Hier ook, 5 lange en 6 korte broeken, praktisch nieuw in de kast. Alleen leggings gaan nog. Onder een rokje of jurk. Anders niet natuurlijk. Zelfs een spijkerbroek met Hello Kitty zit spontaan niet meer lekker. "Blauw is voor jongens mama!". Ja, met Hello Kitty erop zeker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:14 schreef Nijna het volgende:
Juffrouw hier wil alleen maar rokjes aan steeds... dus ik denk dat ik voorlopig maar geen broeken meer ga aanschaffen....
LOL! dat heb ik hier ook, behalve skinny's die doet ze nog wel aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:12 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hier ook, 5 lange en 6 korte broeken, praktisch nieuw in de kast. Alleen leggings gaan nog. Onder een rokje of jurk. Anders niet natuurlijk. Zelfs een spijkerbroek met Hello Kitty zit spontaan niet meer lekker. "Blauw is voor jongens mama!". Ja, met Hello Kitty erop zeker.
Oh leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:09 schreef p_iglet het volgende:
Moonkids is geweldig!!
Pepijn heeft een knalrode tuinbroek van moonkids:
Deze maar dan in het rood.
En voor een volgende wil ik zo'n zipsuit van moonkids
Oh die site kende ik nog niet, maar leuk zeg!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Hebben ze niets bij deftigdametje.nl?
Voor als je vilt wilt danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh die site kende ik nog niet, maar leuk zeg!
Het staat er alleen niet tussen, dit figuurtje is van vilt en volgens de gever hadden ze ook andere figuurtjes dus ik was nieuwsgierig.
Die met stippen is idd leuk
oh daar staan ook leuke tussen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Voor als je vilt wilt dan: http://www.fashionhairaccessories.nl/c-589834/kids-boutique/
En nog een epileptische aanval opwekkend kledingstuk voor jou.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat eerste pakje!!!
'k Zou 'm bijna kopen & bewaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |