Oe stoer zeg! waar werkte je? Wij zaten midden in de gorges, in Sainte Enimiequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:42 schreef innepin het volgende:
Poezenplaatjes
Belana, welkom terug, klinkt als een leuke vakantie! Ik heb een paar jaar geleden een zomer lang in Aveyron gewerktnog van de berg afgesprongen met een parachute om bij de brug van Millau
![]()
En nog natte ook hè.quote:
Wooohquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 06:53 schreef Vicky het volgende:
Goodmorning!
Ik ben al vanaf 5 uur in de weer met een dreumes met kiezenpijn.
ze heeft nog wel een half uurtje geslapen daarna maar ik vond het minder prettig vanmorgen..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Woooh
Niet tof.
5 uur is ook zo'n net niet tijdnet geen ochtend en ook net niet midden in de nacht
wat zij zegt!quote:
wtf?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat zij zegt!
Sommige mensen zijn echt vaag hoor.. Er wordt net aangebeld. Ik door de intercom, hallo wie is daar, dus de man zegt, DPD met een pakketje voor u. Oke zeg ik, ik kom naar beneden. Ik moest ff snel een vest aan doen en loop daarna naar beneden. Doe de deur open en die man wil weglopen. Oh zegt ie, ik dacht dat er niemand thuis was...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat zij zegt!
Sommige mensen zijn echt vaag hoor.. Er wordt net aangebeld. Ik door de intercom, hallo wie is daar, dus de man zegt, DPD met een pakketje voor u. Oke zeg ik, ik kom naar beneden. Ik moest ff snel een vest aan doen en loop daarna naar beneden. Doe de deur open en die man wil weglopen. Oh zegt ie, ik dacht dat er niemand thuis was...![]()
![]()
ik denk het.. tja ik moet nou eenmaal 2 trappen af naar beneden...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:14 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben geen katten, wel een of andere buurkat die denkt dat onze tuin van hem/haar is...
Vicky, wat een sufferd... duurde hem zeker te lang ofzo...
Iemand een stukkie taart?
[ afbeelding ]
Mn kleine meid is 1
zo ziettie er ook uit, als heel erg lief! zo'n echte kroeleboeliequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Nijna! Gefelicteerd!! Da's snel gegaan dat eerste jaar![]()
![]()
En what's wrong with the tong? Nou die is te lang en zijn kop te plat. Slecht combinatie. Verder mist hij een stuk van zijn staart, heeft hij één slecht oog, een slechte blaas (onzindelijk) en een rare schorre mauw.
Hij 's wel lief. Dat dan weer wel.
gek genoeg ligt dat in de Aveyronquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 06:38 schreef Memmel het volgende:
De Tarn. Oeh, daar ben ik veel geweest vroegah! <3
in la riviere sur Tarn.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:13 schreef Sorbootje het volgende:
Meet Sisqo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier, aan het Lac de Pareloup, bij een minidorpje. Half uurtje van Rodez af geloof ik. Als animatricequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Belana het volgende:
Oe stoer zeg! waar werkte je? Wij zaten midden in de gorges, in Sainte Enimie
Doen veel jongelui toch, geweldig vakantiebaantje lijkt me!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:25 schreef innepin het volgende:
Wahhh Sisqo![]()
geweldig!
[..]
Hier, aan het Lac de Pareloup, bij een minidorpje. Half uurtje van Rodez af geloof ik. Als animatrice![]()
Ahhhhhhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:13 schreef Sorbootje het volgende:
Meet Sisqo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, heerlijk vakantiebaantje! Was echt heel erg leuk, héél leerzaam, heel druk en ook heel ontspannen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:57 schreef Belana het volgende:
[..]
Doen veel jongelui toch, geweldig vakantiebaantje lijkt me!
Op de camping in de Dordogne waar wij graag komen werken ze ook met een team van jongelui voor de animatie.
Een echte waakkatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:14 schreef miss_sly het volgende:
Aaah poesjes
Wij hebben een levensgevaarlijke poesAls we op vakantie gaan, wordt degene die haar eten geeft ook ernstig gewaarschuwd. Die doet ook niets anders dan binnenglippen, vlugvlug eten en drinken aanvullen en vertrekken. Mijn vader heeft een van de eerste keren gedacht: ik zal daar even op mijn gemak naartoe gaan, even eten en drinken geven en dan even tv kijken ofzo, vindt ze vast gezellig. Nou, hij wist niet hoe snel hij weer weg moest komen, want ze viel hem gewoon aan
je hebt een waakkat!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:14 schreef miss_sly het volgende:
Aaah poesjes
Wij hebben een levensgevaarlijke poesAls we op vakantie gaan, wordt degene die haar eten geeft ook ernstig gewaarschuwd. Die doet ook niets anders dan binnenglippen, vlugvlug eten en drinken aanvullen en vertrekken. Mijn vader heeft een van de eerste keren gedacht: ik zal daar even op mijn gemak naartoe gaan, even eten en drinken geven en dan even tv kijken ofzo, vindt ze vast gezellig. Nou, hij wist niet hoe snel hij weer weg moest komen, want ze viel hem gewoon aan
Wij hebben er ook vier. En da's ook te veel. Want mijn man wil er het liefst geen één.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Een echte waakkat![]()
Wij hebben nu vier katten. Beetje te veel eigenlijk wel
Dutchie kent het ook goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, heerlijk vakantiebaantje! Was echt heel erg leuk, héél leerzaam, heel druk en ook heel ontspannen.
Er zijn niet veel mensen die Aveyron kennen (wat? Avignon?) dus leuk om iemand tegen te komen die er ook is geweest.
shinnie was precies zo. maar die doet niks tegen de kinders hier. da's eigen. en sinds we hier wonen (en ze naar onbeperkt buiten kan!) is ze dus valse waakkat afquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef miss_sly het volgende:
Noppes is ook 18 inmiddels, minstens. Dus wij tellen wel een beetje afIk ben echt gek op het beest, hoor, en ze heeft me jaren toen ik alleen woonde ook lief gezelschap gehouden, maar dit wordt wel wat lastig. Zeker met een klein kind in huis. Ze doet Senna niets, nog niet, maar ik vind het wel een beetje end.
brr.. engquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef McLaura het volgende:
Poeh, wat een naar nieuwsbericht......
Er is een kindje overleden op een kdv in Rijswijk
http://district8.net/kind(...)straat-rijswijk.html
Wat vreselijk zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef McLaura het volgende:
ik las het ook.. is niet zo ver bij mij vandaan..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef McLaura het volgende:
Wat vreselijk zeg...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef McLaura het volgende:
Lijkt me de nachtmerrie voor elke ouder, een kind verliezen is al heftig, maar laat staan dat je er niet bij hebt kunnen zijn en het op een k.d.v gebeurdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef McLaura het volgende:
Kijk, dàt zijn de bedragen! Wat een mooi initiatief van Dela!quote:BE
Ik las trouwens gisteren in het Uitvaartblad waar ik lid van ben dat de Dela Stichting 50.000 Euro heeft gedoneerd aan 'Make a Memory'. Ik moest meteen aan ons gesprekje denken.
Dat vind ik een ontzettend mooie foto.... Sommige foto's zeggen meer dan 1000 woorden, en dat is er één van!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:06 schreef Nijna het volgende:
Naar bericht, het zal je kind maar zijn. Kippenvel, die foto van die agenten
.
Dat is vreselijk, maar het had net zo goed thuis kunnen zijn tijdens een middagslaapje en dan denken wat slaapt ze lang...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Lijkt me de nachtmerrie voor elke ouder, een kind verliezen is al heftig, maar laat staan dat je er niet bij hebt kunnen zijn en het op een k.d.v gebeurd
Wij de helft afgelopen keer... Maar we hebben nog lang niet alles...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:58 schreef k_i_m het volgende:
En gratis?. Wij hebben bijna een roodje af moeten tikken
.
ja, daar ja. De file was zich nog aan het stapelen toen wij er langs reden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef k_i_m het volgende:
Toevallig de A27/28? Wij zagen vanaf de A1 dat het hele knooppunt vast stond.
Dat dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is vreselijk, maar het had net zo goed thuis kunnen zijn tijdens een middagslaapje en dan denken wat slaapt ze lang...
Het had misschien niet uitgemaakt dat het kindje op het kdv was... Als het bijvoorbeeld wiegendood is dan had het thuis net zo goed kunnen gebeuren...
Jeetje!!! Voor de leidsters lijkt het me ook echt vreselijk. Je denkt een kindje uit bed te gaan halen en het ademt niet meer...
Ik zag net de foto's op 112 actueel, het is inderdaad vlak na de oprit zo te zien. Gelukkig maar dat jullie er niet veel van meegekregen hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, daar ja. De file was zich nog aan het stapelen toen wij er langs reden.buh, gelukkig dat het snel ging en we er langs waren voordat we het doorhadden. Het was echt vlak na het invoegen namelijk. En met drie nieuwsgierige aagjes op de achterbank...
Ja nee, niks gratis. ik heb ook behoorlijk veel geld weggebracht naar Ikea. Maar het kind ligt er weer knap bij.![]()
Oh! en morgen verhuizen?!?! Succes *aai*
Vrijdag hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij de helft afgelopen keer... Maar we hebben nog lang niet alles...
ja echt wel!quote:
Zo heb ik dus ook totaal geen zin om naar zielige filmpjes op YT te kijken. Nils riep me laatst toen ie filmpjes van de Love Parade aan het kijken was en snapte niet dat ik het niet wilde zien. "Kom nou kijken, dit is echt bizar!"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef Belana het volgende:
ow gelukkig, ben dus niet de enige. ik sluit me ook echt af voor dit soort dingen als ik de betreffende mensen echt niet ken.
quote:
Dat dus....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Tja, en zielige berichten. Het is niet eens dat ik me er voor afsluit maar het doet me niet zo veel. Wat moussy zegt, een ver van mijn bed show. Ik vind het heus wel erg voor de betrokkenen maar als ik van elk zielig bericht op radio, tv, internet of in de krant van slag zou moeten raken had ik geen leven meer. Hetzelfde geldt voor berichtjes hier. Ik heb het gewoon niet in me om massaal met de meute mee te huilen of om voor elke scheet die dwars zit een kring te starten.
Neu, maar ik wil wel mee... Nog nie geweest Schotland!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef Belana het volgende:
heeft iemand ervaring met (kort) naar Schotland gaan? Ik denk aan vliegen op Edinburgh met easyjet en dan een auto huren en B&B doen, en wellicht heeft iemand een briljante tip waar we dan heen moeten?
Ja, leuk! Schotland. Een paar jaar geleden hebben wij een rondreis door schotland gemaakt met allemaal B&B's. Aangevlogen op Glasgow, daarna Fort WIlliam, Inverness, Aberdeen, Perth, Edinburgh en weet terug naar Glasgow. De omgeving van Fort William is heel mooi, Oban is een heel leuk stadje. Perth is een mooie stad, Aberdeen kan je links laten liggen. Edinburgh is schitterend en van Glasgow heb ik zo ongeveer alleen het vliegveld gezien, dus daar kan ik weinig over zeggen. Er zijn zo veel leuke plekken om heen te gaan. Wat zoek je precies?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef Belana het volgende:
heeft iemand ervaring met (kort) naar Schotland gaan? Ik denk aan vliegen op Edinburgh met easyjet en dan een auto huren en B&B doen, en wellicht heeft iemand een briljante tip waar we dan heen moeten?
Je moet! Succes vandaagquote:
Dank! Ze bellen net aanquote:
Oh nee, zo bedoelde ik het niet hoor! Het is alleen zo dat daar een macht aan informatie te vinden is, dat was gewoon als tip.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:18 schreef Belana het volgende:
thanks BE, ik vergeet nog wel eens dat er een heel forum is hier, excuus.
She-Wolf, ik zoek iets korts, wij gaan 1 keer per jaar 2 nachten weg samen en ik heb een kennis wonen een uur rijden van Edinburgh af, dus het leek me leuk. Het is al leuk om te horen dat edinburg mooi is dus! je vliegt er lekker goedkoop heen ook, dus het is zo haalbaar.
een goeie tip toch ook!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoelde ik het niet hoor! Het is alleen zo dat daar een macht aan informatie te vinden is, dat was gewoon als tip.
Liefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:39 schreef mijsje het volgende:
[deel warm gevoel]
als ik vroeger een bolletje had met hageltjes of vlokken erop, drukte ik met m'n hand erop om de hageltjes/vlokken goed vast te zetten...
ik hoor net uit de keuken *boink* *boink* *boink* dus ik: wat doe je? hoor ik: brood pletten, voor jou...
had m'n mannetje vlokken op een bolletje gedaan en stond dat even plat te rammen...
[/deel warm gevoel]
iig door de highlands trekkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef Belana het volgende:
het ligt er voor mij gewoon aan in hoeverre ik iemand "ken" . Zo langzamerhand ken ik hier steeds minder mensen, het is te groot geworden daarvoor en dan kan ik inderdaad ook niet met alles meeleven, dat gaat gewoon niet, het zou ook niet meer oprecht zijn dan. Maar ik kan iets wel heel erg vinden evengoed, op afstand, zonder daar verder veel gevoel bij te hebben. Zou inderdaad geen leven zijn.
quote:
Zal ik jou vrijdag gewoon komen halen rond kwart voor 10 ofzo. Ik ben meestal al rond 8 uur op en ik kan bij jen dr ontbijt toch niet zolang uitstellen, dus wordt het maar brunchen bij de Ikea..quote:
das idd wat krapquote:
Kwart voor 10 is prima. Dan kan ik gewoon nog uitslapen ook. Luxe man! Gaat Jen ook mee en mag ik dan wel mee van haar of gaat ze dan de hele tijd zo:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zal ik jou vrijdag gewoon komen halen rond kwart voor 10 ofzo. Ik ben meestal al rond 8 uur op en ik kan bij jen dr ontbijt toch niet zolang uitstellen, dus wordt het maar brunchen bij de Ikea..
Wat heb ik allemaal nodig??? Help eens!
Ik kan Jen moeilijk alleen thuislatenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Kwart voor 10 is prima. Dan kan ik gewoon nog uitslapen ook. Luxe man! Gaat Jen ook mee en mag ik dan wel mee van haar of gaat ze dan de hele tijd zo:naar me kijken?
Ik weet ook niet wat ik nodig heb. Ik zat gisteren de site al te bestuderen maar kon werkelijk niks verzinnen wat zinvol of nodig was. Maar dat verandert vast als ik in de winkel wordt losgelaten
die is echt mooi jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:43 schreef E.T. het volgende:
Voor Edingburgh heb je al 3 dagen nodig(tip: The Real Mary King's Close.. echt iets wat je gezien moet hebben
)
Kutleven heb je tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef Memmel het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom ik vandaag naar kantoor gegaan ben.
Geen zin, geen collega's, geen reet te doen. bleeghh.
Nog maar 5 weken en ik heb weer vakantie.
yep, tis echt maar kort. Ik denk dat we het bij Edinburgh houdenquote:
kijk dat zijn de tips! thanks!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:43 schreef E.T. het volgende:
Voor Edingburgh heb je al 3 dagen nodig(tip: The Real Mary King's Close.. echt iets wat je gezien moet hebben
)
ow en schuin tegenover het kerkhof waar t baasje van bobby ligt (bij dat kerkhof staat een standbeeld van bobby, een hondje) is de woonkamer waar Rowling dr eerste HP boek geschreven heeftquote:
hehehe, die ben ik net aan het lezen nu!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow en schuin tegenover het kerkhof waar t baasje van bobby ligt (bij dat kerkhof staat een standbeeld van bobby, een hondje) is de woonkamer waar Rowling dr eerste HP boek geschreven heeft
kan nog steedsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Saffier het volgende:
Incantrix wat zonde van je ringDat wordt nieuwe kopen helaas.
Belana wat een leuke vooruitzichten allemaal
Vraagje, vroegâh kon je toch met je airmiles kaartjes voor dierentuin en pretpark kopen enzo? Ik kan het niet meer vinden, kijk ik scheel of is het er echt niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |