abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:53:06 #51
163650 Greys
pi_85110952
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef tjoptjop het volgende:
super :D

zie je donderdag Trancethrust :P
Niet deze he, volgende week :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85111490
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef tjoptjop het volgende:
super :D

zie je donderdag Trancethrust :P
Zeker =)

-edit idd, de volgende hehe
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_85111639
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet deze he, volgende week :+
Bedoel ik :P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 00:27:28 #54
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_85121461
Veel plezier _O_!
Maak foto's, schrijf een leuk verhaal en doe de groeten aan Rick.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_85152416
Gefeliciteerd en veel plezier winnaars! *O*
full stops and exclamation marks
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 augustus 2010 @ 19:42:21 #56
163650 Greys
pi_85153037
Winnaars, jullie krijgen het gesigneerde album thuisgestuurd, zeer binnenkort :)
Tevens ontvangen jullie als het goed is morgen een e-mail met de details voor volgende week donderdag, laat het me even per PM weten als je vrijdag nog niets gehoord hebt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:04:11 #57
163650 Greys
pi_85504861
En hoe is het geweest? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85667317
Hey! Ik probeer er even kort een indruk van te geven. Het was in ieder geval interessant uiteindelijk; er was een groep van 9 mensen, allemaal op een of andere manier prijswinnaars, waarvan een paar totaal geen ervaring hadden met dj'en; de intro van Ricky Rivaro was dan ook ietwat basaal, maar heb toch wat dingen kunnen oppikken.
Daarna kwam de product-presentatie van Pioneer met de laatste snufjes van de nieuwste apparatuur. Ik ben zelf al lang niet meer zo actief en gebruikte alleen vinyl; daarom was het erg interessant te zien dat de technologie nu wat DJen betreft vinyl toch echt voorbijgestreefd is door digitale media (CD, maar vnml. ook usb-drives, icm pioneer rekordbox). Misschien ook niet geheel onverwacht anno 2010 :)

Het liep overigens ook compleet uit, rond half 5 waren we nog niet eens aan de mixer toegekomen. Jeroen (de presentator, alsmede algemene wijsgeer daar bij Pioneer Benelux, zo werd ons verteld) was echter zo aardig nog een uur door te gaan om voor degenen die wilden ook nog de djm-2000 door te lopen.
Ik bleef daar nog even voor hangen, en dat was zeker de moeite waard. Redelijk wat effecten aan boord, en andere uitgebreide (standaard)functies. Het werd voornamelijk vet bij de net ingebrachte toevoegingen. Wat mij aansprak was voornamelijk het frequency-mixing, de mogelijkheid tussen twee tracks een bepaald frequencie-bereik individueel te crossfaden (ipv de hele track). Dit gaat via een touchscreen midden-onderin de mixer. Geniale functie. Verder kon je dmv dat touchscreen ook sidechain mixen (youtube it, ook leuk, voor de gevallen waar het te gebruiken is althans), en: het kan functioneren als een midi-controller.

Qua foto's had ik alleen wat van de apparatuur gemaakt; er was minstens 1 niet-winnaar die met een profi camera rondliep, wellicht dat die foto's via fortress nog te krijgen zijn?

Inspirerende dag dus in ieder geval, pak het 'draaien' binnenkort (hobbymatig) weer wat op, met wat nieuw digitale hardware :)
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:51:18 #59
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_85668112
Thanks voor je beschrijving van de clinic ^O^
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef trancethrust het volgende:
Het liep overigens ook compleet uit, rond half 5 waren we nog niet eens aan de mixer toegekomen. Jeroen (de presentator, alsmede algemene wijsgeer daar bij Pioneer Benelux, zo werd ons verteld) was echter zo aardig nog een uur door te gaan om voor degenen die wilden ook nog de djm-2000 door te lopen.
idd nice.
Wat je vindt, ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')