Maar dan nog heb je veel minder reactietijd, dus als iemand je niet aan ziet komen of je snelheid verkeerd inschat zit je er vol bovenop en ben jij de lul. En als je in een ongeluk terechtkomt en je slaat over de kop of wat dan ook, dan is de kans niet groot dat je nog leeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan wat voor auto je hebt.. Als ik 130 rij in dat boodschappen karretje van mijn ma dan heb ik al het gevoel dat je van de weg af stuitert terwijl in de audi je op een vlakke weg 200 kan rijden zonder dat je er veel van merkt..
Hey, hij is een goeie bestuurder. Dus daar heeft hij geen last van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Maar dan nog heb je veel minder reactietijd, dus als iemand je niet aan ziet komen of je snelheid verkeerd inschat zit je er vol bovenop en ben jij de lul. En als je in een ongeluk terechtkomt en je slaat over de kop of wat dan ook, dan is de kans niet groot dat je nog leeft
Oja, een lege postquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of het wordt gespendeert aan de verkeerde dingen
Waarschijnlijk kan mijn pa ook wel zo'n auto kopen, maar dat houd wel in dat we in een kleiner huis moeten gaan wonen.Nee, ze hebben gewoon geld teveel, ze hebben ook zo'n bang & olufsen gebeuren thuis.. en altijd als ze wat onzinnigs kopen dan zegt die pa "gewoon omdat het kan"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__! Toen die kerel zijn bmw net had had hij na 1000 km zijn banden al helemaal versleten.. Setje banden kostte bijna 2000 euro dacht ik.
Zo rijd mijn pa altijd..quote:
Ik had laatst gemiddeld 1:8 gereden
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
Tja, dan heb je wel geld teveel jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon geld teveel, ze hebben ook zo'n bang & olufsen gebeuren thuis.. en altijd als ze wat onzinnigs kopen dan zegt die pa "gewoon omdat het kan"__! Toen die kerel zijn bmw net had had hij na 1000 km zijn banden al helemaal versleten.. Setje banden kostte bijna 2000 euro dacht ik.
[..]
Zo rijd mijn pa altijd..
Ik had laatst gemiddeld 1:8 gereden
Meest toevoegende post van dit topicquote:
quote:
Oh gezellig, dan ga ik zo achter ga aan!quote:
Vast en zeker geen standaard M5 danquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh gezellig, dan ga ik zo achter ga aan!
Dat niet nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vast en zeker geen standaard M5 dan
Sowieso, BMW
quote:
quote:Met 730 pk en een topsnelheid van 360 km/u claimt G-Power dat dit de snelste straat-BMW ooit is. Helaas is er niet meer normaal met de auto te rijden, want zoals duidelijk op de video is te zien, breekt continu de achterkant uit.
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vast en zeker geen standaard M5 dan
Sowieso, BMW
Vakantie. Ga een boomhut bouwen.quote:
Ik zei ook niet dat hij standaard wasquote:
Ik wil ook een boomhutquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vakantie. Ga een boomhut bouwen.
60 pk ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat hij standaard wasSowieso is niets bij hun standaard denk ik..
Agja ik ben blij met wat ik heb, 220 pk (of hoeveel hij precies heeft) is zat om van a naar b te gaan
Precies, zoals ik gister al zei koop ik, als ik er 1 nodig heb, gewoon een ford fietstas/feest, of een peugot 007. Klein, goedkoop, degelijk en zuinig.quote:
Kan met 60 pk al veel te hard rijden naar de wens van de politiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies, zoals ik gister al zei koop ik, als ik er 1 nodig heb, gewoon een ford fietstas/feest, of een peugot 007. Klein, goedkoop, degelijk en zuinig.
Een golf wordt nooit een oldtimerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan met 60 pk al veel te hard rijden naar de wens van de politie
Ik heb later een verzameling oldtimers, weet het zeker
Volvo Amazon combi en Volvo Duett zijn het al ruimquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een golf wordt nooit een oldtimer
Heb je nu al 2 auto's dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volvo Amazon combi en Volvo Duett zijn het al ruim.. Daf 66 marathon coupe erbij en nog wat van dat spul
Die 220 paarden zuipen minder als de meeste kleine bakkies van een paar jaar oud + in deze auto kun je tenminste mensen fatsoenlijk achterin mee nemen.quote:
Wat voor auto heb jij dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die 220 paarden zuipen minder als de meeste kleine bakkies van een paar jaar oud + in deze auto kun je tenminste mensen fatsoenlijk achterin mee nemen.
Nee zit jammer genoeg alleen nog maar met mijn AXquote:
Weet zeker dat die 220 paarden meer zuipen dan mijn autoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die 220 paarden zuipen minder als de meeste kleine bakkies van een paar jaar oud + in deze auto kun je tenminste mensen fatsoenlijk achterin mee nemen.
Audi 2.0T van een paar maanden oudquote:
Wat voor auto heb je dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet zeker dat die 220 paarden meer zuipen dan mijn auto
Ah. Ik dacht al. Hoe kan je zo'n mooie auto betalenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Audi 2.0T van een paar maanden oud![]()
Nouja hij is van mijn pa ik koop wel een auto als ik er echt 1 nodig heb
Citroen AX.quote:
Citroën AX. En volgens mij bedoel je 211 pkquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Citroën AX. En volgens mij bedoel je 211 pk
Wat rij je gemiddeld dan?quote:
Hij is gechippedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Citroën AX. En volgens mij bedoel je 211 pk
Geen idee, ik gebruik de specificaties die op carbase terug te vinden zijn. Daar staat bij een A4 2.0 TFSI dat hij 211 pk heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Op de krukas, of op de banden?
Gemiddeld is 1 op 17 mogelijk. Niet dat ik dat rijd. Zo'n TFSI doet volgens de gegevens 1 op 15,6 gemiddeld. Wat ik best verrassend vindquote:
Mijn pa rijd ook 1:17 gemiddeld.. Had laatst zelf 1:19 gereden binnendoor naar zwollequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gemiddeld is 1 op 17 mogelijk. Niet dat ik dat rijd. Zo'n TFSI doet volgens de gegevens 1 op 15,6 gemiddeld. Wat ik best verrassend vind
Gemeten door je aantal kilometers die je gereden hebt te delen door het aantal liters wat je getankt hebt? Want boordcomputers zijn altijd optimistischquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn pa rijd ook 1:17 gemiddeld.. Had laatst zelf 1:19 gereden binnendoor naar zwolle
Mijn pa houd het altijd bij.. schrijft aantal kilometers op de bonnetjes enz.. Dus ik denk dat die 1/16 en 1/17 aardig kloppen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gemeten door je aantal kilometers die je gereden hebt te delen door het aantal liters wat je getankt hebt? Want boordcomputers zijn altijd optimistisch..
Vodafonequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:54 schreef xyzyx het volgende:
Oh graf zooi kijk ik net bij belstatus staat er nog 5 euro btg en 0 smsjes, volgens mij is er wat mis met t-mobile want zoveel smsjes heb ik echt niet gestuurd
Weet iemand wanneer je weer nieuw btg/smsjes krijgt bij tmobile?is dat op de factuur datum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |