fahrer ist unterwegs
Eerst dreigen, dan pas doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:39 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand advies wat ik bij mijn broertje kan doen? Zaterdag komen er vrienden van mij langs, en zijn kankertroep staat nog in de keuken. Hij weigert het af te wassen.
Zal ik zijn wachtwoord op de computer veranderen, of hem terugzetten naar standaart gebruiker? Of gewoon internet afsluiten?
Ga afwassen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:39 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand advies wat ik bij mijn broertje kan doen? Zaterdag komen er vrienden van mij langs, en zijn kankertroep staat nog in de keuken. Hij weigert het af te wassen.
Zal ik zijn wachtwoord op de computer veranderen, of hem terugzetten naar standaart gebruiker? Of gewoon internet afsluiten?
Idd en gooi dan het vieze sop in z'n bedquote:
Mijn ouders zijn dus op vakantie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Eerst dreigen, dan pas doen.
+ Je moeder inschakelen.
Het hele aanrecht staat vol met pannen, borden met etensresten, spatels en weet ik veel. Het komt van zaterdag toen hij hier zo nodig met 10 van zijn vrienden moest eten.quote:
Dat is wel weer een goed plan, maar dan weet hij meteen dat ik het wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd en gooi dan het vieze sop in z'n bed
Juust.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel weer een goed plan, maar dan weet hij meteen dat ik het was
Goh, en wachtwoord veranderen niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel weer een goed plan, maar dan weet hij meteen dat ik het was
Ook ja. Ik denk dat ik de routerinstellingen even induik.quote:
Regelt ie ook niet goed dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het hele aanrecht staat vol met pannen, borden met etensresten, spatels en weet ik veel. Het komt van zaterdag toen hij hier zo nodig met 10 van zijn vrienden moest eten.
Dat gaat van kwaad tot erger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook ja. Ik denk dat ik de routerinstellingen even induik.
Die gasten waren nog te lui om 's avonds hun bierflesjes in het krat te zetten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Regelt ie ook niet goed dan.
Bij ons is het gewoon ergens anders eten en niet mee koken = afwassen.
Zo gedaan ook met een paar man.
Inderdaad. Maar ik win dit soort dingen toch wel.quote:
Beetje iemand anders zijn troep opruimen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:52 schreef -SG- het volgende:
Beter help je hem met afwassen. Doe niet moeilijk.
Het gaat nog geen eens om het schoonmaken zelf.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:54 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Beetje iemand anders zijn troep opruimen.
Als ik het zo graag deed was ik wel schoonmaker geworden.
Waar dan wel om? Hij moet gewoon zijn troep opruimen. Er ligt nog genoeg chips op de grond om een heel afrikaans dorp van te voeden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het gaat nog geen eens om het schoonmaken zelf.
Laat dat dorp invliegen en laat je broertje betalen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar dan wel om? Hij moet gewoon zijn troep opruimen. Er ligt nog genoeg chips op de grond om een heel afrikaans dorp van te voeden.
Er is toch echt wat mis met die sitequote:03.08.2010:
Chauffeur en route
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat dat dorp invliegen en laat je broertje betalen!
Ik verveel me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:05 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb honger.
En ja daar ga ik speciaal voor op fok om dat mede te delen.
Dank voor uw medeleven
Dude niet zeuren, dat is zo vaak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Er is toch echt wat mis met die site.
Ik ookquote:
Van 14 zeker?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Vanavond fikkie poken met 2 meisjesdus wel leuk vooruitzicht
Het is normaal dat bij verversen de taal veranderd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude niet zeuren, dat is zo vaak.
Ja hoor, ik bestel zovaak bij de H&M en heb dat vaak zat bij de TNT.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Het is normaal dat bij verversen de taal veranderd?
Dan blijft mijn klacht nogsteeds staan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hoor, ik bestel zovaak bij de H&M en heb dat vaak zat bij de TNT.
Ja, maar het is niet zo dat je pakketje nu ineens niet meer komt ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan blijft mijn klacht nogsteeds staan.
Er IS wat mis met die site.
Dat snap ik mevrouw.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet zo dat je pakketje nu ineens niet meer komt ofzo.
Idd, lekker die liefde delen met elkander is belangrijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het gaat nog geen eens om het schoonmaken zelf.
Ze weten dat jij Limburgs bent, dus dan veranderen ze het in het Duitsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hoor, ik bestel zovaak bij de H&M en heb dat vaak zat bij de TNT.
Tietuuuuh!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)in_londense_bus.html
WTF, dat einde ook
Christiaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:29 schreef -SG- het volgende:
WTF, dat einde ook
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef -SG- het volgende:
WTF, dat einde ook
Alleen als het er op staat.quote:
Denk dat het gaat knallenquote:
Knallen met die ballen, joohoooo!quote:
Nu door Delft fietsen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanavond naar Delft fietsen.
Ninja-edit fail.quote:
quote:
Beter dat je iets gaat doen waar je niet al te veel hoeft te praten of verzin vast wat dingen om over te praten.quote:
Film!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beter dat je iets gaat doen waar je niet al te veel hoeft te praten of verzin vast wat dingen om over te praten.
Mooi, kan je daarna over de film gaan praten.quote:
Dat weten we zelf ook nog niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mooi, kan je daarna over de film gaan praten.
Welke?
Ben je een beetje laat mee, niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:42 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat weten we zelf ook nog niet.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben je een beetje laat mee, niet?
En anders een DiVx binnen paar minuten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:48 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb binnen een half uur een film binnen.
Ja, maar op full screen kijkt dat zo verpauperd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:57 schreef mstr het volgende:
[..]
En anders een DiVx binnen paar minuten.
Hoe kun je dit nou vergelijken met een lijkwagen?quote:
Hij mist alleen de vlaggetjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou vergelijken met een lijkwagen?
quote:
quote:Nog bakelieten stuurwiel
Hoelang was hij onderweg, de postbode?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:12 schreef VASND het volgende:
Pakket binnen! PC assemblereeeeen
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |