abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 augustus 2010 @ 19:22:02 #1
163650 Greys
pi_84783181

In samenwerking met Fortress kunnen we jullie deze geweldige prijsvraag aanbieden.

Bloomingdale 2010:
Maak kans op een DJ Clinic van Pioneer met Ricky Rivaro

Met alle ingrediënten om elke zomer onvergetelijk te maken, pakt BC Bloomingdale het dit jaar nog groter aan: in samenwerking met het label Defected uit Londen spreidt de beachclub haar vleugels om nu ook internationaal de markt te veroveren met het compilatiealbum Bloomingdale 2010! De door resident DJ Ricky Rivaro samengestelde 2cd bevat actuele tracks van onder andere Avicii & Sebastian Drums, Tim Berg, Nalin & Kane, Dennis Ferrer, The Shapeshifters en Yolanda Be Cool feat. D-Cup, van de huidige nummer 1-hit 'We No Speak Americano'.

Klein Ibiza ligt toch in Nederland, en de hele wereld zal dit weten als het aan frontman en resident DJ Ricky Rivaro ligt. Elke zomer brengt BC Bloomingdale op nationaal vlak met groot succes haar eigen dubbel CD uit, waarop de sound van het strandseizoen vertaald is in een perfecte mix van zomerse platen. "Al jouw zomerse herinneringen, gebrand op 2 cd's, zodat je ze nooit meer hoeft te missen!" aldus Ricky Rivaro.

Winnen!
Maak kans op een geweldige DJ Clinic door Ricky Rivaro! Met optredens op onder andere Mystery Land, Sensation, Shagadelic Party's, Club Arena en Club Risk is Ricky Rivaro inmiddels een bekende geworden in de dancescene.
Pioneer biedt je aan om samen met Ricky Rivaro kennis te maken met de CDJ-2000 en de DJM-2000 van Pioneer. De CDJ-2000 bruist van vers DNA en kan muziek afspelen van verschillende bronnen: cd's, dvd's, USB-apparaten en SD-geheugenkaarten. In combinatie met de DJM-2000 maakt dit de ultieme clubset!

Twee winnaars krijgen elk een plek in de exclusieve DJ clinic, alsmede het gesigneerde album Bloomingdale 2010. Om hier kans op te maken beantwoord je in dit topic de volgende vraag:

Welke twee zomerse nummers zou jij als DJ door elkaar willen mixen in de beachclub, en waarom juist die nummers?

Spelregels:
* De clinic zal plaatsvinden op donderdag 19 augustus. Er zal er rond het middaguur verzameld worden, waar eerst een hapje gegeten zal worden. De winnaars krijgen details uiteraard.
* Meedoen kan tot en met 8 augustus in dit topic.
* Fortress kiest de winnaars, dus crew mag meedoen (m.u.v. de MUZ mods en PR crew).
* Als je meedoet, hou dan 10 augustus je PM in de gaten, want als je wint hebben we uiteraard je contactgegevens nodig om je tijdig op te geven voor de clinic!

Het compilatiealbum is online te verkrijgen via Bol.com en Free Record Shop.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 03-08-2010 17:49:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:55:10 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84784636
lijkt me leuk, maar dan ben ik op vakantie heleaas ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:55:42 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84784661
vette actie overgiesn :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:07:16 #4
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_84785147
Hahah dat is grappig..
Ik heb bloomingdale echt net 1 seconde opgezet en zag toen dit topic.. :')
pi_84786745
Doe dat dan na Lowlands mên.
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:24:58 #6
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_84788675
De twee nummers die ik door elkaar zou mixen zouden deze zijn:
Lorenzo Navarro - House Musik
Paul Thomas, Sonny Wharton & Ant Brooks - Brass!

En dan krijg je ongeveer dit..
Hoop dat je het een beetje vind klinken :)
En waarom.. Omdat de saxofoon van house musik best wel goed klinkt bij Brass!
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:43:38 #7
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_84789638
Edit: video is geupload ;)

[ Bericht 84% gewijzigd door Snaavel op 03-08-2010 02:05:05 ]
pi_84789747
Coole actie! Even over nagedacht, en kwam op het volgende als inzending:

Dash Berlin ft. Solid Sessions - Janeiro 2010 (San remix). Als er maar één zomertrack zou mogen bestaan in de dancemuziek, dan zou dat wat mij betreft Solid Sessions - Janeiro (Pronti & Kalmani remix) moeten zijn. De nieuwe '10 remixes van (gedeeltelijk) dezelfde gasten sloeg bij mij aanvankelijk de plank best mis, op de San remix na (die ten tijde van Janeiro overigens bij Solid Sessions zat; die nu dus een remix van zijn eigen track remixt, als t nog te volgen is :P ); deze remix heeft nog steeds het originele rustige en uplifting gevoel, wat je ook zou verwachten in een zomertrack.
Maar een feest is een feest niet als het ook eens goed los kan gaan, en San's interpretatie geeft na de break waar Janeiro over gaat daar ook de mogelijkheid toe; hij springt in alle rust over naar een wat harder tech geluid zonder dat zomergevoel kwijt te raken. Kans dus om flink te knallen, bijvoorbeeld door te mixen naar:
Marco V - The Miracles of Life. Zelfde tech gevoel om mee te starten, dan een korte vocale break over de wonderen des levens (waar de zomertijd misschien toch het seizoen bij uitstek is om je daarover te verwonderen, zo je wilt). En na die break, dan gaat het toch maar eens goed los op de exhale.

Beide tracks spreken voor hunzelf. Flink wat gevoel, flink wat energie. Ik voel em wel :Y)
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:14:42 #9
19529 Fendy
True Spirit
pi_84791307
Leuke actie, maar voor vinyl DJ's die techno draaien niet zo heel interessant misschien?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_84791847
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef Fendy het volgende:
Leuke actie, maar voor vinyl DJ's die techno draaien niet zo heel interessant misschien?
Gewoon gaan, er zullen/zijn best wat tracks zijn die wat van die flavour hebben; ik moest ook even zoeken vanuit de hoek waar ik normaal luister. Het aanbod is toegegeven niet vergelijkbaar, maar aan de andere kant: 'summery' trance en house zitten al snel aan de cheesy geluiden ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 01:06:51 #11
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_84798866
FUCK JESUS CHRIST, is er een leuke FOK!-actie eindelijk, ben ik dan op vakantie GODVER
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_84801423
Leuke actie ^O^

Mijn 'mix' zou bestaan uit

Moloko - The Time Is Now (Francois K remix). Het origineel is een leuk nummer, Maar wat Francois ermee gedaan heeft is geweldig. Heerlijk zomernummer, met mooie vocalen en lekkere beat
David Morales -Needin' U, godver, dat nummer heeft gewoon alles, als je hiervan niet de zomer in je bol krijgt weet ik het niet meer. Uptempo, dat piano deuntje, die herhalende tekst en die drums O+ of wellicht helpt die Ibiza clip toch ;)
pi_84814722
Heel erg dope!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_84816096
kan niet meer meedoen, aangezien ik donderdag niet beschikbaar ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door SunBoom op 04-08-2010 13:31:08 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:01:23 #15
163650 Greys
pi_84818800
DATUM-UPDATE:
De clinic zal plaatsvinden op donderdag 19 augustus. Er zal er rond het middaguur verzameld worden, waar eerst een hapje gegeten zal worden. De winnaars krijgen details uiteraard.

[ Bericht 40% gewijzigd door Greys op 03-08-2010 17:13:24 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84819937
Veron feat. Praia Del Sol - Sleazy

en

Sidney Samson & Tony Cha Cha Ft Lady Bee - Hype Up Tha Place

Beide lekker zomerse platen die perfect in een beachclub passen op een zomerse dag, koud coronaatje in de hand, ondergaande zon vanaf het strand. wat wil je nog meer

[ Bericht 27% gewijzigd door x-tremed op 03-08-2010 17:38:14 ]
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_84831167
Toffe actie, ik ben benieuwd naar alle ideeën. *O*
full stops and exclamation marks
pi_84831287
Mag je ook inzenden als je niet kan? Ik heb namelijk voor het eerst een tof idee, maar ik ben dan in introweek/op Lowlands. Maar ik wil mijn idee delen. :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:12:01 #19
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_84841775
Swedish House Mafia - One

FLG - Rockin' High (Nicky Romero remix)

SHM: omdat One net bekend begint te worden (lees: net in de top40), herkent men het nummer. Daarnaast een lekker nummer.
Nicky Romero: "Nieuw", Naar mijn mening een onvervalste strandplaat :D
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 augustus 2010 @ 08:14:09 #20
163650 Greys
pi_84841803
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mag je ook inzenden als je niet kan? Ik heb namelijk voor het eerst een tof idee, maar ik ben dan in introweek/op Lowlands. Maar ik wil mijn idee delen. :')
Tuurlijk ;)
Zet even boven je inzending dat je niet voor de prijs mee wilt/kunt doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84841867
ik doe even tvp, zal vanavond wat nummertjes opzoeken :)
pi_84846497
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef krioro het volgende:
Toffe actie, ik ben benieuwd naar alle ideeën. *O*
Ben ook erg nieuwsgierig naar alle ideeën :P
pi_84857045
Heeft het wel nut om hier aan mee te doen als je geen DJ bent? (En ook nog nooit een mengpaneel aangeraakt hebt) Ik weet wel ongeveer hoe het gaat en weet ook wel het 1 en ander van de opbouw van muziek af maar ik ben geen plaatjes draaier... Ik kan me voorstellen dat men van je verwacht dat je de basis wel kan omdat het anders niet dieper gaat als een beetje de basis leren....
pi_84857195
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:05 schreef StM het volgende:
Heeft het wel nut om hier aan mee te doen als je geen DJ bent? (En ook nog nooit een mengpaneel aangeraakt hebt) Ik weet wel ongeveer hoe het gaat en weet ook wel het 1 en ander van de opbouw van muziek af maar ik ben geen plaatjes draaier... Ik kan me voorstellen dat men van je verwacht dat je de basis wel kan omdat het anders niet dieper gaat als een beetje de basis leren....
Clinic is toch juist voor noobs? :P
pi_84857373
Hangt er van af :P Kan ook juist zijn van ik kan al wat en zeg mij eens wat ik verkeerd doe :)
pi_84857399
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:12 schreef StM het volgende:
Hangt er van af :P Kan ook juist zijn van ik kan al wat en zeg mij eens wat ik verkeerd doe :)
Dat is eerder een masterclass :P
pi_84857468
True; maar goed ik vraag het maar even voordat ik soms uitgekozen word en en blijkt dat het wel de bedoeling was dat je weet wat je aan het doen bent :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 augustus 2010 @ 17:47:11 #28
163650 Greys
pi_84860522
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:14 schreef StM het volgende:
True; maar goed ik vraag het maar even voordat ik soms uitgekozen word en en blijkt dat het wel de bedoeling was dat je weet wat je aan het doen bent :P
Goede vraag en ik heb dit zojuist neergelegd bij ons contact.
Zodra ik antwoord heb hoor je het hier in het topic :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 augustus 2010 @ 18:22:54 #29
163650 Greys
pi_84861678
Het is in principe geschikt voor zowel gevorderden als newbies hoor ik net :)
Er zal eerst een introductie vanuit Pioneer volgen waarin de functionaliteiten van de apparatuur besproken zal worden. Daarna zal DJ Ricky Rivaro zijn ding doen met de draaitafels en de deelnemers tips en aanwijzingen geven.
Maar het is natuurlijk wel leuker voor de mensen die er echt affiniteit mee hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84862059
Tof dat pioneer eerst een intro geeft over de nieuwe spelers (al waren dvj-1000jes ook leuk geweest :P ), ben zeer benieuwd naar de cdj-2000 en dan voornamelijk de "koppel" modus.
pi_84862840
Mwua het is niet dat ik er geen affiniteit mee heb, ik heb het alleen nog nooit gedaan :P Ik ben ook betrokken geweest bij een groot internet radio station en heb op locatie al eens half kwijlend voor dvj-1000jes gestaan... (Wat wil je met een prijs voor 2 dvj's + de mixer voor 11k uit mn hoofd)

Maar ik zal eens wat muziek op gaan zoeken :)
pi_84928744
Hmmz, het zal zeker niet werken om gewoon wat metalplaten ofzo te kiezen he? :p
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:15:09 #33
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_84932204
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:28 schreef UntilMyEnd het volgende:
Hmmz, het zal zeker niet werken om gewoon wat metalplaten ofzo te kiezen he? :p
Als je van die metal plaat een lekkere dance summerhit kan maken :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:24:55 #34
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_84932564
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:24 schreef Snaavel het volgende:
De twee nummers die ik door elkaar zou mixen zouden deze zijn:
Lorenzo Navarro - House Musik
Paul Thomas, Sonny Wharton & Ant Brooks - Brass!

En dan krijg je ongeveer dit..

Hoop dat je het een beetje vind klinken
En waarom.. Omdat de saxofoon van house musik best wel goed klinkt bij Brass!
Ik hoop trouwens wel dat mijn mixje een prijsje wint
Ik ben namelijk nog niet zo ver in het DJ'en en ik vind het soms leuk om wat nummers bij elkaar te mixen.
pi_84938798
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Als je van die metal plaat een lekkere dance summerhit kan maken :')
Tuurlijk wel, alleen een kwestie van goed mixen dus en laat t nou net daar om gaan. ;)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:15:23 #36
182660 adwin
Red Rocket!
pi_84984681
Ik zou graag de volgende twee nummers door elkaar willen mixxen

Pirupa - Get Funky
Heerlijke catchy beat waar je niet bij stil kan blijven staan. Vind het zelf een lekker zomers nummertje waar meerdere muziekinvloeden doorheen stromen.

Het volgende nummer is:
Doomwork - Fever sax
Saxofoon vind ik een onmisbaar instrument in de hedendaagse zomervibe die zo lekker op het strand te vinden kan zijn. Combineer dit met een lekkere beat eronder en je hebt een gouden zomerhit!

Het leuke van deze twee nummers is dat ze samen voor mij het ultieme strand/vakantiegevoel creeren. Lekker op het strand met een coronatje in je hand is precies wat hier bij past.

Al met al een toprecept voor een lekkere zomerse vibe!
Alcohol doesn't solve any problems... But then again, neither does milk!
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:28:09 #37
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_85005323
Ik zal ook eens mijn platen erbij pakken.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 9 augustus 2010 @ 00:42:29 #38
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_85033484
Kut, te laat.
Net pas terug van Dance Tour. Marco V. _O_!

Jammer had graag mee willen doen, maar eigen domme fout.

Anders had ik gekozen voor
• Funk D & Casey Copa - Lionza (Original Mix)
• Sebastien Drums & Avicii - My Feeling For You (Original Mix)

De reden hoef ik toch niet meer op te geven, aangezien ik te laat ben :{.

[ Bericht 43% gewijzigd door Houniet op 09-08-2010 00:50:36 ]
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 9 augustus 2010 @ 03:14:18 #39
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_85036821
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 00:42 schreef Houniet het volgende:
Kut, te laat.
Net pas terug van Dance Tour. Marco V. _O_!

Jammer had graag mee willen doen, maar eigen domme fout.

Anders had ik gekozen voor
• Funk D & Casey Copa - Lionza (Original Mix)
• Sebastien Drums & Avicii - My Feeling For You (Original Mix)

De reden hoef ik toch niet meer op te geven, aangezien ik te laat ben :{.
Je had er echt kei lang de tijd voor :')

En, en, en...!!!
Is het al bekend? :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:27:20 #40
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_85045771
Ik weet het :').
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 02:24:15 #41
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_85081503
Vandaag is de dag, mensen zitten in spanning te wachten op het definitieve antwoord.
wie zal het worden:

Snaavel, Trancethrust, tjoptjop, x-tremed, Hammer20, adwin of toch Houniet.

heeft Snaavel de mix voor niks gemaakt?
Zal trancethrust het nog steeds voelen als hij de nummers door elkaar mag mixen?
vind tjoptjop het wel echt een leuke actie?
Zou X-tremed toch nog iets meer willen dan een zomerse dag, koud coronaatje in de hand en ondergaande zon vanaf het strand?
Is FLG - Rockin' High (nicky Romero remix) die Hammer20 heeft uitgekozen wel echt een onvervalste strandplaat?
Heeft Adwin hier wel echt een toprecept voor een lekkere zomerse vibe gemaakt?
En mag Houniet toch nog meedoen?
Vragen die nog steeds open blijven.. maar gelukkig zie je het allemaal in de volgende aflevering van [WIN!] Een DJ-Clinic en gesigneerd album....

Ik zie hier een top serie op komen? Heeft iemand hier het nummer van John de Mol?
pi_85082340
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 02:24 schreef Snaavel het volgende:
Vandaag is de dag, mensen zitten in spanning te wachten op het definitieve antwoord.
wie zal het worden:

Snaavel, Trancethrust, tjoptjop, x-tremed, Hammer20, adwin of toch Houniet.

heeft Snaavel de mix voor niks gemaakt?
Zal trancethrust het nog steeds voelen als hij de nummers door elkaar mag mixen?
vind tjoptjop het wel echt een leuke actie?
Zou X-tremed toch nog iets meer willen dan een zomerse dag, koud coronaatje in de hand en ondergaande zon vanaf het strand?
Is FLG - Rockin' High (nicky Romero remix) die Hammer20 heeft uitgekozen wel echt een onvervalste strandplaat?
Heeft Adwin hier wel echt een toprecept voor een lekkere zomerse vibe gemaakt?
En mag Houniet toch nog meedoen?
Vragen die nog steeds open blijven.. maar gelukkig zie je het allemaal in de volgende aflevering van [WIN!] Een DJ-Clinic en gesigneerd album....

Ik zie hier een top serie op komen? Heeft iemand hier het nummer van John de Mol?
Je kunt ook gewoon direct zeggen dat je de organisatie wilt pijpen als je wint.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 04:48:07 #43
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_85082384
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 04:32 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon direct zeggen dat je de organisatie wilt pijpen als je wint.
Had dat dan meteen gezegd.. :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:16:54 #44
163650 Greys
pi_85083127
Er stond in de OP al dat de winnaars 10 augustus bekend zouden worden.
En dat kan ook best vanavond zijn. Geduld!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85085053
moet zich helaas afmelden voor de wedstrijd aangezien ik die middag vergadering van Mysteryland heb :(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:17:52 #46
163650 Greys
pi_85101993
En de winnaars zijn....

trancethrust en tjoptjop

Gefeliciteerd! w/

Kunnen jullie mij een PM sturen met jullie naam, adres en email?
Dan kunnen we alles met Fortress verder kortsluiten :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85106113
congrats guys!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:55:44 #48
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_85106173
Congratulations and enjoy!
Wat je vindt, ...
pi_85110524
Whohooo cool!! Thanks Greys, FoK! en Fortress natuurlijk!
pi_85110888
super :D

zie je donderdag Trancethrust :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')