quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En nog een epileptische aanval opwekkend kledingstuk voor jou.![]()
[ afbeelding ]
Haha, die kleuren vind ik echt niets.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En nog een epileptische aanval opwekkend kledingstuk voor jou.![]()
[ afbeelding ]
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef oeke het volgende:
Maar dat broekje is een omkeerbaar broekje als je goed kijkt, die pijpjes zijn volgens mij gewoon omgeslagen, dus zou je precies kunnen krijgen wat je wil, Claudia.![]()
Dat is een snoepje, Sserpente!
Ja, precies! Ik vind de plooien bij de zakken ook zo geweldig! Zoveel opsmuk is niet nodig als er zulke leuke details in zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:45 schreef huuphuup het volgende:
En juist dat soort details zoals de plooitjes bij de zakken of dat roze lintje vind ik dus erg leuk, gewoon die hele kleine dingetjes die het schattig maken, ik hou ervan![]()
hahahha muppetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat suf dat ik niet zag dat het een omkeerbaar broekje is! Ik heb stiekem een hekel aan omkeerbare spullen omdat één kant altijd het leukst is en ik in de praktijk de andere kant dus niet gebruik.
Ik word soms moe van mezelf, zo moeilijk ben ik.![]()
Oh wat staat dat lief bij je meisjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh daar staan ook leuke tussen!
Maar... ik heb het gevonden![]()
mn lief had het geniale idee om op het kaartje te kijken waar het knipje op zat. (dat ik dus al achteloos in de prullenbak had gegooid)
het is van giddygiddy en ze verkopen het hier:
http://www.leukgekleed.nl/giddy-giddy-m-15.html
dat ijsjeen en en <3
shit... mn geld...
ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan jou denken toen ik bedacht dat je het wsl vrij gemakkelijk zelf kon makenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh wat staat dat lief bij je meisjeen wat een leuke speldjes! Heb ik mooi ook weer een knutselidee voor een verveel-momentje
Kom jij dan nu alsjeblieft even de thee van mijn monitor schrapen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Claudia, ik zie nu voor me hoe al haar klasgenootjes met haarspeldjes rondliepen waarin nog enigszins de contouren van een condoom zichtbaar waren. Met zo'n tuutje en zo.
noh!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Claudia, ik zie nu voor me hoe al haar klasgenootjes met haarspeldjes rondliepen waarin nog enigszins de contouren van een condoom zichtbaar waren. Met zo'n tuutje en zo.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Poppejans het volgende:
Oh die sale van die site is wel leuk zeg!
Hahaha deze dan, Boy Zonderman (als je Klokhuis keek vroeger weet je wie ik bedoel)
[ afbeelding ]
Voor Elin of jezelf?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb vandaag voor t eerst van mijn leven een top gekocht met luipaardprintje
Zo heet de kleur officieel ook. Heel stom, want het is gewoon echt geen rood.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:37 schreef Jore het volgende:
Dit pakje is ook heel mooi, Claudia! En nóg beter betaalbaar. Op ukkus noemden ze de kleur wijnrood, toen ben ik afgehaakt. Dieproze klinkt wel als iets wat ik ook zou kunnen kopen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:01 schreef Nijna het volgende:
Zag gisteren een leuk shirt voor Mirte... Stond enorm te twijfelen of ik het zou kopen (roze 3/4 mouw en een meisje erop) tot ik het prijskaartje zag... ¤59,- voor een kindershirt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:15 schreef bodpa09 het volgende:
Kleertjes zijn binnen. Ik ga vandaag/morgen pakketjes maken.
riep je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zin om iets te kopen. Wie zoekt iets leuks uit voor me?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
Maat 62/68, voorjaar, maakt niet uit wat! Ik heb alleen al meer dan genoeg rompertjes.
Oh: en geen Wibra aub.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |