quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou wel van hysterisch..maar dit is gewoon epileptische aanval opwekkend
En met een roze maillot/legging en een roze vestje erbij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:42 schreef YPPY het volgende:
Leuk TF! Dat krijg ik hier alleen niet verkocht. Tenzij ik het met roze verf door de wasmachine gooi.
Ik vind het wel leuk, voor één kledingstuk per maat of zo. Ik heb voor Ivan eens een wit pakje met blauwe konijntjes en gele randjes gekocht van de Hema. Ik twijfelde er zo over in de winkel, maar uiteindelijk stond het hem heel schattig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:55 schreef Stiemie het volgende:
Claudia ik vind wat jij post als laatste ook wel ERG heftig hoorIk hou zelf meer van basis en dan soms met een leuk (zelfgemaakt) detail erop. Maar geen pakjes waarbij het lijkt of je je kind met inpakpapier hebt ingepakt.
Je vriend zou er geweldige combinaties mee kunnen maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef oeke het volgende:
En dat bambi shirt vind ik eigenlijk best leuk.
LOL! ik weet nog wel dat ze een hello kitty PJ had & een overgooiertje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je vriend zou er geweldige combinaties mee kunnen maken.
Haha, ik zag net ook een foto van Ko in zijn Jean Paul Gaultier outfit. die mijn vriend voor Ko bij elkaar had gescharreld, naar een familiefeestje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Je vriend zou er geweldige combinaties mee kunnen maken.
Gij hysterisch mens!quote:
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
En met een roze maillot/legging en een roze vestje erbij?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen dat hartje, dat moet van mij dan weg.
Ik heb net zo'n exemplaar thuisquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:00 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik vind Moonkids zo verschrikkelijk leuk, zou al deze setjes zo willen hebben, vooral die rechter![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat vraagt om een foto!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
Dat rood zou Ivan heel leuk staan!
Ik ben vandaag geslaagd voor een Kidscasepakje! Het is niet dat ene roze pakje geworden, want dat hadden ze niet. Bovendien was dit pakje30 euro
goedkoper.
Je kunt het meisje wel uit de Hema halen, maar de Hema niet uit het meisje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |