Gewoon gaan, er zullen/zijn best wat tracks zijn die wat van die flavour hebben; ik moest ook even zoeken vanuit de hoek waar ik normaal luister. Het aanbod is toegegeven niet vergelijkbaar, maar aan de andere kant: 'summery' trance en house zitten al snel aan de cheesy geluidenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef Fendy het volgende:
Leuke actie, maar voor vinyl DJ's die techno draaien niet zo heel interessant misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door SunBoom op 04-08-2010 13:31:08 ]
Tuurlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mag je ook inzenden als je niet kan? Ik heb namelijk voor het eerst een tof idee, maar ik ben dan in introweek/op Lowlands. Maar ik wil mijn idee delen.
Ben ook erg nieuwsgierig naar alle ideeënquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef krioro het volgende:
Toffe actie, ik ben benieuwd naar alle ideeën.
Clinic is toch juist voor noobs?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:05 schreef StM het volgende:
Heeft het wel nut om hier aan mee te doen als je geen DJ bent? (En ook nog nooit een mengpaneel aangeraakt hebt) Ik weet wel ongeveer hoe het gaat en weet ook wel het 1 en ander van de opbouw van muziek af maar ik ben geen plaatjes draaier... Ik kan me voorstellen dat men van je verwacht dat je de basis wel kan omdat het anders niet dieper gaat als een beetje de basis leren....
Dat is eerder een masterclassquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:12 schreef StM het volgende:
Hangt er van afKan ook juist zijn van ik kan al wat en zeg mij eens wat ik verkeerd doe
Goede vraag en ik heb dit zojuist neergelegd bij ons contact.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:14 schreef StM het volgende:
True; maar goed ik vraag het maar even voordat ik soms uitgekozen word en en blijkt dat het wel de bedoeling was dat je weet wat je aan het doen bent
Als je van die metal plaat een lekkere dance summerhit kan makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:28 schreef UntilMyEnd het volgende:
Hmmz, het zal zeker niet werken om gewoon wat metalplaten ofzo te kiezen he? :p
Ik hoop trouwens wel dat mijn mixje een prijsje wintquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:24 schreef Snaavel het volgende:
De twee nummers die ik door elkaar zou mixen zouden deze zijn:
Lorenzo Navarro - House Musik
Paul Thomas, Sonny Wharton & Ant Brooks - Brass!
En dan krijg je ongeveer dit..
Hoop dat je het een beetje vind klinken
En waarom.. Omdat de saxofoon van house musik best wel goed klinkt bij Brass!
Tuurlijk wel, alleen een kwestie van goed mixen dus en laat t nou net daar om gaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Als je van die metal plaat een lekkere dance summerhit kan maken
Je had er echt kei lang de tijd voorquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:42 schreef Houniet het volgende:
Kut, te laat.
Net pas terug van Dance Tour. Marco V.!
Jammer had graag mee willen doen, maar eigen domme fout.
Anders had ik gekozen voor
• Funk D & Casey Copa - Lionza (Original Mix)
• Sebastien Drums & Avicii - My Feeling For You (Original Mix)
De reden hoef ik toch niet meer op te geven, aangezien ik te laat ben.
Je kunt ook gewoon direct zeggen dat je de organisatie wilt pijpen als je wint.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:24 schreef Snaavel het volgende:
Vandaag is de dag, mensen zitten in spanning te wachten op het definitieve antwoord.
wie zal het worden:
Snaavel, Trancethrust, tjoptjop, x-tremed, Hammer20, adwin of toch Houniet.
heeft Snaavel de mix voor niks gemaakt?
Zal trancethrust het nog steeds voelen als hij de nummers door elkaar mag mixen?
vind tjoptjop het wel echt een leuke actie?
Zou X-tremed toch nog iets meer willen dan een zomerse dag, koud coronaatje in de hand en ondergaande zon vanaf het strand?
Is FLG - Rockin' High (nicky Romero remix) die Hammer20 heeft uitgekozen wel echt een onvervalste strandplaat?
Heeft Adwin hier wel echt een toprecept voor een lekkere zomerse vibe gemaakt?
En mag Houniet toch nog meedoen?
Vragen die nog steeds open blijven.. maar gelukkig zie je het allemaal in de volgende aflevering van [WIN!] Een DJ-Clinic en gesigneerd album....
Ik zie hier een top serie op komen? Heeft iemand hier het nummer van John de Mol?
Had dat dan meteen gezegd..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon direct zeggen dat je de organisatie wilt pijpen als je wint.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |